Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01902 Арнайы педагогика: Логопедия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес логопедия білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Арнайы педагогика әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің кешенді тұғырлары
Логопедия саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Логопедия саласындағы ғылыми зерттеуді жоспарлау
Билингвальды балалармен логопедиялық жұмыс жүйесі
Нейрологопедия
Логопедияның заманауи ғылыми зерттеулері
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика және мониторинг
Салыстырмалы арнайы педагогика
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың білім алуы мен дамуын ұйымдастыру
-
2 Оқу жылы
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын құрастыру
Арнайы білімдегі Менеджмент
Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері
Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг
Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау
Академиялық жазылым
Сөйлеу қабілеті бұзылған баланың жеке білім беру бағытын жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады;
- Тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді;
- Академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді;
- Өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалауға, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді;
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды;
- Білім алушылардың әртүрлі санаттарына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді, білім алушылардың жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді;
- Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолданады;
- Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың оқу-тәрбие процесін және әртүрлі институционалдық жағдайларда білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекетін ұйымдастырады;
- Арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде сөйлеу қабілеті бұзылған оқушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын, жеке білім беру бағыттарын әзірлейді және енгізеді, диагностикалық әдістерді және білім алушылардың білім нәтижелерін бағалауды қолданады;
- Заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, логопедиялық саласында ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүргізеді;қазіргі жоғары білім беру педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдер жүйесі және оқыту мен тәрбиелеудің сәйкес технологиялары мен әдістері негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды және жүзеге асырады;
- Білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік серіктестермен сөйлеу қабілеті бұзылған тұлғаларды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімделудің өзекті мәселелерін шешуде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
- Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды.