Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01602 Тарих в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Тарихты оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән заманауи инновациялық технологиялардың, идеялардың, мектептердің, бағыттардың кең спектрін басшылыққа алады; білім беру технологияларын жіктеуді және оларды талдаудың әдіснамалық негізін қарастырады; енгізу механизмін ашады, белгілі бір білім беру технологиясын оңтайлы іске асыру шарттарын тұжырымдайды; озық педагогикалық тәжірибенің, инновациялық қозғалыстың бай материалын қамтиды; оны негізгі бағыттар бойынша жіктелген және жалпыланған түрде келтіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән әлемнің құрылымы, кеңістік, уақыт, қозғалыс және өзара әрекеттесу принциптері туралы жалпы идеяны қарастырады, қазіргі әлемде әр адам өз дәуірінің білім деңгейіне сәйкес әлемді түсінуі үшін қажетті негізгі білім болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи құқықтық контекстегі педагогтың мәртебесі
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының заңнамасында мұғалімнің құқықтық және әлеуметтік мәртебесінің қалыптасу, қалыптасу және даму процесін кешенді тарихи-құқықтық зерттеуді, қаралып отырған кезеңде заңды мәртебені ресімдеудің тарихи кезеңдерін және оның қалыптасу ерекшеліктерін айқындауды, түрлі білім беру мекемелері мұғалімдерінің әлеуметтік мәртебесінің құрылымын талдауды; қаралып отырған кезеңде мұғалімнің құқықтық және әлеуметтік мәртебесінің ерекшеліктерін қорытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих пен жаһанданудың өркениеттілік аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән жаһандық үдерістер контексіндегі тарихты өркениеттендіру білімінің әдіснамалық ерекшеліктері мен мазмұндық ерекшеліктерін қарастырады; дүниежүзілік тарихты адамзаттың әлеуметтік тұтастығының қалыптасу тарихы ретінде түсінуге мүмкіндік береді; ғаламшардағы геологиялық, биологиялық, Климаттық, эпидемиологиялық, демографиялық және басқа да өзгерістер контексіндегі әлемдік-тарихи процесті қарастырады; әлемде болып жатқан үдерістерді өркениеттік көзқарас тұрғысынан түсінуге және оларды зерттеу әдіснамасын байытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздерін зерделейді, тарих ғылымдары әдіснамасының жай-күйін қарайды, "Тарихи түсіндіру" проблемаларын талдайды, тарихшының объективтілік критерийлерін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі әдіснамалық жаңашылдық
    Несиелер: 5

    Пән ХХ ғасырдың екінші жартысы - XXI ғасырдың басындағы тарих ғылымындағы әдіснамалық бұрылыстардың шарттары мен салдарын қарастырады; тарихи танымның қазіргі проблемаларына инновациялық пәнаралық көзқарастар туралы түсінік қалыптастырады;тарих әдіснамасын тарихи білімнің негізі ретінде түсінуге мүмкіндік береді;ғылым әдіснамасының негізгі мәселелерін жүйелі түрде ашады және оның негізгі бөлімдерін - тарихи білім теориясы мен тарихи ойлау әдістері туралы ілімдерді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 2

    "Ғылыми зерттеу әдістері" пәні ғылымның теориялық мәселелері мен зерттеу әдістеріне ерекше назар аудара отырып, тарихи даму заңдылықтарын және оны анықтау әдістерін зерттейді. Тарихи білім (талдау), қорыту, индукция, дедукция, ұқсастық, ғылыми таным саласында кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білім, іскерлік дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық жанрлардың теориялық мәселелері (аннотациялар, рефераттар, аналитикалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар) қарастырылады. Бұл пәнді игеру мәтінді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын түсінуді, кәсіби тақырыптағы мәтіндерді талдауды, мәтінді талдау әдістемесін және анықтамалық, арнайы әдебиеттер мен компьютерлік желілерде ақпаратты іздеудің әртүрлі әдістерін зерттеуді, ғылыми, ғылыми-техникалық және танымал ғылыми мәтіндердің стильдік талдауын және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON5

    тарихи тәжірибені ескере отырып, педагогтердің еңбегін құқықтық реттеудің заманауи жүйесін, педагог қызметкерлердің қоғам мен мемлекеттегі құқықтық мәртебесінің ерекшеліктерін білу және қолдану; педагогтің құқықтық мәртебесін кәсіби деңгейде заңнамалық, ұйымдастырушылық және ресурстық қамтамасыз ету мәселелерін білу және шешу

  • Код ON2

    Тарихи дереккөздердің ақпаратын талдау және қорыту, ғылыми зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану, зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру

  • Код ON1

    жоғары білім берудің жаһандық үрдістері мен халықаралық стандарттарына бағдарланған педагогикалық қызметті жүзеге асыру, жаңа білім объектілерін меңгеру, сондай-ақ отандық және әлемдік тарих саласында жаңа білім алу.

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу, өзіндік ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу дағдыларын меңгеру, теориялық және қолданбалы ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді жүзеге асыру, алған білімдерін зерттеу жұмысында қолдану. Қазіргі заманның ағымдағы мәселелері мен үдерістерін талдау және кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі салаларында тарих ғылымы мен гуманитарлық ғылымдар әдістерін пайдалану білігін қалыптастыру; табысты оқыту және одан әрі ғылыми-зерттеу қызметі үшін, оның ішінде халықаралық деңгейде академиялық жазуды игеру

  • Код ON6

    тарихи зерттеулердегі теориялық мәселелерді анықтау, қазіргі теориялық-әдіснамалық тұжырымдамаларды нақты ғылыми-тарихи мәселені шешуге бейімдеу, негізгі теориялық-әдіснамалық мектептер мен бағыттарды, модельдерді білу, нақты тарихи мәселелерді талдауда жалпы ғылыми принциптер мен таным әдістерін қолдану

  • Код ON7

    заманауи білім беру жүйесінің даму тенденцияларын анықтау; білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; жаңа оқу бағдарламаларын жобалау және білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптері; тарихты оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдану принциптері; білім беру жүйелерінің ресурстарын игеру және олардың дамуын жобалау;• студенттерді тиімді ынталандыру үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық процеске инновациялық әдістерді енгізу; заманауи ақпараттық технологияларды білім беру қызметіне интеграциялау; заманауи білім берудегі инновациялық үрдістерді ескере отырып, кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық бағыттарын құру және эксперименттік жұмыс, инновациялық процестерге қатысу.

  • Код ON3

    ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі принциптерін тұжырымдау; зерттеу практикасында жүйелі әдіснаманы іске асыру дағдыларын тұжырымдау; ғылыми проблеманы қою және шешу; тарихи білімді объективті бағалау; тарихи білімді сыныптау; Тарихи тұжырымдамаларды бағалау критерийлерін айқындау; жүргізілетін ғылыми зерттеулерді олардың нәтижелілігі мен қолданылуы тұрғысынан талдау және бағалау;қазіргі заманғы инновациялық технологияларды енгізуге ықпал ету; зерттеудің қажетті әдістерін таңдау; ғылымның даму тарихы мен қазіргі заманғы жай-күйін қадағалау, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі қағидаттарын тұжырымдау;Тарихи тұжырымдамалар практикасында тарихты зерделеудің тұжырымдамалық тәсілдерін жаңарту процесін талдау

Top