Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік заманауи жүйелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік заманауи жүйелері пәнін оқыту барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қазіргі әлемдік тәжірибедегі ерекшеліктері мен бағыттары мәселелері қарастырылады. Әртүрлі елдердегі мектепке дейінгі ұйымдардың типтері мен бағдарламаларына сипаттама, мектепке дейінгі жүйенің негізгі мәселелері, дамыған елдердегі ерте балалық шақтың басты білім беру ресурстары ретінде қарастырылуы, ерте оқыту барысында қолданылатын тиімді технологиялар түрлері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің психологиясы мен педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін қамтиды. Жалпы және инклюзивті білім беруде қолданылатын технологияларды ұсынады. Кәсіби педагогқа қажетті төзімділік, білімділік, ізгілік сапалары айрықша сипатқа ие болады. Пән бағдарламасы білім беру жүйесін жетілдіру үдерісіндегі ең маңызды және перспективалық бағыт ретінде интеграцияланған білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық тұрғыдан жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Білім беру процесінің қауіпсіздік критерийлері талқыланып, оның құрылымдық моделін құру, суицидтік пен оның пайда болуының алдын алу шараларын түсіну, девиантты және делинквентті мінез-құлықтың алдын алу бойынша білім беру процесінің тәрбиелік әлеуетін жетілдіру тәсілдері, сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, педагогтердің, ата-аналардың психологиялық мәдениетін жетілдіру мәселелері қаралды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларды дамытудың қазіргі тұжырымдамалары (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың заманауи тұжырымдамалары балалардың болашақ өмірге дайындық кезеңін анықтайды. Бұл курс бағдарламасы өзін-өзі бағалайтын кезеңі ретінде балалық шаққа қатысты, мектепке дейінгі білім беруді төмендегідей жаңарту жолдарын ұсынады: денсаулықты сақтау және нығайту (дене және психикалық), білім беруді ізгілендіру, педагогикалық кадрларды даярлау сипатын өзгерту, басқару жүйесін қайта құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қоғамдағы МДҰ-ның даму стратегиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс бағдарламасы заманауи қоғамдық сананың басым міндеттеріне, атап айтқанда, балаларды дамыту және тәрбиелеу стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға бағытталған. Тәрбиелеуді дамыту стратегиясының базалық қағидаттары ретінде тәрбиелеудің субъектілік, әлеуметтік-мәдени даму, тәрбиенің гуманистік бағыты, әлеуметтік әділеттілік және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру кезінде балалардың тең мүмкіндіктері, демократиялық басқару қағидаттары айқындалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс жасауды әдістемелік қамтамасыз ету (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пән мазмұнында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін құру, дарынды балаларды қолдау және дамыту мәселелері қарастырылған. Бағдарлама дарынды және талантты балаларды ерте анықтауға, оқытуға және тәрбиелеуге бағытталған. Әрбір баланың әлеуетін дамыту позициясына ерекше назар аударылады, бұл МДҰ-да дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық анықтау және сүйемелдеу жүйесін қалыптастыру қажеттілігін негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытуды әдістемелік қамтамасыз ету (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында дарынды балаларды қолдау және дамыту, олардың мүмкіндіктерін іске асыру үшін психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін құру мәселелері қарастырылады. Бағдарлама дарынды және талантты балаларды ерте анықтауға, оқытуға және тәрбиелеуге бағытталған. МДҰ-да дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық анықтау және сүйемелдеу жүйесін қалыптастыруды талап ететін әрбір баланың әлеуетін дамыту позициясына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ мамандарды оқытудың проективті технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пән ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын қалыптастырады; ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана білу. Магистрант жетекші оқытушының басшылығымен ЖОО оқытушысы ретінде өзін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудің этнопсихологиялық аспектілері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы түрлі этностардың тұлғалық-дамыту әлеуетін зерттеуге бағытталған. Баланың бойында «бейбіт» рухани доминантты қалыптастыру үшін толеранттылықты, бітімгерлік, рухани тұлғаны бала кезінен бастау маңызды. Ұлттық бейнені және ұлттық жеке ерекшеліктерін сақтау мақсатында әрбір этностың жаңа ұрпақтары ұлттық мәдениетті игеруі өте маңызды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әдістемелік қызметті басқару (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән курсында балаларға білім беру мазмұнында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа әдістерін іздеу мәселелері қарастырылады. Бұл ретте нақ осы әдістемелік қызмет балаларды тәрбиелеу мен оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін жасау мен практикаға енгізуде басты рөлге ие екендігі түсіндіріледі. Бұл әдістемелік қызмет педагогикалық процесті нәтижелі жоспарлауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық квалиметрия (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән бағдарламасында білім берудің жоғарғы сапасына бағытталған мектепке дейінгі білім беру жүйесінің құрылымын қарастырады. Мектепке дейінгі білім берудің тәуелсіз бағалау жүйесінің сапасы мен көрсеткішінің заманауи нәтижелік критерийлерін әзірлеуді талап етеді. Педагогикалық квалиметрия қағидаларын қолдана отырып сапа өлшеулігі, сәйкестілігі және салыстырмалылығын өлшеу бұл міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаңартылған білім беру жағдайындағы қазіргі мектепке дейінгі дидактика
    Несиелер: 5

