Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01902 Арнайы педагогика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс жоғары оқу орнындағы білім беру мен тәрбиелеу теориясын және жоғары оқу орнындағы ғылыми қызмет теориясын, соның ішінде ақпаратты іздеу және зерттеу нәтижелерін өңдеу және ағылшын тілінде қорытынды жасау үшін қажетті арнайы терминологияны меңгеруді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар жоғары мектептің педагогика негіздеріне арналған педагогика ғылымының негізгі категорияларын басшылыққа алуы керек, сонымен қатар әлемдік білім беру процестерінің мәселелерін, қазіргі заманғы даму тенденцияларын талдау және шешу үшін құралдарға ие болуы керек. білім беруді дамыту. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудің заманауи жүйелері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім берудегі заманауи технологиялар туралы ұғымдар қалыптасады, жаңа білім беру технологиялары мен оқыту әдістері, білім беру мен оларды дамыту мәселелерін тиімді шешуге негізделетін оқытудың түрлі формасы мен әдістерін қолдану мүмкіндігі, сонымен қатар олардың әлеуметтік бейімделуі және жеке үйлесімділігі мен денсаулығын қалыптастыру мүмкіндігі беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, ғылыми зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды медициналық-әлеуметтік жетелеу (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Магистранттар пәнді оқу барысында білім беру, тәрбиелеу және әлеуметтік бейімделудің әртүрлі бейіндегі медициналық-әлеуметтік жетелеу орталықтары жұмысының негізгі қағидалары туралы білімдерді меңгереді. Психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік жетелеу; әлеуметтік еңбекке бейімдеу және кәсіптік бағдар беру; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар ата-аналарына диагностикалық- консультациялық және әдістемелік көмек көрсету, ақпараттық және құқықтық қолдау болып табылатын әлеуметтік көмек мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс ғылымның тарихы мен философиясын зерттеуді, соның ішінде ғылым мазмұнының қазіргі концепцияларын талдау үшін қажет арнайы терминологияны меңгеруді қамтиды. Курсты оқу барысында магистранттар ғылымды түсіндірудегі теориялық тәсілдерді анықтап, ғылым тарихы мен философиясындағы проблемалық сәттерді қазақ тілінде талдай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі мониторинг (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында арнайы білім беру ұйымдарында білім сапасын басқарудың теориялық негіздері, сонымен қатар түзету білім беру мекемесінде білім сапасын басқару негіздері, білім беру мекемесін басқару құралы ретінде мониторингтің мәні, түзету білім беру мекемесінде білім сапасын бағалау құралдарын қалыптастыру тәсілдері, түзету білім беру мекемесінде білім беру сапасын басқару негізі ретінде модельдеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс құзыреттіліктердің барлық түрлерінің мәселелерін, соның ішінде шетелдік және отандық әдебиеттер материалдарынан ақпаратты талдау және өңдеу үшін қажетті арнайы сөздік қорын меңгеруді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндерді оқу және аудару және шет тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс психологиялық білімдер мен теорияларға негізделген басқару іс-әрекетін зерттеуді, оның ішінде басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтары және осы процесте адамдар арасында туындайтын қарым-қатынастар туралы ақпаратты қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар басқару іс-әрекетінің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін түсінуі, басқару қызметінің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдай алуы керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЕББҚ бар балаларды дамытудың жеке бағдарламаларын жобалау және әзірлеу (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында магистранттар білім беру үдерісі тәжірибесіне енгізілетін вариативті оқу-әдістемелік кешендер, оқу-әдістемелік жабдықтар және білім алушыларға арналған арнайы бағдарламаларды әзірлеу және тәжірибеге енгізу жолдарын меңгереді. Пәнді игеру ғылыми білімдер негізінде қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі педагогикалық технологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен телекоммуникациялық жобалар, білім алудың қолжетімділігін жоғарылату әдісі ретінде қашықтан оқыту мүмкіндігі бар жобалар бағыттары; интернет-портал негізінде қосымша білім беруді жүйелі дамытудың барлық салаларында ақпараттар беру; кіріктірілген ақпараттық жүйелерді дамыту; жобалық-зерттеу қызметтерінің, жаңа технологиялардың, жеке бағытталған тәсілдер технологияларын меңгеру мазмұндары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім алушыларға балалардың білім алу құқығын жүзеге асырудың құқықтық және педагогикалық механизмдерін, құқықтық мәртебесін ашатын білімді меңгеруге мүмкіндік береді; білім беру саласындағы халықаралық нормативтік-құқықтық құжаттардың, аймақтық заңнамалық актілердің мәнін ашуға мүмкіндік береді. Пән курсы құқықтық стандарттың халықаралық құжаттар пакетінің нақты мазмұнымен танысуға, білім беру саласындағы халықаралық, аймақтық құжаттарды талдау және интерпретациялауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді игеру инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері мен қағидаларын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жалпылауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Курс мазмұны магистранттарды ҚР инклюзивті білім беру мәселелерімен, мемлекеттік бағдарлама негізінде инновациялық тәсілдерді енгізу, сондай-ақ инклюзивтік білім мазмұнын реттейтін халықаралық құжаттармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балалармен абилитациялық жұмыс (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында денсаулығында ақаулығы бар балалармен өмірінің алғашқы жылында жүргізілетін түзету-педагогикалық жұмыстар, ерте жастағы балалармен кешенді абилитациялық жұмыс кезеңдері, мүмкіндігі шектеулі балаларды ерте жастан қолдау қажеттілігі мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да пәндерді оқыту әдістемесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу магистранттардың ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру және жоспарлау, арнайы пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелерін, білім беру бағдарламалары мен оқытудың инновациялық технологияларын мақсатты түрде меңгеруіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті оқыту жағдайында ЕББҚ бар балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында ерекше білім беруді қажет ететін балаларға инклюзивті оқыту жағдайында әлеуметтік-психологиялық жағымды орта қалыптастыру мен психикалық әл-ауқаттың нақты мәселелерін шешуге бағытталған түзете-дамыта оқыту жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелерінің негізінде білім алушылар инклюзивті оқытуға қажетті жағдайларды, пайдаланылатын құралдарды, нысандар мен әдістерді талдап, баланың жалпы және жақын даму аймағын ескере отырып, жеке түзету бағдарламаларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі педагогикалық этика және деонтология (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнмен танысу аясында магистранттарда кәсіби қызметтің қағидалары мен адамгершілік нормаларының жүйесі ретінде педагогтың кәсіби этикасы туралы, әлеуметтік деонтологияның этикалық және нормативтік негіздерін дамытудың негізгі кезеңдері, кәсіби борышты саналы танудың критерийлері, борыш пен нормативтік міндеттемелерді іске асыру саласы туралы тұтас түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психокоррекция және психотерапия негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс психокоррекция мен психотерапияның негізгі бағыттарын, зерттеу әдістерін, психокоррекция және психотерапия саласындағы шетелдік және отандық тәжірибенің негіздерін ашуға, сондай-ақ психокоррекциялық және психотерапиялық іс-шараларды жүргізудегі арнайы педагогтың рөлі мен мүмкіндіктерін қарастырады. Пәннің мазмұнында психокоррекция мен психотерапияның теориялық негіздері, сондай-ақ магистранттарға психокоррекциялық араласу арқылы кәсіби психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын меңгертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім беру ұйымдарында оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында арнайы білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері ашылады. Пән аясында магистранттарда коррекциялық оқыту мен тәрбиелеу процесін ғылыми негізде және әдістемелік жағынан сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім мен білік жүйесі, озық педагогикалық тәжірибені талдау дағдылары, арнайы әдебиеттермен жұмыс істей білу қабілеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында арнайы білімдегі математикалық әдістерді қолдану ерекшеліктері мен негізгі бағыттары туралы түсініктер қалыптасады. Білім сапасын жақсартуға бағытталған математикалық әдістерді қолданудың көпфункционалды жүйелері; білім беру үдерісіндегі ақпараттық-математикалық модельдеу алгоритмі; «білім алушының жеке жетістік деңгейін» бағалаудың педагогикалық-математикалық өлшемдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психофизиологиялық диагностика мен түзетудің заманауи технологиялары (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларды ми қызметін зерттеудің заманауи инвазивті емес әдістерімен, олардың бұзылыстарын түзету технологияларымен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде адамның жасерекшелік анатомиясы мен физиологиясы, нейрофизиология, жоғары жүйке жүйесі, балалар невропатологиясы, психофизиология негіздері туралы білім мазмұны қалыптасады. Білім алушылар ми функцияларының бұзылуын диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын, анықталған бұзушылықтарды түзетудің тиімді технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудің психологиялық -педагогикалық аспектілері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты мүмкіндігі шектеулі балаларды жан-жақты және тиімді тәрбиелеу аспектілерінің психологиялық-педагогикалық білім мазмұнын беру арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Білім алушылар эмоционалды жайлылық атмосферасын құруға, ынтымақтастық қарым-қатынасын қалыптастыруға, әрбір баланың ерекшеліктерін қабылдауға дағдыландырады. Сонымен қатар білім алушылар балаларды тәрбиелеу бойынша теориялық білім мазмұны, олардың жас және жеке ерекшеліктері, оған қажетті кәсіби қызметтегі заманауи әдістер мен технологияларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • МШ балаларды психологиялық қолдауды жобалау бағдарламалары (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курсты оқу аясында магистранттар балалардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес қарастырылатын категориялары үшін білім беру үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін меңгереді, дене және психикалық дамуының айқын бұзылыстары бар балаларға арналған жеке және топтық сабақтарды әзірлеу мен іске асыруға қатысады; психологиялық сұрақтар бойынша ата-аналарға білікті кеңес беру және әдістемелік көмек көрсету әдіс-тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Арнайы білім беру саласында өзіндік іс-әрекетті жүзеге асыруға қажетті дағдыларының болуы.

