Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08674 Су ресурстары және суды пайдалану в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Су шаруашылығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастырған, су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану, гидротехникалық жүйелерді жобалау , пайдалану және салу мәселелерінде IT-технологиялар жетістіктерін қолданатын кәсіби құзыреттері бар, еңбекті басқаруға және ұйымдастыруға , су шаруашылығы және гидроэнергетикалық объектілерді, кешенді су қабылдағыштар мен гидротехникалық құрылыстарды, сорғы станцияларын ақпараттық модельдеу (BIM) технологиясын пайдалана отырып жобалауға, олардың экономикалық тиімділігі мен экологиялық қауіпсіздігін бағалауға қабілетті, су және ауыл шаруашылығы саласындағы табысты қызмет атқару үшін қажетті кәсіби және жеке құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B082 Су ресурстары және суды пайдалану
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • T1 Геодезия
    Несиелер: 5

    «Геодезия» пәнін оқытудағы мақсат студенттерге мынадай білім беру: -геодезия туралы жалпы мәліметтер; -план жасау әдістері; -негізгі геодезиялық аспаптардың құрылысын білу және олармен жұмыс істей білу; -кішкене жер бетін топографиялық бейнелеуді орындау үшін керек білім; -әртүрлі инженерлік ғимараттарды іздестіру, жобалау, салу және пайдалануға байланысты инженерлік мәселелерді шеше білуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сандық есептеулер және зерттеу әдістерімен, математикалық ұғымдармен, мамандығына байланысты қолданбалы есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеті: Алгебра элементтері және аналитикалық геометрия және математикалық талдаудың негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • T2 Инженерлік геодезия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларға ғимараттар мен құрылыстарды салу кезіндегі геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлері мен құрамын үйрету; ғимараттар мен құрылыстарда кездесетін деформацияларды байқауды, сонымен қатар инженерлік ізденістер орындауды, инженерлік-геодезиялық зерттеулер бойынша есептерді шеше білуді меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометрия және инженерлік графика
    Несиелер: 3

    Мақсаты студенттерге жазықтықтағы кеңістіктік геометриялық фигураларды бейнелеу әдістерін меңгертеді, жобалық құжаттаманы орындау кезінде графикалық мәліметтермен, әртүрлі мәндермен және дизайн ережелерімен жұмыс істеуге үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: техника және технология саласында бакалаврларды кәсіби қызметінің негізгі базасы бойынша теориялық даярлау, олардың ғылыми дүниетанымы мен құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: білім беру және қазіргі физиканың құбылыстары мен заңдарын меңгерту, шығармашылық ойлауын; танымдық қызметтің дағдыларын; физикалық жағдайларды модельдей алуын; кәсіби міндеттерді шешудегі дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылыс материалдары және бұйымдары
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің оқытылу мақсаты құрылыс өндірісінде, әсіресе гидромелиоративтік жүйеде қолданылатын материалдардың қасиетіне қарай пайдалана білу. Яғни олардың құрылымына қарай қасиеттерін талдау беру және қайсы жерде қолдануға болатынын білу. Сонымен қатар олардың қалай дайындалатынын, қандай әдіспен жасалатынын айта білу екені шарт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • T2 Климатология және метеорология
    Несиелер: 5

    Атмосферада жүретін және белгілі бір табиғи жағдайларда ауа райы мен климатты қалыптастыратын процестердің физикалық мәнін білу; Жер атмосферасының құрылысы мен қасиеттері мен атмосфералық процестердің дамуының негізгі заңдылықтары туралы теориялық білімге ие болу; метеорологиялық бақылауды жүргізудің негізгі әдістері мен құралдарымен жұмыс жасай білу; атмосферадағы процестер мен құбылыстардың өзгеруіне сапалық және сандық талдауды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T2 Өзен суларының гидрохимиялық режимі
    Несиелер: 4

