Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Торайгыров университеті

  • Математика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешу үшін математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, классикалық және қазіргі математиканың заңдары мен теорияларын, нақты есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру және оларды практикалық қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 4

    Зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми ақпарат: іздеу, жинақтау, өңдеу. Зерттеу нәтижелерін апробациялау және ресімдеу. Зерттеу жүргізу үшін құралдарды әзірлеу технологиясы. Эксперимент нәтижелерін өңдеу технологиясы. Бағдарламалардың статистикалық пакеттері. Зияткерлік меншік және оны қорғау. Плагиат және плагиатқа қарсы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар студенттік жұмыстарды дайындау, рәсімдеу және қорғау ерекшеліктері. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау тілдеріне кіріспе. Оңтайлы даму ортасы. Қарапайым бағдарламалар. Бағдарламалау тәсілдері. Кестелермен жұмыс. Деректер түрлері. Басқару құрылымдары. Массивтермен жұмыс. Негізгі компоненттер-оқиғалар, пішіндер, түймелер, панельдер, қойындылар. Жолдармен жұмыс істеу. Мәтіндік деректермен жұмыс істеу компоненттері. Таймерлермен, дыбыспен, графикамен, треймен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Көп терезе бағдарламалары. Сандық деректермен жұмыс істеу компоненттері. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 3

    Кинематика. Динамика. Статика. Жұмыс және энергия. Тяготение. Сұйықтық механикасы. Молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Электростатика. Тұрақты ток. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл Теориясы. Механикалық және электромагниттік тербелістер. Серпімді толқындар. Геометриялық оптика. Интерференция. Дифракция. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің кванттық табиғаты. Бор бойынша атом теориясы. Кванттық механика элементтері. Атом ядросы. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Ақпараттық жүйе түсінігі. Жүйелік талдау. Сипаттаманың сапалық және сандық әдістері. кибернетикалық көзқарас. Ақпараттық жүйелердің динамикалық сипаттамасы. Ақпараттық жүйенің канондық көрінісі. Ақпараттық жүйелердің жиынтық сипаттамасы. Кіріс және шығыс операторлары. Агрегаттардың ақпараттық байланыстарының минималдылық принциптері. Ақпараттық жүйелердің синтезі және декомпозициясы. Шешім қабылдаудың ақпараттық үлгілері. Жүйелердің жалпы теориясын қолдану мүмкіндігі. Оқытудың қолданбалы әдістері: кейс-стади және пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Диодтар. Транзисторлар. Транзисторларды қосудың типтік схемалары. Операциялық күшейткіштер. Қоректендіру блогы. Тұрақты ток тізбектерін есептеу. Electronics Workbench схемотехникалық модельдеу жүйесінде жұмыс істеу 5. Жартылай өткізгіш диодтардың вольтамперлік сипаттамаларын алу. Биполярлы транзистордың жұмысын зерттеу. Операциялық күшейткіштер мен олардың негізіндегі схемаларды зерттеу. Транзисторлардағы генераторларды зерттеу. Тұрақты ток тізбектері. Ом Заңы. Кирхгоф Заңдары. Схемаларды түрлендіру. Дифференциалдық тізбектер. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Пpограммалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық құрал. Дұрыс бағдарлама ұғымының конструктивтілігі. Бағдарламалық құралдың сенімділігі. Бағдарламалау технологиясы сенімді бағдарламалық құралдарды жасау технологиясы ретінде. Бағдарламалау технологиясы және қоғамды ақпараттандыру. Бағдарламалық жасақтама қателерінің көздері. Адамның зияткерлік мүмкіндіктері. Қате аударма бағдарламалық жасақтамадағы қателіктердің себебі ретінде. Аударма моделі. Қателіктермен күресудің негізгі жолдары. Бағдарламалық құрал сапасының спецификациясы. Бағдарламалық жасақтама архитектурасының негізгі сыныптары. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпарат теориясы
    Несиелер: 4

    Ақпарат теориясы ақпаратты басқару мен өңдеудің автоматтандырылған жүйелері саласында мамандандырылған инженерлерді даярлау курстарының бірі болып табылады. Мұндай жүйелердің жұмыс істеуі ақпаратты алуға, дайындауға, беруге, сақтауға және өңдеуге байланысты, өйткені осы кезеңдерді жүзеге асырмай дұрыс шешім қабылдау және кез-келген жүйенің жұмысының түпкі мақсаты болып табылатын қажетті басқару әсерін жүзеге асыру мүмкін емес. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің ҚР экономикасының дамуындағы кәсіпкерліктің рөлін түсінуі. Заманауи маркетинг және брендинг негіздері. ҚР-дағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұны. Макро, мезо және микро деңгейлердегі экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың маңызы. Стратегиялардың ықтимал нұсқаларын, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін қалыптастыру және кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдау. Бизнес мәселелерін шешуге арналған заманауи маркетингтік құралдарды қолдану салалары. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері-бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы идеяларды қалыптастыруға ықпал ететін негізгі құқықтық оқу пәні. Мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтары, негізгі заң ұғымдарын айқындау, сондай-ақ қазақстандық құқықтың осындай базалық салаларының негізгі ережелері: конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық. Құқықтың негізгі салаларының ережелері және негізгі құқықтық ұғымдар мен терминдер зерттеледі. Оқытудың қолданылатын әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЭЕМ құрылғылары мен жұмыс принципі
    Несиелер: 4

    Компьютерлік ұйымға кіріспе Компьютердегі сандар ұсыну Жалпы мақсаттағы компьютерлік құрылым Есептеу жүйелерінің классификациясы Компьютерлік порттар мен шиналар Сәулет және командалық жүйелер Компьютерлік процессорлар және жад Үлкен компьютерлік жүйелер Бейне жүйе және компьютердің сыртқы құрылғылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жағымсыз факторлардың адамға, қоршаған ортаға әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру. Қауіпсіздік саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу, жүйелеу, оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде қолайлы жұмыс жағдайлары, бар қауіптердің алдын алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу. Экология саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін қолдану. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интернет технологиясы
    Несиелер: 5

