7M01404 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау в Алматы экономика және статистика академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01401 - «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасы еңбек нарығында сұранысқа ие кез-келген әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызметті жоғары ғылыми-педагогикалық деңгейде жүзеге асыруға қабілетті, жоғары білікті, бәсекеге қабілетті дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогикалық және жаттықтырушылық салада инновациялық технологияларды қолдана білетін кадрларды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Жасөспірімдер спортының теориялық және әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Пән ашады: - жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздерін, - спорт саласындағы ғылыми-әдістемелік қызмет негіздерін, - жас спортшылармен сабақтың жас ерекшеліктері; - жас спортшылардың дене қасиеттерін дамыту ерекшеліктері; - жас спортшыларды дайындаудағы педагогикалық бақылау; - мамандандырылған дайындық кезеңіндегі оқу-тәрбие процесінің құралдары мен әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Ғылым тарихы және философиясы курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәденитін қалыптастырады,аналитикалық талдау мен ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.Курс ғылым мен феномені мәселесін арнаулы талдау пәні ретінде зерттеуге мүмкіндік береді. Ғылым тарихы мен териясы және ғылымды философиялық, әлеуметанулық тұрғыда талдау туралы түсінік береді.Ғылымның даму заңдылықтарында, ғылыми болжамдар мен теориялардың қалыптасуы, сондай ақ әлеуметтік танымның ерекшеліетері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Дене шынықтырудың рекреациялық формасының мәні. Халықтың денсаулығын нығайту және дене шынықтыру-ойын-сауық демалысын ұйымдастыру.Таңертеңгі гигиеналық гимнастика-дене жаттығуларының жаппай және кең таралған түрі. Таңертеңгілік гимнастиканың негізгі мақсаты және оның гигиеналық әсері. Дене шынықтырудың рекреациялық формасының жаппай түрлері. Ақыл-ой және физикалық өнімділікті қамтамасыз ететін дене шынықтыру құралдары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық технологиялары
Несиелер: 5Пән дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлаудағы қазіргі педагогика ғылымының және оқытудың инновациялық технологияларының негізгі даму тенденцияларын ашады. Білім берудегі инновациялық технологияларды зерттейді: Fishbone, smart learning, Сингапур оқыту әдістері, Google Forms, модульдік оқыту технологиялары және білім беру ақпаратының визуализациясы. Қазіргі кезеңдегі қоғам дамуындағы инновациялық технологиялардың маңызын, олардың жоғары оқу орындарындағы орны мен рөлін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптердің негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Пәннің негізгі міндеті болашақ мамандарға басқару әрекетінің психологиялық астарларын түсіндіру, адамдармен қарым-қатынас орнату, қызметкерлердің ынталары мен ұсыныстарын қолдау, оларды ұйымдастырып, жұмылдыра отырып коллективте жанға жайлы моральдік-психологиялық климатты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене рекреациясы
Несиелер: 5Дене рекреациясының мәні, жалпы заңдылықтар, жұмыс істеу, бағытталған пайдалану. Рекреациялық қызмет туралы жалпы түсінік. Рекреациялық қажеттіліктер. Сабақтардың жүйесі мен циклдері. Көркемөнерпаздар негізінде сабақтарды ұйымдастыру формалары. Әр түрлі спорт түрлерінен дербес дене жаттығуларымен айналысу: таңертеңгі гимнастика, серуендеу, жүгіру және басқа да белсенді демалыс түрлері. Жұмыс күнінен кейін қалпына келтіру құралдары. Рекреациялық ресурстарды пайдалану, қорғау және оңтайландыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Спорттық адаптология
Несиелер: 5Пән жаңа ғылыми бағыттарды – спортшылардың дайындығын бағалауға арналған спорттық және педагогикалық адаптологияны зерттеуге бағытталған; оқу-тәрбие процесін құру әдістемесі, жүктемелердің сәйкестігін анықтау, бәсекелік және оқу іс-әрекеті барысында организмнің бейімделу процестерін физиологиялық негіздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары оқу орындарында (жоғары жетістіктер спортында) таңдаған спорт түрін оқыту, теориясы, әдістемесі және практикасы.
