Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі сұрақтары

    Алгебра, геометрия және логиканың белгілі мәліметтерімен таныстыру, сонымен қатар магистранттарда оларды оқыту процесінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми семинарларға қатысу, рефераттық тақырыптарға баяндама жасау және алған білімдерін педагогикалық практика кезінде практикалық қабілеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы математикалық есептерді шығаруға оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Пән математика дидактикасының, математиканы оқытудың қолданбалы бағытының негізгі мәселелерін, зерттеуге бағытталған. Қолданбалы есеп ұғымы, математикадағы қолданбалы есептердің негізгі түрлері қарастырылады. Қолданбалы есептердің педагогикалық, математикалық және әдістемелік аспектілері зерттеледі. Қолданбалы математикалық есептерді шешуді оқыту әдістемесіне магистранттардың шығармашылық көзқарастарын қалыптастыруға қатысты мәселелер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық есептерді шығаруға оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетке тәрбиелеу, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, оқу нәтижелерін бақылау және бағалау үшін магистранттардың оқу іс-әрекетіне деген ынтасы мен қызығушылығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте математиканы модульді оқыту (қазақ тілінде)

    Математиканы модульдік оқыту технологиясын жобалаудың негізгі кезеңі модульдерді әзірлеу болып табылады. Математикалық білімді жүйелеуге бағытталған модульдерді жобалау біз бөлген модульдік оқытудың дидактикалық принциптеріне негізделеді: блоктық құрылым принципі, интегративтілік принципі, мазмұнның дамытушы компонентін өзектендіру принципі, "тұйықталу" принципі, саналы перспективалар принципі, ынтымақтастық принципі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Талдаудың классикалық әдістері (ағылшын тілінде)

    Математикалық талдау негіздеріне қатысты келесі мәселелерді ағылшын тілінде тереңдетіп оқыту: жиындар теориясының элементтері, функцияның шегі мен үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның туындысы, көп айнымалы функциялар, интегралдық есептеулер мен дифференциалдық теңдеулер, сандық және дәрежелік қатарлар. Ағылшын тіліндегі нақты және комплекс айнымалы функциялар теорияларының әдістерін, есептерін және теоремаларын зерттеу және оларды қолданбалы математикадағы есептерді шешуге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық білім беру сапасының халықаралық салыстырмалы зерттеулері (қазақ тілінде)

    Магистранттарды халықаралық салыстырып зерттеу жағдайында оқушылардың математикалық білім сапасын бағалау әдістемесімен таныстыру және алған білімдерін әртүрлі оқу және өмірлік жағдайларда, сонымен қатар тұлғааралық және әлеуметтік қарым-қатынастарда қолдану дағдыларын дамыту үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық мазмұнды есептерді шешудің әдістемесі (орыс тілінде)

    Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетті игеру, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың математикалық сипаттағы өзіндік жұмысын дамыту. Оқушылардың математикалық практикалық сипаттағы бағытын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте математиканы интерактивті оқыту әдістемесі (орыс тілінде)

    «Жоғары білім беруде математиканы оқытудың интерактивті әдістері» - әр түрлі интерактивті әдістер мен құралдарды қолдана отырып, жоғары математиканы оқытудың қазіргі заманғы тәсілдеріне баса назар аударатын курс. Магистранттар оқу процесін жетілдіру үшін ойындарды, веб-қосымшаларды және мобильді технологияларды пайдалану сияқты интерактивті және инновациялық тәсілдерді зерттейді. Оқу процесіндегі жасанды интеллекттің рөліне, оның ішінде оны оқытуды дараландыруды жетілдіру және дараланған оқу материалдарын жасау мақсатында қолдану мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту үрдісіндегі логикалық ойлауды дамыту

    Математиканы оқыту процесінде оқушылардың логикалық ойлауын дамыту әдістемесін меңгеру және математика сабақтарында логикалық есептерді қолдану әдістемесін зерттеу, сондай-ақ логикалық тапсырмалармен жұмыс жасаудың түрлерінің басқа жолдарын ашу. Логикалық (дедуктивтік) ойлаудың түрлерін меңгеріп, қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Талдаудың іргелі мәселелері (ағылшын тілінде)

    Математикалық нақты және комплексті талдаудың бөлімдерін тереңдетіп қарастырып, зерттейді. Сонымен қатар магистранттардың ғылыми зерттеу үрдісінде іргелі талдаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән математикалық талдау, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы мәселелерін, сонымен қатар комплексті айнымалы функциялар теориясының әдістерін, есептерін және теоремаларын қарастырады және оларды қолданбалы математика есептерін шешуде қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушыларды математикадан олипиадаға дайындау әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Пән математикадан олипиада есептерінің кең таралған, жиі кездесетін түрлерін, ерекшеліктерін, теориялық негіздерін және оларды шешу әдістерін зерделеп, меңгеруге бағытталған. Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешуде қолданылатын әдістемелік тәсілдер, сонымен қатар мектеп оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындаудың формалары, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылады. Мектеп оқушыларын олимпиадаларға дайындау үшін АКТ құралдарын пайдалану мәселелері, сондай-ақ облыстық және республикалық олимпиадалар есептерін шешу жолдарын талдау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика есептерін IT технологияны қолдану арқылы шығару әдістемесі

