Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01520 Физика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 3

    Функция туралы түсінік. Дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясы негізін құрайтын шексіз аз айнымалы шамаларды зерттеудің негізі болатын функционалдық әдістерімен танысу. Функцияның шегі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеу. Физика мен геометриядағы математикалық талдаудың кейбір қосымшалары,. Функция графиктерін зерттеу және құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 10

    Шек. Туынды. Дифференциал. Анықталмаған және анықталған интеграл. Көп айнымалыдан тәуелді функциялар. Сандық қатарлар. Дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық алгебра. Матрица. Анықтауыш. Гаусс әдісі. Кардано формулалары. Кешен сандар. Муаавр формуласы. Көпмүшеліктер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар жүйесі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоладанбалы математика
    Несиелер: 10

    Сызықтық алгебра. Матрицалар. Анықтаушылар. Гаусс Әдісі. Кардано формулалары. Күрделі сандар. Муавр формулалары. Көпмүшелер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы, кеңістіктегі координаттар жүйесі. Скаляр, векторлық, векторлардың аралас көбейтіндісі. Бетке жанама жазықтық және нормаль. Түзулер, кеңістіктегі жазықтықтар. Бетінің. Екінші ретті беттер (сфера, Цилиндрлік және конустық беттер, параболоид, гиперболоидтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механиканың таңдалмалы тараулары
    Несиелер: 5

    Материялық нүктенің кинематикасы және динамикасы. Ньютон заңдары. Механикадағы сақталу заңдары. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Қатты дененің серпімді қасиеттері. Үйкеліс күштері. Тыныштық, сырғанау және домалау үйкелістері. Космостық жылдамдықтар. Планеталар қозғалысы. Инерциялық емес санақ жүйелеріндегі қозғалыс. Арнайы салыстырмалы теория элементтері (АСТ). Сұйықтар мен газдар механикасы. Ламинарлық және турбуленттік ағыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм таңдамалы тараулары
    Несиелер: 7

    Кулон заңы. Электр өрісінің кернеулігі. Кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. Потенциал. Диполь. Квадруполь. Поляризация. Электр сыйымдылық. Конденсаторлар. Ом, Джоуль-Ленц зандары. Ток қуаты. Кирхгоф ережелері. Электролиттегі, газдағы ток. Магнит өрісі. Заряд және магнит өрістеріндегі зарядтардың қозғалысы. Холл эффектісі. Электромагниттік индукция. Айнымалы ток. Актив және реактив кедергі. Максвелл теңдеулері. Лаплас, Пуассон теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жылу физикасы
    Несиелер: 6

    Жылу құбылыстары. МКТ негіздері. Жылу қозғалысы, Броун қозғалысы, температура, оны өлшеу тәсілдері, ішкі энергия және оны өзгерту тәсілдері, Тасымалдау құбылыстары, жылу процестерінде энергияның сақталу және айналу заңы. Агрегаттық күйлер. Фазалық ауысулар және диаграммалар. Сұйықтықтың беттік керілуі. Жұғу. Капиллярлы құбылыстар. Кристалды және аморфты денелер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері термодинамика негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 6

    Заттың агрегаттық күйлері. Идеал газ. МКТ негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Идеал газдың күй теңдеуі. Статистикалық әдіс және ықтималдықтар теориясының элементтері. Биноминалдық таралу. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Адиабаттық және политропты процестер. Энтропия. Тасымалдау процестері. Ван-дер-Ваальс теңдеуі. Кризистік күй. Нақты газдың ішкі энергиясы. Беттік керілу. Капиллярлы құбылыстар. Сұйық ерітінділер. Осмостық қысым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 7

    Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардағы электр тогы. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Ампер күшінің жұмысы. Магнит ағыны. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Айнымалы ток. Қазақстанда және әлемде электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Фотометрия. Геометриялық оптика. Жазық және сфералық айналар, сфералық айналарда бейнені құру, геометриялық оптика заңдары, линзалар, линзаларда және линзалар жүйелерінде бейнелерді құру, оптикалық жүйе ретінде көз, көру ақаулары және оларды түзету тәсілдері, оптикалық аспаптар; толқындық оптика. Жарық интерференциясы. Интерференциялық аспаптар. Дифракция. Дифракциялық торлар. Поляризация. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Микрообъект қозғалысының ерекшіліктері. Кванттық механикадағы күйлер мен бақылаулар. Шредингер теңдеулері және сақтау заңдары. Бір өлшемді қозғалыс. Центрге симметриялы өрістегі қозғалыс. Көрініс теориясының элементтері. Кванттық механикадағы жуықтау әдістері. Электрон спині. Теңбе-тең бөлшектер жүйесі. Атомдар мен молекулалар. Сәулелену теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері мен концепциялары. Оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары. Сабақ беру әдістері. Физикалық демонстрациялық эксперимент. Зертханалық сабақтар. Физикалық есептерді шешудің жалпы әдістемесі. Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуін тексеру. Экскурсиялар. Физика сабағында АКТ. Факультативтік курстар. Сыныптан тыс жұмыс. Физиканы оқытудың жаңа технологиялары. Физиканы оқытудың бірінші және екінші сатылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Когеренті сәулеленудің оптикасы
    Несиелер: 5

    Геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары. Әртүрлі оптикалық жүйелерде және орталарда когерентті жарық шоқтарының пайда болуы және таралуы. Оптикалық элементтердің және голограмма, киноформаларды қолданумен когерентті оптиканың құралдарын жаңартудың негізгі принциптері мен тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кванттық физика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Кванттық теорияның канондық тұжырымдамасының негізгі принциптері. Кванттық механиканың ықтималдық табиғаты. Бақыланатын заттар. Оператордың формализмі. Динамикалық постулат. Фейнман кванттық механика тұжырымдауының негізгі принциптері. Кванттық физиканың шешілмеген мәселелері. Ядролық құбылыстардың кванттық механикасының мәселелері. Кванттық физиканың негізгі принциптері және жалпыланған кванттық динамика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сфералық, практикалық астрономия негіздері. Аспан механикасының негіздері. Дүниежүзілік тартылыс заңдары. Астрофизиканың құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздар физикасы. Галактика. Космогония, космология негіздері. Астрономияның мектеп курсын оқыту әдістемесінің міндеттері, мазмұны мен ерекшеліктері. Астрономия бойынша оқу сабақтарын өткізудің инновациялық формалары. Есептерді шешу әдістемесі. Сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Мектептегі астрономиялық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Астрофизика және физиканың байланысы. Астрофизиканың міндеттері. Күн жүйесі. Жұлдызды шамалар және түс көрсеткіштері. Астрономиядағы қашықтықты анықтау. Жұлдыздардың жіктелуі және олардың сипаттамалары. Күн. Жұлдыздардың эволюциясы. Галактика Құрылымы. Телескоптар мен жарық қабылдағыштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электроника және радиотехника негіздері
    Несиелер: 6

    Электроника, радиотехника пәні. Электронды техника материалдары, олардың электрофизикалық қасиеттері. Электронды-кемтіктік ауысу. Диодтар. Биполярлы және полярлы транзисторлар. Тиристорлар және симисторлар. Фотоэлектрлік және сәулелендіру құралдары. Аналогты, сандық интегралды схемалардың базалық ұяшықтары. Электровакуум аспаптарының негізгі типтері, олардың жұмыс принциптері, қолданылуы. Наноэлектроника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика сабақтарындағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Оқу ақпаратын визуализациялау құралдары. Тайм-сызық, менталдық карта, инфографика, скрайбинг, сөз бұлты, фотоколлаж. Виртуалды зертханалық жұмыстар. Ақпаратты ұсынудың көрнекі құралдарын жасау және виртулабтар бойынша Интернет сервистер. Қалыптастырушы бағалау сервистері. Электронды оқу құралдары мен кітаптарды жасау жөніндегі бағдарламалар мен сервистер. Физика мұғалімі үшін сервистер мен ресурстар (Bilimland, Opiq.kz және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • STEM-технологиялары
    Несиелер: 10