    Студенттерді түрлі су көздерінің негізгі географиялық және гидрологиялық ерекшеліктерімен таныстыру; Су көздеріндегі негізгі гидрологиялық процестердің мәнісін физиканың іргелі заңдары тұрғысынан түсіндіру, әрі көрсету; Су көздерін зерттеу барысында қолданылатын әдістермен гидрологиялық бақылау құрал-жабдықтары туралы мағлұмат беру; Су көздерінің гидрологиялық режимі, онда кездесетін процестерді зерттеу жұмыстарынң суды халық шаруашылығында пайдалану және табиғатты қорғау мәселелерін шешудегі іс жүзіндегі маңызын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T1 Климаттық тәуекелдер және оларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән білімгерлерге ауа-райының өзгеруі, ҚР егін шаруашылығына оңды және кері түрде әсер етіп жатқандығын түсіндіру. ҚР ауа-райының өзгеру салдарының бірі болып ауыз суы тапшылығы саналады. Сонымен «Су шаруашылығы» секторында ауа-райының өзгеруіне бейімделу бойынша әрекет ету басты бағдары болып ауыл шаруашылығында суды тиімді пайдаланумен қоса су қорларын ластамау мәселесі табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T1 Гидрохимия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Судың құрылымы, органикалық емес заттардың негізгі кластары, химиялық реакциялардың заңдылықтары, ерітінділер мен тотықтану, қалпына келу үдерістері туралы білімдерді жасақтау арқылы химиялық ойлануды дамыту. Бұл білім судың сапалық құрамын анықтауда қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T1 Мелиорация және мелиоративтік топырақтану негіздері*
    Несиелер: 4

    «Мелиорация және мелиоративтік топырақтану негіздері» пәні болашақ бакалавларға ауылшаруашылығы өндірісінің негізгі нысаны топырақты әртүрлі тұрғыдан қарастыра отырып білім береді және топырақты мелиорациялаудың инженерлік әдістерін, гидромелиоративтік жүйені жобалау мен тиімді пайдалануды және мелиоративтік жұмыстарды жүргізуді экономикалық негіздеуді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T2 Ландшафттану негіздері
    Несиелер: 4

    Адамзаттың антропогендік әрекетін ескере отырып, ландшафт пен ландшафт-географиялық белдеулердің теориялық негіздерін білу; Қазіргі ландшафтардың тұрақтылығын талдай және анықтай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T2 Инженерлік геология негіздері
    Несиелер: 5

    Жер қыртысының құрылымын, күйін және негізгі қасиеттерін; шығу тегі, құрамы, қасиеттері, пайда болу шарттары, таралуын оқып-білу. Еріген заттың сандық құрамын есептеу, геологиялық, гидрогеологиялық карталар мен қималарды оқи алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • АutoCAD және автоматтандырылған жобалау жүйелер негіздері Основы АutoCAD и систем автоматизированного проектирования/ Basics of AutoCAD and Computer Aided Design
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға жобалау-сызу жұмыстарын автоматтандырылған стандарттық жүйесін қолданып, сызбалар құрастыру әдістерін және тәсілдерін үйрету. Сондай-ақ студенттердің осы қуатты әрі жетілген программалық графикалық жүйесі бойынша әрі қарай өз бетінше білімдерін тереңдетіп, қыр-сырын меңгерулеріне тура бағыт сілтеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Гидрологияның аймақтағы, елдегі және өзен алабындағы су ресурстарын ұтымды пайдаланудағы рөлін, өзен алабының негізгі сипаттамаларын, өзен ағындары мен шөгінділерінің пайда болу заңдылықтары мен негізгі факторларын білу; жылдық ағынның негізгі сипаттамаларын және оның жыл ішіндегі таралуын есептеудің генетикалық және статистикалық әдістері; судың есептік максималды және минималды нормаларын анықтау әдістері туралы; су қоймалары бойынша ағымдық маусымдық және ұзақ мерзімді реттеуді есептеу әдістері; Жер бетіндегі ағынды қалыптастыру бойынша есептерді талдай және шеше білу; өзен бассейндерінің су балансы; жылдық және жыл ішіндегі таралуды есептеудің генетикалық және статикалық әдістері; су қоймаларымен өзен ағысын реттеу бойынша есептеулерді жүргізу; су тасқыны мен су тасқынын реттеу, диспетчерлік кестесін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T1 Геология және гидрогеология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің геология, гидрогеология және инженерлік геология саласында теориялық білім алуы және практикалық шешімдерді игеру, су шаруашылығы жүйелерін, гидротехникалық құрылыстар мен ауыл шаруашылық сумен жабдықтау және суландыру объектілерін жобалау, салу және пайдалану кезінде су шаруашылығы бакалаврына қажетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • T1 Табиғи сулардың сапасын жақсарту
    Несиелер: 5