    Web технологиясы. Негізгі ұғымдар. Клиенттің Web-технологиялары. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. HTML көмегімен веб-бетті құру, кестелер көмегімен веб-беттерді белгілеу, HTML құжаттарындағы пішіндер, Front page редакторында веб-бетті құру, Macromedia DreamWeaver ортасында веб-беттерді құру, Веб-беттерді құру үшін DreamWeaver-тің кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау және жариялау. Сервер жағының Web-технологиялары. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, кейс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық есептеулердің бағдарламалық құралдары
    Несиелер: 4

    Экономикалық есептеулер үшін ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі технологиялары мен принциптері. Экономикадағы есептеу әдістері мен әдістері. Экономикалық есептеулерге арналған бағдарламалық құралдардың даму тенденциялары мен перспективалары. Экономикалық есептеулер мен кәсіби қызметпен байланысты есептеулер үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Деректер базасы. MS Excel кіріктірілген функцияларын қолданудың ақпараттық технологиялары. Параметрді таңдау. Оңтайлы шешімді іздеу. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба - Компьютерлік жүйелерді жобалау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: – компьютерлік жүйелерді жобалау және енгізу процесін ұйымдастыру саласындағы теориялық білімді меңгеру; – міндеттер мен жауапкершілік салаларын бөлу мен басқаруға тәртіпті көзқарасты қамтамасыз ететін жұмыс әдістерін меңгеру есептеуіш жүйелерді әзірлеумен айналысатын ұйым; – есептеуіш жүйелерді өнеркәсіптік жобалаудың технологиялық принциптерінің мүмкіндіктері мен сипаттамаларын талдау. Оқытудың белсенді әдістері – есептерді шешу, жағдайды талдау, жоба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Жұмыс ортасының тұжырымдамасы Есептеу процестері мен ресурстары Жад және тапсырманы басқару Операциялық жүйелердің функционалдық компоненттері Операциялық жүйе архитектурасы Операциялық жүйелер мен қабықшаларды құру принциптері Файлдық жүйелер және сыртқы жады ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • WEB технологиялар
    Несиелер: 5

    Web технологиясы. Негізгі ұғымдар. Клиенттің Web-технологиялары. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. HTML көмегімен веб-бетті құру, кестелер көмегімен веб-беттерді белгілеу, HTML құжаттарындағы пішіндер, Front page редакторында веб-бетті құру, Macromedia DreamWeaver ортасында веб-беттерді құру, Веб-беттерді құру үшін DreamWeaver-тің кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау. Web - сайтты жариялау. Сервер жағының Web-технологиялары. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, кейс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Компьютерлік жүйелер aрхитектурaсы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік архитектураға кіріспе. Архитектураны және параллелизмді есептеу. Компьютерлерді көп бағдарламалау режимі. Компьютерлік архитектура. Микропроцессорлардың негізгі отбасыларына шолу. Компьютерлік желі архитектурасына кіріспе. Сымсыз қосылым Желілердегі қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлік құрылғылар мен микропроцессорлар
    Несиелер: 5

    Сандық схемотехниканың логикалық негіздері. Микропроцессорлар мен микрокомпьютерлер. Микропроцессорлық жүйенің типтік құрылымы. Типтік логикалық түйіндер. Импульсті есептегіштер. Қосқыштар-шегерімдер. Комбинациялық сұлбалар. Дешифраторлар. Шифраторлар. Мультиплексорлар. Демультиплексоры. Триггерные құрылғылар. Асинхронды RS-триггер. Т-триггер. Регистрлер. Ығысу регистрлері. Реверсивный сдвигающий тіркелімі. Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары. Сандық түрлендіргіштер. ADC. Дат. Сандық элементтердің құрылысы, сандық элементтердің жұмыс принципі. Комбинациялық сұлбалар. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Экономикалық саланы басқарудың ақпараттық жүйелері, жіктеу, қолдану саласы, Ақпаратты өңдеу әдістері. Экономикалық ақпараттық жүйелердегі телекоммуникациялық технологиялар. Ақпараттық қажеттіліктер және Экономикалық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Автоматтандырылған АЖ жіктеу. Экономикалық АЖ құрылымы. Заттық-бағытталған АЖ. Ақпараттық технологиялар. Корпоративтік ақпараттық жүйелер, экономикалық саланы басқарудың ақпараттық жүйелерінің негіздері. Экономикалық Ақпарат және ақпараттық процестер. Оқытудың қолданылатын әдістері: нақты жағдайларды талдау, кейс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба – Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың міндеттері: бағдарламалық құралдарды зерттеу, санау және жіктеу; аспаптық бағдарламалық қамтамасыз етудің қолдану бағытын, құрамын, әдістері мен құралдарын анықтау; әзірлеу құралдарымен жұмыс істеу, компиляциялау, жөндеу, бағдарламаларды орнату тәсілдерін меңгеру; құралдарды қолданудың мүмкіндіктері мен сипаттамаларын талдау, оларды ақпараттық қамтамасыз ету; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, жөндеу, енгізу және қолдаудың заманауи құралдарын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, жоба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ақпаратты өңдеудің сандық құрылғылары
    Несиелер: 5

    Сандық схемотехниканың логикалық негіздері. Микропроцессорлар мен микрокомпьютерлер. Микропроцессорлық жүйенің типтік құрылымы. Типтік логикалық түйіндер. Импульсті есептегіштер. Қосқыштар-шегерімдер. Комбинациялық сұлбалар. Дешифраторлар. Шифраторлар. Мультиплексорлар. Демультиплексоры. Триггерные құрылғылар. Асинхронды RS-триггер. Т-триггер. Регистрлер. Ығысу регистрлері. Реверсивный сдвигающий тіркелімі. Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары. Сандық түрлендіргіштер. ADC. Дат. Сандық элементтердің құрылысы, сандық элементтердің жұмыс принципі. Комбинациялық сұлбалар. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дыбыс теориясы және акустика
    Несиелер: 3

