Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07103 Автоматтандыру және басқару (2) в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Автоматтандыру және басқару саласында терең білімді меңгеру; Автоматтандыру және басқару саласында зерттеудің теориялық немесе практикалық дағдыларын дамыту ; ғылыми - зерттеу және оқу ұйымдарында кәсіби қызметке дайындық; бірегей ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы білімді жинақтау. Автоматтандыру және басқару саласындағы теория мен практиканың дамуының негізгі үрдістерін түсінетін, бір немесе одан да көп қызмет түрлері шеңберінде кәсіби функцияларды жүзеге асыруға қабілетті түлектерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M100 Автоматтандыру және басқару
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Сабақтың негізгі мақсаты-магистранттарда басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру және олардың жұмысының осы түрлерін зерттеудің толық бағдарламасын құру, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану және оның ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Автоматика және телемеханиканың станциялық жүйелерінің құрылғылары
    Несиелер: 5

    Траекторияны генерациялау тұрақты дамуға қол жеткізу және темір жол автоматикасы, телемеханика және байланыс саласындағы маманның құзыретін қалыптастыру үшін қажет. Траектория оқу жоспарының пәндерін оқу арқылы қалыптасады. Пәннің құрылымы құзыреттілікті қалыптастыру үшін маңызды фактор болып табылады. Курста "пойыздарды басқару жүйелері" мамандығының студенттеріне арналған "Автоматтандыру және телемеханика негіздері" пәнінің мазмұнын жобалауға байланысты сұрақтар зерттеледі. "Автоматтандыру және телемеханика негіздері" пәні білім беру бағдарламасының негізгі курстарына жататындығына қарамастан, әр түрлі мамандықт��ғы студенттердің құзыреттілігін тұрақты дамыту үшін оның мазмұны әртүрлі болуы керек екендігі көрсетілген. Әр түрлі мамандықтар үшін пәннің шамамен мазмұны ұсынылады. Қалыптасқан құзыреттер ұсынылған. Оқытудың ықтимал әдістерімен қатар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сигналдарды сандық өңдеу
    Несиелер: 4

    Бұл курс дискретті уақыт сигналдарын өңдеуге кіріспе болып табылады. Жүйелер мен сигналдардың негізгі принциптері ұсынылған. Одан кейін сандық сигналдарды өңдеудің заманауи қосымшалары (мысалы, Телекоммуникациялар). Курс барысында дискретті уақытта сигналдарды өңдеу мәселелерін шешудің әдістері мен алгоритмдерін жасауға баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Сабақ барысында Жоғары мектеп саласындағы педагогиканың негізгі мақсаттары, жоғары мектеп саласындағы педагогиканың негізгі кезеңдері, оны оқыту, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны, қазіргі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы, педагогикалық міндеттерді шешуге әдіснамалық тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі(кәсіптік)
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұнында ғылыми шет тілінің кәсіби деңгейінің ауызша және жазбаша түрлерін игеру тәсілдері, кәсіби жазбаша тілдің тілдік ерекшеліктері, ғылыми стиль мәтіндерін талдау әдістері, мамандық бойынша ғылыми әдебиеттерді түсіндіру тетіктері, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді дайындау технологиялары қамтылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылым тарихы мен философиясының іргелі теориялық мәселелері, қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларды сыни тұрғыдан ойлау тұрғысынан талдау, заңдарды, тенденциялар мен категорияларды жүйелеу арқылы оқыту мәселелерінің шешімдерін анықтауға және философияның негізгі ережелері мен заңдылықтарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Телекоммуникация және автоматтандыру микроэлектроникасы
    Несиелер: 4

    Ғылым мен техниканың қазіргі жағдайы микроэлектрондық технологиялардың басқару және мониторинг жүйелеріне кеңінен енгізілуімен ерекшеленді. Бұл үрдіс қолданыстағы жүйелерге микроэлектрондық құрылғыларды енгізуге бағытталған бірқатар инновациялық жобаларда көрініс табады. Бұл процестерге теміржол автоматикасы мен телемеханикасының инновациялық жобалары белсенді түрде қосылады. Осындай жобалардың бірі теміржол автоматикасы мен телемеханика жүйелерінде заманауи технологияларды қолдануға бағытталған зерттеу жобаларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Автоматтандыру және басқарудың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Модульдік, автоматтандырылған технологияларға сүйенеді және студенттерді басқару жүйелерін әзірлеу саласында модельдеуге, талдауға және жобалауға негіз болатын теориялармен, құралдармен және әдістемелермен таныстырады. Әдістерге дифференциалдық теңдеулер, ағын сұлбалары, жиілік доменінің әдістері, түбір локустары және Боде графиктері жатады. MATLAB модельдеу ортасы ретінде қолданылады. Өнеркәсіптік автоматтандыру үшін бағдарламаланатын логикалық контроллерлер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандыру нысандарын үлгілеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Өндірісті автоматтандыру деңгейі жоғарылаған сайын, басқару логикасын дұрыс жобалау және тексеру автоматтандырылған өндірістік жүйенің сәтті жұмыс істеуі үшін міндетті міндетке айналады. PLC басқару логикасын жобалаудың объектіге бағытталған моделі үш кіші модельден тұрады: функционалды модель; құрылымдық модель; және өзара әрекеттесу моделі. Нысанға бағытталған дизайн моделінің нәтижелерін қолдана отырып, дискретті оқиғалардың объектіге бағытталған модельдеу моделі автоматтандырылған өндіріс жүйесінің иерархиялық ыдырауы және ресурстардың қолданыстағы кластарын қайта пайдалану арқылы құрылады және PLC басқарудың егжей-тегжейлі логикасын жалпы параллель тексеру үшін жасалады.тиімділікті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микропроцессорлық ақпаратты-басқармалы жүйелер
    Несиелер: 5

    Микропроцессорлық ақпаратқа негізделген жүйелер-бұл шешім қабылдау үшін, сонымен қатар ұйым мен маркетингтегі ақпаратты үйлестіру, бақылау, талдау және визуализациялау үшін қолданылатын ақпараттық жүйе. Басқарудың ақпараттық жүйелерін зерттеуге ұйымдастырушылық контекстегі адамдар, процестер мен технологиялар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматика, телемеханика және байланыстың эксплуатациялық негіздері
    Несиелер: 6

    Жалпы пайдалану мәселелері. Аралықтарда автоматика және телемеханика жүйелерін қолданудың пайдалану негіздері. Станцияларда автоматика және телемеханика жүйелерін қолданудың пайдалану негіздері темір жол автоматикасы мен телемеханикасының техникалық-экономикалық тиімділігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқарудағы заманауи компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Басқарудағы заманауи ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері, электрондық білім беру ресурстары, басқарудағы мультимедиялық технологиялар, ақпараттық процестер, қоғамды ақпараттандыру, басқарудағы ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, ақпараттың қауіпсіздігі және қорғалуы мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық желілер және телекоммуникациялар
    Несиелер: 6

    Ақпараттық желілер мен телекоммуникациялар саласындағы дәреже бизнес үшін де, желілік технологияларға қызығушылық танытатын студенттер үшін техникалық мансап үшін де мүмкіндіктер ашады. Бұл тез өсіп келе жатқан және жақсы төленетін мансап маңызды жүйелер үшін қолдау көрсететін кәсіпорындар мен ұйымдар үшін өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандыру және басқарудағы эксперименттің теориясы мен техникасы
    Несиелер: 6

    Автоматтандыруда эксперимент жүргізу теориясы мен техникасының негізгі ережелері. Эксперименттік деректерді математикалық өңдеу және талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандырылған жүйелерді теңдестіру мен анықтау
    Несиелер: 4

    Студент деменцияны зерттеуге байланысты пациенттің қажеттіліктеріне ерекше назар аудара отырып, адамға бағытталған емдеуді қамтамасыз ететін көзқарасты көрсетуі керек және бұл пациенттің дербестігі біртіндеп нашарлаған кезде де көрінеді. Курсты аяқтағаннан кейін студент: - деменцияны зерттеудің маңыздылығын терең түсіну негізінде деменциямен ауыратын адамдарды анықтау және жіктеу - диагностикалық жұмыстың негізін құрайтын этикалық алғышарттар мен іргелі құндылықтар туралы кешенді білімді көрсету - аурудың жалғасып жатқан процесі барысында деменция ауруларын емдеу, оларды емдеу және күту - медициналық тарих, мәртебе, танымдық тесттер, қан анализі, генетикалық тестілеу және диагноз қою үшін миды бейнелеу технологиялары сияқты деменцияны зерттеуде әртүрлі бөліктерді қамтамасыз ету және біріктіру - тесттердің мазмұнына және олардың нейроанатомиялық прекурсорларына, биомаркерлеріне, олардың клиникалық практикада қолданылуы мен шектеулеріне, сондай-ақ деменцияны, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін зерттеу аясында миды бейнелеудің әртүрлі технологияларына негізделген әртүрлі нейропсихиатриялық сынақтарды жүргізу .шектеу... - бағалаудың қолданылуы туралы білімді көрсет�� функциясы мен белсенділігі, сондай-ақ деменцияны тергеу кезінде көмекші және оңалту шараларын қабылдау үшін олардың маңыздылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық жүйелерді автоматтандыру
    Несиелер: 3