    "Жаңартылған білім беру жағдайындағы қазіргі мектепке дейінгі дидактика" пәні білім беру саласындағы стратегиялық мақсат ретінде - экономиканың инновациялық даму талаптарына, қоғамның қазіргі қажеттіліктеріне сәйкес келетін білім берудің бәсекеге қабілеттілігін арттыруды қарастырады. Пән мазмұны мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесінің мазмұнын жаңарту тетігі мемлекеттің, қоғам мен жеке тұлғаның орнықты даму факторы ретіндегі инновациялық стратегия болуға тиістігін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі жағдайдағы мектепке дейінгі білім берудің вариативтілігі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән білім алу мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы дифференциация, балабақшалардағы білім беру процесінің вариативтілігін оқытуға бағытталған. Вариативтілік ББ жүйесінің сапасы ретінде оның мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының нұсқаларын немесе олардың өзгермелі ББ қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес таңдау үшін білім беру қызметтерінің жекелеген түрлерін жасау және ұсыну қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы білім берудің даму ортасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс барысында магистранттарға балаларды әлеуметтендіру міндеттерін іске асыру, қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша әлеуметтік дағдыларды, қоршаған ортаға (отбасына, социумға, табиғатқа) ізгілік қатынасты қалыптастыру, педагог пен ата-аналардың бірлескен қызметінде тұлғаның әлеуметтік, оқу дағдыларын дамытуға бағытталған балалардың бейімделуі, өзара іс-қимылы қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық зерттеудегі математикалық әдістер (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны заманауи зерттеушілердің математикалық әдістерін, оның ішінде эксперименталды мәліметтерді талдау және өзіндік гипотезаларды растау үшін қолданылатын математикалық модельдеу әдістерін білуге бағытталған. Себебі эксперименталды зерттеу мәдениеті сенімді сандық растауды талап етеді. Математикалық әдістерді білу өтіп жатқан процестердің заңдылықтарын және мәнін педагогикалық тұрғыдан толық түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі ұйымдарындағы білім беру сапасын бақылау мониторингі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс бағдарламасы мектепке дейінгі білім беруді дамытудың негізгі үрдістерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу бағдарламасын жобалау МДҰ-да инновациялық қызметті жүзеге асырудың негізгі тәсілі ретінде түсіндіріледі. Мониторинг жүйесі білім беру үдерісін жүзеге асыру бойынша басқарушылық қызметті нәтижелі ұйымдастыруға, балалардың тұлғалық дамуын ынталандыруға және педагогтардың шығармашылық өсуіне, мектепке дейінгі ұйым ресурстарын тиімді бөлуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық технологияларды, презентацияларды, ақпарат алмасуды пайдаланады; мектепке дейінгі білім беру саласында компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру мақсатында қазіргі ақпараттық ағымдарда бағдарлай біледі

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі білім беру саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану білігі мен дағдысын қолданады

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін ғылыми түсінуде азаматтық ұстанымды көрсетеді

  • Код ON7

    Педагогикалық стратегиялар мен білім беру үдерістерінің жаңа модельдерінің мүмкіндіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен интеграциясы тетіктерін болжайды

  • Код ON5

    Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттаманы, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) түсіндіреді

  • Код ON3

    Ана тілінде ойды жүйелі және кәсіби тұжырымдауды жүзеге асырады, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ (орыс), шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді

  • Код ON8

    Ұжымдық жұмыс дағдыларын, жоғары орындаушылық тәртіпті, құзыреттілікті және төзімділікті көрсетеді

  • Код ON2

    Әлеуметтік мінез-құлықты реттеудегі этикалық және рухани құндылықтарды, тұлғаның негізгі заңдылықтарына әлеуметтік көзқарастарды басшылыққа алады

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top