Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05205 Химиялық және биохимиялық инженерия в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Химиялық және биохимиялық өндірістердің технологиялық үдерістерді ұйымдастыруға және басқаруға; бастапқы шикізат, материалдар мен дайын өнімдер сапасын бақылауды жүзеге асыруға; ақпараттық технологияларды және тәжірибені математикалық жоспарлау әдістерін пайдалана отырып, экологиялық инженерия мен өнеркәсіп саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге; сонымен қатар ҚР экономикасының индустриялық секторының әр түрлі салалары үшін табиғатты қорғау іс-шараларын жобалау және қоршаған ортаның мониторингі жөніндегі инженерлік міндеттерді шешуге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және оларды қолдану жолдарын зерттеуге арналған. Әр түрлі салалардағы физиканың жалпыланған типтік міндеттерін шешу (теориялық және эксперименттік практикалық оқу міндеттері), кәсіби мәселелерді шешуде негіз қалыптастыру, эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайды модельдеу, заманауи өлшеу жабдықтарын зерттеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын дамыту және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Жалпы биология. «Жалпы биология» курсы іргелі және заманауи ғылыми принциптерге, сонымен қатар қазіргі биологияның барлық салаларында зерттелетін өзекті мәселелерге негізделген. Осы курста ұсынылған дәрістердің тақырыптары өзекті, соңғы ғылыми мәліметтерді қамтиды және оқу үшін қажет. Курста «Биология» пәнін оқып үйренуге негізделген заманауи негізгі ұғымдар бар.

    Оқу жылы - 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механиканы, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасын, механикалық үйлесімділік толқындарды, молекулалы кинетикалық теориясын және термодинамиканың негіздерін, тасымалдау құбылыстарын, үздіксіз орта механикасын, электростатиканы, тұрақты токты, магнит өрісін, Максвелл теңдеулерін.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия II
    Несиелер: 5

    Студенттердің жалпы және арнайы химиялық пәндерді оқуға қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте қолдану. Оқу нəтижелері Студенттер көрсетуі керек: - жалпы химияның негізгі білімі; - химиялық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу мүмкіндігі; - техникалық тапсырмалардағы химиялық аспектілерді түсіну және талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия I
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - элементтердің периодтық жүйесінің құрылымын және элементтердің негізгі сипаттамаларын және одан туындайтын қосылыстарды зерттеу; химиялық қосылыстардың номенклатурасы, негізгі химиялық заңдар мен ұғымдар, сонымен қатар оларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану; заттардың қасиеттері мен физикалық күйлерін және бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарын зерттеу; электролит ерітінділері, электролиттік диссоциация және тұз гидролизі; химиялық термодинамика және кинетика негіздері.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән-математиканың жалғасы 1. Курстың бөлімдеріне мыналар кіреді: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық есебі және оны қолдану. Бірнеше интегралдар. Курстың міндеттері - студенттерге математикалық есептерді шешудің берік дағдыларын қалыптастыру, шешімді іс жүзінде қолайлы нәтижеге жеткізу. Қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеудің бастапқы дағдыларын және студенттің мамандығына байланысты әдебиеттегі математикалық аппаратты өз бетінше түсіну қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Физикалық химия I
    Несиелер: 5

