Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06301 Киберқауіпсіздік в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіпорындардың, технологиялық компаниялардың аппараттық және бағдарламалық қамтылымының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, сондай-ақ үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіру, мамандардың әлеуметтік-жеке құзыреттерін дамыту, олардың әлеуметтік ұтқырлығы мен еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін кеңейту үшін алғышарттар мен жағдайлар жасау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M095 Ақпараттық қауіпсіздік
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
  • IT саласындағы зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жағдайын, бәсекелестіктің күшеюін және мемлекеттің бизнесіне ықпал ету деңгейін ескере отырып, бизнесті жоспарлау және ұйымдағы бизнес-процестерді зерттеу саласындағы дағдыларды алуға бағытталған. Студенттер ақпараттық технологияларды қолдана отырып, деректерді талдау мен тиімді басқару шешімдерін практикалық тұрғыдан қолданудың негізгі сапалық және сандық әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Мемлекеттік және жеке секторлардағы ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Бұл курс компьютерлік жүйелер мен ақпараттық қауіпсіздікке қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды. Ол ақпараттық жүйелердің құпиялығын, қол жетімділігі мен тұтастығын қамтамасыз ету шаралары туралы жалпы ақпарат беруге арналған. Компоненттерге ұлттық саясат, қауіптер, қарсы шаралар және тәуекелдерді басқару кіреді.

    Оқу жылы - 1
  • Бизнес деректемен алмасу және желілер құру
    Несиелер: 5

    Бұл курс желілік технологиялар, жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қоса алғанда, деректерді беру және желі талаптары туралы терең білім береді. Бұл курстың екі мақсаты бар. Біріншіден, ол негізгі желілік стандарттар мен хаттамаларға назар аударады. Екіншіден, ол деректерді беру желілерінің әртүрлі нұсқаларын бағалауды, таңдауды және іске асыруды және ұсынылған шешім үшін шығындар мен пайдаға талдау жасауды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Киберқауіпсіздік үшін Python
    Несиелер: 6

    Бұл курс Python тілінің негізгі синтаксисімен кодты жазу кезінде дұрыс логиканы қолдануға, сондай-ақ Python даму ортасына, кеңейтілген деректер құрылымына, файлдық жүйеге, ОЖ модульдеріне және функцияларына баса назар аударады. Сонымен қатар, курс Python-ды желілік өзара әрекеттесу, веб-іріктеу, талдау және деректерді шығару үшін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Киберқауіпсіздік жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік осалдықтарын жоюдың, техникалық сипаттамаларды / қауіпсіздік жоспарларын анықтаудың және жүйенің жалпы сенімділігіне қол жеткізу үшін қарсы шараларды енгізудің әртүрлі әдістерімен таныстырады. Курс жүйелік дизайнның бүкіл өмірлік циклын қамтитын қорғаудың барлық салаларында Жүйелік қауіпсіздік тәуекелдерін басқаруға және теңдестіруге үйретеді. Киберқауіпсіздіктің негізгі элементтері, оның ішінде: ену тестілеуі, мобильді және сымсыз осалдықтар, желілік картографиялау және қауіпсіздік құралдары, Ендірілген жүйелердің қауіпсіздігі, кері инжиниринг, бағдарламалық қамтамасыз ету қауіпсіздігі және қауіпсіз кодтау, криптография, осалдықтарды талдау және кибер-криминалистика зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
  • Сандық криминалистика
    Несиелер: 5

    Бұл курста компьютерді, желіні, операциялық жүйені, мобильді құрылғыны және сандық криминалистиканың басқа салаларын зерттеу арқылы сандық криминалистиканың теориясы, практикасы және принциптері зерттеледі. Тақырыптар сәйкестендіру, жинау, алу, аутентификация, сақтау, зерттеу, талдау және сот сараптамасының сандық дәлелдерін ұсынуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Операциялық жүйелердің қауіпсіздігін басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс ОЖ қауіпсіздігінің заманауи деңгейімен таныстырады. Ол ОЖ деңгейінің механизмдерін және олардың буфердің толып кетуі, трояндық қашықтан қол жеткізу бағдарламалары, өзін-өзі тарататын құрттар, кең ауқымды бот желілері және т.б. сияқты компьютерлік жүйелерге зиянды бағдарламалардың шабуылдарын азайтуға және қорғауға деген көзқарасын қарастырады. ОЖ қауіпсіздігінің негізгі әдістері, мысалы, журнал жүргізу, жүйелік қоңырауларды тексеру, мекен-жай кеңістігін рандомизациялау, жадты қорғау, виртуалды машиналарды енгізу. Сондай-ақ, басып кіру және хостқа негізделген анықтау, жүйені рандомизациялау, осалдық іздерін жою және виртуализация сияқты басқа әдістер ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 13

    Зерттеу практикасы нақты кәсіптік тапсырмаларды орындауға зерттеу құралдарын қолдану арқылы пәндік теориялық білімді пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Магистр ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, кәсіптік есеп беру, ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс құру принциптері мен әдістерін меңгереді; кәсіби талдау әдістерін қолданады; серіктес ұйымдарда практика негізінде әлеуметтік, экономикалық, статистикалық ақпараттарды іздеп тауып зерттейді; магистерлік диссертацияның тақырыбын таңдау үшін негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • Желілік және ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Бұл курста Шеннонның криптографияға деген көзқарасы ашылады. Курста симметриялы кілт криптографиясы, криптографиялық хэш функциялары және ашық кілт криптожүйелері қарастырылады. Аутентификация, кілттерді басқару және кілттерді бөлу. Сымсыз және желілік қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инциденттерді анықтау және әрекет ету
    Несиелер: 5

    Бұл курс іскери операцияларға әсерін азайту үшін ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару бойынша білім мен дағдыларды ұсынады. Тақырыптар қауіпсіздік оқиғаларының әртүрлі түрлерін анықтау, тергеу және жауап беруді қамтиды. Курс инциденттерге әрекет ету жоспарларын әзірлеу әдістеріне; ақпараттық қауіпсіздік инциденттерін тергеу үшін стандартты процестер мен құралдарды пайдалануға; сондай-ақ заңнамалық, нормативтік және ұйымдастырушылық талаптарға сәйкес келетін инциденттерге әрекет ету процестерін ұсынуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік аудиті және тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс тәуекелдерді басқару және ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі туралы негізгі ұғымдармен таныстырады. Саясат пен рәсімдерден бастап технологиялар мен аудитке дейінгі ақпарат пен оның жүйелерін қорғаудың жаңа әдістері зерделенетін болады. Тақырыптар сонымен қатар ішкі және сыртқы IT аудитін, ақпараттық қауіпсіздіктегі аудитордың рөлін, аудит процесін, сыртқы IT жүйелері мен ресурстарын тексеруді қамтиды. Ішкі және сыртқы аудит тұрғысынан бүкіл ұйымдағы технологиялық тәуекелдерді бағалау және жою тәсілдері келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Веб-қосымшалардың қауіпсіздігі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курс веб-қосымшалардағы деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін принциптерді, тәжірибелерді, процедуралар мен әдістемелерді зерттеу болып табылады. Ол қауіпсіз кодтау әдістері мен процестерін, конфигурацияны басқару әдістерін және веб-қосымшалардың қауіпсіздік стандарттарын зерттейді. Бұл курс веб-қосымшалардың қауіпсіздігі мен тиісті қауіп векторлары / шабуыл әдістері арасындағы конвергенцияға әсер етеді. Оған қауіпсіз даму процестері, веб-қосымшаларды қауіпсіз орнату әдістері және өмірлік маңызды сандық активтерді қорғауға қатысты құқықтық мәселелер кіреді. Тақырыптар: қауіпсіз конфигурация және әзірлеу, осалдық және тәуекелдерді азайту, осалдықтарды бағалау және сапаны тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ену сынағы: этикалық бұзу және әлеуметтік инженерия
    Несиелер: 5

