Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Тұлғаның үйлесімді тәрбиесіндегі ұлттық мәдениет
    Несиелер: 5

    Ұлттық мәдениетті аса зор әлеуметтік -педагогикалық потенциал түрінде қарастырады. Курс тұлғаны ұлт мәдениеті мен құндылықтарын тасымалаушы ретінде қалыптастыруға бағытталады. Және де ұлттық мәдениеттің дамуын Қазақстан республикасында ұлтаралық теңдікті сақтау мен халықтардың өзіндік ерекшеліктерінің негізгі факторы ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балабақшадағы психологиялық ағарту
    Несиелер: 5

    Балалар психологының психологиялық-педагогикалық алдын алу, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және мектепке дейінгі ұйымның балалармен және ата-аналармен жұмыс жасаудағы қызметін қолдау бағыттары қызметінің мазмұны мен құрылымын анықтайды. Мекепке дейінгі ұйым дамуының әлеуметтік жағдайларын талдайды, негізгі проблемаларды, пайда болу себептерін, оларды шешу жолдарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Балабақшада психолог ретіндегі табысты тәжірибелі іс-әрекетке қажет білім негізін ашады. Болашақ мамандарды білім берудің мектепке дейінгі кеңістік аясындағы кәсіби әрекетке даярлайды. Психологиялық қызметтің пән ретіндегі мақсаты мен міндеттерін, оның мазмұны мен мәні, принциптерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясын және тарих және ғылым философиясы, ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін ашады; ғылым философиясы табиғаттың философиялық ой-өрісінің қазіргі заманғы әлемдік дәстүр ретіндегі мазмұнын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық мәселелері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастырады оларды теория мен практикада шешу жолдары. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық, тұлғалық даму заңдылықтарын ашады. Студенттерді мектепке дейінгі педагогика саласындағы заманауи ғылыми жетістіктермен, отбасындағы және қоғамдық тәрбие жағдайындағы озық педагогикалық тәжірибемен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Баланың әлеуметтенуі
    Несиелер: 5

    Пән тәрбие үрдісінің педагогикалық және әлеуметтік аспектілерін, әлеуметтену үрдісінің мәнін және адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуын қарастырады. Бұл курс мектепке дейінгі білім берудегі кәсіби сауалдарды шешудегі оқыту мен тәрбие үрдістері мәселелерін ашуға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алады, адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың практикалық іс-әрекеті туралы түсініктері бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагог -тәрбиешінің кәсіби санасы мен дамуы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби өзін-өзі дамыту сыртқы кәсіби дайындық және адамның ішкі тұлғалық қалыптасуын интеграциялау процесі ретінде қарастырады. Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамыту өлшемдері мен компоненттері анықталады. Және де педагогтың өзін-өзі тануын және кәсіби өзін-өзі дамуын қамтамасыз ететін тетіктер сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Адам онтогенезі дамуындағы бірнеше кезеңдерін, механизмдерін қарастырады. Адам дамуы заңдылықтырын ашады. Адамның әлеуметтік индивид пен тұлға қалыптасуындағы онтогентикалық даму жолын зерттейді. Дамудың жалпы заңдылықтарын, адам өмірі, психикалық белсенділігі мен әрекеті мазмұнын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Осы пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар шет тілінде кәсіби ортада және жалпы қоғамда коммуникацияны жүзеге асыра білуі, құжаттарды әзірлеуі, кешенді педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыруы және қорғауы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның педагогикалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашады, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды, теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің шеңберін анықтайды. Педагогикалық қызметтің мәнімен, оның құрылымымен, педагогтың заңнамалық негізгі қызметімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Замануи инновациялық диспозицияның құрылымы мен білім үрдістерін басқару психологиясының мазмұнын ашады. Басқару қызметінің ерекшелігі, оны әртүрлі менеджерлік міндеттерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдарын көрсетеді Білім беру процесінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық тренингтік бағдарламаларды әзірлеу білігін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика мәселелерін, заңдылықтарын, категориялары, принциптері мен әдістерін зертттейді. Әлеуметтік-педагогикалық практика, бағдарламаларды іске асыруға психологиялық балаларды сүйемелдеу, мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді. Курс өзін-өзі талдау, мақсат қою, болжау қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Маманның әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашады, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды,теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің қалыптастырады. Педагогикалық қызметтің мәнімен, оның құрылымымен, педагогтың заңнамалық негізгі қызметімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән рухани-адамгершілік тәрбиенің теориясы мен практикасын, оның тарихи және қазіргі заманғы проблематикасын қалыптастыру, дамыту процесін қарастырады. Курс аясында рухани-адамгершілік тәрбиенің негізгі мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар психологының кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Болашақ психологтардың кәсіби дүниетанымының этикалық негіздерін, кәсіби міндеттерді орындауға жауапкершілікті қалыптастырады. Психологтың жұмысын реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды, Психологтың этикалық стандарттарын; -психологтардың жұмысының негізінде жатқан дәстүрлі құндылықтарды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі мекемелерде оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудің заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады, баланың тұтас дамуының құралы болып табылатын. Педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін, тұтас білім беру үдерісін құрастырудың жалпы тәсілдерін сипаттайды. Педагогтың балалармен, отбасымен өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін таңдау, құрастыру және құру инновациялық бағдарламалар. Курста дамытушылық-білім беру мәселелерін шешу оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиеші жұмысын жоспарлаудың теориялық негізі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәнін және оның ерекшеліктерін; МДҰ-дағы әдістемелік жұмыстың нысанын және тәрбиеші қызметін жоспарлауды жүзеге асыру бойынша жұмыс нысанын қарастырады балалар мекемесінің Тәрбиешілердің педагогикалық қызметін зерттеу әдістемесін сипаттайды. Курс мектепке дейінгі мекемеде білім беру үдерісін жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, білім беру үдерісін талдау дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі ұйым басшысының психологиялық-педагогикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ұйым басшысының кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін сипаттайды. Мектепке дейінгі ұйым басшысының шығармашылық қызметтің, педагогикалық техниканың уәждерін дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық даярлығын қарастырады. Білім беру мекемесінің құрылымын және оны басқару жүйесін, басқару функцияларын және әдістемелік жұмыстың мазмұнын, әдістемелік жұмыстың тиімділік шарттарын, жұмысты жоспарлаайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі білім беру жағдайында инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі білім беру жағдайында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беруде инклюзивті оқыту технологиясын, мектепке дейінгі балалық шақтағы баланың жеке білім беру бағытын құруды, мектепке дейінгі жастағы балалардың ерекше білім алу қажеттілігін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанда және әлемде инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстанда және әлемде инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзияның дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім берудің моделін қарастырады. Инклюзивті оқыту технологиясын, жеке білім беру бағытын құруды, балалардың ерекше білім алу қажеттілігін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлауды, инклюзивтік оқыту жағдайында тъюторлық тәжірибені ұйымдастыруды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің отбасымен жұмыс тәсілі
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас стилінің қазіргі жіктелуін зерттейді. Әрбір психикалық үдерістің даму динамикасын ескере отырып, баланы үздіксіз психологиялық сүйемелдеу бойынша отбасымен бірге балалар мекемесі тәрбиешісінің қызмет тәсілін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    мектепке дейінгі жастағы балалар тобында, сондай-ақ олармен және олардың ата-аналарымен өзара тұлғааралық қарым-қатынас құружәне тиімді қарым-қатынас жасау мақсатында педагогикалық шеберліктің әдістері мен тәсілдерін қолдану.

  • Код ON11

    білім беру жүйесіндегі басқару қызметінің шарттары мен ерекшеліктерін, коммуникацияның психологиялық заңдылықтарын талдайды және кәсіби қызметте ұжым мен кіші топ психологиясының негізгі ережелерін, топтық динамика үдерістеріндегі көшбасшының рөлін тескереді.

  • Код ON8

    кәсіби міндеттерді шешу үшін теорияны қолдану процесінде алынған нәтижелерді трансляциялау кезінде кері байланыстарды тиімді ұйымдастырады; этикалық нормалар тұрғысынан кәсіби қарым-қатынасты сауатты құрады.

  • Код ON9

    ата-аналармен (оларды алмастыратын тұлғалармен) жұмысты жоспарлайды, мектепке дейінгі балаларды отбасылық тәрбиелеу ерекшеліктерін, ата-аналар мен балалардың отбасындағы өзара қарым-қатынасын зерттейді.

  • Код ON10

    әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарының негізгі даму тенденцияларын талдайды.

  • Код ON3

    педагогикалық ғылымдарды оқытудың негізгі әдістерін, кәсіби құзыреттілікті жетілдіру мен дамытудың негізгі тәсілдерін меңгерген, педагогикалық мониторинг тәсілдерін қолданады, кәсіби және басқа салаларда өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру тәсілдерін қолданады.

  • Код ON7

    ғылыми мәселелерді тереңдете зерттеу, қойылған міндеттерді дәйекті шешу және алынған нәтижелерді мұқият тексеру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алуға, ғылыми хат жазысуға, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындауға қажетті көлемде шет тілін меңгерген; жеке тұлғалық қабілеттерін, шығармашылық әлеуетін түрлі қызмет түрлерінде жүзеге асырады, ауызша және жазбаша түрде өз ұстанымын білдіреді.

  • Код ON1

    ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын меңгерген, ғылымның қазіргі философиясының ережелерін абстрактілі-логикалық талдау және синтездеу ерекшелігін, ғылымның тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін жүйелейді және талдайды.

  • Код ON4

    алған білімдерін оқытудың келесі кезеңдерінде, кәсіби қызметте, мектепке дейінгі мекемеде оқытудың мазмұны мен технологияларын әзірлеу әдіснамасын біле отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдану.

  • Код ON12

    мектепке дейінгі және инклюзивті білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде генерациялау.

  • Код ON5

    қажетті педагогикалық мәселелерді шешу үшін психодиагностикалық әдістемелер мен психометриялық процедураларды пайдаланады; педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторингті жүзеге асырады.

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top