    Курста термодинамика заңдары және термодинамикалық потенциалдар, химиялық тепе-теңдік, бір компонентті және екі компонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдік, бір компонентті және екі компонентті жүйелердің күй диаграммалары, термиялық анализ, қатты ерітінділер, ерітінділердің жіктелуі мен қасиеттері, электролит ерітінділерінің термодинамикасы, электр өткізгіштік және электрохимиялық потенциалдар қарастырады. Сонымен қатар курста электрохимиялық жүйелердің ерекшеліктері, электродтар мен электрохимиялық тізбектердің түрлері, электролиз және оның қолданылуы, коррозия мен металдарды қорғау әдістері қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Өндірістік және экологиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жеке тұлғаның жалпы экологиялық мәдениеті дамыған мамандардың жаңа буынын дайындау. Курста қоршаған ортаны қорғау және қоршаған орта қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау құжаттамасы жүйесі, өндірістік экологиялық бақылаудың жұмыс құжаттамасы, өнеркәсіптік кәсіпорындардың әсер ету аймақтарындағы экожүйелерге техногендік жүктемелерді экологиялық реттеу негіздерін қарастырылады. Қауіпті өндірістік объектілер және өнеркәсіптік қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Қауіпті өндірістік объектілерді тіркеу. Қауіпті өндірістік объектіде қолданылатын техникалық құрылғыларға қойылатын талаптар. Өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының сақталуын өндірістік бақылау. Өнеркәсіптік қауіпсіздік сараптамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы химиялық технология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің жүйелі технологиялық ойлауын қалыптастыру, химиялық өндірісі саласында кәсіптік білім беру, өнеркәсіптік секторда жұмыс істеу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды беру, сонымен қатар өндірісте жұмыс істеуге жетекші мамандарды дайындау. Бұл пәнді меңгеру барысында студент алған негізгі ғылыми-теориялық білімдерін ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастырады және көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер кәсіпкерліктің теориясы мен тәжірибесін кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде зерттейді. Олардың көшбасшылық және топтық жұмыс дағдылары қалыптасады. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың себептері мен онымен күресу әдістерін зерттейтін болады. Курсты оқу барысында студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептерін және онымен күресу әдістерін зерттеу позициясынан кәсіби бағдарын қалыптастыра отырып, теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    "Биохимия" пәнін игерудің мақсаты тірі организмдерді құрайтын химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Биохимиялық зертханаларда ғылыми - зерттеу, сондай-ақ өндірістік бейінде пайдаланылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Органикалық химия II
    Несиелер: 5

    Органикалық химия II химиялық эксперимент дағдыларын меңгеруге, зертханада жұмыс істеудің жалпы әдістеріне, сонымен қатар негізгі химиялық реакцияларды және органикалық қосылыстарды синтездеу әдістерін жүзеге асыруға ықпал етеді. Курстың негізгі мақсаты – циклдік қосылыстардың органикалық химиясының іргелі теориялық және тәжірибелік негіздері туралы білімдер кешенін және ғылыми идеяларды меңгеру; циклдік органикалық заттардың құрылымын, физика-химиялық қасиеттерін сипаттай білуді меңгеру; эксперименттік оқыту мен дағдыны меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Физикалық химия II
    Несиелер: 5

    Қысқаша мазмұны: Пәнді оқыту барысында формальды кинетика: реакция жылдамдығы, реакция жылдамдығының константасы, жартылай ыдырау периоды, реакцияның реті, реакция жылдамдығына температураның әсері, активті соқтығысу теориясы, өтпелі күй теориясы, күрделі реакциялар: қайтымды, параллель және тізбекті реакциялар кинетикасы, стационарлық концентрациялар әдісі және каталитикалық үдерістер кинетикасының негіздері қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
  • Органикалық химия I
    Несиелер: 5

    Органикалық химия I - пәнін оқудағы мақсаты студенттерді органикалық химияның фундаменталды негіздерімен таныстыру, оның басты химиялық өнеркәсіптің теориялық негізінің маңызы мен ролін қалайтынын ұғындыру. Нақты практикалық міндеттерді шешу мақсатында студенттердің теориялық дайындықтарының негізін жасау; студенттердің ғылыми түйсіктерін қалыптастыру, айталық, органикалық қосылыстардың құрылымы мен реакция жүру қабілеттілігінің ортасындағы логикалық байланысты, сол қосылыстар және оларды алу жолдарын негіздеу; қосылыстарды алғанда және идентификациялағанда студенттерді практикалық машықтануға баулу; алған білімін күнделікті өмірде, өндірісте, табиғатты қорғау мәселелерін шешкенде қолдана білуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Экология: зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Қысқаша тарих. Экология бөлімдері. Экология саласы. Мекендеу ортасы. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Бейімделу. Экологиялық факторлар әсерінің негізгі заңдылықтары. Экологиялық жүйелер. Заттардың айналымы және энергия ағыны. Биосфера туралы ілім. Биосфераның құрылымы мен қасиеттері. Биосфера және оның тұрақтылығы. Биосфера Ғаламдық экожүйе ретінде. Биосфераның негізгі қасиеттері. Биоәртүрлілік. Заттардың айналымы және антропогендік цикл. Биосфераның эволюциясы. Ноосфера БиоСфера эволюциясының сатысы ретінде. Антропосфера. Қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері. Тұрақты даму: тұжырымдама, қағидаттар. "Тұрақты даму"ұғымының пайда болу тарихы. Тұрақты даму индикаторлары. Тұрақты даму мақсаттары.