    STEM-оқыту, STEM-білім беру. STEM технологияларын білімге енгізудің артықшылықтары. STEM модулін құру ерекшеліктері. STEM Science. STEAM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D басып шығару, мобильді технологиялар, программалау, интернет заттары.). STEAM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы). STEM Math (математикаға ғылым, технология және техниканы қолданатын жаттығуларды қамтиды).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру роботехникасы
    Несиелер: 10

    Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Элементар бөлшектері физикасы
    Несиелер: 5

    Элементар және фундаментал бөлшектер. Бекітілген нысанасы бар үдеткіштер мен коллайдерлер. Төрт өзара әрекеттесу. Симметрия және сақтау заңдары. Бірліктердің табиғи жүйесі. Скаляр бөлшектер. Клейн-Гордон теңдеуі Жергілікті U (1) -инварианттылық - кванттық электродинамика. Фейнман ережелері. Реакциялардың көлденең қималарын және қарапайым бөлшектердің ыдырау ықтималдығын есептеу. Дирак теңдеуі. Электронның магниттік моменті. Орто және парапозитрония. Комптонның электронға әсері. Циклды түзету, скалярлы және спинорлы бөлшектердің кванттық электродинамикасының ренормалдануы. g-2 электрон және мюон.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Кванттық оптика элементтері. Жылулық сәуле шығару. Атом туралы кванттық түсініктерді дамыту. Спектрлер және спектралды заңдылықтар. Кванттық механика элементтері. Сутегі тәрізді атомдар. Көпэлектронды атомдар. Сызықты емес оптика элементтері. Атом ядросы. Радиоактивтілік. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер. Ядролық физиканың эксперименттік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Физикалық эксперимент, оның орны, мақсаты, міндеттері. Ғылыми, оқу эксперименті. Оқу экспериментінің түрлері, оған қойылатын талаптар. Физикалық демонстрациялардың мақсаттары мен міндеттері. Кино, теледидар және компьютерлерді демонстрацияларда пайдалану. Эксперименттік есептер. Эксперименталды есептерді шешу алгоритмдері. Дәрістік эксперименттерді жасау және көрсету әдістемесі. Физика курсының бөлімдері бойынша демонстрациялық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Наноматериалдар теориясы
    Несиелер: 5

    Наноматериалдарды жіктеу негіздеріне және олардың құрылымдарының түрлеріне шолу, сонымен қатар қасиеттері мен наноматериалдарды пайдаланудың негізгі бағыттарының ерекшеліктері. Наноматериалдарды өндірудің негізгі технологиялары туралы толық шолу (нанұнтақтары, сусымалы материалдар, кинотехнологиялар)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физиканы ағылшын тілінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 10

    Физиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылымдардың бірі ретінде. Пән және пәннің міндеттері. Физиканы оқыту әдістемесінің физика, педагогика, психология және басқа ғылымдармен байланысы. Әдістеме педагогикалық зерттеу. Жалпы білім берудің негізгі мақсаттары. Орташа білім беру мекемелеріндегі физика курсының мазмұны мен құрылымы. Жалпы білім беру мекемелеріндегі физиканы оқыту жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп физика курсы ағылшын тілінде
    Несиелер: 10

