Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Дене шынықтыру және спорт в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістемелері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіптік білім беруде оқыту
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметі дене тәрбиесінің ғылыми негізделген үдерісін мектеп және мектепке дейінгі оқу орындарында, колледждерде, орта кәсіптік білім беру мекемелерінде, дене шынықтыру ұжымдарында балалар мен жеткіншектердің спорт мектептерінде дене шынықтыру- сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырумен сипатталды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандандырылған спорт оқу орындарында білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-педагогикалық негіздері/
    Несиелер: 5

    Мамандандырылған спорт оқу орындарында білім беру мазмұнын әзірлеу. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Білім беру жүйесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану заман талабы. Жаңаша оқыту технологиясы — белгіленген мақсатқа нəтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасы, əдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асыру тəсілі. Оқытуды жаңаша ұйымдастыруда мына міндеттерді қамтуы тиіс:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру білімінің ғылыми- теориялық негіздерін, дене шынықтыру кәсіби жұйесінде жаңа әлеуметтік талаптарды зерттейді. Замануи жоғарғы кәсіби дене шынықтыру білімінің орынын қарастырады. Дене шынықтыру білімінің мазмұнын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесінің ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Әлемдік және Қазақстандық философиялық ой мен идеологиялық үрдістердің дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Әлемдік көзқарастың әмбебап проблемаларын зерттеуде әлемдік философиялық ойдың тәжірибесін сипаттайды. Бағытталған әлемнің тұтас көзқарастарын дамыту және заманауи дәуірдің шындықтарын түсіну. Ашылады философиялық түсініктер, философиялық білімдердің категориялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім алушыларды даярлаудағы сауықтыру жұмысының ғылыми-практикалық негізде
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды даярлаудағы сауықтыру жұмысының ғылыми-практикалық негізде оқыту процесін ұймдастыру. Бұл болашақ білім алушыларды ғылыми-практикалық шеңберінде даярлау кезеңімен байланысты болып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні мен міндеттерін; қарамағындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсерін, оның мүмкіндіктерін зерделейді. Басқару психологиясын топтық процесс ретінде қарастырады; басқару қызметіндегі психологиялық әсері. Коммуникативтік құзыреттілікті сипаттайды. Жанжалдың психологиялық ерекшеліктерін және оның өзгеру мүмкіндіктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жекпе-жек түрлерінің теориясы, әдістемесі және практикасы (ЖОО-да және жоғары жетістіктер спортында).
    Несиелер: 5

    Жекпе жек түрлерінің негізгі даму бағыттарын оқытады. Жоғарғы оқу орынындағы спорт және спорттағы жоғарғы жетістіктердің теориялық және тәжіриебелік негіздерін қарастырады. Маманның жекпе жек түрлерінен кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән кәсіби тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндерді құрудың құрылымы мен негіздерін, әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлық ережелерін зерттейді. Кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастырады және дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен практикасы (жоғары оқу орны мен спортта) мамандану
    Несиелер: 5

    Таңдаған спорт түрлерінің негізгі бағыттарын оқиды. Жоғарғы оқу орынындағы спорт және спорттағы жоғарғы жетістіктердің теориялық және тәжіриебелік негіздерін қарастырады. Маманның таңдау спорт түрлерінен кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білімнің әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциясы.
    Несиелер: 5

    Интеграция мен ғаламдастыру қатар жүріп келе жатқан бүгінгі таңда жоғары оқу орындары мен орта буын оқу орындарындағы білім берудің сапасы мен деңгейін жан–жақты көтеріп, жаңаша ойлайтын, оқыту мен тәрбиенің жаңа технологиясын күнделікті жұмысында қолдана білетін мамандар даярлау Бүкіл әлемдік білім беру кеңістігіне ұмтылыстар, қоғам дамуындағы қалыптасып отырған жаңа жағдайлар, тыңнан туындаған мәселелер, өзгеріп жатқан өмірге бейімделу қажеттігін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Студент-спортшылардың теориялық және психологиялық дайындығының ғылыми-практикалық негізде
    Несиелер: 6

    Кәсіби қызметінде психологиялық дайындығын отандық және шетелдік зерттеулер ретінде қарастырады. Кәсіби қызметте білімгер спортшылардың маман ретінде дайындау барысында психологиялық аспектерді және бағдарламасын зерттейді. Мамандарды кәсіби қызметіне психологиялық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорттағы заманауи инновациялық технологиялар.
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мен спорттағы заманауи инновациялық технологияларды зерттейді. Заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын өткізу әдістемесін ашады. Оқытудың жаңа технологиясы оқу бағдарламасына енгізілген, белгіленген мақсатқа өнімді қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың нысандарын, әдістері мен құралдарын ашатын оқыту мазмұнын іске асыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спортшы-студенттердің физикалық және техникалық дайындығының ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Білімгер- спортсмендердің дене және техникалық дайярлауының ғылыми тәжіриебелік негіздерін ғылым және тәжірибе козқарасында зерттейді. Дене және техникалық дайындықтың ғылыми және тәжіриебелік терминологиясын қолданады. Білімгер- спортшылардың дене және техникалық дайярлауының ғылыми тәжіриебелік негіздері таңдау сппорт түрлерінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі бойынша мамандардың кәсіби сауаттылығын жетілдіру түрлері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі мамандарының кәсіби сауаттылығына қойылатын талаптарды зерделейді. Дене тәрбиесі бойынша кәсіби сауаттылықты жетілдірудің педагогикалық шарттарын ашады. Дене тәрбиесі мамандарының қажетті кәсіби сауаттылығын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене тәрбиесі педагогикасы мен психологиясының эксперименталды әдістері.
    Несиелер: 5

