Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Туризм в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласында қазіргі заманғы түйінді және кәсіби құзыреттерге ие, еңбек нарығында қызметті жүзеге асыруға қабілетті және туризм индустриясында дербес әлеуметтік-бағдарланған, инновациялық және жобалық қызметке дайын бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік аймақтану

    Мақсаты: студенттердің туристік ресурстар туралы терең жүйелі білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ туризмнің табиғи және мәдени ортадағы рөлін түсіну. Қысқаша сипаттама: пән туристік аймақтанудың негізгі ұғымдарын, туризмнің аймақтардың табиғи және мәдени ортасына әсерін, этникалық, демографиялық, конфессиялық, саяси-географиялық және табиғи сияқты әртүрлі факторлардың туристік ресурстарды қалыптастырудағы және аймақтардағы туризмді дамытудағы рөлін қарастырады. Туризм мен Аймақтық дамудың әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты түсінеді және талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және өлкетану

    Мақсаты: студенттерді өлке табиғатының тарихымен, демографиясымен және ерекшеліктерімен таныстыру, өлкетанудың мәні мен міндеттерін, оның туризммен байланысын зерттеу. Қысқаша сипаттамасы: Пән Қазақстандағы өлкетану зерттеулерінің тарихын, өлкетану зерттеулерінің принциптерін, кезеңдері мен әдістерін, табиғи-географиялық, экономикалық, тарихи өлкетану ерекшеліктерін, топонимикалық зерттеулерді, сондай-ақ музейтану негіздерін зерделеуді қамтиды. Туристік-өлкетану қызметі үшін қажетті дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмнің дәстүрлі емес формалары

    Туризм саласында кәсіби қызмет дағдыларын меңгерген және туризмнің дәстүрлі емес нысандарының дамуын анықтайтын негізгі факторларды зерделейді. Жаһанданған экономикалық қатынастардағы туризмнің дәстүрлі емес түрлерінің көп өлшемділігін анықтайды. Туризмнің стандартты емес, қызықты түрлері саласында қажетті білімді қалыптастырады. Қазіргі әлемдегі туризмнің стандартты емес түрлерінің түрлері мен түрлеріне талдау жасай алады. Оқу барысында case-study әдістері мен дөңгелек үстел қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлық индустриясын негіздері

    ҚР және әлемде қонақ үй бизнесін ұйымдастырудың негіздерін біледі. Қонақ үй кәсіпорындарының жұмысына толық талдау жүргізеді. Келу және шығу туризмінің статистикасымен жұмыс істей алады. Туристерге қызмет көрсету саласында білімді қалыптастырады. Қонақ үй бизнесін жүргізудің халықаралық тәжірибесін меңгереді. Елде және шетелде қонақ үй қызметтерінің сапасын салыстырады. Оқу барысында семинар-пікірталас, ми шабуылы және дөңгелек үст ел әдістері қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның туризм географиясы

    Туризм географиясының негізгі ұғымдары мен санаттарын, сондай-ақ Қазақстанның рекреациялық аймақтарын сипаттайтын сандық және сапалық көрсеткіштерін біледі. Туризм саласындағы зерттеулерде географиялық әдістерді қолданады және Қазақстанда туризмнің қазіргі даму жағдайын бағалайды. Қазақстандағы туризмді дамытудың негізгі үрдістерін анықтай алады. Оқыту барысында проблемалық дәріс және ситуациялық талдау әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмдегі менеджмент

    Мақсаты: студенттерде Туризм менеджменті саласындағы міндеттерді ойдағыдай шешу үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән студенттерді туристік ұйымдар мен жобаларды тиімді басқаруға дайындау мақсатында туризмнің ерекшеліктерін ескере отырып, басқарудың негізгі функцияларын, принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Туризм саласындағы басқару құрылымының принциптері мен жүйелерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы

    Туристік маршруттарды құру ерекшеліктерін біледі. Жорық жағдайында тамақ дайындау, туристік жабдықтарды пайдалану, компаспен және картамен жұмыс істеу, туристік маршрутты қауіпсіз өту, туристік тораптарды тоқу дағдыларын иеленеді. Өңірдің және елдің туристік маршруттарына талдау жүргізеді. Табиғи кедергілерді жеңу техникасы туралы білімдерін көрсетеді. Туристік жорықтағы физикалық және арнайы туристік дайындықтың рөлі. Оқу процесінде case-study әдісі және проблемалық әдіс қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Туризмология негіздері

    Мақсаты: рекреациялық қызметтің негізгі аспектілерін түсіну және талдау мақсатында рекреациялық география мен туризм географиясының теориялық негіздерін зерттеу. Қысқаша сипаттамасы: курс студенттерде туризм мен рекреацияны дамытудың негізінде жатқан процестер туралы терең түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ демалушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, аумақты рекреациялық бағалау және аудандастыру үшін қажетті практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі имиджелогия

    Мақсаты: Туризмдегі имиджді қалыптастыру мен қолдаудың әртүрлі аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: курс туризм саласына тән имидждің әртүрлі түрлері мен ұғымдарын, имиджді қалыптастыру процесін және оның компоненттерін, сондай-ақ имиджді басқару әдістерін зерттеуге бағытталған. Табысты іскерлік қарым-қатынас пен келіссөздер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм тарихы

    Мақсаты: студенттердің әлемдік ауқымда да, Қазақстан контекстінде де ұйымдастырылған саяхаттардың тарихи дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: курс Туризм дамуының тарихи кезеңдерін, мәдени және әлеуметтік қызмет құбылысы ретінде туризмнің дамуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді зерттеуге бағытталған. Туризмді дамытудың негізгі тарихи фактілерін біледі, алған білімдерін Қазақстанда және одан тыс жерлерде қазіргі заманғы туризм индустриясын дамыту үшін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастар туризм

    Балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастырудың ерекшеліктерін біледі. Мектеп жасындағы балаларға туристік саяхат жасай алады. Маршрут паспортын жасау туралы білімді қалыптастырады. Еліміздегі және әлемдегі балалар мен жасөспірімдер туризмінің дамуы мен қазіргі жай-күйіне талдау жасайды. Дағдыларына ие болады екен. Өңірде өлкетану бақылауларын жүргізеді. Оқу процесінде интернет - ресурстарды қолдана отырып, case-study әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі брендинг және PR

    Мақсаты: студенттерде туризмде брендтерді құру, дамыту және ілгерілету үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән туристік индустрия контекстіндегі брендинг пен PR теориялық негіздерін, туристік компаниялардың брендтерін басқару әдістерін, өнімдер мен дестинацияларды, брендті жылжыту негіздерін, корпоративтік стильді құруды, сондай-ақ әлемдік брендинг тәжірибесін пайдалануды қоса алғанда, мақсатты аудиторияны танымал ету және бағдарлау әдістерін зерттеуге бағытталған. Туризмде бренд құру, дамыту және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық бағдарлау және туристік жабдықтар

    Жарыс түрлерін, жарысқа қатысушылардың міндеттерін, жорық жабдықтарын таңдау ерекшеліктерін біледі. Спорттық картаны, компасты, бағдаршының жабдықтарын, жеке туристік жабдықтарды, топтық туристік жабдықтарды пайдалана алады. Бағдарлау техникасы мен тактикасы бойынша жаттығулар өткізеді. Туристік жабдыққа қойылатын талаптарды игереді. Спорттық бағдарлау бойынша жарыстарды ұйымдастыру, жорықтық киім мен аяқ киімді (киім-кешекті) таңдау ерекшеліктері туралы қажетті білімді қалыптастырады.Оқу барысында ми шабуылы әдістері мен дөңгелек үстел қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес ағылшын