    Бұл курс ену сынағы немесе этикалық бұзу деп аталатын киберқауіпсіздік тәжірибесінің қағидалары мен әдістерімен таныстырады және ену сынағының бүкіл өмірлік циклін қамтиды. Курс жүйенің осалдықтарын қалай қолдануға болатындығын және мұндай проблемаларды қалай болдырмауға болатындығын айтады. Әдетте ақпарат пен басқару жүйелерін бұзу үшін қолданылатын әртүрлі құралдар мен әдістер зерттеледі. Этикалық бұзу - бұл ұйымның қауіпсіздігін жақсарту үшін осалдықтарды анықтау мақсатында ұйымның немесе жүйені иеленетін және пайдаланатын адамның рұқсатымен және заңды келісімімен жүйені бұзу актісі. Курс шеңберінде pертханалық жағдайларда енуге арналған тесттермен практикалық жұмыстар ұйымдастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кері инженерлік және зиянды бағдарламаларды талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі заманғы зиянды кодты құру мен дамытудың негізін құрайтын түсіну деңгейін, жүйелердегі әлсіз жерлерді пайдалану үшін қолданылатын әдістерді, сондай-ақ зиянды бағдарламалардың шабуылдарын қорғау және қалпына келтіру үшін қолданылатын әдістерді дамытады. Тақырыптар сонымен қатар зиянды бағдарламалар әдіснамасын, негізгі талдауды, кеңейтілген статикалық талдауды, кеңейтілген динамикалық талдауды, анонимді және жасырын талдауды, зиянды бағдарламалардың жіктелуі мен функционалдығын, кері инженериядан қорғауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Корпоративтік желіні жобалау және қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл курста корпоративті желілерді жобалауға, қорғауға, пайдалануға және ақаулықтарды жоюға қатысты архитектуралар сипатталған. Қауіпсіз қашықтан қол жеткізу, бағдарламалық жасақтама желілері, виртуализация және автоматтандыру үшін қолданылатын ғаламдық желі (WAN) және қызмет көрсету сапасы (QoS) қосылған. Курс желіні конфигурациялауға және ақаулықтарды жоюға, киберқауіпсіздік қатерлерін анықтауға және қорғауға, желіні басқару құралдарын пайдалануға және желіні автоматтандыру үшін контроллер архитектурасы мен қолданбалы бағдарламалау интерфейстерін (API) қоса алғанда, бағдарламалық жасақтаманы анықтайтын желілерді үйренуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Интернет заттары және қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Бұл курс Заттар интернеті (IoT) тұжырымдамасымен және оның күнделікті өмірімізге әсерімен танысуға, IoT архитектурасы мен компоненттерін түсінуге, сонымен қатар IoT-ны шындыққа орналастыруға қатысты мәселелер мен шешімдерді қарастыруға бағытталған. Курс байланыс пен есептеу шығындары мен аппараттық және бағдарламалық жасақтама арасындағы ымыраны қалай табуға болатындығын үйретеді. Сонымен қатар, киберқауіпсіздік интернет-заттар жүйесін жобалаудың маңызды мәселесі болып табылады. Бұл курста IoT-да пайда болатын киберқауіпсіздік мәселелері талқыланады және тиісті қауіпсіздік техникасы туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Сыни ойлауды, зерттеудің сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып, талдамалық дағдыларды қолдана отырып, олардың салдарларын бағалай отырып және белгісіздік пен тәуекелдер жағдайларын ескере отырып, шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON2

    Кәсіби және кәсіби емес аудиторияда ауызша және жазбаша түрде дәлелденген тәуелсіз қорытындылар мен пікірлерді ұсына алады, қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру үшін психологиялық әдістерді қолдана алады.

  • Код ON3

    Киберқауіпсіздік стандарттары мен құрылымдарына сәйкес түрлі ұйымдастырушылық мәнмәтіндер мен жағдайларда сыни қатерлерді жоспарлау, дайындау және оларға ден қою үшін ақпараттық қауіпсіздікті басқару саясаттары мен стратегияларының тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON4

    Ғылыми және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдай және дәлелдей алады және ғылыми зерттеулер жүргізуде де, педагогикалық және тәрбие жұмысында да әдістемелік дағдыларды қолдана алады.

  • Код ON5

    Ақпараттың немесе жүйенің қауіпсіздігіне байланысты тәуекелдерді бағалауға, алдын алуға және басқаруға қабілетті.

  • Код ON6

    Ақпараттық жүйелерді қорғауды күшейту, осалдықтарды тестілеу және криминалистикалық сараптама бойынша рәсімдерді пайдалана отырып, киберқауіпсіздік жүйелерін жобалауға және жақсартуға қабілетті.

  • Код ON7

    Желілік шабуылдардан, зиянды бағдарламалардан және спамнан қорғау технологияларын, рұқсат етілмеген басып кіруді анықтау әдістерін, сондай-ақ виртуалды желілерді қорғау технологияларын қолдана отырып, корпоративтік желілер мен ақпараттық жүйелерді құруға, басқаруға және қорғауға қабілетті.

  • Код ON8

    Әртүрлі ақпараттық қауіпсіздік алгоритмдерін, әдістерін және/немесе құрылғыларын пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің бағдарламалық және/немесе аппараттық қамтылымын әзірлеуге немесе өзгерістер енгізуге қабілетті.

Top