    Табиғи сулардың сапасын жақсарту технологиясының түрлерін, табиғи сулардың қасиеттерін және олардың классификациясын оқып үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және еңбекті қорғау модулі (Экология және тұрақты даму)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдарына тұтас көзқарас қалыптастыру. Пәнінің міндеттері- экология және тұрақты дамудың негізгі ұғымдарын, стратегияларын, проблемаларын және оларды жаһандық, өңірлік, жергілікті деңгейлерде шешудің практикалық тәсілдерін түсіндіру, тірі организмдердің өмір сүруіндегі негізгі заңдылықтарын, ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, биосфераны және олардың тұрақтылығын зерттеу. Адамның тіршілік ету ортасындағы (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз қарым-қатынас пен қауіпті және төтенше жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін қарастырады. Білім алушыда техника қауіпсіздігі мен адам қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қойылатын талаптар негізінде кәсіби қызмет пен сауықтырудың ажырамас бірлігі екендігі туралы көзқарас қалыптасады. Білім алушыларды барлық өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасауды білуге теориялық және практикалық дайындайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • T2 Ақаба суларды тазалау станцияларын жобалау және есептеу
    Несиелер: 5

    Ағынды суларды тазалаудың тиімді әдістерін таңдауды, судың қажеттілігін және маңыздылығын түсіндіру, ағын суларды тазалау туралы мағлұматтар беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • T2 Гидродинамика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерге сұйықтықтардың тепе -теңдігі мен қозғалысының заңдылықтары туралы білім беру және қоршаған ортаны қорғау мен суды пайдалану саласындағы практикалық есептерді шешуде осы заңдылықтарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • T1 Гидравлика
    Несиелер: 5

    Пән гидравлика анықтамаларымен таныстырады. Гидростатиканың негізгі теңдеулерін және сұйықтықтың нақты тепе-теңдік теңдеулерін зерттейді. Сұйықтық ағымының режимдерін, сұйықтық ағындарындағы гидравликалық кедергіні, гидравликалық құбырлардың әдістемесін, тесіктерден, саптамалардан және Суағарлардан сұйықтықтың ағуын, құбырлардағы гидравликалық соққыны, гидравликалық секіру құбылысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • T2 Су ресурстарын пайдалануды жоспарлау
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқып меңгеру Қазақстан Республикасында трансшекаралық өзендердің су ресурстарын басқару бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіншілік береді және көршілес елдердің экономика салаларының дамуына байланысты Қазақстан Республикасы территориясына келетін су ресурстарының мөлшерін пайдалануды жоспарлауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T1 Жер асты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 4

    Жер асты сулары кен орындарының сыныптамасын және құрылыс ерекшеліктерін зерделеу, жер асты сулары қорлары жөніндегі мемлекеттік комиссияның талаптарын ескере отырып, оларды іздеу, барлау және қорларды есептеу әдістемесі. Жер үсті және жер асты суларындағы техногендік байланысты экономикалық және экологиялық аспектілерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T1 Мелиоративтік насостар және қондырғылар *
    Несиелер: 4

    Болашақ мамандарға ауыл шаруашылық саласында сумен қамтамасыз ету, төгінді (сарқынды) суларды әкету және құрғату жұмыстардағы насос станцияларын жабдықтайтын насостардың түрлері мен, құрылымдарын және олардың теориялық негіздерімен таныстырып, әр түрлі насос станцияларын жобалаудағы білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T1 Табиғатты үйлестіру негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты-табиғатты үйлестіру; табиғи экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын сақтау, табиғи табиғи процестерге араласуды азайту, өзгерістердің ықтимал салдарын жан-жақты бағалау. Табиғи-техногендік кешендердің құрылымын қалыптастыру; геожүйелер мен табиғи-техногендік кешендердің табиғи тұрақтылығын бағалау әдістері, объектілерді жобалау және шешімдер қабылдау кезінде олардың жұмыс істеу параметрлерін өзгерту; табиғи ресурстардың сапасы және оларды жақсартуға қажеттілік; қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша ізденістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T1 Трансшекаралық өзендерді пайдалану проблемалары
    Несиелер: 6