    Таңдалған бағыттың сәтті жұмыс істеуі үшін кәсіби шет тілінің іскерлік ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді біледі. Оқытудың осы кезеңінің тақырыбына және қарым-қатынастың тиісті жағдайларына байланысты жаңа лексикалық бірліктердің, іскерлік және кәсіби лексиканың мағынасын біледі. Кәсіпорын клиенттерімен одан әрі қарым-қатынас жасау үшін кәсіби деңгейде диалог жүргізеді; оқу процесінде пікірталас әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі қауіпсіздік

    Туристер мен туристік қызметті ұйымдастыру және қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін біледі. Туризм саласындағы қауіп факторларына және қауіпсіздік шараларын жақсартуға талдау жасай алады. Туризм саласындағы қауіпсіздік қатерлері туралы білімді қалыптастырады: түсінігі, түрлері, жіктелуі. Туризм индустриясының қауіптілік көздері, туристік кешендердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы түсінікке ие. Оқыту барысында дөңгелек үстел мен семинар дискуссиясының әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі маркетинг

    Туризмдегі заманауи маркетингтің теориялық негіздері мен негізгі санаттарын зерттейді. Туризмдегі маркетинг тұжырымдамасына тәсілдердің кезеңділігін қарастырады. Туристік нарықты саралау және позициялау жүргізеді. Туристік өнім және өнімнің өмірлік циклі туралы білімі бар. Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін бөлу арналарын талдайды. Туризмдегі халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшеліктерін анықтайды. Оқу барысында дөңгелек үстел және ми шабуылы әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі тамақтандыруды ұйымдастыру

    Туризм саласында тұтынушының сұранысына сәйкес тамақтану қызметтерін көрсетудің ерекшеліктерін біледі. Ұлттық асхананы ескере отырып, әртүрлі елдердің тағам рецептерімен жұмыс істей алады. Ұлттық тағамдардың пайда болу тарихын талдайды. Әр түрлі деңгейдегі клиенттермен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Мейрамхана бизнесі кәсіпорнында әртүрлі деңгейдегі мәзір құру туралы білімді қалыптастырады. Оқыту процесінде семинар әдістері қолданылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Туризмдегі кәсіпкерлік қызметтің логикасы туралы тұтас көзқарас туралы білімді қалыптастырады. Фирманың ұйымдастыру жүйесінің жұмыс істеу принциптерін біледі. Туризм саласындағы шағын және орта бизнесті кәсіпорындарды дамыту және жетілдіру ерекшеліктерін талдайды. Нақты экономикалық жағдайларды шешуде кәсіпкерлік қызметтің негізгі ұғымдарын, принциптерін қолдана алады. Оқыту процесінде проблемалық дәріс әдістері қолданылатын компанияның кәсіпкерлік саясатының тиімді формасын дамыту ерекшеліктері туралы түсінікке ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гастрономиялық туризм

    Мақсаты: студенттердің туристік өнім және мейрамханалық қызмет көрсету негіздері ретінде ұлттық тағамдар туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: курс гастрономиялық туризмнің теориялық негіздерін, оның тарихын, дамуын, негізгі тұжырымдамалары мен тенденцияларын, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясындағы маңыздылығын, әлемнің әртүрлі елдерінің ұлттық тағамдарының ерекшеліктерімен танысуға бағытталған. Әлемнің әртүрлі елдерінің ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін біледі, олардың туристік ұсынысты қалыптастырудағы және туристерді тартудағы рөлін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Мақсаты: студенттердің экскурсиялық таным әдісі туралы білім жүйесін және экскурсиялар мен оларды өткізу технологияларын дайындау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: пән экскурсияларды дайындау және өткізу әдістемесін, экскурсияда көрсету және әңгімелеу ерекшеліктерін, сондай-ақ аймақтағы және елдегі экскурсиялық істің қазіргі жағдайын зерттейді. Экскурсиялық бағдарламаны дайындау дағдыларын және экскурсия жүргізу әдістемесін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризма микроэкономикасы