    Курс ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың методологиясы мен теориялық негіздерін, сондай-ақ қазіргі заманғы ІТ-технологиялар мен жасанды интеллект (ЖИ) көмегімен міндеттерді шешудің практикалық әдістерін қамтиды. Деректерді талдау, кездейсоқ процестерді модельдеу және болжау алгоритмдеріне ерекше назар аударылады. ЖИ қолдану есептеулерді автоматтандыруға, нәтижелердің дәлдігін арттыруға, сондай-ақ үлкен көлемдегі деректерді өңдеуді жеделдетуге мүмкіндік береді, бұл оқытудың тиімділігі мен сапасын айтарлықтай арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық эксперименттегі математикалық статистика әдістері

    Курсты оқытудың мақсаты: педагогикалық құбылыстарды сандық бағалауды қамтамасыз ететін математикалық әдістерді меңгеру және психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеудің ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ педагогикалық құбылыстарды шамамен сандық бағалаудың арнайы әдістерін қолдану. Педагогикада қолданылатын математикалық әдістер: тіркеу, дәрежелеу (немесе дәрежелік бағалау әдісі), сандық зерттеу әдісі ретінде масштабтау, анықтау номиналды және ординалды айнымалылар, Кеттелл сынақтары, талдау процедурасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT технологияны қолдану арқылы салу есептерін шығар(орыс тілінде)

    Курс ІТ-технологиялар мен жасанды интеллект (ЖИ) көмегімен жазықтықта және ғарышта суреттер салуға арналған геометрия мен графиканың теориялық негіздерін қамтиды, сондай-ақ үш өлшемді кеңістіктің суреттер теориясын, суреттерді түрлендіру әдістерін жан-жақты таныстыруды береді. Қолданбалы геометрия проблемаларын геометриялық модельдеу және автоматтандырылған шешу әдістері зерттеледі. ЖИ автоматтандырылған кескіндеу және сызу құрылысы, талдау, күрделі геометриялық пішіндер мен модельдерді генерациялау үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулердің геометриялық және сапалық теориясы

    Бұл курс дифференциалдық теңдеулер жүйесінің шешімдерінің тұрақтылығын зерттеу, оның тыныштық нүктелерінің маңындағы автономды жүйелердің траекторияларының сапалық мінез-құлқын зерттеу мәселелеріне арналған. Бұл пәнді оқу дифференциалдық теңдеулер мен математикалық талдаудың жалпы курсының магистранттарының біліміне негізделген. Дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясының әдістерін білу маманға жаратылыстанудың әртүрлі салаларында пайда болатын қолданбалы модельдік есептерді кәсіби зерттеу құралдарының жиынтығын береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер есептерін шығарудағы жуықтау әдістері

    Пән дифференциалдық теңдеулерді жуықтау әдісі арқылы шешу теориясының негізгі ұғымдарын, теоремалары мен тұжырымдарын зерттеуге бағытталған және дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықтау әдісі облысында сандық есептеу мен теориялық есептерді қарастырады. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді (ҚДТ) сандық шешу есебінің қойылуы, ҚДТ сандық шешу әдістерінің жинақтылығы мен орнықтылығы түсінігі, Рунге-Кутта әдістерінің жалпы сипаттамасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық әдістер қолданысын іске асыру аспектілері (орыс тілінде)

    Математикалық әдістер және нақты шындық. Математикалық әдістердің жіктелуі. Ғылымдағы математикалық әдістердің рөлі мен маңызы. Білім беру үдерісіндегі математикалық әдістердің рөлі мен маңызы. Математикалық модельдеу және қолдану мысалдары. Аксиоматикалық әдіс және қолдану мысалдары, кішкентайларды құру теориялар. Күрделі функцияларды талдау. Дифференциалдық және интегралдық есептеу элементтерін пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Математика саласында терең білім, бағдарламалық математикалық материалды игерудегі жасанды интеллекттің рөлі мен орны, жоғары мектепте математиканы оқытудың педагогикалық-психологиялық заңдылықтары, жоғары мектепте оқытудың әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады
  • Математиканың фундаментальды бағыттарының негізгі ережелерін негіздей алады, математиканы оқыту процесін жобалауда алған теориялық білімдерін көрсете біледі.
  • Дәлелдерді тұжырымдай алады, математикалық және әдістемелік пәндерді оқыту процесінде кәсіби және қолданбалы мәселелерді шеше біледі.
  • Магистрлік диссертация, ғылыми мақала, баяндама және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылайды, кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді жүзеге асыруға құзырлы болады.
  • Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімін, сонымен қатар инклюзивті және критериалды бағалау технологияларын ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалай біледі.
  • Жаңа қоғамда әлеуметтенуге және жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны аясында қорытындылар жасайды.
  • Қарқынды дамып жатқан көп тілді және көп мәдениетті әлемде барабар жауап беру үшін мемлекеттік және шет тілдерін білетін математика саласындағы маманының құзырлығы шегінде әр түрлі ауызша және жазбаша қарым - қатынастың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді.
  • жасанды интеллект, интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистерді, сонымен қатар әр түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың түрлерін кәсіби деңгейде еркін меңгереді және қолдана алады.
  • Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.

Ұқсас БББ

7M01501 Математика (1.5)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика (1)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01501 Математика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01501 Математика

Шымкент университеті

7M01501 Математика педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01501 Математика педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

Top