    Оқу жылы - 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі» курсы білім алушылардың қауіпсіздікке саналы және жауапты көзқарасын қалыптастыруға, олардың өз кәсіби қызметі саласындағы қауіпті сәйкестендіру және тәуекелдерді бағалау мүмкіндіктерін меңгеруіне, зиянды өндірістік факторларды барынша азайту, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және еңбек жағдайларын жақсарту үшін кәсіби білімді қолдануға дайындығына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • CAD химиялық және биологиялық инженерия II
    Несиелер: 5

    ChemCad бағдарламасы өндірістік процестерді технологиялық жобалаудың әртүрлі нұсқаларын жасауға, талдауға және оңтайландыруға, олардың тиімділігін бағалауға және ең жақсысын таңдауға мүмкіндік береді. Студенттерге теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Пәнді оқу студентке технологиялық процестердің заңдылықтарын сипаттау үшін компьютерлік модельдеуді дұрыс қолдануға; химиялық-технологиялық процестерді жүзеге асырудың оңтайлы жағдайларын табу үшін білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – экологиялық мониторингті ұйымдастыру, табиғатты пайдаланудың экологиялық проблемалары, антропогендік ластану көздерінің қоршаған ортаға жағымсыз әсерінің себептері мен салдары туралы білімі бар мамандарды дайындау. Курста қоршаған орта мониторингінің міндеттері, қоршаған орта мониторингінің негізгі ұғымдары, міндеттері мен схемасы, қоршаған орта мониторингі жүйелерінің классификациясы және басымдылық кластары бойынша басым ластаушы заттардың жіктелуі қарастырылады. Курста Қазақстан Республикасындағы мониторинг және мемлекеттік экологиялық мониторинг үшін ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 3
  • Автоматтандыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізгі өлшеу аспаптарын, технологиялық параметрлердің бастапқы түрлендіргіштерін (датчиктерін), атқарушы механизмдерді, микроконтроллерлерді және станоктар мен технологиялық жабдықтарды автоматты реттеу жүйелерін зерделейді. Автоматтандыру жүйелерінің элементтерін, типтік байланыстардың уақыт және жиілік сипаттамаларын, сызықтық жүйелерді тұрақтылық үшін зерттеу критерийлерін және процестің сапасын бағалау әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
  • Экотехнологиялар және қалпына келетін ресурстар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің жасыл технологиялар және жаңартылатын ресурстар туралы түсінігін дамыту. Курста баламалы энергия, күн, жел энергиясы қарастырылады. Гидроэнергетика. Энергия үнемдеу және сақтау технологиялары. Энергия тиімділігі. Биоотын, жаңа материалдар. Суды үнемдеу және қайта пайдалану. Қалдықтарды қайта өңдеу және өңдеу. Жасыл кеңістік (Экожүйелік экономика және биоалуантүрлілік). Өндірістің қоршаған ортаға әсері және оны көгалдандыру жолдары. Экологиялық дизайн негіздері, жасыл көлік. Жасыл қалалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары мен ондағы жүретін химиялық процестер, ондағы адамның орны мен рөлі туралы түсініктерін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: экологиялық химия пәнін, мақсаты мен міндеттерін білуі керек; Жердің геосфералары туралы жалпы түсінікке ие болу; химиялық элементтердің табиғи ортаға миграциясы және олардың адам ағзасына түсуі; біріншілік және қайталама ластану; теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу; нақты қоршаған орта объектілерін сипаттауда алған білімдерін қолдана білу дағдылары болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Химиялық және биологиялық технологиялардың негізгі процестері мен аппараттары II
    Несиелер: 5

    Студенттерде химиялық-технологиялық процестердің негіздерін қалыптастыру, химиялық өндірістің барлық процестерінің өзара байланысын түсіну, сондай-ақ химиялық өндірістің негізгі процестері мен апараттарын білу.

