Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Психология в Торайгыров университеті

  • Жеке тұлға психологияның әдістемелік және теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тұлға психологиясының негізгі ұғымдары мен мәселелерінің мәнін түсіндіру. Өмір жолында тұлғаның даму заңдылықтарын ашу. Ғылыми білімнің әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейлері арасындағы байланысты ашыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылардың жетістіктерін бағалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Туралы білімді қалыптастыру бағалау мен біліктің технологиялық негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдері мен білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау және бағалау жүйесі
    Несиелер: 4

    Білім беру процесінің сапасын бағалау және диагностикалау әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру; білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалау және бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін, оның ішінде ақпараттық технологиялар мен шетелдік тәжірибе негізінде әзірлеу білігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    болашақ магистірдің кәсіби іс-әрекетінің дағдыларын пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамыту негізінде шет тілін оқытудың классикалық схемасы шеңберінде коммуникативтік біліктілікті жүйелі түрде тереңдету. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық пәндерді оқыту әдістемелеріндегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Психологияның жалпы курсы мен арнайы пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Оқу ақпаратын ұсыну формасы білімді меңгеру процесін басқару тәсілі ретінде. Оқу-жаттығуды топтық ұйымдастыру ерекшеліктері, проблемалық-жанжалды оқыту тәсілдері, оқыту ойындары. Әлеуметтік оқытудың белсенді топтық әдістері: пікірталас әдістері, ойын әдістері, шеберлік тренингі, сенситивтік тренинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    жоғары оқу орны оқытушысының кәсіптік-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, пән-пәннің коммуникациялық технологияларымен таныстыру ЖОО-ның оқу-тәрбие процесінде оқытушы мен студенттің өзара әрекеті. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы қызметтің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Аталмаш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистикалық деректерді талдау жүйесі (SPSS)
    Несиелер: 6

    "Деректерді статистикалық талдау жүйесі" пәнін игерудің мақсаты магистратура студенттерінде деректерді статистикалық талдау және деректерді статистикалық талдау үшін ақпараттық жүйелерді қолдану саласында теориялық білімдер мен әдіснамалық негіздерді, сондай-ақ осындай жүйелерді практикалық қолдану үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҒЗЖ бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Зерттеудің қажетті әдістерін таңдау, қажетті ақпаратты іздеу, тәуелсіз зерттеулер, соның ішінде далалық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Қажетті деректерді іздеу, өңдеу және талдаудың заманауи ақпараттық технологияларын қолдану дағдыларын жетілдіру. Алынған нәтижелерді түсіндіру және оларды аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері (баяндама тезистері, ғылыми мақала, ғылыми-зерттеу жұмысының қорытындылары бойынша Есеп және т.б.) түрінде ұсыну білігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    магистранттарға жоғары оқу орындарының психология негіздерін оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімдерін қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға психодиагностикасы
    Несиелер: 6

    Психодиагностикадағы тәсілдер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Психодиагностикалық құралдарды және психодиагностикалық тұжырымдарды құру дағдыларын, психодиагностикалық құралдарды кәсіби пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эго-психология және сәйкестік психологиясы
    Несиелер: 5

    Эго мен жеке басын зерттеудің проблемалық өрісінің құрамдас бөліктері туралы түсінік қалыптастыру, тиісті тұжырымдамаларды, сондай-ақ жеке басын құру тәжірибесін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясының практикумы
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық қатынастарды зерттеу, талдау, түзету және оңтайландыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пікірталастарда, рөлдік ойындар мен психо-гимнастикалық жаттығулар арқылы өзара әрекеттесудің жаңа тәсілдерімен тәжірибе жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стресті басқару бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Қалыптастыру жүйелі кәсіби стресс, оның себептері, көріністері мен салдары туралы идеялар; стресс пен өнімділіктің төмендеу жағдайларын ғылыми негізделген диагностикалау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Конфликтология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Психологиялық талдау және қақтығыстарды басқару дағдыларын қалыптастыру. Жанжалдарды анықтау, алдын алу және реттеудің практикалық дағдыларын дамыту. Жанжалды кеңес беруді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлға теориясындағы диспозиционалды және когнитивті бағыты
    Несиелер: 4

    Әр түрлі мектептер шеңберіндегі теория мен практиканы интегративті зерттеу қазіргі практикалық жұмыста қажет тұлға туралы Жеке жалпыланған идеяны қалыптастыруға бағытталған. Диспозициялық және танымдық бағыттағы контексте жеке құбылыс туралы ғылыми идеялардың табиғи және жүйелік сипатын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоциялық интеллектіні дамыту практикумы
    Несиелер: 5

    Магистранттарда басқару қызметінде эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласында теориялық және практикалық білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы ұйымдардағы менеджердің кәсіби қызметі үшін қажетті жаңа құзыреттілікті (эмоционалды интеллект) қалыптастыру және қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейді арттыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қызмет психологиясы бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызмет туралы негізгі психологиялық идеяларды дамыту. Өзін-өзі талдау дағдыларын қалыптастыру және бағытталған рефлексия сапалық сипаттамалардың өзгеруі және кәсіби даму қарқыны туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлғаның когнитивті және тілдік дамуы
    Несиелер: 4

    Тұлғаның танымдық және тілдік дамуының заңдылықтары мен механизмдері, оның дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі тұлғаның танымдық іс-әрекетінің психологиялық механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мотивация психологиясы бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Психологиялық диагностиканың практикалық дағдыларын қалыптастыру және тұлғаның мотивациялық саласын зерттеу принциптері, тұлғаны ынталандыру бойынша практикалық ұсыныстарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Өзіндік зерттеу, практикалық және теориялық қызметті (ішкі кәсіби мотивация, психологиялық ойлау, кәсіби іс-әрекеттер мен операцияларды) ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді

  • Код ON7

    Психологиядағы талдаудың әртүрлі әдістемелерін, модельдерін және әдістерін қолдана отырып, практикалық, теориялық және этикалық мәселелерді шешуді қарастырады

  • Код ON2

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген

  • Код ON6

    Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда және жоспарлауда психологияның теориялық-әдіснамалық білімін қолданады

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі))

  • Код ON3

    Білім беру мекемелерінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады

  • Код ON4

    Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды

Top