    «Трансшекаралық өзендерді пайдалану проблемалары» пәнінің мақсаты – болашақ мамандарға трансшекаралық табиғи су ресурстарын ұқыпты және тиімді пайдалану шараларын, су қорларын қорғау әдістерін үйрету. Қазақстан Республикасындағы трансшекаралық су көздерін пайдалану проблемалары жөнінде ғылыми тұрғыдан білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T2 Су құбырлары жүйесінің жабдықтары
    Несиелер: 4

    Елді мекендерді сумен қамтамасыз етуде топтық құбыр жүйелерінде насос станцияларын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T1 Гидрометрия және су шаруашылығы құрылымын цифрландыру
    Несиелер: 6

    Гидрометриялық өлшеу жұмыстары бойынша деректерді өңдеу, аспаптарды қолдану және су режимі элементтерін сандық анықтау әдістері әдістемесін білу. Деректерді өңдеу бойынша міндеттерді талдай және шеше білу: су деңгейін өлшеу бойынша, аспаптармен жұмыс істеу, судың тереңдігін, ағынның жылдамдығын, шығынын өлшеу кезінде алынған деректерді өңдеу. Су объектілері режимінің элементтерін сандық анықтау және есепке алу әдістерін меңгеру. Су шаруашылығын цифрландыру тиімді дамудың негізгі факторына айналуда. Су шаруашылығы саласына заманауи цифрлық технологияларды енгізуді үйрену; процесс туралы жүйелі ақпарат алу, оны жан-жақты талдау және соңында жақсы нәтижелерге қол жеткізу. Су ресурстарын тиімді және ұтымды пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында инновациялық тәсілдерді енгізуді зерделеу, жобалардың іске асырылуын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суғару мелиорациясы
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылық дақылдарынан мол және тұрақты өнім алу үшін қолайсыз табиғи жағдайларды (гидрогеологиялық, топырақтық, агроклиматтық) түбегейлі жақсарту жолында қолданылатын ұйымдастыру шаруашылық және техникалық шаралар жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T2 Су шаруашылығындағы геоэкология негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты-су проблемаларын шешу стратегиясы туралы білу, табысты Су шаруашылығын ұйымдастыру; аумақтың геоэкологиялық жай-күйін нашарлатпай (ең болмағанда) сұраныс пен ұсыныс арасындағы теңгерімді қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T2 Құрлық пен судың өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттерге су ресурстарын басқару контекстінде Жер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу процестерін түсіну үшін қажетті негізгі білім беру. Курсқа мыналар кіреді: - Жер үсті, өзендік және шекаралық жүйелердің байланысы, - Жаһандық және жергілікті экологиялық проблемалардың саны мен сапасын бағалау, - Белгілі өсімдіктер жүйесінде немесе экожүйеде су қозғалысын сипаттау, - өсімдіктер жүйесінде немесе экожүйеде су қозғалысы, - берілген экономикалық жүйе үшін су ресурстарын басқарудың осы тәсілінің кейбір әлеуетті оң немесе теріс нәтижелерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T2 Су саясаты
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының су заңнамасын және оның негізгі принциптерін білу; су объектілерінің жіктелуі, табиғи ресурстарға меншік құқығы, су сервитуттары, табиғи ортаның сапасы мен оның стандарттары, су ресурстарын пайдалану мен қорғау саласындағы арнайы уәкілетті атқарушы органдар; табиғатты пайдаланудың ерекше режимі бар аймақтары, халықаралық су құқығы. Экономиканың әртүрлі қоғамдық топтары мен секторларының әртүрлі, жиі қайшылықты мүдделері мен міндеттерін теңдестіру. Инженерлік, экономикалық, экологиялық, құқықтық, әлеуметтік, саяси іс-қимылдарды үйлестіру, су проблемаларын тиімді және ұзақ мерзімді шешуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • T2 Гидрологиялық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеудің мақсаттары мен мүмкіндіктері, модельдердің әртүрлі жіктелуі, оларды жобалау принциптері, гидрологиялық модельдердің мазмұны, модельдеу режимдері. Гидрологиялық режимнің ерекшелігін зерттеу, оларды зерттеу әдістері, табиғи ортамен зерттеу. Гидрологиялық құбылыстарды сандық бағалау тұрғысынан гидрологиялық процестерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T2 Суды тазалау технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер табиғи және ағынды суларды тазарту қондырғыларын, сорғы станцияларын жобалауды, олардың экономикалық тиімділігі мен пайдалану кезіндегі экологиялық қауіпсіздікті бағалауды үйренеді. Сондай -ақ олар табиғи және ағынды суды жекелеген объектілер мен ғимараттарға қажетті деңгейге жеткізе білуі керек, сондай -ақ су объектілеріне төгілмес бұрын ағынды суларды тазартып, санитарлық қорғау аймағын ұйымдастыра алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су кадастры және мониторинг
    Несиелер: 5