    Оқу жылы - 3
  • Химиялық және биологиялық технологиялардың негізгі процестері мен аппараттары I
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде химиялық-технологиялық процестердің негіздерін қалыптастыру, химиялық өндірістің барлық процестерінің өзара байланысын түсіну, сондай-ақ химиялық өндірістің негізгі процестері мен аппараттарын білу.

    Оқу жылы - 3
  • Ауа бассейінін қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қалалар мен елді мекендердің қоршаған ортасын ластаудың стационарлық көздерінен келетін ластаушы заттардан инженерлік қорғау саласында дайындау. Курс шаң мен газды тазалау әдістерін қарастырады: құрғақ және дымқыл шаң жинағыштар, аэрозольді фильтрациялау, электростатикалық өрісте бөлшектерді тұндыру. Газдарды адсорбциялық және абсорбциялық тазарту. Атмосферада ластаушы заттардың таралу заңдылықтары. Атмосферадағы зиянды шығарындылардың дисперсиясын есептеу. Кәсіпорынның санитарлық-қорғау аймағының шекарасын нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Шығарылған газдарды тазарту және пайдалану жүйесінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді өнеркәсіптік кәсіпорындардан шығарындыларды газ компоненттерінен тазарту әдістерімен және құралдарымен таныстыру; газдарды химиялық тазалау. Курста газдың сұйықтарда ерігіштігі, абсорбция, адсорбция, хемосорбция процестері қарастырылады. Тау-кен кәсіпорындарындағы газды тазартудың технологиялық жүйелері. Қара және түсті металлургия кәсіпорындарындағы газды тазартудың технологиялық желдету жүйелері. Ауа бассейнін жылу электр станцияларының шығарындыларынан қорғау. Мұнай мен газды өндіру және өңдеу кезінде атмосфераға зиянды заттардың шығарындыларын азайту. Газ құбырларының құрылыстары, газдарды канализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жасыл химия
    Несиелер: 5

    «Жасыл химия» пәні қоршаған ортаға минималды қауіп-қатері бар химиялық өнімдерді өндіруді және тұтынуды қамтамасыз етуге қабілетті ғылым ретінде химияға жаңа көзқарасты зерттеуге негіз болады. Пәнде химиялық реакциялар мен процестердің жаңа схемалары зерттеледі, олар қоршаған ортаға зиянды заттарды мейлінше азайтуға ықпал етеді, бұл ауқымды химиялық өндірістің барлық кезеңдерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – биосфераның қазіргі жағдайы туралы, Жер геосферасының құрамдас бөліктері мен адам қызметінің өзара байланысы туралы: мұхиттардың ластануының негізгі түрлері, шөлейттену мәселесі туралы практикалық және теориялық білім алу. Курста адам әрекетінің атмосфераға, гидросфераға, литосфераға тигізетін әсері, сонымен қатар минералдық ресурстарды тиімді пайдалану принциптері қарастырылады. Табиғи-техногендік жүйелердің қызмет етуінің геоэкологиялық аспектілері. Табиғи геожүйелердің антропогендік түрленуі нәтижесіндегі қазіргі ландшафттар. Экологиялық аудандастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік экология
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты: студенттердің жеке тұлғаның жалпы экологиялық мәдениетін дамыту, сонымен қатар әлеуметтік-табиғи жүйелердің қызмет ету негіздерімен, адам, қоғам арасындағы өзара әрекеттестік принциптерімен таныстыру арқылы болашақ бакалаврлардың кәсіби мәдениетін арттыру. және табиғат, тіршілік ету ортасындағы адамның қызмет ету және даму заңдылықтары. Курс адам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі қоғам мен табиғаттың өзара байланысын қарастырады. Урбанизация және оның әлеуметтік мәні, қалаларды анықтау критерийлері, қалалардың қызметі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Биотехнология негiздерi
    Несиелер: 5

