Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Математикалық есептерді шығаруға оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетке тәрбиелеу, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, оқу нәтижелерін бақылау және бағалау үшін магистранттардың оқу іс-әрекетіне деген ынтасы мен қызығушылығын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі сұрақтары (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Алгебра, геометрия және логиканың белгілі мәліметтерімен таныстыру, сонымен қатар магистранттарда оларды оқыту процесінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми семинарларға қатысу, рефераттық тақырыптарға баяндама жасау және алған білімдерін педагогикалық практика кезінде практикалық қабілеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – зерттеу әдістемесін, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлері. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жұмыс істеуге дайындығын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы математикалық есептерді шығаруға оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән математика дидактикасының, математиканы оқытудың қолданбалы бағытының негізгі мәселелерін, зерттеуге бағытталған. Қолданбалы есеп ұғымы, математикадағы қолданбалы есептердің негізгі түрлері қарастырылады. Қолданбалы есептердің педагогикалық, математикалық және әдістемелік аспектілері зерттеледі. Қолданбалы математикалық есептерді шешуді оқыту әдістемесіне магистранттардың шығармашылық көзқарастарын қалыптастыруға қатысты мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдары мен ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін. аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қызметкерлерді психологиялық басқарудың заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, басқару жүйесіндегі жеке тұлғаның жіктелуін, еңбек әрекетін және тұлға аралық қатынастарды және ұжымның әлеуметтік-психологиялық атмосферасын басқаруды қамтамасыз ету. Басқару жұмысының темперамент, мінез-құлық және кәсіби сапалары мен ерекшеліктері мәселесі қарастырылады. Менеджменттің қалыптасу теориясы, әртүрлі елдердегі психологиялық менеджмент теориясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы интерактивті оқыту әдістемесі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Магистранттардың кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту, білім беру процесінің тиімділігін арттыру, жоғары нәтижелерге қол жеткізу. Пәнді оқуға уәждемені күшейту және ақпаратты қабылдау мен өңдеудің заманауи техникалық құралдары мен технологияларын меңгеру дағдыларын дамыту. ЖОО-да математиканы меңгеру кезінде қолданылатын оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін таңдау қабілеттері мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық білім беру сапасының халықаралық салыстырмалы зерттеулері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Магистранттарды халықаралық салыстырып зерттеу жағдайында оқушылардың математикалық білім сапасын бағалау әдістемесімен таныстыру және алған білімдерін әртүрлі оқу және өмірлік жағдайларда, сонымен қатар тұлғааралық және әлеуметтік қарым-қатынастарда қолдану дағдыларын дамыту үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту үрдісіндегі логикалық ойлауды дамыту (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту процесінде оқушылардың логикалық ойлауын дамыту әдістемесін меңгеру және математика сабақтарында логикалық есептерді қолдану әдістемесін зерттеу, сондай-ақ логикалық тапсырмалармен жұмыс жасаудың түрлерінің басқа жолдарын ашу. Логикалық (дедуктивтік) ойлаудың түрлерін меңгеріп, қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық мазмұнды есептерді шешудің әдістемесі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетті игеру, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың математикалық сипаттағы өзіндік жұмысын дамыту. Оқушылардың математикалық практикалық сипаттағы бағытын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Талдаудың классикалық әдістері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Математикалық талдау негіздеріне қатысты келесі мәселелерді ағылшын тілінде тереңдетіп оқыту: жиындар теориясының элементтері, функцияның шегі мен үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның туындысы, көп айнымалы функциялар, интегралдық есептеулер мен дифференциалдық теңдеулер, сандық және дәрежелік қатарлар. Ағылшын тіліндегі нақты және комплекс айнымалы функциялар теорияларының әдістерін, есептерін және теоремаларын зерттеу және оларды қолданбалы математикадағы есептерді шешуге қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте математиканы модульді оқыту (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Математиканы модульдік оқыту технологиясын жобалаудың негізгі кезеңі модульдерді әзірлеу болып табылады. Математикалық білімді жүйелеуге бағытталған модульдерді жобалау біз бөлген модульдік оқытудың дидактикалық принциптеріне негізделеді: блоктық құрылым принципі, интегративтілік принципі, мазмұнның дамытушы компонентін өзектендіру принципі, "тұйықталу" принципі, саналы перспективалар принципі, ынтымақтастық принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Талдаудың іргелі мәселелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Математикалық нақты және комплексті талдаудың бөлімдерін тереңдетіп қарастырып, зерттейді. Сонымен қатар магистранттардың ғылыми зерттеу үрдісінде іргелі талдаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән математикалық талдау, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы мәселелерін, сонымен қатар комплексті айнымалы функциялар теориясының әдістерін, есептерін және теоремаларын қарастырады және оларды қолданбалы математика есептерін шешуде қолдануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық эксперименттегі математикалық статистика әдістері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру технологиялары мен әдістерін меңгеруге (зерттеудің мақсатын, объектісін, пәнін және міндеттерін тұжырымдау); педагогикалық зерттеуді жобалаудың технологиялары мен әдістерін меңгеруге (гипотезаны тұжырымдау, оны тексеру әдісін таңдау); тәжірибені жүргізу және өңдеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Педагогикалық зерттеулердің тұжырымдамасы, математикалық негіздері зерттеледі, жоспарлау және өткізу шеңберінде тәжірибеге анықтама беріледі, нәтижелерді талдау және тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулердің геометриялық және сапалық теориясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән динамикалық жүйелер теориясының негізгі түсініктерін, дифференциалдық теңдеулердің сапалық теориясының негіздерін оқуға, жүйенің типін анықтау және оның сипаттамалық нүктелерін табу әдістерін зерттеуге бағытталған. Екі өлшемді динамикалық жүйенің шешімдерінің асимптотикалық беталысының түрлері және сәйкес фазалық диаграммалары, сонымен қатар динамикалық жүйелерді сапалы зерттеу әдістері мен нақты динамикалық жүйелерді сапалы зерттеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика есептерін IT технологияны қолдану арқылы шығару әдістемесі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың өлшемдер теориясы мен функционалдық талдауды қолданбай, ақырлы өлшемді кездейсоқ шама шеңберінде ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика мәселелерін шешу әдістемесі бойынша білім алуға бағытталған. Бұл пәнді оқып-үйрену ықтималдықтар теориясының іргелі ұғымдарын меңгеруге, сонымен қатар IT-технологияларды пайдалана отырып, математикалық статистика есептерін қоюдың және оны шешудің негізгі әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулер есептерін шығарудағы жуықтау әдістері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән дифференциалдық теңдеулерді жуықтау әдісі арқылы шешу теориясының негізгі ұғымдарын, теоремалары мен тұжырымдарын зерттеуге бағытталған және дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықтау әдісі облысында сандық есептеу мен теориялық есептерді қарастырады. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді (ҚДТ) сандық шешу есебінің қойылуы, ҚДТ сандық шешу әдістерінің жинақтылығы мен орнықтылығы түсінігі, Рунге-Кутта әдістерінің жалпы сипаттамасы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушыларды математикадан олипиадаға дайындау әдістемесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән математикадан олипиада есептерінің кең таралған, жиі кездесетін түрлерін, ерекшеліктерін, теориялық негіздерін және оларды шешу әдістерін зерделеп, меңгеруге бағытталған. Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешуде қолданылатын әдістемелік тәсілдер, сонымен қатар мектеп оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындаудың формалары, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылады. Мектеп оқушыларын олимпиадаларға дайындау үшін АКТ құралдарын пайдалану мәселелері, сондай-ақ облыстық және республикалық олимпиадалар есептерін шешу жолдарын талдау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық әдістер қолданысын іске асыру аспектілері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Математикалық әдістер қолданысын іске асыру аспектісінің мәнін ашу және математикалық әдістердің қолданбалы сипатының мәселелерін шеше білуді үйрету. Магистранттарда болашақта кәсіби және қоғамдық міндеттерді табысты шешу үшін қажетті математикалық мәдениетті, қолданбалы математика, математикалық модельдеу және өзін-өзі білім алуға уәждемелеу саласындағы жалпы білім мен іскерлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • IT технологияны қолдану арқылы салу есептерін шығару (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курста жазықтықта және кеңістікте кескіндерді салуға арналған геометрия мен графиканың теориялық негіздері және IT технологияларды пайдалана отырып, техникалық сызбаларды салудың практикалық әдістері қамтылған. Курс үш өлшемді кеңістік кескіндерінің теориясын, әсіресе негізгі геометриялық фигуралардың сызбаларын, кескіндерді түрлендіру әдістерін толық баяндалуын береді. Сонымен қатар қолданбалы геометрияның автоматтандырылған шешіміне негіз болатын кеңістікте геометриялық модельдеу әдістерін зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистерді, сонымен қатар әр түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың түрлерін кәсіби деңгейде еркін меңгереді.