    Су қорын пайдалану мен қорғау саласындағы мемлекеттік нормалау; су қорын пайдалану мен қорғау саласындағы бақылау; су объектілері мен су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану кезіндегі табиғат қорғау талаптары. Су объектілерінің гидрологиялық, гидрогеологиялық, гидрогеохимиялық, санитарлық-химиялық, микробиологиялық, паразитологиялық, радиологиялық және токсикологиялық көрсеткіштерін тұрақты бақылау жүйесін, теріс процестерді уақтылы анықтау, олардың дамуын бағалау және болжау мақсатында алынған ақпаратты жинауды, өңдеуді және беруді, жүзеге асырылатын су шаруашылығы іс-шараларының зиянды салдарын болдырмау және тиімділік дәрежесін айқындау жөнінде ұсынымдар әзірлеуді біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T1 Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасында білімгерлерді сумен қамту, суландыру және лас суларды әкету жүйелерімен, олардағы жеке құрылымдар мен қондырғылардың түрлерімен, су тұтыну және лас суларды ағылу мөлшерлерімен, жүйелерді жобалану есептерімен, судың сапасын жақсарту шараларымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T1 Гидрология және ағынды реттеу
    Несиелер: 5

    Білім алушылар өзен ағысының факторларын және оның пайда болу заңдылықтарын зерттейді; өзен және көл режимдері; суару арықтары мен су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын анықтау әдістері мен әдістері туралы қажетті білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T1 Су қорын қорғау және су пайдалануды мемлекеттік бақылау
    Несиелер: 5

    «Су қорын қорғау және су пайдалануды мемлекеттік бақылау» пәнінің мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасы су заңдылығының негізгі принциптерін, су нысандары және су қатынастарының нысандарын үйрету. Міндеттері - су шаруашылық құрылымдары мен су нысандарын пайдалануға қойылатын табиғатты қорғау талаптарын; су фондын қорғау және суды пайдалану саласындағы мемлекеттік нормалауды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T2 Су шаруашылығы жүйелерін басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әлеуметтік және кәсіби қызмет процесінде экожүйені сақтау мен қорғау шараларын білу, су заңнамасының ережелері мен су пайдаланудағы табиғи ресурстарды қорғау, құқықтық білімді өмірдің әр саласында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T1 Cу ресурстарын кешенді пайдалану
    Несиелер: 5

    «Cу ресурстарын кешенді пайдалану» пәнінің мақсаты – болашақ инженерлерге кәсіби қызметіне үлкен ықпалын тигізетін қажетті білім беру. Су ресурстарын кешенді пайдалану мүмкіндіктерін, қалпына келтірілетін су ресурстарын, бүгінгі күннің сумен қамту проблемалары және судың кері әсерін әкету, аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамдары негізінде орындалатын су шаруашылығының бағдарламаларын оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T2 Қазақстан Республикасының территориясының су ресурстары және сумен қамтамасыздығы
    Несиелер: 5