Несиелер: 5Пән магистранттардың әдістемелік, ұйымдастырушылық және тәжірибелік-бағдарлы спорттық іс-әрекеттер бойынша білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыруға, таңдаған спорт түрі бойынша жоғары оқу орындарында және спорттың жоғары жетістіктері бойынша сабақтар өткізуге, құжат айналымына, ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ағзаны спорттың таңдаулы түріне бейімдеу негіздері
Несиелер: 5Пән дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде спортшылар мен студенттер ағзасының бейімделу қабілеттерін басқаруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бұқаралық спорттағы дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Несиелер: 5Пәннің мазмұны мыналарға бағытталған: - дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары мен спорт саласындағы теориялық білімдерді және қазіргі даму кезеңінде оларды біріктіру жолдарын меңгеру; - дене шынықтыру гимнастикасының сауықтыру түрлерінің құралдарын, әдістерін, ұйымдастыру және өткізуді үйрену: фигурация, созылу, калланетика, жеңіл атлетикалық және көркем гимнастика; - спортшылардың қажетті дене қасиеттерін дамыту үшін гимнастиканың сауықтыру түрлерін қолдану әдістемесі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Спорттық іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру
Несиелер: 5Пән дене шынықтыру және спорттық іс-шараларды жүзеге асыру үдерісін стратегиялық жоспарлау және басқару негіздерін ашады. Білім беру барысында дене шынықтыру және спорттық іс-шаралар нарығын бағалау әдістері, коммуникациялық әсер ету құралдары, билеттік бағдарламалар, волонтерлармен жұмысты ұйымдастыру, қаржылық қолдау аспектілері, іс-шараны трансляциялауды ұйымдастыру қарастырылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Спортшыларды даярлау жүйесіндегі педагогикалық және медицина-биологиялық бақылау
Несиелер: 5Пән мәліметтерді кешенді талдау мен биопедагогикалық тестілеуде кәсіби қызмет процесінде статистикалық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін зерттеуге және пайдалануға бағытталған. Дене шынықтыру және спорттық жаттығулардағы кешенді (педагогикалық және медициналық-биохимиялық) бақылаудың негізгі әдістері мен ұйымдастырылуын ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Болашақ маманның шығармашылық әлеуетін арттыруда өзін-өзі жетілдіруі
Несиелер: 5Бұл пән болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге ықпал етеді. Педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, кәсіби-педагогикалық қызметті педагогикалық шеберліктің қалыптасуына септігін тигізеді. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады, педагогикалық практикаға қатысушыларымен педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене шынықтыру және спорт маркетингі
Несиелер: 5Пән дене шынықтыру және спорт ұйымдарының қызметіне қатысты негізгі технологиялар мен маркетинг құралдарын, дене шынықтыру және спорт қызметтерінің өндірісін жобалау және ұйымдастыру негіздерін (жобалау, сапа және бәсекеге қабілеттілік деңгейі бойынша) ашады. Оқыту барысында дене шынықтыру және спорт қызметтерін тиімді насихаттау үшін маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеулер мен нарықты сегменттеу қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы заманауи технологиялары
Несиелер: 5Пән оқыту технологияларының маңызды сипаттамаларын ашады: нәтижелілік, үнемділік, эргономикалық, пәнді оқытудағы жоғары уәжділік. Оқытудың қарқынды әдістерін қолдануға көмектеседі (коммуникативтік технология, ойын технологиясы, проблемалық оқыту). Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оқытудың техникалық құралдарын қолдануды, қашықтықтан оқытуды, әртүрлі деңгейлі (сараланған) оқытуды, модульдік оқытуды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Гимнастиканың сауықтыру турлері
Несиелер: 5Пәннің мазмұны магистранттардың қабілеттері мен дағдыларын меңгеруге және кешенді әсер ететін гимнастиканың сауықтыру түрлерінің спортшылардың оқу-жаттығу процесінде жаттығуларды қолдануды ұйымдастыруға және бағдарламаның теориялық бөлімдерін тәжірибеде қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Спорттық даярлылықты басқарудың заманауи биотехнологиялары
Несиелер: 5Пән оқытушының тәжірибелік іс-әрекеттерінің ерекшеліктерін, спорттық белсенділіктің медициналық-биологиялық маңызды көрсеткіштерін және спорттық жүктемелердің көлемі, қарқындылығы, демалысы бойынша ғылыми негізделген комбинацияларын сынау деректерін талдауға кешенді ғылыми көзқарасты зерттеуге, таңдаған спорт түрін басұару кезіндегі жаттығу барысындағы тиімді демалыс интервалдарын анықтауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Спортшылар ағзасының функционалды дайындығының физиологиялық негіздері
Несиелер: 5Қазіргі спорттағы функциональдық дайындық пен денелік жұмысқа қабілеттілігін бағалау. Спортшылардың функциональдық дайындығының құрамы. Спортшылардың функциональдық дайындығы компоненттерінің сипаттамасы. Функциональдық дайындықты арттыру механизмдері. Спортшының функциональдық дайындығын анықтаушы факторлар. Биоэнергетикалық қорлар. Функциональдық қуат. Денелік сапаларды дамытудың физиологиялық механизмдері. Жеке бейімделудің биологиялық қабілеттілігі. Биологиялық ырғақтардың жұмысқа қабілеттілікке әсері. Сауықтыру дене мәдениетінің физиологиялық негіздері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Пән кәсіптік білім беру құрылымындағы дене шынықтыру және спортты оқуға, университеттегі ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстардың әдістерін меңгеруге, нақты кәсіптік салада модельдеу, жобалау және басқару алгоритмдерін меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сыни ойлауды дамыту технологиялары