    "Пәннің мақсаты-дыбыстық толқындарды қалыптастыру, тарату және қабылдау негіздерін, музыкалық-акустикалық кеңістіктегі дыбыс инженері қызметінің ерекшелігін зерттеу. Пәнді оқығаннан кейін студент: Дыбыстың, жиіліктің физикалық компоненттерін және жиілікті өлшеу бірліктерін, толқын ұзындығын білу; Ультрадыбысты, инфрадыбысты, тонды және обертонды білу. Октава. Тембр. Шу. Дыбыстық толқынның фазалары мен антифазаларын түсіну, бұл дыбыс көлеміне, дыбыс қарқындылығына және дыбыстық қысымға байланысты. Музыкалық аспаптардың негізгі акустикалық қасиеттері"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Sound Design және анимация жасау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: кез келген мультимедиялық орта, бейне, анимация, бейне ойындар, бағдарламалық қамтамасыз ету үшін дыбыстық әсерлерді құру, жазу және манипуляциялау бойынша қажетті құзыреттерді қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы дыбыстық дизайн дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дыбыстық дизайнмен таныстыру, Дыбыстарды жасау техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету, Жазу және өңдеу, Дыбыс эффектілері, Интерактивті дыбыс дизайны, Дыбыс дизайнындағы музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік желілерде дамыту
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлеуметтік желілерде бренд құру және жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білу керек: - Әлеуметтік желілер арқылы ақпаратты, қызметтерді жылжытудың негізгі принциптері мен әдістері - әлеуметтік желілердің негізгі түсініктерін, бағыттары мен модельдерін меңгеру Білу: - аудиторияның цифрлық назарын аудару, цифрлық тәуекелдердің алдын алу бойынша білімді практикада пайдалану. - жылжыту құралдарын таңдаңыз - Алға жылжуды жоспарлау және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарық жүйесі және оның қызмет ету механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары мен кәсіпорын табысы, өндірістік факторлардың нарықтары (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау. , құндылық ұсынысы, өнім, бренд, брендинг, түрлері мен түрлері, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік маркетинг. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Kомпьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Ақпаратты графикалық ұсыну негіздері. Конструкторлық құжаттаманы ресімдеу. Техника сызба құру. Стандарттар. Өнім түрлері. Геометриялық объектілер туралы ақпаратты визуализациялау теориясы, құралдары және алгоритмдері. Стандарттар. Өнім түрлері. Сызу құралдары. Жазықтық. Беттердің түрлері, Геометриялық Нысандар. Үш өлшемді сызбалар жасау. Қималар, қималар. Нысандарды оңай өңдеу. Нысандарды күрделі редакциялау. Қабаттар. Объектінің қасиеттері. Блоктар, топтар, Сыртқы сілтемелер. Мәтінді енгізу. Өлшемдер. Рендеринг. Оқыту әдістері: топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқу/Жазу
    Несиелер: 3

    Оқу/жазу пәні оқу және жазу сияқты сөйлеу іс-әрекеттерінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты: жазбаша ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Жазбаша қарым-қатынастың грамматикалық ерекшеліктерін зерттеу. Ресми және кәсіби іскери мәтіндерді құрастыру. Қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен функционалдық стильдерін көрсететін түпнұсқа мәтіндерді оқу, әртүрлі тақырыптар бойынша жазбаша мәлімдемелерді жүзеге асыру. Оқыту әдістері: іскерлік ойындар, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік модельдеудің негіздері
    Несиелер: 5

    Кездейсоқ сандар, оларды модельдеу принципі. Кесу, сәйкес келу, жинақтау әдістері. Кездейсоқ сандар тізбегін талдау. Қарапайым және күрделі оқиғаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Кері функция әдістері, нейманды алып тастау, шекті теоремалар, композиция. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеудің негізгі әдісі. Үлестіру Заңын, Пуассонның үлестіру Заңын, стационарлық емес кездейсоқ процестерді, стационарлық кездейсоқ процестерді, Марков процестерін модельдеу. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Визуалды бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Java бағдарламалау тілінде визуалды объектіге бағытталған бағдарламалау дағдылары мен дағдыларын игеру. Басқару құрылымдары. Динамикалық массивтер-тізімдер. Жолдармен жұмыс істеу. Компонентке шолу. Негізгі оқиғалар компоненті. Кәдімгі терезе және модальды терезе. Мәтінмен жұмыс істеуге арналған компоненттер. Көрнекі кестелермен жұмыс. Контейнерлер-панельдер. Мәнді таңдау және көрсету компоненттері. Файлдармен жұмыс. Таймерлермен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Қосымшаның қауіпсіздік алгоритмдерін жасау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - Html+CSS
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - веб-сайттарды әзірлеу үшін негіз ретінде HTML технологиясын меңгеру . Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - HTML гипермәтінді белгілеу тілі. - HTML құжатын жасау. - HTML тілінің дизайны: блоктар, кестелер, жақтаулар. - Мәтінді, кестелерді, суреттерді, суреттерді пішімдеу.. Еренсілтемелер. - CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - PHP I
    Несиелер: 4

    Қолдану ортасы – Интернет технологиясы. WEB-технологиялар негіздері. Интернет қосымшаларын құру технологиялары – PHP. Сценарийлері бар статикалық және динамикалық HTML парақтары-PHP. HTML гипермәтінді белгілеу тілі. HTML құжатын жасау. Тіл құрылымдары: блоктар, кестелер, жақтаулар. Мәтінді, кестелерді, суреттерді пішімдеу. Еренсілтемелер. CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану. Пайдалану технологиясы-PHP. Сервер жағында орындалатын технологиялар-РНР. Сервер жағының Web-технологиялары. CGI шлюздерінің жалпы интерфейсі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инженерлік сызба
    Несиелер: 5