    Курста биотехнологиялық өндірістің шикізат базасы, биологиялық объектілер биотехнологиялық өндірістің ерекше құрамдас бөлігі ретінде, сонымен қатар зертханалық өнеркәсіптік, жартылай өнеркәсіптік өсіру технологиялары қарастырылған. Биомасса мен қалдықтарды алу (метаболиттер), соңғы өнімді оқшаулау және тазарту әдістері, сондай-ақ концентраттар мен жоғары тазартылған фармацевтикалық препараттар алу, мутантты, гибридті және гендік өндірушілерді қолдану мәселелерге қөңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 3
  • Заманауи экологиялық ппроблемалары және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді қазіргі заманның экологиялық мәселелерімен, олардың себептері мен шешу жолдарымен таныстыру, қоғам мен табиғаттың бірлігі, өркениеттің тұрақты даму жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің оқу пәні – экологиялық проблемаларды классификациялау, экологиялық және әлеуметтік мәселелер арасындағы байланыстарды орнату, қоғам мен табиғат арасындағы байланыстар туралы түсініктерді қалыптастыру, экологиялық сананың түрлерін, олардың өзіндік ерекшеліктерін, қоғамның тұрақты дамуы туралы алғашқы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • CAD химиялық және биологиялық инженерия I
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді chemcad модельдеу бағдарламаларының пакетін қолдана отырып, химиялық және технологиялық процестерді компьютерлік модельдеу негіздерімен таныстырады. Пән курсында компьютерлік модельдеу негіздері қарастырылады. Аталған пәнді оқу студентке технологиялық процестердің заңдылықтарын сипаттау үшін модельдеудің компьютерлік әдістерін дұрыс қолдануға; chemcad модельдеу бағдарламаларының көмегімен химиялық-технологиялық схемалардың құрылымы үшін алған білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
  • Тіршілік ортасы және адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қоршаған ортаның адамға әсерін зерттейтін күрделі көп қырлы ғылым ретінде адам экологиясының негіздері туралы студенттердің жүйелі базалық білімдерін дамыту. Курста гомо сапиенстің анықтамалары, жүйелі ұстанымы: тип, класс, қатар, тұқым және түр белгілері, экологиялық эпидемиология қарастырылады. Эпидемия және пандемия. Жұқпалы аурулар. Қоздырғыштарды тасымалдаушы организмдер. Паразиттік жүйелердің экологиялық-эпидемиологиялық сипаттамасы. Қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтары, экология заңдылықтары. Урбанизация. Демографиялық процестердің жүруінің аймақтық және ұлттық ерекшеліктері, олардың әртүрлі елдердегі түбегейлі айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өнеркәсіптік қалдықтарды кәдеге жарату, залалсыздандыру және көму
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді өндірістік қалдықтарды кәдеге жарату, залалсыздандыру және кәдеге жарату технологияларымен және әдістерімен таныстыру. Курста өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қатты өнеркәсіптік қалдықтарды өңдеудің негізгі технологиялық схемалары мен параметрлері, сапасыз шикізатты өңдеу технологиялары қарастырылады. Өндірістік қалдықтардың морфологиялық және сапалық құрамын зерттеу негіздері, қатты тұрмыстық қалдықтарды өңдеудің күрделілігін зерделеу, қалдықтарды орналастыру нормативтерін есептеу дағдыларын меңгеру, қауіптілік сыныбын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экоаналитика және қоршаған ортаны қорғау шаралары
    Несиелер: 5