    Мектеп физика курсының механика және жылуфизика бөлімдері, электр және магнетизм, оптика бөлімдері, кванттық физикасы бөлімі бойынша студенттер үшін ағылшын тілінде түсініктерді қалыптастыру. Физиканы оқытудағы пәндік – тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы физика кабинетін техникалық жабдықтау және оның жұмыс істеу жүйесі. Мектептің электр қалқаны. Физикалық аспаптар. Физика бойынша демонстрациялық эксперимент. Зертханалық жұмыстар. Физикалық практикумдар. Үй эксперименттері және бақылау. Бағдарламалық Оқыту құралдары және оларды физиканы оқытуда қолдану. STEM қолда бар материалдардан физикалық құралдар мен қондырғыларды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нанотехнологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Нано ғылымдарының және нанотехнологиялардың түрлілігі. Олардың қысқаша сипаттамасы. Нано және кванттық электроника. Наноқұрылымдық материалдар. Наноматериалдардың жіктелуі. Материалдардың атомдық құрылымын зерттеу әдістері. Зондты сканерлеу технологиясы. Молекулалық нанотехнология. Наноқұрылымдарды компьютерлік модельдеу Кластерлер физикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физиканың компьютерлік әдістері
    Несиелер: 9

    Физикада мамандандырылған математикалық бағдарламаларды қолдану. Компьютерлік модельдеу принциптері. Физиканың компьютерлік технологиялармен байланысы. Есептеу физикасы. Интегралдау және дифференциалдау. Дифференциалдық теңдеулерді шешу. Компьютерде жалпы физиканың әртүрлі есептерін шешу. Теориялық физикадағы компьютерлік эксперимент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 7

    Физикадан олимпиадалардың құрылымы, ұйымдастырылуы және өткізілуі. Олимпиадалық есептердің түрлері мен типтері: теориялық және эксперименттік есептер. Белгісіз шарттары бар есептер. Физика бөлімдері: механика, молекулалық физика және термодинамика, электростатика, тұрақты ток, магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика бойынша олимпиада есептерін шешудің теориясы мен әдістемесі. Олимпиада есептерін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 9

    Физикалық әдістердің жіктелуі. Әдістің сипаттамалық уақыты, құрылғының сезімталдығы, ажыратымдылығы туралы түсінік. Физикалық әдістерді мамандандыру және интеграциялау, оларды қолдану салалары. Химиялық қосылыстардың реактивтілігін зерттеудегі заманауи физикалық әдістердің мүмкіндіктері. Масс-спектрометрия әдістері заттың құрамын, оның нақты молекулалық массасын, құрылымдық фрагменттерін, иондану потенциалын және заттың басқа физикалық-химияық сипаттамаларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 7

    Бұл дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулер және жай дифференциалдық теңдеулер жүйесі, бірінші және екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулер бойынша екінші курс. Жылу өткізгіштік теңдеуі. Ішектің тербеліс теңдеуі, эллиптикалық типтегі теңдеу. Математикалық әдістермен физикалық есептерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық жазу сауаттылығын білу және оларды физиканы оқытуды қолданады

  • Код ON1

    Табиғаттағы және техникадағы физикалық құбылыстар мен процестерді озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсетеді; кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды және түсіндіреді

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырды, сонымен бірге, дифференциалдық және интеграцияланған оқыту принциптері негізінде физиканы оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану мәселелерін шешеді

  • Код ON11

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON5

    Эмоциялық интеллект компоненттері бар және оларды - өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, мотивация, эмпатия және әлеуметтік дағдыларын одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қолдана алады

  • Код ON7

    Физика және физиканы оқыту әдістемесі бойынша фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады.

  • Код ON9

    Үш тілді оқыту жағдайында физиканы оқыту және тәрбиелеу үрдістерін модельдейді, бағалайды, мәселелерді анықтайды

  • Код ON12

    Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінігін көрсетеді

  • Код ON4

    Физиканы оқыту барысында білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолданады

  • Код ON10

    Білім алушының жеке дамуы мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін педагогикалық зерттеулер нәтижелерін қолданады; ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін адаптивті және жеке тұлғалық білім беру траекторияларын өндейді

Top