7M01505 Биология в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласында іргелі биология білімі, инновациялық тәсілдері, педагогикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін зерттеу дағдылары бар, кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметі саласында көшбасшы болуға қабілетті оқытушылар мен ғылыми қызметкерлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Каспий теңізінің қазіргі гидробиологиялық зерттеулері
Пәннің мақсаты: магистранттарды гидробиология және Каспий теңізі - су экожүйелері, құрылымдық, биологиялық ресурстар, судың жай-күйін ғылыми бағалау және болжау әдістері саласындағы заманауи зерттеу әдістеріне оқыту. Бұл курста су экожүйелерін ұйымдастыру принциптері, организмдердің негізгі топтары, олардың өзара әрекеттесуі және биологиялық процестердегі рөлі, су сынамаларын, түбіндегі шөгінділерді, биологиялық үлгілерді және гидробиологиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті басқа материалдарды жинау және талдау әдістері қарастырылады. Оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологиялық білім берудегі сандық мазмұн
Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдана отырып, білім беру процесінде электрондық ресурстарды пайдалана отырып, цифрлық контент негізінде био-қызмет міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Нәтижелер: оқу-тәрбие процесінде АКТ енгізу және қолдану, ақпаратты жинауға, сақтауға, өңдеуге, талдауға арналған заманауи аппаратураны, есептеу кешендерін пайдалана отырып жобалауды, далалық және зертханалық зерттеулерді орындау; ДОТ-оқыту технологиялары; ғаламдық желілерде ақпаратты іздеу; PC эксперимент нәтижелерін өңдеу. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патенттану
Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік объектілері туралы заманауи кешенді ғылым ретінде патенттанудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Өнеркәсіптік меншік және авторлық құқық саласында теориялық білімді қалыптастыру; патенттік, оқу, рефераттық, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру; патенттік зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы ақпараттық ағымда еркін бағдарлай білуді дамыту; зерттеу еңбегі мәдениетін дамыту және дағдыларды игеру, ғылыми этиканы қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты: зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруда білім алу барысында және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындаудағы кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курс болашақ педагогтерді іс-әрекеттегі зерттеу мен командалық зерттеудің ерекшеліктері негізінде педагогикалық қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру мен оны өндірістік практикада қолдануды жоспарлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық қолданбалы зерттеу әдіснамасымен, әдістерімен және әдістемесімен таныстыра отырып, өз тәжірибелерін зерттеуді мектеп тәжірибесімен және болашақ педагогтерді даярлау ісімен сабақтастығын зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнологиядағы заманауи әдістер
Пәннің мақсаты: биотехнологияның ең көп қолданылатын заманауи әдістерімен танысу және олардың биотехнологияның әртүрлі салаларында қолданылуын көрсету. Курстың мақсаты: барлық зерттелетін кезеңдерде жүйелік көзқарас тұрғысынан биохимия, биофизика, биоинженерияның эксперименттік әдістерін қолдану мәселелерін шеше алатын мамандарды даярлау. Курста қарастырылады: Қазіргі әлемдегі биотехнологияның рөлі; биологиялық агенттердің каталитикалық әлеуеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудағы инновациялар
Пәннің мақсаты: оқу сабақтарын өткізуде бейінді биологиялық пәндердің ерекшеліктерін ескеру, биологияны оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялау қабілетін қалыптастыру. Курс білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пән оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын; студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін, Биологияны оқыту саласындағы заманауи үрдістер мен инновацияларды, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысанын сипаттайтын педагогикалық тәсілді (Lesson Study) қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Пәннің мақсаты жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеру. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар қарастырылады; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, Педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