    «Экоаналитика және қоршаған ортаны қорғау шаралары» курсы қоршаған ортаның оған деген өсіп келе жатқан антропогендік әсерін ескере отырып, оның қазіргі жағдайы туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; экологиялық болжамдарды негіздеу және нақтылау кезінде қоршаған ортаның жағдайы және оның компоненттері туралы оңтайлы ақпарат алу мақсатында студенттерді экологиялық зерттеулердің негізгі ережелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Табиғи және ағынды суларды тазарту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты ауыз сумен қамтамасыз ету және технологиялық қажеттіліктер үшін табиғи суды тазарту технологиялары мен процестерін, сонымен қатар ағынды суларды тазарту схемаларын оқып білу. Курс су сапасын жақсартудың санитарлық және экономикалық салдарын қарастырады. Судың сапасын бағалау және оны тазартудың негізгі әдістері. Ауыз судың сапасына қойылатын талаптар. Суды тазарту әдістері мен технологиялық процестері. Суды тазартудың негізгі технологиялық схемалары және оларды таңдау принциптері. Су тазарту кешендерін жобалаудың жалпы мәселелері. Су тазарту құрылыстарын орналастыру үшін учаскені таңдаудың негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Реагентті өндіру технологиясы, ағынды суларды тазарту
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қазіргі заманғы су тазарту технологияларында қолданылатын объектілерді есептеу, жобалау, салу және пайдалану үшін табиғи және сарқынды суларды тазарту саласында қажетті білімі мен дағдылары бар маманды дайындау болып табылады. Курста ағынды суларды Fe3+, Al3+ тұздары, гидрооксихлорид және Al оксихлорид, әк, полимерлі флокулянт негізіндегі коагулянттармен реагенттік өңдеу әдісімен тазарту қарастырылады. Электрокоагуляция, ауыр металдар, мұнай өнімдері; мембраналық бөлу: жоғары молекулалық еритін компоненттерді алу үшін ультрафильтрация, суды минералсыздандыру үшін кері осмос.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экотехнология және жасыл энергия
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты – дәстүрлі емес электр станциялары мен баламалы энергия объектілерін пайдалану бойынша пәнаралық құзыреттіліктерді дамыту. Курс биосфералық гоместаздың қалыптасуын қарастырады. Өркениеттің технологиялық даму кезеңдері: Әлем, Мегаәлем және Наноәлем. Дәстүрлі энергия. Энергетикалық декарбонизация. Жасыл энергия. Жаңа энергия үнемдеу және энергияны сақтау технологиялары. Биоотын. Суды үнемдейтін технологиялар. Қалдықтарды қайта өңдеу. Наноматериалдар. Жасыл кеңістік. Жасыл көлік. Жасыл қала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Негізгі өндірістің технологиясы
    Несиелер: 5

    Қурста негізгі бейорганикалық және органикалық синтезінің өндірістері, тау-кен мен металлургиялық және машина жасау кешенінің физика-химиялық негіздері мен технологиялық құрал жабдықтары қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік биотехнология
    Несиелер: 5

    «Инженерлік биотехнология» курсын меңгеру нәтижесінде студент қазіргі биотехнология, оның мақсаты, болашағы туралы теориялық білімге ие болуы және микроб биотехнологиясы, инженерлік энзимология, генетикалық және жасушалық инженерия бойынша заманауи ғылыми әдебиеттерді шарлау; биоананотехнологияның, иммунобиотехнологияның, ғарыштық биотехнологияның және басқалардың ғылыми нәтижелерін пайдалану мүмкіндігін болжау, процестің тиімділігін арттыру үшін биотехнологиялық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
  • Кәсіпорындарды жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптің тамақ салаларының жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарын қайта құру немесе техникалық қайта жарақтандыру үшін жаңа кәсіпорындар салу үшін жобалау жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі ережелері қарастырылады. Бұл курс химиялық инженерияның негізгі ұғымдарымен танысуға арналған. Бұл пәнді оқу оқушыға тамақ өнеркәсібінің өнеркәсіптік кәсіпорындарының технологиялық сызбаларын, жоспарларын және бөлімдерін жобалау ережелерін дұрыс қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
  • Қалдықтарды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қатты тұрмыстық қалдықтардың түзілу көздерін және жіктелуін, қалдықтардың негізгі түсініктерін оқып үйрену, шетелде және ТМД елдерінде қолданыстағы өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару жүйесін талдау болып табылады. Курста өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару (қалдықсыз, «мәңгілік» кәдеге жарату), қара және түсті металлургия, жылу энергетикасы, фосфор өнеркәсібі, мұнай-газ кешені, сондай-ақ тұрмыстық қатты қалдықтарды өңдеу технологиялары туралы түсініктер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Технологиялық процестердің экологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курста тау-кен өндірістің, пайдалы қазбаларды байыту, металлургиялық және машинажасау кешенінің экологиялық мәселелері зерттелінеді. Сонымен қатар отын энергетикалық кешенге, мұнайды сақтау және тасымалдауға, қоршаған ортаға мұнай өнеркәсібінің технологиялық әсеріне қөңіл бөлінген. Химиялық және мұнай-химиялық өнеркәсіп: өндірістің негізгі географиясы және даму деңгейі, технологиялар, жабдықтар. Экоқорғаныс технологиялары мен техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік экология
    Несиелер: 5

