Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04112 Маркетинг 1-1,5 ж в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Бизнестік зерттеу
    Несиелер: 4

    Бизнесті зерттеу үшін нақты дағдыларды қалыптастыру үшін іскерлік ақпараттарды жинау және өңдеу әдістерін зерттеу, сондай-ақ іскерлік зерттеулердің тәжірибелік тиімділігін негіздеу, іскерлік үдерістерге диагностикалық зерттеулер жүргізу. Әдістемелік тәсілдермен және іскерлік зерттеулер әдістерімен танысу: сандық, сапалық, жеке, бизнес-зерттеу әдістерін пайдалана білу. Бизнесте экономикалық және қаржылық талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР кәсіпкерлік құрылымдарын құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары зерделенеді, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік келісімшарттарды толтыру процесі сипатталады. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу жөніндегі мәселелер ашылады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқықтарын қорғау ерекшелігі және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммерциялық логистика
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынды басқарудың дәстүрлі жүйесіне логистиканың талаптары, логистикалық менеджмент концепциясының ерекшеліктері зерттеледі. Сатып алу логистикасының ерекшеліктері, мәні және міндеттері, тауарларды жеткізуді және жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Логистикалық тізбек буындарының жұмысының ерекшеліктері сипатталады. Логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділігін есептеу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Трейд маркетинг
    Несиелер: 5

    Бөлшек саудадағы маркетинг қызметінің ерекшеліктері, сауда кәсіпорнын басқарудың қазіргі заманғы маркетингтік концепциялары зерттеледі. Сауда маркетингінің құралдары ашылады: POS материалдары, мотивациялық акциялар, тұтынушылар базасын ұлғайту үшін акциялар. Коммерциялық кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқару әдістері, коммерциялық кәсіпорындардың стратегиялары мен маркетингтік бағдарламаларын жасау принциптері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 2

    Ғылыми ақпаратты шет тілінде жалпы қабылданған негізгі нысандарда жазбаша пайдалануға үйрету. Маман даярлау профилі бойынша ресми іскери және ғылыми функционалды стильдердің іскери сөйлеу жанрларының лингвистикалық сипаттамаларын зерттеу. Жалпы ғылыми және кәсіби бағыттағы түпнұсқалық мәтіндер негізінде мәтіндерді шет тілінен оқыту тіліне және оқыту тілінен шет тіліне аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы маркетинг
    Несиелер: 5

    Отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастырудың қолданбалы мәселелері, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізудің практикалық құралдары, маркетинг тиімділігін бағалау қарастырылады. Нарықты зерттеу, сатып алу тәртібін зерттеу, нақты фирмалар мен нарықтардың мысалында нарықтың фирмалық құрылымын талдау әдістері оқытылады. Фирманың маркетингтік қызметіне, отандық кәсіпорындар өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Маркетингтік стратегияны таңдаудағы әдістемелік тәсілдер, маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау әдістері, маркетингтік стратегияның жүзеге асырылуын бақылау түрлері, нақты отандық кәсіпорындар мысалында маркетингтік стратегияны құру процесі қарастырылады. Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік қызмет аудитін ұйымдастыру жолдары ашылған. Қазақстандағы кәсіпорындардың маркетингтік стратегиясын дамытудың прогрессивті бағыттары болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне қол жеткізу, қазіргі заманғы ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру, қазіргі жағдайдағы менеджментті дамытудың жаңа үрдістерімен танысу болып табылады, өзгерістер мен инновациялар жағдайында бейімделу ұйымдарын жобалауға, ұйымның өзгермелі сыртқы ортамен өзара қарым-қатынасын талдаудың іскерліктері мен дағдыларына, дағдарыстық жағдайларды тиімді басқаруға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттардың кәсіптік қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, жеке тұлғаның ұйымдық мінез-құлқының технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастыру, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіптік қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес
    Несиелер: 4

    Магистранттарды инновациялық бизнес негіздерімен, инновациялық қызмет саласымен, инновациялық бизнес саласындағы әлемдік ғылым мен тәжірибенің тәжірибесімен және Қазақстанның экономикалық құрылымдарының инновациялық бизнесті дамытудағы міндеттерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON4

    Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік қызметтің аудитін ұйымдастыру тәсілдерін қолдану, Қазақстан кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын әзірлеудің прогрессивті бағыттарын болжау

  • Код ON5

    Трейд-маркетинг құралдарын қолдану: POS материалдар, мотивациялық акциялар, клиенттік базаны арттыру бойынша акциялар. сауда кәсіпорнының маркетингтік қызметін басқару әдістерін талдау

  • Код ON3

    Нарық конъюнктурасын бағалауды, маркетинг тиімділігін бағалауды жүргізудің практикалық құралдарын меңгеру, маркетинг стратегиясын әзірлеу, маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдану

  • Код ON1

    Шет тілінде ғылыми ақпараттың жазбаша эксплицирленуін меңгеру, кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану

  • Код ON6

    Логистикалық тізбек буындары жұмысының ерекшелігін түсіндіру Логистиканы қолданудан экономикалық әсерді есептеуді жүргізу

  • Код ON7

    Кәсіпкерлік шарттарды толтыру процесін қолдану, бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, Сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу бойынша мәселелерді түсіндіру

  • Код ON2

    Қазіргі жағдайда менеджменттің даму тенденцияларын интерпретациялау, бизнес-зерттеулер үшін белгілі бір дағдыларды қалыптастыру үшін бизнес-ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін меңгеру

7M04112 Маркетинг 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (1 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top