Несиелер: 5Пән жаңа ғылыми бағыттарды – спортшылардың дайындығын бағалауға арналған спорттық және педагогикалық адаптологияны зерттеуге бағытталған; оқу-тәрбие процесін құру әдістемесі, жүктемелердің сәйкестігін анықтау, бәсекелік және оқу іс-әрекеті барысында организмнің бейімделу процестерін физиологиялық негіздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Зерттеушілік оқытудың қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Пән магистранттардың қазіргі педагогика теориялары, тәсілдері мен концепциялары туралы мәліметтерді меңгеруін қамтамасыз етеді. Соңғы заманауи педагогикалық теориялармен, тәсілдер мен тұжырымдамалармен таныстырады. Магистранттардың педагогикалық ой-өрісін кеңейтеді, жаңа педагогикалық құралдармен және оқытудың технологиялануының заманауи негіздерімен қаруландырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пән дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми жұмысты және магистрлік диссертацияны орындау теориясының, әдіснамасы мен практикасының заманауи мәселелері бойынша құзыреттерді қалыптастыра отырып, ғылыми зерттеудің жалпы әдістемесі бойынша білім алуға бағытталған. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданатындардың жалпы дене дайындығын бағалау үшін дене шынықтыру және спорттық дайындықтың теориясы мен практикасының әртүрлі бағыттары бойынша өзекті зерттеулерді зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дене мәдениет және спорт менеджменті
Несиелер: 5Пән магистранттар арасында дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент негіздерін меңгеру үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиялары, мемлекеттік және коммерциялық ұйымдардағы менеджменттің ерекшеліктері, мамандарды даярлау жүйесі мен персоналды басқару қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оңалту жүйесіндегі бейімдік дене тәрбиесі
Несиелер: 5Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің дене шынықтыру және спорттық дайындығын жетілдіру жүйесін түсінуге бағытталған. Бейімделу спортының таңдамалы түрлеріне әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сауықтыру және оқытудың заманауи әдістерін меңгеру және оларды жарыстық қызметке дайындау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дене мәдениеті мен спортты психологиялық бақылау
Несиелер: 5Пән психологиялық бақылаудың әдіснамалық аспектілерін, психологиялық бақылау әдістерінің сенімділігін, негізділігін және репрезентативтілігін, сондай-ақ әртүрлі спорт түрлеріндегі бақылаудың психологиялық сипаттамаларын ашады. Жаттығу және жарыс процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дайындықтың негізгі құрамдас бөліктерін, сонымен қатар спортшының жарыс әрекетіне психикалық дайындығының негізгі компоненттерін өлшеу әдістерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Спорттағы бақылаудың физиологиялық әдістері
Несиелер: 5Денелік даму деңгейін бағалау әдістері. Денелік дамуды зерттеудің нәтижелерін бағалау. Орталық және шеткі жүйке жүйесінің функциональдық жағдайын зерттеу. Сенсорлық жүйені бақылау әдістері. Кардио-респираторлық жүйенің қызметін тыныштық және жүктеме беру жағдайында бақылаудың физиологиялық әдістері. Қан, эндокриндік жүйенің, ас қорыту мен сыртқа шығару жүйелерінің қызметін бақылау. Спортшының денелік жұмысқа қабілеттілігін бақылау әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Ғылыми зерттеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық іс-әрекет негіздерін және кәсіби салада өзін-өзі жетілдіруге бағытталған шет тілдік білім берудің терең коммуникациялық дағдыларын меңгеру.
-
Код ON2
Заманауи білім берудегі инновациялар мен реформалар, көп сатылы үздіксіз оқыту жүйесі, жоғары білім мен инновациялық жобалардың интеграциясы туралы білімдерін көрсету.
-
Код ON3
Университетте таңдаған спорт түрі бойынша білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтің негіздерін, жоспарлау және құжат айналымының әдістерін меңгеру.
-
Код ON4
Педагогикалық үдерісті, сонымен қатар менеджментке негізделген инклюзивті білім беруді, оқушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясын, дене шынықтыру және спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістерін, цифрлық мәдениетті басқару;
-
Код ON5
Психологиялық бақылау әдістерін және әрекеттегі тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын меңгеру.
-
Код ON6
Зерттеу мәліметтерін өңдеуге, есептеулерді талдауға және қорытындыларды негіздеуге арналған эмпирикалық құралдарды иеленуді көрсету
-
Код ON7
Жас спортшылардың жас ерекшеліктерін және дене даярлығын ескере отырып, оларды дайындау бағдарламасын әзірлеу және спортшыларды дайындау процесінде стандартты емес мәселелерді шешу.
-
Код ON8
Спортшылардың дене даярлықтарының ғылыми мәселелерін анықтау және оларды дененің бейімделу процестерін жарыстық және оқу-жаттығу іс-әрекеті барысында модельдеу арқылы шешу жолдарын анықтау үшін кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру.
-
Код ON9
Дене шынықтыру және спорттағы іс-шараларды басқару, жоспарлау және ұйымдастыру тәуекелдерін талдау және синтездеу.
-
Код ON10
Университеттегі жұмыстың әдістемелік, ұйымдастырушылық және практикалық негіздерінде және жоғары нәтижелі спорт түрлерінде білім, қабілет және дағдыларды интеграциялау.
7M01404 Денешынықтыру және спорт
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01404 Дене шынықтыру және спорт
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01404 Дене шынықтыру және спорт
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01404 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау (1 жыл)
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша