Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өндірістік менеджмент

    Курсты оқу барысында магистранттар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады, бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін, өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби менеджмент

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі

    Магистранттар ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі мен әдістерінің негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ЖОО-да психологияны оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін қолданылады. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологияның теориялық негіздері

    Магистранттар адам психикасының жұмысын сипаттайтын негізгі процестердің ерекшеліктерін қарастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психология пәні, оның міндеттері мен әдістері, психологияның орны, қазіргі ғылымдардың құрылымы туралы түсініктері қалыптасады, адам санасының пайда болуы мен даму көздерін анықтайды. Топтарда жұмыс істей отырып, адамның негізгі психикалық процестерінің ерекшеліктерін қарастырады, адамның психикалық қасиеттері мен сипаты туралы тұжырымдамалық негіз қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Когнитивті психология

    Магистранттар адамның интеллекті мен ойлауының механизмдері мен заңдылықтары туралы психологиялық білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ақыл-ойды психикалық тәжірибені ұйымдастырудың ерекше түрі ретінде түсінуді кеңейтеді, өзінің педагогикалық тәжірибесі негізінде зияткерлік қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған оқыту әдістерін әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Магистранттар ғылыми жобаларды жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жобалардың өзектілігін, мақсатын, міндеттерін, болжамын, әдістерін, жобалардың практикалық білімдерін тұжырымдайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми жобалар құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Казіргі замандағы практикалық психология

    Магистранттар қазіргі практикалық психолог қызметінің құрылымы мен бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі практикалық психологияның өзекті мәселелері мен перспективалы мәселелерін шешу және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау

    Магистранттар шығармашылық ойлау, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және орындау, зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты талдау және жалпылау қабілетін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді, ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін дұрыс ресімдеуді үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Магистранттар ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, адамның жеке психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін танып білудің әртүрлі әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдану ерекшеліктерін, ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстарды әзірлеу үшін қолданылатын нақты мәліметтерді алуға болатын тәсілдер мен құралдарды талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді құру, ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау кезеңдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми-психологиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу іс-әрекетіндегі логика

    Курс магистранттардың сыни ойлау, логикалық талдау және ғылыми жұмыс контекстінде білімді жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, табысты ғылыми іс-әрекеттің негізі болып табылатын ғылыми ойлаудың ережелері мен әдістерін және дәлелдерді үйренеді. Топтарда жұмыс істей отырып, зерттеу әдістерін таңдаудың, гипотезаларды әзірлеудің, деректерді талдаудың және зерттеу нәтижелерін түсіндірудің заманауи тәсілдерін талқылайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психолог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті

    Пән магистранттарда кәсіби дағдыларды ғана емес, сонымен қатар психология саласындағы табысты ғылыми қызмет үшін қажетті арнайы әдіснамалық және этикалық саналылықты қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми мақалалар жазу, ғылыми жазу түрлеріне шолу (мақалалар, есептер, шолулар), ғылыми презентациялар дайындау мен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, олар психологиялық зерттеудің этикалық аспектілерін, психологиядағы деректерді жинаудың негізгі әдістерін сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталдық мәліметтерді өңдеу

    Магистранттар эксперименталды мәліметтердің негізгі түсініктерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, эксперименталды деректерді өңдеу принциптері мен механизмдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша тәжірибелік деректерді өңдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы оқу орнынан кейінгі психологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері

    Магистранттар күнделікті іс-әрекетке қажетті психикалық және педагогикалық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, механизмдері, шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, қолданбалы психологиялық модельдерді, алгоритмдер мен технологияларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі білім беру және тәрбие процестерінің мақсаттары, міндеттері, психологияны оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс жасай отырып, психологияны оқытуда қолданылатын заманауи әдістер мен формаларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудегі тұлға психодиагностикасы

    Магистранттар тұлғаның психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеудегі тұлғаның психодиагностикасының принциптері, әдістері мен ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, жеке тұлғаның психодиагностикасы әдістемелерін таңдап, қолданады және интерпретациялайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Магистранттар психологиялық зерттеудің теориясы мен практикасының негізгі ережелерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, әдістемелік тәсілдерді көрсетеді, эксперименттер, шағын зерттеулерді ұйымдастырады, нақты міндеттерді шешеді. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін зерделейді, психологиялық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым әдіснамасы

    Магистранттар ғылыми психология тұжырымдамасының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері мен тәсілдерін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нормативтік құжаттарда магистрлік жұмысты даярлау әдістемесі

    Пән магистранттарды зерттеу жұмыстарын жүйелі және сапалы жазуға дайындауға бағытталған. Оқу орнының немесе ғылыми ұйымның белгіленген стандарттары мен нормативтік талаптарына сәйкес магистрлік диссертацияларды құрудың негізгі аспектілерін, ережелері мен ұсыныстарын зерттеуді қамтиды. Магистранттар практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистратураны дайындауға қойылатын талаптарды сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, магистрлік диссертацияның құрылымын, ресімдеу бойынша нормалар мен ұсынымдарды, магистрлік жұмысты қорғауды ұйымдастыру мен жүргізуге қойылатын талаптарды, ғылыми этиканың негізгі принциптерін, плагиаттың алдын алу ережелерін, авторлардың зерттеу қоғамдастығы алдындағы міндеттемелерін зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі психологияны оқыту технологиясы

    Магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары, әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып магистранттар психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі ғылыми зерттеулер технологиясы

    Магистранттар ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде заманауи технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі заманғы технологиялар мен оларды ғылыми және білім беру қызметінде пайдалану құралдарын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың заманауи құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар

    Магистранттар әдіснамалық қағидаттар, негізгі мазмұны және мәдени-тарихи теорияны қолдану, қазіргі психологиямен білім берудегі іс-әрекет тәсілі туралы; мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерімен үндес зерттеулер және оларды қазіргі отандық білім беруде қолдану туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс істей отырып, мәдени-тарихи теорияның бастауларын, оның негізгі мазмұнымен әдіснамалық мүмкіндіктерін, отандық психологиядағы іс-әрекет тәсілінің пайда болу тарихын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі коррекциялық педагогиканың және арнайы психологияның көкейкесті мәселелері

    Магистранттар коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және балалармен, жасөспірімдермен, ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәденитаралық психология

    Магистранттар мәдениетаралық психология және мәденитаралық коммуникация салаларындағы жүйелі және терең білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дербес ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетті. Топтарда жұмыс істей отырып, әлеуметтік өмірдің түрлі салаларында мәдениетаралық коммуникациялардың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кеңес беру психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері

    Курс психологиялық консультация құрылатын теориялық және әдіснамалық негіздерді жүйелі түрде зерттеуді қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар психологиялық кеңесшінің жұмысының негізгі аспектілері мен принциптерін, оның кәсіби міндеттері мен этикалық нормаларын зерттейді. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиялық кеңес берудің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психологиялық кеңес берудің кезеңдерін, техникалары мен әдістерін талдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидология

    Магистранттар қазіргі заманғы суицидологиямен аутодеструктивті мінез-құлық психологиясының негізгі бағыттарын меңгереді, суицидологияның дамуының негізгі кезеңдері және олардың категориялық аппараты, ғылыми-зерттеу мәселесінің салалары туралы түсініктер қалыптастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар суицидтік мінез-құлық психологиясының мәселелерін талдайды, денсаулық сақтау технологияларын, жеке тұлғаны диагностикалау шаралары мен әдістерін, суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу және ескерту әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, аутодеструктивті мінез-құлықтыңалдын алу бойынша түзету-алдын алу іс-шараларының бағдарламалары жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық психология

    Магистранттар психологиялық білім мен психологиялық мәдениеттің теориялық аспектілерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психологияның әдіснамалық және зерттеу мәселелері мен шешу жолдарын талдайды, психологияның ғылым ретінде тарихи дамуының ерекшелігі, оның негізгі бағыттары мен мектептері және тұлғаның құрылысы мен даму заңдылықтарын түсінудің негізгі теориялық тәсілдері туралы ақпаратты жүйелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері

    Магистранттар қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, теориялық және практикалық құрамдастарды қамтитын психотехниканы қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, әртүрлі психотехниканы қолданудың тиімділігі мен тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері

    Курс психологиялық ғылымды дамытудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, әдіснамалық тәсілдерін және тарихи аспектілерін қамтиды. Курстың мақсаты-білім алушыларға психологиядағы негізгі теориялар мен әдіснамалық тәсілдерді терең түсінуді қамтамасыз ету, бұл кейін әртүрлі психологиялық құбылыстар мен процестерді тереңірек және жүйелі түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар структурализм, функционализм, мінез-құлық, гештальт, психоанализ, гуманистік, когнитивті психология және т.б. психологияның негізгі теорияларын сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиядағы негізгі әдіснамалық тәсілдерді, психологиялық теориялар мен тұжырымдамалардың философиялық негіздерін, философияның психологияның ғылым ретінде дамуына әсерін, психологиядағы этикалық принциптер мен кәсіби стандарттарды, соның ішінде құпиялылық мәселелерін, зерттеуге қатысушылар мен клиенттердің құқықтары мен қорғалуын талдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудің ғылыми мектептері

    Магистранттар психологиялық кеңес беру ғылыми мектептерінің негізгі түсініктері мен теорияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ғылыми мектептердің негізгі бағыттарын және психологиялық кеңес берудің әсер ету әдістерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық кеңес беру әдістері мен техникасын талдайды және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапияның заманауи бағыттары

    Магистранттар психотерапияның заманауи бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психотерапияның заманауи бағыттары мен әдістерін сипаттайды, психотерапияның процедуралары мен оны қолдану әдістерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен техникасын құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық білім беру психологиясы

    Курс мәдени, әлеуметтік және тарихи ерекшеліктердің белгілі бір ұлттық ортадағы білім беру процестері мен тәжірибелеріне әсерін зерттеуге бағытталған. Ол белгілі бір ұлттық немесе этникалық топтағы білім беру жүйесінің қалыптасуына және тәрбиесіне әсер ететін психологиялық аспектілерді талдауды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар мәдени құндылықтардың, көзқарастар мен дәстүрлердің білім беру процестерін ұйымдастыруға әсерін зерттейді. Топтарда жұмыс істей отырып, мәдени контекстің мотивацияға, оқу стратегияларына және үлгерім деңгейіне әсерін анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Суицидтік мінез-құлық психологиясы