    Мақсаты: студенттердің микроэкономиканың негізгі принциптері және оларды туристік бизнес контекстінде қолдану туралы білімдерін қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: пән сұраныс пен ұсыныс заңдарын, бағаны қалыптастыруды, өндірісті оңтайландыруды, шығындарды, пайданы басқаруды, маркетингтік стратегияларды және т.б. қоса алғанда, Туризмдегі кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың экономикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. нарықты талдауды, сұранысты болжауды, тәуекелдерді бағалауды және басқа аспектілерді қоса алғанда, жаңа туристік өнімнің жобасын әзірлеу әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық туризм және анимациялық қызмет

    Туристердің мәдени, білім беру және ойын-сауық іс-шараларына белсенді қатысуына бағытталған креативті туризмнің тұжырымдамалары мен принциптерін біледі. Анимациялық қызметтің заманауи тенденцияларын, интерактивті бағдарламаларды ұйымдастыру әдістерін, туризмде креативті технологияларды қолдануды қарастырады. Тақырыптық квесттерді, фестиваль және театрландырылған бағдарламаларды әзірлеуге, туристік қызметтерді геймификациялауға ерекше назар аударады. Оқыту барысында дөңгелек үстел мен семинар әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік рестораторлықтың теориясы мен тәжірибесі

    Мейрамханалар мен мейрамхана кешендерінің ерекшеліктерін біледі. Мейрамхана қызметкерлерімен қызмет көрсетудің әртүрлі деңгейлерінде жұмыс істей алады. Мейрамхана ісі жүйесінде бизнес жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Елде және шетелде мейрамхана бизнесінің дамуына кешенді талдау жүргізеді. Таңдалған қызмет түрінің жұмысын жақсарту үшін жобаларды әзірлейді. Мейрамханаға келушілерге сапалы қызмет көрсету туралы білімі бар. Оқу барысында ми шабуылы әдістері мен дөңгелек үстел қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм макроэкономикасы

    Мақсаты: туристік нарықты, сұраныс пен ұсынысты талдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ студенттердің туризм саласындағы елдердің бәсекеге қабілеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Қысқаша сипаттамасы: курс жалпы туристік саланың жұмыс істеуін зерттеуге, сондай-ақ туристік сұранысты, ұсынысты және маркетингтік стратегияларды талдауды қоса алғанда, әлемдік туристік нарықтың қазіргі жағдайын талдауға бағытталған. Қазіргі әлемдік туристік нарық туралы жүйелі түсінікке ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі көліктік қызмет көрсету

    Мақсаты: студенттерді көліктің ерекшеліктерімен таныстыру және оның туристердің жайлы және қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етудегі рөлі. Қысқаша сипаттамасы: Пән Туризмдегі негізгі және қосымша көлік қызметтерін қарастырады, көліктің халықаралық жіктелуін және оны туризм контекстінде қолдануды, көліктік саяхаттың әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ көліктік қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерін талдау әдістерін зерттейді. Көлік қызметтерінің түрлерін анықтайды, Көлік қызметтерінің сапасын бағалайды және туризмде әртүрлі көлік түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: студенттердің тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: Пән іскерлік этикет негіздерін, іскерлік психология принциптерін және туризм мен қонақжайлылық саласына тән әртүрлі жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді, іскерлік психологияның мәні мен принциптерін, соның ішінде қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, тұлғааралық қатынастарды және корпоративтік этиканың туристерге қызмет көрсету процесіне әсерін түсінуді қарастырады. Тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік саясат