    «Қазақстан Республикасының территориясының су ресурстары және сумен қамтамасыздығы» пәні болашақ мамандарға ҚР бар су ресурстарының гидрологиялық ерекшеліктерін, олардың таралуын және халық шаруашылығы салаларының сумен жабдықтауын, сонымен қатар су ресурстары және суды пайдалану саласын тиімді пайдалану бойынша практикалық мәселелерді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • T1 Су шаруашылығының жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу технологиясы *
    Несиелер: 5

    Жұмыс орнын, бригада жұмысын дұрыс ұйымдастыру; құрылыс учаскесін құрылыс материалдарымен, техникалық және адам ресурстарымен қамтамасыз ету; құрылыстық және мелиоративтік машиналарды іріктеуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелері *
    Несиелер: 5

    Қалаларды, елді-мекендерді, үйлерді, ғимараттарды сумен жабдықтау, су әкету жүйелерімен қамтамасыз етуді үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T1 Су шаруашылығындағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйелердегі негізгі ұғымдарды білу және түсіну, қазіргі ГАЖ функционалдығы, басқа автоматтандырылған жүйелер арасындағы ГАЖ орны, ГАЖ құралдары мақсатты пакеттер мен мүмкіндіктер. Пәннің мақсаты - геоақпараттық технология тұрғысынан су ресурстары, гидрогеология, инженерлік геология жəне геология мəселелеріне қатысты теориялық жəне практикалық мағына беру. Курсты меңгерген соң студент: - ГАЖ-ді қолдану облыстары; атрибутивті ақпарат; растрлық жəне векторлық модельдер; топологиялық модельдер; деректерді енгізу тəсілдері; картографиялық проекциялар туралы көрініс алуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T1 Гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 5

    Гидротехникалық құрылыстардың негізгі параметрлері мен түрлерін; су ресурстарын пайдалану жағдайында гидротехникалық құрылыстардың жұмыс істеуін басқару әдістерін білу; гидротехникалық құрылыстардың құрылысын жобалау. Көктемгі және тасқын суларды табиғи құбылыстардан, жалпы және жергілікті шығындардан қорғау тәсілдерін, күрес әдістерін, төменгі ағыстардағы Гидротехникалық құрылыстарды жөндеу әдістерін, орта және кіші өзендерді қорғауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T2 Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын қайта құру *
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ірі су шаруашылығы құрылысының өндірістік технологиясын, құрылыс материалдарына, оның ішінде топырақ материалдарына қойылатын талаптарды және орындалатын жұмыстың сапасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T2 Су энергиясын пайдалану
    Несиелер: 5

    Гидроэлектр станцияларының негізгі параметрлерін және түрін білу; гидротурбиналар мен сорғылардың негізгі параметрлерін анықтау, гидроэлектр станциялары қондырғыларының негізгі параметрлерін есептеу. Гидроэнергетикада табиғи-техникалық жүйелерді қалыптастыру принциптері. Ірі өзендердің кешенді дамуындағы су энергиясының рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T1 Сала экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер белгілі бір дағдылар мен қабілеттерге ие болады: жобаланған немесе жұмыс істеп тұрған су шаруашылығы объектісінің негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін анықтау және бағалау; салыстырмалы экономикалық тиімділік әдістерімен техникалық, технологиялық және экономикалық шешімдердің оңтайлы нұсқасын таңдау; кәсіпорынның экономикалық қызметін талдау және бағалау; Су шаруашылығы экономикасы студенттерге дұрыс экономикалық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T2 Су шаруашылығындағы экономика және менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар су шаруашылығы объектілерін экономикалық бағалаудың негізгі кезеңдері мен әдістері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу және тәжірибе әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 5

    «Ғылыми-зерттеу және тәжірибе әдістемесінің негіздері» пәнінің оқыту мақсаты - ғылым және ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтерді беру; далалық тәжірибені жүргізуді және оның ерекшеліктерін оқыту; зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу негіздерін, сонымен қатар ғылыми зерттеу әдістемесін, эксперименттерді жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеудә жүргізуді, мақала жазуды үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • T2 Су шаруашылығы құрылысын жобалаудағы BIM-технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық модельдеу технологиясын (BIM) қолдана отырып, тұжырымдамалық шешімдерден смета мен құрылыс графигін дайындауға дейін гидротехникалық құрылыстарды жобалауда кәсіби қасиеттер мен жеке қасиеттерді дамыту. Гидротехникалық құрылыстарды салу, пайдалану, жөндеу және реконструкциялау кезінде BIM технологияларын қолдану мүмкіндіктері. Autodesk Revit және Advance Revit көмегімен құрылыс -монтаж жұмыстарының орындалу мерзімін бақылау. Негізгі ақпараттық модель файлына пайдаланушыларды қосу. Түзету әрекеті. Өндірістік қадағалау, сапаны бақылау, еңбекті қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суды әкету және төгінді суларды тазарту
    Несиелер: 5

    Ағынды суларды тазалаудың тиімді әдістерін таңдауды, судың қажеттілігін және маңыздылығын түсіндіру, ағын суларды тазалау туралы мағлұматтар береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • T1 Су шаруашылық құрылымдары мен жүйелерін пайдалану
    Несиелер: 5

    Техникалық құралдарды пайдалануға және гидромелиоративтік жүйелерді басқаруға, гидромелиоративтік жүйедегі пайдалану қызметін ұйымдастыруға, ішкішаруашылық су пайдалануды жоспарлауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • T2 Гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өндірістік, экологиялық, энергетикалық қауіпсіздік пен гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігінің негізгі мәселелерін реттеуді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Саясат, Қазақстанның қазіргі тарихы, ойлау мәдениеті, жазбаша және ауызша сөйлеу, шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік саласындағы білімдерін көрсету. Қоғамның қазіргі мәселелерін зерттеуде әлеуметтанулық әдіснаманы қолдану, ішкі, сыртқы, әлемдік саясаттың, халықаралық қатынастардың және философия, адамзаттың мәдени жетістіктері туралы түсінікке ие болу, әлемдік мәдениеттің інжу-маржандарын, қазіргі психологиялық ғылым мен тұлғаның дамуының негізгі мәселелерін түсіну. Болашақ кәсіби қызмет контекстінде мәселелерді және оларды зерттеу әдістерін зерттеу дағдыларын меңгеру. Болашақ мамандардың кәсіби және жеке құзыреттілігінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту

  • Код ON6

    Құрылыстардың жобасы бойынша материалдар әзірлеу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде жобалау міндеттерін шешу үшін мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, Гидротехникалық құрылыстарды ағымдағы жөндеу және күту жөніндегі жұмыстардың көлемін есептеу және түрлерін айқындау, гидротехникалық мелиорация және жерді рекультивациялау объектілерін жобалау үшін бастапқы деректерді дайындау, сумен жабдықтау және су бұру, суды тазарту жүйелерінің құрылыстарын жобалау жөніндегі анықтамалық және нормативтік құжаттаманы, сондай-ақ су көздерінің гидрологиялық режимінің деректерін қолдану, гидротурбиналар мен сорғылардың негізгі параметрлерін анықтау, гидроэлектр станциялары қондырғыларының негізгі параметрлерін есептеу, Құрылыс, қайта құру және жөндеу бойынша жұмыстарды жүргізу учаскесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстардың тізбесін анықтау, гидромелиорациялық жүйелер объектілерін салу, қайта жаңарту және жөндеу жөніндегі жұмыстардың сапасын бақылау, объектілерді салу мен пайдалануда суды пайдаланудың технологиялық процестерін білу негізінде кәсіби шешімдер қабылдау, құрылыстардың негізгі конструктивтік және көлемдік-жоспарлау параметрлерін таңдау, бақылау деректері бойынша гидротехникалық құрылыстардың жай-күйін талдау, белгіленген талаптарды, қолданыстағы нормаларды, ережелер мен стандарттарды сақтай отырып, жұмыстардың орындалу барысын бақылау, орындалған жұмыстардың көлемі мен сапасына есеп жүргізу, инвестициялардың техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу.