    Кеңістік, геометриялық логика түсінігі, сонымен қатар AUTOCAD, КОМПАС графикалық жүйелері ортасында инженерлік-графикалық жұмыстарды автоматтандырудың әмбебап ортасын зерттеу және дамыту. Проекция әдістері. Аксонометриялық проекциялар. Сандық белгілері бар нүктенің, түзудің және жазықтықтың проекциясы. Позициялық және метрикалық есептер. Схеманы түрлендіру әдістері. Көп жақты беттер. Қисық сызықтар. Беттердің проекциясы. Сандық белгілері бар проекциядағы көлеңкелер. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, нақты жағдайларды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыстық инженерия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты: дыбыс жазуға, музыканы синтездеуге арналған аппаратураны таңдау дағдыларын қалыптастыру. Студент аудиотехниканың сипаттамаларын білуі және түсінуі керек. Жабдықты олардың болашақ орналасуы туралы алынған ақпарат негізінде пайдалану мақсатында дұрыс таңдау. Архитектуралық акустика, Геометриялық акустика, Статистикалық акустиканы оқығаннан кейін білуі керек. Инженер ең жақсы дыбыс үшін оңтайлы дыбыстық жабдықты таңдау мен орналастыруды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәліметтер қорымен басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    ДҚБЖ түсінігі. Функциялар. Деректердің ресурс ретіндегі түсінігі. Деректер ресурс ретінде. Файлдық жүйелер және мәліметтер базасы. Сандық және ақпараттық қолданбалы жүйелер. ДҚБЖ абстракция деңгейлері. Мәліметтердің дерексіз функциялары. Өкілдік. Мәліметтер моделі туралы түсінік. Реляциялық деректер объектілері. Реляциялық алгебра. унарлы операциялар. екілік амалдар. SQL тілі. Негізгі қатынастар. функционалдық тәуелділіктер. Мәліметтер базасының схемасын жобалау. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медиа-контент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлеуметтік желілер мен сайттар үшін медиа-контент және контент дайындау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек : - маңызды түсіру ережелері - композиция, Жарық - портреттік түсіру - пәндік түсірілім Білу керек: - әлеуметтік медиа үшін аудиовизуалды мазмұн жасаңыз - суреттерді өңдеу - Қосымшаларда жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиясы - JavaScript
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты – Клиент жағында бағдарламалау құралының көмегімен статикалық және динамикалық веб-сайттарды жобалау технологиясын терең меңгеру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - JavaScript тілінің негіздері. - Операторлар, өрнектер, функциялар. - Объектілі моделі. JavaScript тілінің кластары мен объектілері. - Экран формалары. - мәліметтерді бағдарламалық өңдеуге арналған кластар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D - графикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің 3D графикасын игеру арқылы жоғары технологиялық құрылғыларға арналған жеке мультимедиа материалдарын жасаудың терең дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста үш өлшемді кескіндерді құруға арналған инженерлік және компьютерлік графиканың теориялық негіздері және техникалық сызбаларды құрудың практикалық әдістері бар. Компьютерлік графика және 3D модельдеу құралдары, кеңістіктегі геометриялық модельдеу әдістерін зерттейді және қолданбалы геометрия есептерін автоматтандырылған шешудің негізі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D объектілерін модельдеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - кеңістіктік модельдерді құру саласындағы студенттердің интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. 3D модельдеу алгоритміне оң көзқарасты қалыптастыру. 3D модельдеуге арналған бағдарламалардың негізгі құралдарының жұмыс принциптерін оқу. Көлемді объектіні құрудың тиімді алгоритмін таңдау үшін логикалық ойлауды дамыту. Қарапайым 3D модельдерді құру бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнемонтаж
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: бейнемонтаждың практикалық дағдыларын меңгеру. Монтаждау принциптері мен монтаждық түсіру негіздерін меңгеру. Сызықты емес монтаждау бағдарламаларын меңгеру бейне жасау және монтаждау дағдыларын қалыптастыру. Adobe Premiere-ді озық деңгейде игеріп, таза дыбыспен жарқын бейнелерді орнатуды және түсірілім сценарийлерін жазуды үйреніңіз . Көрермендердің назарын қалай сақтау керектігін түсініп, жаңа аудиторияны тарта аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Дыбысты жазу және өңдеу теориясы мен тәжірибесінің негіздері. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы түпнұсқа туындының кәсіби аранжировкасы негіздерімен студенттердің арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Музыкалық композицияларды жасау, өңдеу және аранжировкалау үшін пайдаланылатын Қолданбалы компьютерлік технологиялардың функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру; музыкалық және қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unity 3D ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты - студенттердің интерактивті қосымшаларды құрудағы бағдарламалау мен жобалаудың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру, C # бағдарламалаудың негізгі әдістерін білу және Unity 3D -де жұмыс жасау; Unity 3D әзірлеу ортасын қолдана отырып, интерактивті қосымшаның толық даму циклын жүзеге асыра білу; Unity 3D интерактивті қосымшаларын әзірлеудің кәсіби құралдарын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лексика/Грамматика
    Несиелер: 4

    Vocabulary/Grammar пәні лексикалық және грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-сөйлеу әрекетінің өнімді және рецептивті түрлерінің маңызды компоненттері ретінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту. Лексикалық және грамматикалық бірліктердің мағынасы мен формасымен танысу, қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында лексикалық және грамматикалық бірліктерді қолдануда оқытуды ұйымдастыру. Коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Оқыту әдістері: іскерлік ойындар, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Копирайтинг
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік желілер мен сайттарға мәтін жазу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі медиа тапсырмалар үшін мәтіндер құру. Әлеуметтік медиа жазбаларын құру. Мәтіндерді оқу және редакциялау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер мәтіннің мәні туралы теориялық және әдіснамалық идеяларды, оларды құрудың негізгі стратегияларын игеруі керек, сонымен қатар шығармашылық идеяларды қалыптастыру және оларды жарнамалық және PR мәтіндерінде жүзеге асыру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын игеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тыңдау/Сөйлеу
    Несиелер: 3

    Listening/Speaking пәні тыңдалым және айтылым сияқты сөйлеу әрекетінің түрлеріндегі коммуникативтік біліктерді дамытуға бағытталған. Ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру курстың мақсаты болып табылады. Курстың бағдарламасы аясында әр түрлі тақырыптар бойынша диалогтік және монолог түрінде ауызша мәлімдемелерді жүзеге асыру, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен функционалды стильдерін көрсететін түпнұсқалық мәтіндерді тыңдау. Оқыту әдістері: іскерлік ойындар, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 2D - графикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, графикалық кескіндерді қалыптастыру және өңдеу технологияларын пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тиімді алгоритмдерді құруға және қолдануға мүмкіндік беретін алынған теориялық білімдер негізінде дағдыларды дамыту және шығармашылық және репродуктивті деңгейде компьютерлік графика есептерін шешуге арналған қосымшалар; студенттердің компьютерлік графика есептерін шешуге қажетті нақты алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды зерделеуді көздейтін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – жобалау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білуі және түсінуі керек: жобалаудың негізгі түрлері мен түсініктерін; өнеркәсiп өнiмдерiне қойылатын негiзгi конструкциялық талаптар; түстану және композиция негіздері; қазіргі сәннің негізгі стильдері мен бағыттары; істей алуы керек: өнеркәсіп өнімдерін жобалау талаптарына сәйкес талдау; көркемдік-конструкторлық дизайнда форма құрушы, эргономикалық, антропометриялық, эстетикалық және технологиялық факторларды ескеру; көркемдік-конструкторлық талдау, синтезді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнедегі 3D визуализация
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: бейнедегі 3D көріністер мен анимацияларды дамыту дағдыларын қалыптастыру. Adobe After Effects-пен таныстыру, бейнені эффектілермен толықтыруға үйрету, мәтін мен фотосуреттерді анимациялау. Бейнені сәндеңіз және оны түпнұсқа етіңіз. негізгі бейнестандарттар, сондай-ақ ең танымал бейнемонтаж бағдарламаларының тәсілдерін, кезеңдері мен құралдарын кешенді қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттердің өздерінің мультимедиялық жобаларын жасау үшін қажетті дағдыларды игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unreal Engine ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - Unreal Engine қолдана отырып виртуалды шындықты жасау саласындағы негізгі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыны және адам мен машинаның өзара әрекеттестігінің жалпы парадигмаларын зерттеу және оларды Unreal Engine көмегімен жүзеге асыру. Студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру мен дамыту, дамыту қабілетін, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, бағдарламалық қосымшаларды енгізу және бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқарудың есептеу құралдарын модельдеу
    Несиелер: 5

    Автоматика элементтері мен құрылғыларының жіктелуі. Автоматика элементтері мен құрылғыларының негізгі функциялары. Телемеханика жүйелерінің жіктелуі. Телемеханикалық желінің модельдері мен құрылымдары. Телемеханикалық ақпаратты беру. Хабарлама түрлері және кодтау. Кедергілер және олармен күресу әдістері. Автоматика элементтерінің жіктелуі. Автоматика элементтері мен құрылғыларының негізгі функциялары. Телемеханикалық ақпаратты беру. Кедергілер және олармен күресу әдістері. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Java Ерекшеліктері. NetBeans қосымшаларын әзірлеу ортасы. Басқару құрылымдары. Бір өлшемді статикалық массивтер. Көпөлшемді статикалық массивтер. Динамикалық массивтер-тізімдер. Жолдармен жұмыс істеу. Негізгі оқиғалар компоненті. Кәдімгі терезе және модальды терезе. Мәтінмен жұмыс істеуге арналған компоненттер. Көрнекі кестелермен жұмыс. Контейнерлер-панельдер. Мәнді таңдау және көрсету компоненттері. Файлдармен жұмыс. Таймерлермен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Қосымшаның қауіпсіздік алгоритмдерін жасау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • С++ тілінде бағдарламау
    Несиелер: 5

    С++бағдарламалау тіліндегі даму ортасы, тіл негіздері және деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару. Есептеулер және негізгі математикалық операциялар. If шарт операторлары. C++үшін Цикл операторлары. Цикл операторлары. С++тіліндегі тізімдер. Функция бағдарламалау тілдерінде жарияланады. Рекурсия және екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. С++тілінде объектіге бағытталған бағдарламалауға кіріспе. Модульдер. Үшінші тарап кітапханаларын пайдалану. Қателерді талдау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кодтау теориясы
    Несиелер: 4

    Кодтау теориясының жалпы түсініктері. Дискретті (бүтін сан) ақпаратты кодтау. Үздіксіз ақпаратты кодтау (шартты түрде). Дискреттеу және кванттау. Іріктеу әдістерін жіктеу. Котельников теоремасы бойынша есептеулердің дәлдігін таңдау. Мәтіндік ақпаратты кодтау және визуализациялау. Графикалық ақпаратты кодтау және ұсыну. Ақпаратты символдық (объектіге бағытталған) ұсыну, кодтау, визуализация. Дискретті хабарламаның жеке элементін беру кезіндегі ақпарат мөлшері. Ақпараттың қасиеттері. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IELTS және TOEFL емтихандарына дайындық
    Несиелер: 5