    Инженерлік экология табиғат пен техниканың өзара әрекеттесуін, табиғи-техникалық жүйелердің қалыптасу үлгісін және қоршаған ортаны қорғауды және табиғи ортаны қорғауды қамтамасыз ету үшін осы жүйелерді басқарудың ықтимал жолдарын зерттейді

    Оқу жылы - 4
  • Код ON4

    Экологиялық қауіпсіз өндірістерді жобалау кезінде технологиялық процестердің көрсеткіштерін, жабдықтардың технологиялық көрсеткіштерін есептеу үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен игеруді көрсету

  • Код ON7

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және қоршаған ортаға теріс әсерін төмендетуге мүмкіндік беретін өндірістік процестердің өзара байланысының мәні мен мағынасын және олардың өнеркәсіптік өндірістің тиімділігіне әсерін түсіну

  • Код ON12

    Әр түрлі салалардағы кәсіпорындардың экологиялық және экономикалық тиімділігін және экологиялық тәуекелдерін бағалау

  • Код ON9

    Табиғи және қайталама ресурстарды кешенді және ұтымды пайдалану, техногендік қалдықтарды қайта өңдеу саласындағы басқару шешімдерін табу және қабылдау

  • Код ON1

    Ақпараттық технологиялардың көмегімен өз бетінше игеріп, жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде қалдықсыз және қалдықсыз технологияларды құру үшін математикалық ойлауды тәжірибеде қолдану

  • Код ON2

    Экологиялық инженерия және өнеркәсіп саласындағы кәсіптік міндеттерді шешуде ғылыми-жаратылыстану пәндерінің (химия, физика, биология) негізгі заңдарын қолданылу

  • Код ON6

    Органикалық, бейорганикалық синтездерінде және биосинтезінде химиялық тәжірибені жүргізу, сонымен қатар түрлі нысандармен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын көрсету

  • Код ON8

    Жұмысты қауіпсіз ұйымдастыру және қоршаған ортаның экологиялық мониторингін және бақылаудың инновациялық әдістері мен құралдарын пайдалана отырып сараптама жүргізу үшін жағдай жасау

  • Код ON11

    Қоршаған ортаны қорғау және экологиялық сараптама саласындағы меншікті нормативтік-техникалық құжаттамалары, экологиялық стандарттарды тұжырымдау

  • Код ON10

    Энергия және ресурстарды үнемдеу, қоршаған ортаға әсер етуді барынша төмендету тұрғысынан табиғатты пайдалануда; қолданыстағы және жаңа өндіріс кәсіпорындарды экологиялық жобалауда басқару негіздерін игеру

  • Код ON5

    Экологиялық инженерия және өнеркәсіп саласында қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеуде математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану, жалпы техникалық мәселелердің шешімін табу

  • Код ON3

    Дерекқор пайдаланумен табиғатты қорғау іс-шараларының таңдауды негіздеу және әзірлеу кезінде негізгі гипотезалар, заңдар, негізгі әдістері мен тәсілдер туралы білімдерін көрсету

  • Код ON13

    Экономикалық заңдарды, еңбекті қорғау және қоршаған ортаны қорғау стандарттарын, адамгершілік даму ережелерін, академиялық адалдық мәдениетін кәсіби деңгейде қолдану

Top