  • Код ON8

    Қоғамдық пікірлер, дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі және кәсіби қызметінде қолдана алады.

  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде арнайы білім беру саласының алдыңғы қатарлы теорияларына негізделген білімдері мен түсініктерін көрсетеді, идеяларын ұсынады, зерттейді және қолдананады.

  • Код ON6

    Жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын және арнайы білім беру саласындағы инновациялық жетістіктерді қолдана біледі.

  • Код ON10

    Арнайы білім беру саласында кәсіби қызметке қажетті жағдайларды жүзеге асыра алады.

  • Код ON4

    Арнайы білім беру саласындағы өзекті идеялар, проблемалар, шешімдер мен ақпараттарды кәсіби құзыреттілік деңгейінде меңгере алады.

  • Код ON7

    Оқыту үдерісінде академиялық және кәсіби деңгейде қолданылатын тілдік білімдерді меңгереді.

  • Код ON9

    Арнайы білім беру саласында кәсіби қызметте қажетті дайындық деңгейлері мен салауатты өмір салтын ұстану қабілеттерін көрсете алады.

  • Код ON3

    Ғылыми, әлеуметтік, этикалық тұжырымдар негізінде ой қорытындыларын қалыптастыру үшін ақпараттарды жинау және өңдеу жұмыстарын жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Арнайы білім берудің пәнаралық контекстінде проблемаларды шешу үшін өз білімдерін, түсініктерін және оларды кәсіби деңгейде қолдану қабілеттіліктерін көрсетеді.

Top