    Курс аясында студенттер ағылшын тілін білуге ​​арналған халықаралық стандартталған тесттердің құрылымымен танысады. IELTS және TOEFL емтихандарына дайындық курсының мақсаты – ағылшын тілін шет тілі ретіндегі білімін тексеретін халықаралық емтихандарға дайындалу.Халықаралық IELTS және TOEFL емтихандарын тапсыру үшін қажетті тиімді стратегияларды үйрету. Тренингтің мазмұны сөйлеу әрекетінің барлық түрлеріне – тыңдалым, оқылым, айтылым және жазылым бойынша оқытуды қамтиды. Сабақтың әдісі: пікірталас, жеке жұмыс, кейс курстарына дайындықтың мақсаты - ағылшын тілін шет тілі ретінде білетіндігін тексеретін халықаралық емтихандарға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Стартап жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнесті модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Шығындардың, бастапқы құнның және кезең шығындарының экономикалық негіздемесі. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау. Стартап жобаның инвестициялық талдауы. Стартап жобаны қорғау.Кәсіпкерлік кәсіпкерлікті құру және дамыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Сабақтың әдісі: пікірталас, жеке жұмыс, кейс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Экономикалық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздік аспектілері. Ақпараттық қауіптер ұғымы және олардың түрлері. Ақпараттық қауіптер. Зиянды бағдарламалар. Компьютерлік қылмыстар мен жазалар. Ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру принциптері. Ақпараттық қауіпсіздікті мемлекеттік реттеу. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдері, қағидаттары, әдістері мен құралдары. Компьютерлік қауіпсіздікті ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз ету. Компьютерлік вирустардан қорғау. Электрондық цифрлық қолтаңба және оны қолдану ерекшеліктері. Интернеттегі ақпаратты қорғау. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Студиялық араластыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: студияда дыбысты араластыру дағдыларын қалыптастыру. Білім және түсіну: Дыбысты синтездеу технологиясын білу, дыбысты қолданудың құқықтық аспектілерін, авторлық құқықты білу. Өз кітапханаларын пайдалана және құра білу. Деректерді оңтайлы сақтауды жүзеге асырыңыз. Пайдалануға аспаптармен жылдам редакциялау. Кәсіби студиялық жабдықты пайдалана алады; сапалы дыбыс шығара алады; музыканы тыңдай және "ести"алады; өз миксіңізді жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетинг бейне
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: YouTube-те жасалған бейнені жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелерге қол жеткізу: бейне шығару үшін қысқаша құрастыру; сценарий жазу; өндіріс сметасын есептеу, YouTube үшін мазмұн жоспарын құру, жылжыту құнын есептей отырып медиа-жоспар құру; негізгі дағдылар: бейне өндірісінің стратегиясын анықтау; қысқаша құру; негізгі құрастыру дағдылары; мазмұн жоспарын құру; түсіруге дайындық; influence-маркетинг нарығын түсіну; аналитикалық құралдармен жұмыс; YouTube-тағы бейнелер мен арналарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интерьер дизайны, полиграфия
    Несиелер: 5

    Курсының мақсаты: студенттерді интерьердің негізгі түрлерімен және олардың дизайн ерекшеліктерімен таныстыру. - Студенттерді әртүрлі интерьер түрлерін жобалаудың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру . - Интерьер адам өмірінің әртүрлі салаларын қалай көрсететінін көрсетіңіз. - Интерьердің әртүрлі түрлерін өз бетінше жобалау дағдылары мен дағдыларын дамыту. - компьютерлік редакторларда қолданылатын құралдар мен операцияларды меңгеру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Автоматтандырылған жүйелерді жобалау
    Несиелер: 4

    АС құрудың кезеңдері мен кезеңдері. Технологиялық процестің функционалдық схемасының сипаттамасы. Сәулет АС. Жобалауға арналған техникалық тапсырма. Құрылымдық сұлбалар. Автоматтандырудың функционалдық схемалары. Контроллер жабдықтарын таңдау. Байланыс құралдарын таңдау. Өлшеу құралдарын таңдау. Атқарушы құрылғыларды таңдау. SCADA жүйесінің құрамы. Бағдарламалық жасақтаманы жобалау. АЖ модельдеу және модельдеу. Алгоритмдік қамтамасыз етуді жобалау. Ақпараттық қамтамасыз етуді жобалау. Автоматтандыру схемалары. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Веб технологиялар - PHP IІ
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпараттық жүйе ретінде веб-сайттың құрылымын жобалау технологиясын, клиенттік және серверлік тараптағы бағдарламалау құралдарын пайдаланып веб-сайтты құру технологиясын меңгеру. Оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: - веб-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесу механизмдерін. тіл синтаксисі басқару құрылымдары теңшелетін функцияларды құру ережелері массивтермен және жолдармен жұмыс істеу әдістері файлдық жүйемен жұмыс істеу әдістері PHP мен MySQL арасындағы өзара әрекеттесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 4

    Желілерді ұйымдастыру принциптері. Желінің бағдарламалық және аппараттық компоненттері. Физикалық байланыстар топологиясы. Байланыс желілері. Сандық деректерді кодтау. Деректерді аналогтық кодтау (модуляция). Деректерді беру мәселелері. Байланыс желілерінің сипаттамасы. Деректерді беру режимдері. "Клиент-сервер" қарым-қатынас жүйесі. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесуі. Компьютерлік желілердегі түйіндерді адрестеу. TCP/IP желілері. TCP/IP протоколдарының стегі. Жергілікті желілердің технологиялары. Жергілікті желілердің хаттамаларын стандарттау. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Search Engine Optimization (SEO)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: SEO көмегімен іздеу жүйелерінде және контекстік жарнамада сайттарды жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде олар білуі керек: Интернетте жылжыту және сатудың негізгі құралдары мен құралдарын, жетекші генерациялау құралдарын, SEO - оңтайландыруды, конверсияны арттыруды; істей алуы керек: - ұйымның маркетингтік міндеттерін жүзеге асыру үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасау, Интернет желісіндегі компания қызметінің нәтижелерінің тиімділігін талдаудың өзіндік әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • AR / VR қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - иммерсивті мазмұны бар қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін алу-бұл адамға өзін жасанды түрде жасалған шындықпен байланыстыруға және өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін орта. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларының теориялық аспектілерін, VR, AR қосымшаларын құруға арналған шеңберлердің функционалдығын зерттеу. Виртуалды кеңістікке батырудың әртүрлі дәрежесімен иммерсивті мазмұнды қалыптастырудың аппараттық және бағдарламалық компоненттерін құру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    OOP негіздері. С++Тілі. Сыныптардың сипаттамасы. Static, const кілт сөздері. Дизайнерлер. Достық функциялар. Деструкторлар. Операциялардың шамадан тыс жүктелуі. Күрделі арифметикалық операциялардың шамадан тыс жүктелуі. Жаңа және жою. C++тіліндегі мұрагерлік. Public, Protected, Private. Виртуалды функциялар. Функциялар мен сынып үлгілері. Ерекше жағдайлар. Стекті жылжыту. RAII. Конструкторлар мен деструкторлардағы ерекшеліктер. Стандартты үлгілер кітапханасы. Дизайн үлгілері нысанға бағытталған дизайн принциптері. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Зияткерлік ИС. Нейрондық желілерді зерттеу тарихы. Қатенің кері таралуы бар нейрондық желі моделі. Нейрондық желілер: оқытусыз оқыту. Хопфилд және Хэммингтің нейрондық желілері. АИ жүйесін құрудың логикалық тәсілі. Логикалық бағдарламалау тілдері. Анық емес логика элементтері. Бейресми рәсімдер. Алгоритмдік модельдер. Өндірістік модельдер. Логикалық қорытынды. Өнімдердің тәуелділігі. Ерекшеліктер бар өндірістік жүйелер. Ерекшеліктер бар өндірістік жүйелер. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектуалды жүйелерді әзірлеу
    Несиелер: 5