    "Өндірістік кешендер мен жылжымалы нысандарды Автоматтандыру және басқару" студенттерді арнайы технологиялар мен өнеркәсіптің жоғары технологиялық секторларын автоматтандыру, басқару жүйелерін жобалау мен әзірлеуге дайындайды. Теңіз көлігін басқарудың автоматтандырылған жүйелері студенттерді автономды борттық (корпустық) электр энергетикалық жүйелерді жобалауға және әзірлеуге дайындайды. Кеме мен деректерді басқару жүйелері студенттерді кеме деректерін өңдеу орталықтарын жобалауға және дамытуға дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған ақпаратты-басқармалы жүйелер
    Несиелер: 4

    Бұл курстың негізгі мақсаты - студенттерді компьютерлік басқару және инженерлік жүйелер мен процестерді автоматтандыру негіздеріне үйрету. Студенттер келесі құзыреттіліктерді алады: - басқарудың негізгі принциптері және жүйелерді жобалау мен құрастырудың жалпы әдістері, - басқару жүйелеріне өнім ретінде қарау (мақсат, функция, механизм және құрылым сияқты негізгі атрибуттар тұрғысынан), басқару жүйелеріне өмірлік цикл аспектісі және басқару жүйелерін қолданудың инженерлік емес аспектілерін қолдану - басқару жүйесін жобалауға қажетті негізгі әдістерді, құралдарды және элементтерді білу, мысалы: математикалық модельдеу және компьютерлік модельдеу, басқаруды жобалаудың және басқару функцияларын жүзеге асырудың әртүрлі әдістері, автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау, сенсорлар, жетектер және диспетчерлік басқару. бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқар және автоматизациялаудың локальды жүйелері
    Несиелер: 4

    Автоматтандыру жүйелері барлық қажетті қорғаулары мен бұғаттаулары бар жиынтық жабдықтың автономды жұмысын қамтамасыз етеді және технологиялық объектілердің технологиялық процестерін басқару жүйесіне интеграциялау мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Автоматтандыру жүйелері жетекші автоматтандыру өндірушілерінің кеңінен қолданылатын бағдарламалық жасақтамасы мен жабдықтары негізінде жасалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпорын стратегиясын іске асырудың экономикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынның экономикалық аспектілері, амортизация саясаты, қорларды басқару және басқа айналым активтерін қалыптастыру, баға саясатын қалыптастыру, еңбекақы төлеу саясаты және қызметкерлерді ынталандыру, кәсіпорынның ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілері, бизнесті тиімді тәсілмен бағалаудың негізгі әдістері, өнеркәсіптік кәсіпорынның тұтастығын басқарудың экономикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның дағдарысқа қарсы саясаты
    Несиелер: 5

    Дағдарысты басқару мемлекеттегі кәсіби даму факторы ретінде құрылыстар. Практикалық маңыздылық мемлекеттік құрылымдардың дағдарысқа қарсы басқару құзыреттілігін зерттеу мен дамытудың маңыздылығына, тиімді әдістер мен технологиялар туралы арнайы білім менеджмент жүйесін енгізуге аударылады. тиісті басқару дағдылары мен тәжірибесін пайдалана отырып, басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Автоматтандырылған жүйелердің мақсаты-адамдарға ыңғайлы болу үшін бағдарламалық жасақтаманы адам жұмысын ауыстыру. Сондықтан, ең айқын нәрсе-автоматты бағдарламалық жасақтама адамның барлық талаптарына сәйкес келуі керек. Автоматтандыруды жобалаудың күрделілігі жоғары логикалық процесті, тиісті әдістерді және нақты орындауды қажет етеді. Әрбір жеке бөлшек маңызды және жұмысты бастамас бұрын нақтылануы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандыру және басқару жүйелерін құруының қазіргі таңдағы теориясы, әдістері және құралдары
    Несиелер: 4

    Қазіргі менеджмент теориясы-бұл компьютерлік басқару және басқару жүйелерін талдау мен жобалаудың ресми негіздерімен айналысатын пән. Оның негізгі саласы басқару алгоритмдерінің проблемалары мен әдістерін қамтиды, мұнда басқару алгоритмдері ақпаратты өңдеуге және шешім қабылдауға қабілетті техникалық құрылғылар орындай алатын басқару шешімдерін анықтауға арналған ресми нұсқауларды (формулалар, процедуралар, бағдарламалар) білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге оқыту теориясын іс жүзінде қолдануға көмектесуге арналған. Ол сыныпта оқыту, басқару және бағалау әдістерінің жан-жақты қамтылуын қамтамасыз етеді. Курс әдіснамасына практикум, сабақ құрылысы, Практикалық оқыту, сыныптағы жаттығулар, оқығанды талқылау және емтихандар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    кәсіби қызмет үшін және докторантурада білімін жалғастыру үшін қажетті жаңа білім алады

  • Код ON4

    сөйлеу тілінен төмен емес деңгейде шет тілдерінің бірін меңгеру жүзеге асырылады

  • Код ON1

    ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті, заманауи техникалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми (техникалық) пәндер саласында базалық білім алынады

  • Код ON3

    техникалық өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтауға жеке тұлға мен жауапкершілік қалыптасады, автоматтандырылған схемаларда, автоматика, телемеханика және байланыс жүйелерінде болатын негізгі физикалық процестер, математикалық ерекшеліктер түсіндіріледі

  • Код ON15

    пәндік саланы талдау негізінде зияткерлік жүйелерді басқарудың зияткерлік жүйелеріне (ББЖ), қолданбалы қызметте зияткерлік жүйелердің әдістері мен алгоритмдерін қолдануға қойылатын талаптар әзірленеді; ББЖ модельдері мен схемалары әзірленеді, қажетті бағдарламалық құралдар пайдаланылған нақты пәндік салалар үшін зияткерлік жүйелер бойынша білім базасы әзірленеді.

  • Код ON7

    ұялы байланыс, талшықты-оптикалық байланыс жүйелері, спутниктік байланыс жүйелері сияқты автоматты жүйелердегі ақпаратты берудің заманауи жүйелерімен танысады

  • Код ON9

    электрондық жабдықтарға, есептеу техникасына және автоматты құрылғыларды бағдарламалық қамтамасыз етуге тестілеу жүргізу және қызмет көрсету дағдыларын меңгереді

  • Код ON11

    теориялық негіздер, негізгі принциптер және математикалық әдістер және үлгілерді құруды автоматтандыру, есептеу техникасының заманауи құралдарын пайдалану және ғылыми зерттеулерді автоматтандыру жүйелерін талдау және синтездеу бойынша білім алады

  • Код ON13

    адамның жағдайлары, оның еркіндігі мен өмірді, мәдениетті, табиғи ортаны сақтауға жауапкершілігі туралы білім қалыптасады, автоматтандырылған схемаларда, автоматика, телемеханика және байланыс жүйелерінде болатын негізгі физикалық процестер, математикалық құрылғылар түсіндіріледі

  • Код ON10

    автоматтандырылған құрылғыларға операциялық және сервистік қызмет көрсетуді тиімді басқаруды қамтамасыз ету үшін автоматты жүйелерде менеджмент пен маркетингті жүзеге асыру бойынша кәсіби деңгей қалыптасуда

  • Код ON5

    білімді практикада қолдану қабілеті қалыптасады, оның ішінде типтік кәсіби есептердің математикалық модельдерін құра білу және оларды шешу тәсілдерін таба білу, алынған математикалық нәтиженің кәсіби (физикалық) мағынасын түсіндіру

  • Код ON6

    автоматтандыруда есептеу-эксперименттік жұмыстар дағдылары қалыптасады күрделі жүйелерді құрудың практикалық міндеттері шешіледі; автоматтандыру міндеттері, жүйелерді талдау және оларды шешу

  • Код ON14

    нақты зерттеу міндеттеріне негізделген қолданыстағы және жаңа ғылыми әдістер өзгертілуде

  • Код ON8

    автоматты жүйе мен деректерді беру желілерінің сыныптамасымен танысады, оларды қорғау тәсілдері, қазіргі заманғы компьютерлік желілерді; күрделі жүйелердің басқарушы құрылғыларын; зияткерлік желілердің тұжырымдамалық негіздерін; автоматика мен байланыстың әуе және кабельдік желілерін мониторингтеу мен тестілеумен; автоматика, телемеханика және байланыстың кабельдік желілерін техникалық пайдалану қағидаттарымен және тиімді қолдану әдістерімен талданады

  • Код ON12

    әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өз қызметін, команда қызметін сыни бағалай отырып, өзін-өзі дамытуға,өз біліктілігін арттыруға жол мен құралдарды таңдай отырып, командада жұмыс істеу дағдыларын иеленеді

Top