Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Торайгыров университеті

  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығындағы геоинформациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Егіншіліктің қарқынды жүйелерін және агротехнологияларды жобалау кезінде жоғары дәлдіктегі егіншіліктің бейімделу-ландшафтық жүйелерінде сапалы пайдалану мақсатында Жерді агроэкологиялық бағалау үшін ГАЖ қолдану. ГИС-технологиялардың көмегімен егіншіліктің дәл жүйелері үшін жер бағалау негізін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығындағы ғылыми зерттеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Фитосанитариялық тәуекелдерді ғылыми-әдістемелік талдау. Өсімдік шаруашылығындағы зерттеулердің негізгі әдістері, тәжірибелер өндірістік жағдайларға жақын далалық жағдайда қойылады. Бақылау және есепке алу. Агрономиялық зерттеулердегі статистикалық талдаудың маңызы мен міндеттері. Агрономиялық зерттеулердегі статистикалық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениеті курсының негізгі мақсаты жоғары білімді маманның үлгілі тілдік тұлғасын қалыптастыру болып табылады, оның сөйлеуі білімді ортада қабылданған нормаларға сәйкес келеді, экспрессивтілік пен сұлулықпен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік істің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда ауыл шаруашылығын дамытудағы аграрлық ғылымның рөлі мен орны. Ауыл шаруашылық тәжірибе ісінің қысқаша тарихы және қазіргі жағдайы. Далалық тәжірибенің жаңа нысандарын ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дамыту жолдары және олардың эксперимент қатесіне әсері. Далалық жағдайларда, шабындықтар мен жайылымдарда, суармалы егіншілік жағдайында топырақты су және жел эрозиясынан қорғауды, топырақ құнарлылығының сарқылуын есепке ала отырып, экспериментті жоспарлау, орналастыру және жүргізу теориясы. Далалық тәжірибенің рационалды құрылымын жоспарлауда бөлшек есеп нәтижелерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскери қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - іскери қазақ тілді қолданудағы дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы мен жер өңдеудегі пәндерінің оқу әдістемелігі
    Несиелер: 4

    Егіншілік жүйелерін жобалаудың әдістемелік негіздерін және біздің өңіріміздің өсімдік шаруашылығының маңызды ерекшеліктерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер өңдеу, агрохимия және өсімдіктік негіздері
    Несиелер: 10

    Жерді тиімді экономикалық, экологиялық және технологиялық негізделген пайдалану тәсілдерін негіздеу және баяндау, мәдени өсімдіктерді өсіру үшін оңтайлы параметрлері бар жоғары құнарлы топырақты қалыптастыру. Студенттерді ауыл шаруашылық дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген технологияларын қолдануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақты қорғаудың жаңа заманғы технологиялары
    Несиелер: 10

    Топырақтың жел эрозиясы топырақ қорғау егіншілігіне теориялық негіздеме береді. Егістік ауыспалы егіс, топырақты өңдеу, ылғал жинау іс-шаралары, тыңайтқыштар жүйесі, себу мерзімдері, сондай-ақ дәнді дақылдарды өсірудің топырақ қорғау технологиясының экономикалық тиімділігі және оны қолдану перспективалары туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрохимиялық зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 8

    Тыңайтқыш туралы түсінік. Тыңайтқыштардың жіктелуі. Өсімдік өміріндегі азоттың рөлі. Азоттың аммиакты және нитратты формаларымен Өсімдіктердің қоректену ерекшеліктері. Азоттың топыраққа айналу процестері. Азот тыңайтқыштарының жіктелуі. Дақылдардың азотты қоректенуінің топырақтық диагностикасының қазіргі әдістері. Өсімдіктердің химиялық құрамы. Макро-және микроэлементтер, олардың өсімдік қоректендірудегі рөлі. Өсімдіктердің қоректену түрлері. Өсімдікке қоректік заттардың түсуіне сыртқы орта жағдайларының әсері. Диагностика тамақтану өсімдіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гербидецттерді пайдаланудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 10