    Интеллектуалды ақпараттық жүйелер. Предикаттық Логика. Деректер мен білімді ұсыну. Білім ерекшеліктері. Логикалық мәліметтер мен білім. Сөздердің логикасы, предикаттары. Функционалдық бағдарламалау. Логикалық бағдарламалау. Негізгі конструкциялар. Фактілер, ережелер, сұрақтар. Тіл-Пролог. Сараптамалық жүйелерді құру негіздері. Сараптамалық жүйелер: жіктелуі және құрылымы. Math Класы. Логикалық операциялар. Тізімдермен жұмыс. Жолдармен жұмыс істеу. Модульдік жобалар. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Python бағдарламалау тілі. Ұйымның құрылымы мен принциптері. Python-да операторлар, циклдар, функциялар, айнымалылар және операторлар. Шартты операторлар, циклдар, ерекшеліктерді өңдеу, Python-дағы функциялар. Python-дағы жолдар мен екілік деректер. Python-да тізімдер, түйіндер, жиындар, ауқымдар, сөздіктер. Python-дағы кестелермен, формулалармен, мәтінмен, күнмен, уақытпен, графикамен, файлдармен және каталогтармен жұмыс. Тілдің оңтайлы дизайны. Оқытудың қолданылатын әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    JavaFX Технологиясы, Көктемгі Жақтау. JDBC деректер базасымен жұмыс. Деректер базасымен жұмыс істеу үшін көктемгі шеңберде мәліметтер базасымен жұмыс жасаңыз. Күту Технологиясы. MS Office-пен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. MS Word-пен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. MS Excel-мен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. Log4j логирлеу технологиясы. JUnit негізінде блокты тестілеу 4. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер
    Несиелер: 5

    32 биттік микроконтроллерлерге негізделген микропроцессорлық жүйелер. ARM Cortex-STM 32 микроконтроллерлер тобы. Микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлердің көп функционалдылық принциптері. ARM Cortex – STM архитектурасы 32. ARM микроконтроллерлерінің бағдарламалық моделі. Arm микроконтроллерлерінің орталық процессорлық құрылғысының жұмыс режимдері. Жад құрылғылары. Жадқа қол жеткізу. Nvic кірістірілген векторлық үзілістердің контроллері. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заманғы мобильді құрылғыларды пайдалануды қорғау және әкімшілігі
    Несиелер: 5

    студенттерге әзірлеуде қолданылатын бағдарламалау тілдерін үйрету мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; студенттерге Android ОЖ жүйесінің ресурстарын пайдаланып бағдарламалау дағдыларын беру студенттерді аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің даму перспективаларымен таныстыру мобильді құрылғылардың құралдары. Мобильді құрылғы компоненттерінің аппараттық құрамы, конструкциясы, жұмыс істеу принциптері және бағдарламалық басқару. Мобильді құрылғылардың операциялық орталарында файлдық жүйені ұйымдастыру және басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ардуино микроконтроллері
    Несиелер: 5

    Микропроцессорды ұйымдастыру принциптері. Сыртқы құрылғылардың интерфейстерін ұйымдастыру. Таймер-санауыш. Arduino-да жыпылықтайтын жарық диоды. Arduino - да түймені қосу. Потенциометрді Arduino-ға қосу. Arduino серво басқару. Трехцветный светодиод арналған Arduino. Arduino-дағы Пьезоэлемент. Arduino-дағы Фоторезистор. Arduino-дағы қозғалыс сенсоры (PIR). Автоматты жіберу E-mail. DHT11 немесе dht22 температура мен ылғалдылық сенсорын қосыңыз. Матрицалық пернетақтаны қосу. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Java тілінде бағдарламау
    Несиелер: 5

