Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01105 Педагогика және психология (1,5 ж.) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология магистрін дайындау, білім беру бағдарламаларын іске асыруға психологиялық-педагогикалық және әдістемелік сүйемелдеуді, білім беру ортасын психологиялық сараптау және педагогикалық процестің субъектілеріне кеңес беру; оқушылардің білім беру траекториясын құруға дайын болу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі инновациялық үрдістер
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы мұғалімнің басқару қызметі
Педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыру
Басқару психологиясы
Көшбасшылық психологиясы
Менеджмент
Академиялық жазу
Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі білім беру қызметтерінің маркетингі
Шет тілі (кәсіби)
Пәнаралық білім беру технологиялары арқылы заманауи сыныпты модельдеу
Білім берудегі мониторинг және статистика
Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
Кәсіби қарым -қатынас пен тұлғааралық қарым -қатынас психологиясы
Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
Ақпараттық -педагогикалық оқыту технологиялары
Педагог-психологтың жобалық қызметін ұйымдастыру
Қазіргі заманғы білім беру психологының виртуалды ұтқырлығы
Мансап психологиясы
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық дизайн
Оқыту нәтижелері
- ОН 1 - қазіргі білім парадигмасы контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін меңгерген
- ОН 2 - академиялық және кәсіби мақсаттар, білім беру бағдарламалары мен білім алушылардың білім беру бағыттарын жобалау үшін оқу ортасында жұмыс істейтін шет тілі білімін қолданады, IT-құзыреттерін жетілдіреді
- ОН 3 - білім алушыларды мониторингілеу және диагностикалау әдістерінің кешенін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жинақтайды
- ОН 4 - зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін және академиялық жазу дағдыларын көрсетеді; академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және қолдайды
- ОН 5 - білім беру процесіне қатысушылармен және әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл жасайды, ұжымды басқарады, әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайды; білім алушылардың, білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимылы мен қызметін құрады
- ОН 6 – пәнаралық білім беру технологияларын тиімді пайдалану, білім беру ортасын, оқу қызметін жобалауда инновациялық цифрлық, ақпараттық -коммуникациялық, статистикалық әдістер мен технологияларды тиімді қолданады
- Білім беру процесін оның барлық сатыларында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; білім алушылар мен білім алушылардың өзара тиімді оқу өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша педагогтармен жұмыс істеу тәсілдерін меңгерген
- ОН 8 – педагогикалық –психологиялық білімдерді тәжірибеде қолдану, білім беру ортасына жобалау және басқару іс-әрекеттерін пайдалану, білім беру қатынастарына қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту міндеттерін шешу барысында психологиялық-педагогикалық білімді және нормативтік құқықтық актілерді білуді қолданады
- ОН 9 - білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен өзін-өзі тану, кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері, жеке мәселелері бойынша жеке және топтық консультациялар өткізеді