    Магистранттар тұлғаның суицидтік мінез-құлық психологиясы мәселелерін ағарту мен алдын алудың теориялық-әдіснамалық негіздерінің негізгі ұғымдары мен қағидаларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, адам өмірінің антропометриялық, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, психикалық процестердің, күйлердің және жеке айырмашылықтардың негізгі механизмдерін талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, топтық және жеке кеңес беру процесінің технологияларын, клиенттің өзін-өзі қолдауын күшейту, өзін-өзі қабылдауды арттыру мақсатында алдын-алу және түзету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру және психотерапияның тұжырымдамалық негіздері

    Магистранттар психокеңес пен психотерапияның негізгі ұғымдары мен концепцияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психокеңес пен психотерапияның негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, ерекше ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психокеңес пен психотерапияның әдістері мен техникасын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидтік тұлғаның психодиагностикасы

    Магистранттар суицидтік мінез-құлық психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар диагностикалық зерттеулердің негізгі ережелерін және суицидтік мінез-құлық генезисінің негізгі тұжырымдамаларын, қиын және дағдарыстық жағдайларда психологиялық сүйемелдеуді басшылыққа алады, суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу және ескерту шаралары мен әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстарын, тәуекел факторларын, гендерлік, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататындығын ескере отырып, адамның психологиялық қасиеттері мен жағдайларын, психикалық процестерін, әр түрлі іс-әрекеттерін және патологиясын диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру психологиясы

    Магистранттар білім беру процесінің психологиялық аспектілерін, соның ішінде педагогтар мен білім алушылардың өзара әрекетін, білім берудегі жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, табысты білім берудегі педагогикалық қолдаудың рөлін, білімді бағалаудың психологиялық аспектілерін және білім беру бағдарламаларын дамытуды, мотивация мен өзін-өзі реттеу психологиясын талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, білім беру процесінің тиімділігін арттыратын және білім алушылардың жеке басының дамуына ықпал ететін әдістер мен технологияларды анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы психологияның теориялық аспектілері

    Магистранттар қолданбалы психологияның теориялық аспектілерін, психологияның негізгі бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлға типтерін және сенсорлық-перцевтивті процестерді зерттеудің диагностикалық технологияларын қолданады; технологияларды апробациядан кейін талдау және өзін-өзі талдау жүргізеді; өмірдегі түрлі қиындықтарды жеңу үшін қызмет жүйесін жобалайды; топта жұмыс істей отырып психологиялық кеңес беруде, түзетуде және терапияда технологияларды қолдану дағдыларын пысықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Салыстырмалы психология

    Магистранттар жануарлар мен адамның мінез-құлқы мен психикасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды меңгереді. Пәннің негізгі мақсаты-әртүрлі түрлердің психикалық функцияларындағы жалпы заңдылықтар мен айырмашылықтарды, сондай-ақ олардың эволюциялық бейімделуі мен бейімделу стратегияларын түсіну. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар адамның психикалық процестері мен мінез-құлқының ерекшеліктерін басқа түрлермен салыстырады, адам ақыл-ойының жалпы аспектілері мен ерекше сипаттамаларын зерттейді. Топтарда жұмыс істей отырып, олар адам мен жануарлардың психикалық процестерінің эволюциясын түсіндіретін негізгі теорияларды, соның ішінде когнитивті қабілеттерді, эмоционалды реакцияларды және әлеуметтік мінез-құлықты салыстырмалы талдауды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясы

    Магистранттар тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар тұлғаның кәсіби өсу ерекшеліктерінің сипаттамасын сипаттайды, тұлғаның кәсіби өсу жолдары мен тәсілдерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, тұлғаның кәсіби өсуінің акмеограммасын құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ересектер психологиясы

    Магистранттар ересектер психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ересектер психологиясына тән ерекшеліктерді сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, магистранттар адамның психикалық дамуын зерттеу және диагностикалау әдістерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психология ғылымы саласындағы мәселелерді анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелейді
  • Психология саласындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдайды
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді синтездейді
  • Кәсіби өсу үшін қажетті әлеуметтік ғылымдар саласындағы білік пен дағдыларды жетілдіреді, қауіпсіз және қолайлы еңбек жағдайларын жасайды, ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды қолдайды
  • Кәсіби психологиялық-педагогикалық мақсаттар мен міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолданады
  • Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық, коммуникативтік қабілеттерді қолдана отырып, кәсіби әлеуметтік-психологиялық қызметтің басқару міндеттерін шешеді
  • Академиялық адалдық аясында өзекті ғылыми психологиялық бағыттар бойынша, оның ішінде өткізу әдістемесі мен технологиясын қамтып, психологиялық зерттеулер әзірлейді, кеңес беру бойынша жұмысты ұйымдастырады
Top