Пәннің мақсаты: деректерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны үлкен деректерді талдау, жинау, сақтау және жүйелеу мәселелерін, әртүрлі басқару платформаларының жұмыс принциптерін; күрделі көпөлшемді деректерді талдау, модельдеу және визуализациялау; нақты әлемдегі күрделі деректермен, сондай-ақ жағдайлармен байланысты практикалық мәселелерді, жағдайлық зерттеулерді; MS Excel бағдарламасының негізгі мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Каспий маңы аймағының фаунасын далалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты: осы аймақты мекендейтін жануарлар түрлерімен және олардың таралуымен зерттеудің негізгі әдістерін қолдану қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар жануарлардың әртүрлі топтарының биологиялық ерекшеліктерін, олардың морфологиясын, анатомиясын, физиологиясын, мінез-құлқын және экологиясын зерттейді. Жануарлардың үлгілерін жинауға, олардың мекендейтін жерлерін сипаттауға және фаунаны түгендеуге қажетті далалық зерттеулердің негізгі әдістерін үйрету. Бұған рельефті бағдарлау, жануарларды аулау мен бақылаудың әртүрлі әдістері, фауна туралы Жергілікті дәстүрлі білімді пайдалану кіреді. Бұл курста әртүрлі статистикалық әдістер мен бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, Каспий маңы аймағының фаунасы туралы алынған мәліметтерді талдау қарастырылады. Олар сондай-ақ нәтижелерді түсіндіруді және аймақтағы жануарлар әлемінің жағдайы мен динамикасы туралы қорытынды жасауды үйренеді. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогикалық диагностика
Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында білік пен дағдыны, диагностикалық әдістерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістемелер мен оларға қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
STEM - зерттеулер
Пәннің мақсаты: STEM білімі туралы жалпы түсінік беру, сауаттылықты арттыру, STEM саласындағы әлемдік өзгерістер мен тенденциялар туралы хабардар ету және пәнаралық оқыту мен зерттеулерге шолу жасау. Бұл курста STEM білім берудің теориялық және практикалық негіздері, пәнаралық байланыс ұғымы және STEM біліміне байланысты жарияланған ғылыми жарияланымдарды талдау қарастырылады, ішкі және пәнаралық деңгейлерде кездесетін мәселелер талқыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Каспий маңы аймағының флорасын далалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты: белгілі бір аймаққа тән өсімдік түрлерімен және олардың таралуымен жалпы түсінік беру, өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктерін, олардың морфологиясын, анатомиясын, физиологиясын және экологиясын үйрету. Курс магистранттарды ботаника және табиғатты қорғау саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, сондай-ақ Каспий маңы өңірінің биоалуантүрлілігін сақтау жөніндегі шараларды әзірлеуге даярлауға бағытталған. Пән зерттелетін аумақтың өсімдіктер қауымдастығы мен қауымдастықтарының барлық топтарымен далалық жұмыстың негізгі әдістерін қарастырады. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдіснамасы
Пәннің мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім алушылардың зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамытуға бағытталған. Пән білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін, шығармашылық жобалардың ғылыми зерттеулерінде білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып материалдар әзірлеу, білім беру-ғылыми процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды біле отырып, білім алушылардың академиялық құзыреттерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
- Биологияны оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялай отырып, оқу сабақтарын өткізуде бейіндік биологиялық пәндердің ерекшелігін ескере отырып, білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
- Білім алушыларда зерттеу және пәнаралық дағдылардың қажетті деңгейін дамытады, олардың зерттеу дағдыларына диагностика жүргізеді, білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтайды, білім алушылардың ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады
- Каспий маңы өңірін зерттеу бойынша, Биологияны оқыту әдістемесі, пәнаралық оқыту, педагогикалық диагностика саласында, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс жасай отырып, ғылыми ойлау стилін, ғылыми зерттеу әдіснамасын және патенттік іздеуді қолдана отырып, деректерді талдау әдістерін пайдалана отырып, зерттеу биологиялық міндеттерін қою мен шешуде ғылыми-зерттеу жобаларын орындауға қатысады
- Биологиялық пәндерді өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ете отырып, заманауи инновациялық және цифрлық технологияларды қолдана отырып, оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді және әдістемелік құзыреттілікті дамытады
- Каспий теңізі, Каспий маңы аймағының флорасы мен фаунасы, далалық және зерттеу әдістемелік негіздерін, биохимия, биофизика, биоинженерияның тәжірибелік әдістерін біле отырып, биотехнологияда қолданылатын заманауи әдістер бойынша зерттеулер жүргізеді
- Ұжымды басқару дағдыларына ие бола отырып, академиялық және кәсіптік ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін біле отырып, білім алушылардың азаматтық және кәсіптік белсенділігін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады
- Тілдер мен ғылым философиясын білуді қолдана отырып, өзінің зерттеу және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыра отырып, кәсіби біліктілігін арттырады
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01505 Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)