    Туристік саясаттың мәні, мемлекеттің, туристік бірлестіктердің өңірлік, ұлттық және халықаралық деңгейлерде туристік қызметті реттеудегі рөлі туралы білімді меңгерген. Экономикалық талдау дағдыларын қолданады, туризм саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс істей алады. ҚР туризм саласындағы нормативтік құқықтық актілерді талдайды, халықаралық деңгейдегі нормативтік құжаттарды қарайды. Оқыту барысында семинар-пікірталас және дөңгелек үстел әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Мақсаты: студенттердің ғылыми қоғамдастық пен білім беру мекемелерінің талаптарына сәйкес келетін академиялық мәтіндерді тиімді және сауатты жазу дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: Пән академиялық мәтіндердің ұғымдарымен, функцияларымен және жанрларымен танысуды, сондай-ақ оларды жазуға қойылатын талаптарды игеруді, сондай-ақ кітапхана мен интернет-ресурстарды қоса алғанда, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеудің негізгі принциптерін қамтиды. Әр түрлі академиялық мәтіндерді (аннотация, эссе, рецензия, баяндама, ғылыми жұмыс) рәсімдей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туристік кластер және туризмнің тұрақты дамуы

    Мақсаты: студенттерде туризмнің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін туристік кластердің мәнін, сондай-ақ оның туристік индустрияда қалыптасу ерекшеліктерін терең түсінуді қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: пән туристік кластерлерді қалыптастырудың негізгі аспектілерін және олардың елдегі туризмнің тұрақты дамуына әсерін игеруге, ұлттық экономиканың құрамдас бөлігі ретінде туризм құрылымын зерттеуге бағытталған. ҚР-дағы туристік саланың қазіргі жай-күйін талдау дағдыларын кәсіби қызметте пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризм саласындағы инфрақұрылымы

    Мақсаты: студенттердің туризмнің материалдық-техникалық базасы және оның құрамдас бөліктерін талдауға кешенді көзқарас, сондай-ақ туристік саланы дамытудағы инфрақұрылымның рөлін түсіну туралы білімдерін қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: курс туристік инфрақұрылымның негізгі компоненттерін және олардың туризмді дамытуға әсерін, оның ішінде орналастыру, Көлік, ақпараттық және рекреациялық инфрақұрылымды, сондай-ақ туризмді дамытудағы туристік инфрақұрылымның ерекшеліктері мен рөлін зерттеуге бағытталған. Туризмнің материалдық-техникалық базасының жалпы сипаттамаларын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі персоналды басқару

    Туристік индустрия кәсіпорындарының персоналын басқарудың принциптері мен әдістерін, ұйымдастыру мәдениетінің негізгі элементтерін және қызметтік қарым-қатынас этикасын, кадрлық жоспарлау, қызметкерлерді іріктеу және таңдау негіздерін біледі. Қызметкерлермен байланысты проблемаларды анықтайды, оларды шешу жолдарын ұсынады және нәтижелерді бағалайды, ұйымның кадрларға қажеттілігін талдайды. Персоналмен жеке және топтық жұмыс дағдыларын, персоналдың қызметін бағалау әдістерін меңгерген. Оқу барысында дөңгелек үстел әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік елтану

    Мақсаты: студенттердің жалпы әлемде де, белгілі бір елде де туризмді дамытудың қазіргі жағдайы туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ осы процеске әсер ететін факторларды зерттеу. Қысқаша мазмұны: курс белгілі бір елдің немесе аймақтың контекстінде туризмнің әртүрлі аспектілерін, атап айтқанда елдің географиялық орналасуын, оның аумақтық ерекшеліктерін, ел тұрғындарын, оның мәдениеті мен әдет-ғұрыптарының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, бұл туристер үшін тартымды болуы мүмкін. Туристік өнімді әзірлеуде елдер туралы білімді пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстандағы тарихи-мәдени туризм