  • Код ON6

    Жаңа қоғамда әлеуметтенуге және жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны аясында қорытындылар жасайды.

  • Код ON1

    Жоғары мектепте математиканы оқытудың математикалық, педагогикалық және психологиялық заңдылықтары, терең білімнің әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері туралы терең білімдерін инерация жасай алады.

  • Код ON5

    Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімін, сонымен қатар инклюзивті және критериалды бағалау технологияларын ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалай біледі.

  • Код ON4

    Магистрлік диссертация, ғылыми мақала, баяндама және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылайды, кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді жүзеге асыруға құзырлы болады.

  • Код ON9

    Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.

  • Код ON7

    Қарқынды дамып жатқан көп тілді және көп мәдениетті әлемде барабар жауап беру үшін мемлекеттік және шет тілдерін білетін математика саласындағы маманының құзырлығы шегінде әр түрлі ауызша және жазбаша қарым - қатынастың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді.

  • Код ON3

    Дәлелдерді тұжырымдай алады, математикалық және әдістемелік пәндерді оқыту процесінде кәсіби және қолданбалы мәселелерді шеше біледі.

  • Код ON2

    Математиканың фундаментальды бағыттарының негізгі ережелерін негіздей алады, математиканы оқыту процесін жобалауда алған теориялық білімдерін көрсете біледі.

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top