  • Код ON2

    Жұмыс және жобалық құжаттаманың құрамына кіретін мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу ережелерін білу.

  • Код ON4

    ҚР Су заңнамасы және халықаралық Су құқығы, су қорын жоспарлау, пайдалану және қорғау, су ресурстарын кешенді пайдалану, модельдеу, Экология, еңбекті және қоршаған ортаны қорғау, қауіпсіздік техникасы бойынша білімдерге ие болу; жерасты суларын іздеу және барлау, экожүйедегі су қозғалысының жолын сипаттау, сумен жабдықтау жүйелерінің гидрологиялық , гидравликалық есептеулерін орындау, судың деңгейін өлшеу және тазарту дағдыларын меңгеру, қолайсыз табиғат жағдайларын жақсарту үшін ұйымдастырушылық-шаруашылық және техникалық шараларды қолдану, су шаруашылығы кәсіпорындарының жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру, табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау. Табиғи гидрологиялық және гидрометриялық бақылаулардың статистикалық ақпаратын өңдеу; су және жерді ұтымды пайдалану бойынша шолу, талдау және шешімдер қабылдау.

  • Код ON3

    Жер қыртысының құрылысы, жай-күйі және негізгі қасиеттері, су құрылымы, су көздерінің гидрологиясы, Математикалық талдау элементтері саласында білімдерін көрсету, физикалық жағдайларды үлгілей білу, жергілікті жердің геологиялық және гидрологиялық деректерін пайдалану, жобалау кезінде автоматтандыру құралдарын пайдалану, жергілікті жерді рекогносцировкалау, объектілерді тексеру, геодезиялық түсірілім нәтижелерін өңдеу бойынша дағдыларды меңгеру, құрылыс объектілері элементтерінің, конструкцияларының және бөліктерінің жағдайын көзбен және аспаптық (геодезиялық) бақылауды жүзеге асыру, жер үсті ағынын қалыптастыру, өзен бассейндерінің су балансы, атмосферадағы процестер мен құбылыстардың өзгеруі мәселелерін талдау және шешу.

  • Код ON5

    Қажетті құралдар мен құралдарды қолданыңыз. Сумен жабдықтау объектілерін бағалау әдістерін қолдану, есептік, техникалық, нормативтік және өкімдік құжаттаманы ресімдеу; белгіленген талаптарды, қолданыстағы нормаларды, ережелер мен стандарттарды сақтай отырып жұмыстардың орындалу барысын, суару (құрғату) жүйесінде су тұтыну (су бұру) режимінің орындалуын бақылау. Трансшекаралық табиғи су ресурстарын тиімді пайдалану, сумен жабдықтау, суландыру және сарқынды суларды бұру саласында білімдерін көрсету.

  • Код ON7

    Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу негіздерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулер әдістемесін, эксперименттерді жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеулер жүргізуді үйрету, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгеру, қазіргі заманғы құрылыс конструкциялары мен инженерлік жүйелерді, BIM-технологияларды пайдалана отырып, Гидротехникалық құрылыстарды жобалау қабілетіне ие болу, құрылыс өндірісіндегі заманауи технологияларды білу, гидротехникалық құрылыстардың құрылыс процестері технологиясындағы жаңа әдістер мен тәсілдер

  • Код ON8

    Өндірістік процесті жақсарту бойынша қабылданған шешімдерді негіздеуге, белгіленген талаптарды, қолданыстағы нормаларды, ережелер мен стандарттарды сақтай отырып, жұмыстардың орындалу барысын бақылауға, орындалған жұмыстардың көлемі мен сапасын есепке алуға, шығармашылық бастаманы, рационализацияны, өнертабысты дамытуға, ғылым мен техника жетістіктерін енгізуге ықпал етуге, есептік, техникалық, нормативтік және өкімдік құжаттаманы ресімдеуге. Ғылыми-техникалық ақпаратты пайдалану және эксперименттік және зертханалық зерттеулер жүргізе білу, алынған нәтижелерді түсіндіру, ауыл және су шаруашылығы саласындағы есептерді қорғау және дәлелдеу.

Top