    АРАМШӨПТЕРМЕН КҮРЕСУДІҢ әртүрлі әдістері, АРАМШӨПТЕРМЕН КҮРЕСУДІҢ химиялық әдісінің даму тарихы және егіншіліктің қазіргі кезеңінде гербицидтерді қолдану ауқымы. Гербицидтердің жіктелуі, оларды қолдану техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақ қабатының ландшавты-индикациялық зерттеудің әдістемелік аспектісі
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйе, кеңістіктік-географиялық деректерді жинау, сақтау, талдау және графикалық визуализациялау жүйесі және қажетті объектілер туралы олармен байланысты ақпарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды зияткерлікті дамыту практикумы
    Несиелер: 5

    Эмоционалды зияткерлікті дамыту тренингі саналы түрде әсер ету, олардың эмоцияларына әсер ету қабілетін дамытуға бағытталған; өз сезімдерін "шетінен асып кетпеу" үшін басқара білу; өз эмоцияларын Өз және басқалардың игілігі үшін пайдалану; басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, олармен ортақ байланыс нүктелерін табу; басқалардың сезімдерін тану және мойындау, басқа адамның орнында өзін көрсету, оған жанашырлық таныту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Негізгі мақсаты болашақ мамандарда жоғары мектепте құрылыс пәндерін оқытудың кешенді әдістемелік-әдіснамалық, ғылыми-зерттеу, көркемдік-шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады, оған мыналар кіреді: мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде жоғары кәсіптік білімнің негізгі білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру; қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану, құрылыс пәндерін оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау; құрылыс пәндерін оқыту әдістемесін жетілдіру контексінде Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ауыл шаруашылық экологиясы
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық экологиясы агроөнеркәсіптік қызмет тудыратын экологиялық проблемаларды қарастырады. Нәтижесінде табиғатқа зиянды әсерді төмендететін әрекеттерді өзгертуге және әдістерді жасауға әрекет жасалады. Агроэкожүйелердің негізгі ресурсы-жер. Өрістер үшін кең аумақтар қолданылады. Ауыл шаруашылығында топырақ үнемі пайдаланылады, тыңайтқыштар мен пестицидтер, әртүрлі өсіру әдістері қолданылады, бұл топырақтың тұздануы мен сарқылуына әкеледі. Болашақта жер құнарлылығын жоғалтады, өсімдіктерден айырылады, Топырақ эрозиясы пайда болады және аумақ шөлге айналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Селекция және өсімдік шаруашылығындағы өсімдіктерді интродукциялау
    Несиелер: 5

    Мәдениетке олардың табиғи таралу аймағынан тыс жаңа тұқымдарды енгізу. Ол натурализация мен жерсіндіруді, бірақ осы түрді ажыратуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Агроөнеркәсіптік кешендегі өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру және әртүрлі ауыл шаруашылығы ландшафттарында топырақтың құнарлылығын қалпына келтіру үшін экологиялық қауіпсіз және экономикалық тиімді технологияларды жобалау мен енгізу кезінде инновациялық процестерді қолданады.

  • Код ON11

    Топырақ және өсімдік үлгілерін талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып зерттеулер жүргізеді, зерттеу нәтижелерін қолдану бойынша практикалық ұсыныстарды береді

  • Код ON10

    Зерттеудің мақсаттарын негіздейді, эксперименталды жұмыс әдістерін таңдап, ғылыми тәжірибелердің нәтижелерін түсіндіріп, ұсынуға болады.

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарына, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON6

    Агрономияның заманауи проблемаларының, қауіпсіз өсімдік шаруашылығы саласындағы ғылыми-технологиялық саясаттың мәнін талдайды

  • Код ON1

    Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON7

    Кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-шараларды, сондай-ақ команданың қызметін жүзеге асырады; олардың кәсіби және ғылыми қызметінің нәтижелерін болжау

  • Код ON9

    Ауыл шаруашылық ландшафттарының экологиялық қауіпсіздігін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру және ғылыми зерттеулер шеңберінде өндірістің экономикалық тиімділігі қамтамасыз етеді.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді.

7M08101 Агрономия
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M08101 Агрономия
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M08101 Агрономия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M081011 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top