    Тарихи-мәдени мұраның мүмкіндіктерін ескере отырып және контекстік жағдайларға байланысты ресурстық әлеуетті түсіндіруді біледі. Тарихи-мәдени мұраны сақтау және пайдалану мақсатында қоғамды тәрбиелеу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Материалдық және материалдық емес мәдени мұраны ажыратады. Жаһандану дәуірінде Қазақстандағы тарихи-мәдени туризмнің даму кезеңдерін меңгереді. Оқу барысында ми шабуылы мен дөңгелек үстел әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқиғалық туризм

    Мақсаты: студенттердің туристік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын, сондай-ақ оларды экономикалық бағалау және сапаны бағалау әдістерін дамыту. Қысқаша мазмұны: Пән оқиғалар туризмін дамытудың тұжырымдамалары мен негізгі кезеңдерін, оқиғалардың жіктелуін, олардың туристік индустриядағы рөлі мен маңыздылығын, мақсатты аудиторияны, сондай-ақ іс-шараларды жоспарлау мен іске асырудың негізгі кезеңдерін зерттейді. Индустриядағы өзекті үрдістерді ескере отырып, оқиғалық туризм саласындағы жобаларды әзірлеу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Санаторлық-курорттық туризм

    Емдеу-сауықтыру кәсіпорындары жұмысының ерекшеліктерін біледі. Қазақстан Республикасындағы курорттық іс нарығының қазіргі жағдайына кешенді талдау жүргізеді. Санаторлық-курорттық мекеме персоналының басқару құрылымын және біліктілік талаптарын түсінеді. Туристерге емдеу-сауықтыру қызметтерін жүргізуді біледі. Елдегі және аймақтағы курортологияның дамуына маркетингтік зерттеулер жүргізеді. Оқу процесінде проблемалық әдіс қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық туризмінің географиясы

    Мақсаты: студенттердің халықаралық туризмнің географиялық негіздері туралы кешенді білімдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән әлемнің негізгі туристік ағындары мен аймақтарын, сондай-ақ танымдық (мәдени) туризм, емдік-сауықтыру туризмі, іскерлік сапарлар және оқыту туризмі, діни және қажылық туризмі, жағажай-шомылу туризмі, демалыс және ойын-сауық сияқты халықаралық туризмнің әртүрлі түрлерінің географиялық таралуы мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Табиғи және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, әлемнің әртүрлі туристік аймақтарындағы халықаралық туризмнің географиясын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлемдегі рекреациялық кешендер

    Мақсаты: студенттерді рекреациялық кешендерді қалыптастыру және ұйымдастыру процесі туралы қажетті теориялық біліммен қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың қоғамның рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандырудағы рөлін түсіну. Қысқаша сипаттамасы: Пән рекреациялық қызметтің ерекшеліктерін зерттеуге және рекреациялық кешендерді қалыптастыруға, сондай-ақ әлемнің рекреациялық аудандастырылуын талдауға және жетекші рекреациялық өңірлерді олардың ерекшеліктері мен әлеуетін ескере отырып анықтауға бағытталған. Рекреациялық индустрияның құрылымын біледі және осы саланың әр түрлі қатысушыларының рөлі мен маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік нысандылықтар

    Мақсаты: студенттердің визалық, кедендік және паспорттық бақылауды қамтитын туристік формальдылықтар туралы білімдерін қалыптастыру. Қысқаша сипаттамасы: курс визалық талаптарды, кедендік рәсімдерді және паспорттық бақылау ерекшеліктерін қоса алғанда, дамыған туристік индустриясы бар әлемнің әртүрлі елдеріндегі туристік формальдылықтардың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Туристік өнімді әзірлеу кезінде туристік формальдылық туралы білімді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • MICE туризм