    Педагогика және дене шынықтыру психологиясының эксперименттік әдістерін қарастырады. Эксперименттік әдістердің теориялық негіздерін зерттейді. Дене шынықтыру педагогикасы мен психологиясының эксперименттік әдістерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаттығу процесінің тиімділігін қамтамасыз етудің техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Оқу процесін ақпараттық сүйемелдеу құралдары мен әдістерінің ғылыми - теориялық негіздерін зерделейді. Жарыс қызметін автоматтандырылған талдауды қарастырады. Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттығу процесін ақпараттық қамтамасыз ету құралдары мен әдістері бойынша білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бұқаралық ақпарат құралдары мен Интернет технологияларын қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласын дамыту
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мен спортты ақпараттық қамтамасыз етуді зерделейді. Дене шынықтыру және спорт қызметін ақпараттық қамтамасыз ету ерекшелігін қарастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпараттық қажеттіліктерді, ақпараттық мәдениеттің мәнін заманауи анықтауды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Жаңа бастаған зерттеушіге өзекті ғылыми мәселелерді өз бетінше іздеуді және зерттеуді ұйымдастыруда көмек көрсететін мәселелерді, диссертация жазу әдістемесін және оны ресімдеу Ережелерін қарайды, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттық жетістіктерді зерттеу және болжау.
    Несиелер: 5

    Спорттық жетістіктерді болжау және болжамды бағалау әдістерін ғылыми негіздеу мәселелерін қарастырады. Эксперименттік деректерді өңдеуді едәуір жеделдететін және жеңілдететін қуатты заманауи компьютерлік технологиялар мен тиісті қолданбалы бағдарламаларды ғылыми-зерттеу жұмысының тәжірибесіне кеңінен енгізуді зерттейді. Нақты оқу-жаттығу процесі барысында болжам моделін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік деңгейдегі спортшыларды даярлау (әдіснама, әдістер, инновациялар)
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасын зерделейді. Ол дене шынықтыру мен спортты халықты сауықтырудың, оның өзін-өзі жүзеге асырудың және қоғамға қарсы құбылыстарға қарсы күрестің ең қол жетімді және тиімді тетіктерінің бірі ретінде қарастырады. Бұқаралық дене шынықтыру-спорт қозғалысын тиімді дамыту нәтижесінде Спорт және дене шынықтыру саласын дамытудың әлемдік тәжірибесін, спортшылардың Олимпиада ойындары мен халықаралық жарыстардағы жоғары жетістіктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON12

    Таңдалған мамандандыруда, оқу процесін басқаруда және жоғары білікті спортшыларды дайындауда инновациялық және интерактивті оқыту технологияларын қолдану.

  • Код ON11

    Дене шынықтыру және спорт сабақтарын өткізудің мазмұны мен әдістемесінде ғылыми мәселелерді және оларды шешу тәсілдерін анықтау.

  • Код ON7

    Инновациялық әдістер мен ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім беру, жаттығу, рекреациялық, сауықтыру қызметін ұйымдастыру

  • Код ON9

    Таңдалған спорт түрінің әдістемесі мен практикасы саласындағы білім негізінде адамның физикалық жағдайын бағалау және басқару.

  • Код ON4

    Ғылым тарихы мен философиясын талдау негізінде ғылыми-зерттеу проблемаларын және оларды шешу жолдарын анықтау

  • Код ON10

    Білім беру бағытында дене тәрбиесінің заманауи әдістерін қолдана отырып, білім алушылардың спорттық дайындығын жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Кәсіби ортада қарым-қатынасты жүзеге асыру және кешенді ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін шет тілін меңгеру

  • Код ON8

    ғылыми фактілер мен қорытындыларды талдау және синтездеу арқылы ғылыми-зерттеу қызметін басқару

  • Код ON5

    Субъектілердің психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процестерін басқару

  • Код ON6

    Дайындық бағытына сәйкес және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың тәсілдері мен құралдарын пайдалану

  • Код ON13

    Спортшылардың даму перспективаларын талдау негізінде спорттық жетістіктерді болжау.

  • Код ON14

    Дене шынықтыру мен спортты оқытудың оқу пәндерінің, технологиялары мен әдістемелерінің мазмұнын жобалау.

7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт (2 жыл)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M014011 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top