    Java бағдарламалау ортасы. Бағдарламаларды орнату. JDK, JRE, JVM платформасының ұғымдары-Виртуалды машина, JIT құрастыру. NetBeans Сәрсенбі. Жобаны және сыныпты құру, сақтау, ашу. Бағдарламаны құрастыру және орындау. Java тілінің негіздері. Деректер түрлері, математикалық формулалар. Егер,else, switch, for, while, break операторлары. Күрделі түрлері: массивтер, құрылымдар, жол типтері. Әдістерді құру. Түрлендіргіштер қол жеткізу private, public. Static, final модификаторлары. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоақпараттық жүйелер мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Геодезия бакалаврының жер кеңістігінің объектілері мен құбылыстарын геоақпараттық модельдеу және цифрлық жер бедері модельдерін құрудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерін пайдалануға дайындығы мен қабілетін анықтайтын жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мақсаты – геоақпараттық талдау мен геоақпараттық карта жасаудың құралдары мен әдістерін енгізуге және жер бедерінің цифрлық модельдерін құруға мамандарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобильді құрылғылар үшін бағдарламаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Мобильді құрылғылар мен гаджеттерге арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу. Мобильді қосымшалардың түрлері. Пайдаланушы интерфейсін жасау. Хабарландырулар, диалогтық терезелер, мәзірлер. Графика. Медиа. Деректерді сақтау әдістері. Қызметі мен ниеті. Ағындар мен қызметтер. Анимация. Аппараттық құралдармен өзара әрекеттесу. Қосымшаларды жариялау және монетизациялау. Android Studio дамыту ортасы. Әзірленген Мобильді қосымшаның моделі. Мобильді бағдарламаларды әзірлеу. Көп терезе бағдарламаларын әзірлеу. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кроссплатформалық қолданбаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Платформалық бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары мен заманауи құралдары. Класс иерархиясына шолу объект моделінің философиясы. Qt жұмыс істеу негіздері. Qt Creator әзірлеу ортасы. Контейнерлер кітапханасы. Элементтерді Автоматты орналастыруды басқару. Басқару элементтері. Сұхбат немесе үлгі ұсыну. Оқиғалар. Оқиғаларды құру. Қолданба параметрлері. Алмасу буфері. Қосымшаны интернационалдандыру. Диалогтық терезелер. SDI және MDI қосымшалары. Жұмыс үстелі. Qt сценарий тілі. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Android Studio дамыту ортасы. Мобильді қосымшалардың түрлері. Мобильді қосымшаны әзірлеу технологиясы. Әзірленген Мобильді қосымшаның моделі. Мобильді бағдарламаларды әзірлеу. Көп терезе бағдарламаларын әзірлеу. Электрондық анықтамалықтарды әзірлеу. Жұмыс-картамен жұмыс істейді. Деректер базасымен жұмыс. Күндермен, параметрлермен және қорғаумен жұмыс. JSON және JSONP технологиялары. Мобильді қосымшаларды қолдану және дамыту перспективалары. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Басқару теорияларының негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінде тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін менеджмент саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Курстың мақсаты: - басқару әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру; - басқару функцияларын зерттеу; - басқару әдістерін меңгеру; - логика туралы түсініктерін қалыптастыру; - ұйымдастырушылық қатынастар мен коммуникацияларды зерттеу; - жоспарлау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өндірістік үрдістерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Өндірістік процестерді автоматтандыру пәнін оқытудың мақсаты типтік технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру бойынша қазіргі заманғы білім деңгейі бар маманды даярлаудың соңғы сатысында дайындау. Пәнді оқудың міндеттері – техникалық жүйелердің анализі мен синтезінің негізгі түсініктерін оқу; - студенттерді күрделі технологиялық процестерді зерттеу әдістерімен таныстыру. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритмді оқыту, практикалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Заманауи операциялық жүйелердегі әкімшіліктендіру және киберқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – студенттерге тиісті құзыреттіліктерге қол жеткізе отырып, жалпы білім беретін, базалық және бейіндік пәндерді оқыту. Бағдарлама түлектерінің кәсіби қызметі ақпаратты қорғау және қауіпсіздік саласына бағытталған, атап айтқанда жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі, криптографиялық ақпаратты қорғау, техникалық ақпаратты қорғау. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритм бойынша оқыту, нақты жағдайларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • C# қазіргі заманғы кәсіби бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаттары • студенттерге бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау саласында базалық білім беру; • заманауи ақпараттық жүйелерді құру бойынша кейінгі курстардың негізін қалау; • студенттерді прогрессивті бағдарламалау парадигмаларымен және оларды бағдарламалық өнімдерге енгізу механизмдерімен таныстыру; • студенттерді интерактивті режимде бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи біріктірілген құрал орталарын пайдалануға үйрету. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритмді оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Корпоративтік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Корпоративтік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу білім беру стандартында көзделген оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері: - корпоративтік ақпараттық жүйелердің теориялық негіздерін зерттеу; - ақпараттық процестерді талдау дағдыларын меңгеру; - корпоративтік ақпараттық жүйелерді іс жүзінде қолдану дағдыларын дамыту. Белсенді оқыту әдістері – нақты жағдаяттарды талдау, есептерді шығару, алгоритм, жоба бойынша оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Көпдеңгейлі қосымшалардың әзірлеу
    Несиелер: 4

    «Көпдеңгейлі қолданбалы бағдарламаларды өңдеу» пәнінің міндеттері: таратылған қолданбалы бағдарламалардың архитектурасымен танысу, JDBC негізіндегі мәліметтер қорымен жұмыс істеудің негізгі әдістерін оқып үйрену, UDP негізінде желілер арқылы деректер алмасуды жүзеге асыруды үйрену. және TCP/IP хаттамалары, көп ағынды бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгеру, кәсіпорынды дамыту технологиясын оқу - EJB технологиясын пайдалану негізіндегі қолданбалар. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритм бойынша оқыту, нақты жағдайларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON2

    Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады

  • Код ON11

    Қазіргі заманғы құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолданумен аппараттық-бағдарламалық кешендер мен дерекқорлардың компоненттерін құрастырады

  • Код ON3

    Ол азаматтық және патриоттық идеяларға негізделген көшбасшылық қасиеттерге, қоғамдық сананы жаңғыртуға, Рухани Загируға, университеттегі іс-шараларға, өңірлік, республикалық деңгейде ұйымдастыру және қатысуымен Қазақстанды үшінші жаңғыртуға негізделген.

  • Код ON7

    Есептеу және бағдарламалық қамтамасыз етудегі технологиялық процестерді есептеу үшін техникалық ғылымдар саласындағы базалық білімді қолданады.

  • Код ON15

    Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін аппараттық және бағдарламалық құралдарды техникалық қолдауды (реттеуші және алдын алу жұмыстарын) жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие

  • Код ON9

    Қазіргі қолданбалар мен объектілерді қолданады бағдарланған даму орталары мен желілік технологиялар.

  • Код ON6

    Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы компьютерлік жүйелердегі бағдарламалық және аппараттық жүйелердің пайдаланушы интерфейстерін әзірлейді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (A2, B1, B2 деңгейлерінде), соның ішінде кәсіби салада негізгі коммуникативтік дағдыларды меңгеруді көрсетеді

  • Код ON12

    Қазіргі заманғы есептеу құралдарын қолданады

  • Код ON14

    Ақпаратты қорғаудың негізгі әдістерін және олардың мүмкіндіктерін пайдаланады

  • Код ON13

    Компьютерлік жүйелердің интеграциялық ақпараттық қауіпсіздігін тиімді қамтамасыз ету үшін алынған білімді қолданады.

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы жобаларды ескере отырып, іске қосу жобаларын әзірлеуге және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыруға

  • Код ON8

    Өндірістік процестерді автоматтандыру үшін технологияны пайдаланады.

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top