    Мақсаты: студенттердің туризм саласындағы халықаралық немесе республикалық іскерлік іс-шараларды әзірлеу және өткізу дағдыларын дамыту. Қысқаша сипаттама: пән іскерлік туризмнің теориялық негіздерін және оның ерекшеліктерін MICE индустриясы контекстінде қарастырады, іскерлік іс-шараларды әзірлеу және ұйымдастыру процестерін, оның ішінде орынды таңдауды, логистиканы, бағдарламаны және т.б. зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризмді ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттердің халықаралық туризмнің даму факторлары мен жағдайлары, түрлері, санаттары мен түрлері, сондай-ақ осы процесті ұйымдастырушылық-құқықтық қамтамасыз ету туралы білімдерін игеру. Қысқаша мазмұны: Пән халықаралық туризмнің негізгі факторлары мен даму жағдайларын, халықаралық туризмнің әлемдік көрінісін және оның жекелеген елдер мен аймақтардағы ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Халықаралық туристік ағындардың географиясын талдайды және олардың әртүрлі елдер мен аймақтардағы туризмнің дамуына әсерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Броньдау және резервтеудің халықаралық жүйелері

    Мақсаты: студенттерде ұлттық және халықаралық деңгейде брондау және резервтеу жүйелері саласындағы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән Амадеус және Галилео сияқты негізгі халықаралық брондау және брондау жүйелерін, ал отандық брондау және брондау өнімдерін (eqonaq платформасы) қарастырады. Брондау және брондау жүйелерінің ерекшеліктерін біледі және бөлмелер мен басқа қызметтерді брондау үшін жүйелерді пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Статистика, талдау және туризмді дамыту стратегияларды

    Мақсаты: студенттерде Статистика, аналитика және туризм саласын дамыту стратегиясы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: курс туристік индустриядағы статистиканың негізгі түсініктері мен статистикалық деректерді жинау және талдау әдістерін зерттейді, статистикалық мәліметтер мен аналитикалық есептер негізінде елдегі және аймақтағы туризмнің қазіргі жағдайын қарастырады. Аналитикалық ақпарат негізінде туризмді дамытудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді стратегияларын құру дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туроперейтинг

    Мақсаты: студенттердің табысты туроператорлық қызмет үшін қажетті дағдыларын дамыту. Қысқаша сипаттамасы: курс Қазіргі заманғы туристік индустриядағы туроператорлық қызметті ұйымдастыру негіздерін, туроператорлық қызмет ұғымын, оның негізгі функциялары мен құрылымын қоса алғанда, қазіргі нарықтағы туроператорлық қызметті ұйымдастырудың негізгі принциптері мен модельдерін зерделеуге; туроператор қызметінің экономикалық аспектілерін талдауға және туристік қызметтердің құнын анықтауға бағытталған. Туроператорлық қызмет негіздерін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді және мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды пайдаланады.
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеу, жасанды интеллект, академиялық жазу әдістерін және инклюзия принциптерін қолданады, дене шынықтыру және спорт құралдарын жұмысқа қабілеттілікті арттыру және кәсіби қызметке бейімделу үшін пайдаланады
  • Туризм саласы кәсіпорындарының халықаралық стандарттарына сәйкес туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша білімдерін іс жүзінде қолданады.
  • Туризмнің қазіргі түрлері мен әртүрлігінің жай-күйін объективті бағалау үшін сыни ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Академиялық адалдық қағидаттарын түсінумен үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін экологиялық мәдениет, қауіпсіздік, экономика, құқықтық нормалар, әлеуметтік-мәдени және тарихи-өлкетану ағарту саласындағы білімді қалыптастырады
  • Туризм саласындағы нормативтік-құқықтық базаны пайдалана отырып, әлемнің және Қазақстанның туристік нарығының жағдайына кешенді талдау, туристік-рекреациялық әлеуетті бағалау жүргізеді;
  • Заманауи талаптарға сәйкес туризм индустриясының, қонақ үй бизнесінің және курорт ісінің даму ерекшеліктерін талдайды.
  • Ғылыми маркетинг қағидаттарын, туризм индустриясындағы кәсіпкерлік және персоналды басқару негіздерін ескере отырып, туристік кәсіпорын жұмысының стратегиясы мен тактикасын айқындайды
Top