Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03102 Клиникалық психология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Клиникалық психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: студенттерге клиникалық психологияның негізгі ұғымдары, оның пәні мен әдістемесі туралы түсінік беру. Нәтижесінде студент норма және патология түсінігін, денсаулық және оның психологиялық сипаттамаларын, клиникалық психологияның негізгі бөлімдерін, тұлғаны зерттеу тәсілдерін салыстырмалы талдауды, тұлғаның бұзылыстарының көрінуінің психологиялық механизмдерін және оны анықтау әдістерін меңгеруі керек. клиникалық психологиядағы психикалық процестерді, сонымен қатар әлеуметтік-психологиялық бейімделу және тұлғаның дезадаптация ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 4

    Пән жүйке жүйесін зерттейді және анатомия физиологиясы мен жүйке қызметінің физиологиясын түсіндіреді. «Рефлекс» терминінің мағынасы - организмнің сыртқы немесе ішкі тітіркендіргіштерге реакциясы. Рефлекстер жануарлар мен адамға тән қасиеттер. Жалпы пән - жүйке жүйесін зерттеу және анатомия физиологиясы мен жүйке қызметінің физиологиясын түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 4

    Курста психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер және оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдері қарастырылған. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімін өз бетінше талдап, жалпылауы қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - әртүрлі жас кезеңдерінде адамның даму ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студент жеке тұлғаның дамуы туралы, әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық функциялар туралы негізгі білімдерге иеленеді; психологиялық дамудың негізгі категорияларын ажыратып, теориялық тұрғыда сипатталған жас құбылыстарын адам дамуының эмпирикалық фактілерімен байланыстыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 4

    "Коррекциялық психология" курсы болашақ мамандарды оның негізгі бағыттарымен, дамуында ауытқулары бар адамдарға арнайы білім берудің жалпы мәселелерімен, психиканың бұзылған дамуы мен ыдырауының түрлерімен, сондай-ақ психикалық даму үдерісінде бастапқы және қайталама бұзылулармен таныстырады. Студенттердің психологиялық түзетуді ұйымдастыруға қойылатын ғылыми-этикалық нормалар мен талаптарды игеруі балалар мен ересектерде психологиялық түзету қызметін жүзеге асыру үшін қажетті маманның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық психологиядағы зерттеудің әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларға қазіргі клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен клиникалық психологиядағы зерттеулерге кешенді пәнаралық көзқарас дағдысын қалыптастыру; зерттеу міндеттерін құзыретті қою, өз зерттеу қызметін жоспарлау және алынған деректерді адекватты түсіндіру қабілетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Студенттер пәнді оқу нәтижесінде әдістемелік мәселелерді шешудің негізгі ғылыми тәсілдері туралы білімдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән стрессті биологиялық және психологиялық категория ретінде зерттейді. Пән студенттерге стресстің классикалық тұжырымдамаларының негіздерін, стресстің көрінісі мен оны бағалау критерийлерін, стресс кезіндегі мінез-құлық реакцияларының өзгеруін, оның эмоционалды көріністері мен стресстік жағдайлардың динамикасын зерттеуге арналған. Курсты игеру нәтижесінде студент стресстің деңгейі мен жағдайын объективті бағалайды, бейтараптандырудың жалпы тәсілдерін және кәсіби қызметте стрессті оңтайландыру әдістерін тиімді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сана психологиясы және психосоматика
    Несиелер: 5

    Пән сана психологиясы мен психосоматиканың байланысын теориялық тұрғыдан зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны сананың дуалистік және монистік теорияларын, феноменальды сананың ішкі құрылымын, сананың нейропсихологиясын, психосоматикадағы физиологиялық теорияларды, психосоматикалық бұзылулардың классификациясын қарастырады. Оқыту нәтижесінде студенттер психосоматикалық бұзылысы бар науқастың психологиясымен қатар сана мен дененің байланысын талдап, психосоматикалық ауруларды анықтау және алдын алу дағдыларын игере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық психологиядағы тұлға теориялары
    Несиелер: 4

    Пән клиникалық психологиядағы тұлға теорияларының ерекшеліктерін және оның жалпы психологияның басқа бөлімдерінен айырмашылығын зерттеуге бағытталған. Курста тұлға теорияларының ерекшеліктері, оның негізгі компоненттері, психоанализдегі тұлға теориясы, аналитикалық психология, бихевиоризмдегі тұлға мәселелері, гуманистік психология, сонымен қатар отандық тұлға теориялары қарастырылады. Оқыту нәтижесінде студент клиникалық психологтың практикалық іс-әрекетінде тұлға теориялары бойынша білімін пайдалану қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психикалық дамудың қалыпты және патологиялық жағдайындағы диагностикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – психикалық дамуды диагностикалаудың мақсаттары мен принциптері, норма және патология психологиясындағы клиникалық-психологиялық диагностиканың әдістемесі мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студент психикалық бұзылыстар құрылымының әртүрлі нұсқаларының диагностикасы туралы білімін қолданады; патопсихологиялық және жүйке-психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын меңгереді; кәсiби қызметте қалыпты және патологиялық жағдайларда психикалық дамудың клиникалық-психологиялық диагностикасының әдiстерiн қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психоанализ негіздері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнін игерудің мақсаты психикалық бұзылулар мен психиканың құрылымын емдеудің теориясы мен әдістерінен, сондай-ақ психологтың практикалық қызметінде қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастырудан тұрады. Пәнді игеру нәтижесінде студент пәннің теориялық мәліметтерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде, сондай-ақ болашақ кеңес беру қызметінде тиімді пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – психикалық бұзылулардың пайда болуымен, емдеуімен, диагностикасымен және алдын алумен байланысты психологиялық факторларды зерттеу. Пән медициналық психологиядағы негізгі теориялық көзқарастарды, зерттеу әдістерін, тұлғаның бұзылыстары мен психикалық процестердің психологиялық ерекшеліктерін, тұлға мен мінез-құлық бұзылыстарының клиникалық-психологиялық сипаттамаларын, психикалық даму бұзылыстарын зерттейді. Оқыту нәтижесінде студенттерде психикалық бұзылыстардың түрлерін тану, сонымен қатар кәсіби қызметінде диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ішкі аурулар клиникасы
    Несиелер: 5

    Студенттерді адамның ішкі ағзалары ауруларының шығу тегі, қалыптасуы мен ағымы туралы білімдері мен заңдылықтарын кәсіби іс-әрекетте пайдалануға дайындау, соматикалық клиникаларда науқастармен психологиялық жұмысты ұйымдастыру және жүргізуде олардың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Оқыту нәтижесінде студент дене мүшелері мен жүйелерінің органикалық және функционалдық бұзылыстарын дифференциалды диагностикалау негіздеріне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коучинг незіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты кәсіптік қызмет үдерісінде білім алушы қажетті білімді өзі тауып және меңгеруі үшін өзін-өзі оқытуды ынталандыруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент ұжымдағы тұлғаның дамуын диагностикалау және болжау туралы білімге ие болуы керек, топты басқару дағдыларын, сонымен қатар өзін-өзі таныстыру және аудиториямен байланыс орнату дағдыларын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиядағы статистикалық және математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық зерттеулерде нәтижелерді жинау, математикалық есептеу және жүйелеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент талдау әдістерін таңдап, зерттеу мәліметтерін өңдеп, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алады. Студент корреляциялық, дисперсиялық және факторлық талдау туралы білімін көрсетуі, психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалауда психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін түсінуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қалыпты физиология
    Несиелер: 5

    Қалыпты физиологияның мақсаты - сау адам ағзасында болатын жалпы және жеке үдерістерді зерттеу. Оқу нәтижесінде студенттер адам ағзасының функционалды жүйелері, сыртқы және ішкі ортаның өзара әрекеттесуі кезінде оларды реттеу және өзін-өзі реттеу, жеке мүшелер мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімдерге ие болады. Нәтижесінде студент сау ағзаның қызметін зерттеудің маңызды әдістерінің принциптерін түсіндіре білу қабілетін көрсетуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психиатрия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-психикадағы патологияны зерттеу, этиология, патогенез, диагностика, терапия және алдын-алу мәселелері мен көмекті, сараптаманы, әлеуметтік құрылым мен психикалық науқастардың құқықтық жағдайын ұйымдастыру мәселелерін зерттеу. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер психикалық, нейропсихикалық және психосоматикалық аурулардың диагностикасы мен дифференциалды диагностикасы туралы білімдерін тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Девиантты тәртіп психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән девиантты мінез-құлықтың қалыптасуының негізгі ұғымдары мен тәсілдерін, түрлерін, шарттарын, девиантты мінез-құлықтың тәуелді және жеке түрлерін, жеке тұлғаның девиантты виктимологиясы мен девиантты виктимизациясын, девиантты мінез-құлықты алдын алудың негізгі бағыттары мен нысандарын зерттеуге бағытталған. Студенттер психодиагностиканың арнайы әдістерін таңдау, психодиагностикалық процедураны дұрыс жүргізу және нәтижелерді түсіндіру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биоэтикалық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді қазіргі биоэтикалық мәселелер саласына енгізу, биоэтикалық мәселелерді қою және шешу саласында жалпы білім беретін және арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушыларда биоэтика саласында білім қалыптасады, өзінің практикалық қызметінде моральдық-этикалық нормаларды сақтау қажеттілігі туралы сенімділік дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді психологиялық кеңес берудің әдіснамасымен, теориясымен және практикасымен, психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студент кеңес беруге бағытталған әдістемелермен, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау әдістерін және профилактикалық, диагностикалық жұмыстарына бағытталған психотерапия негіздерін білуді қолдану дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Патопсихология және нейропсихология
    Несиелер: 5

    Пән патопсихологияның әдіснамалық негіздерін, пәні мен міндеттерін, психикалық норманың ұғымдары мен критерийлерін, психикалық процестердің патологиясын және патопсихологиялық синдромдардың түрлерін зерттейді. Пәннің мазмұны психикалық аурулар туралы клиникалық-психологиялық түсініктерді қалыптастыруға және әртүрлі практикалық мәселелерді шешуде патопсихологиялық талдау принциптерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Салауатты тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде тұлғаның денсаулық табиғаты, механизмдері, өмір төзімділігі, психологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Студент физикалық, психикалық және әлеуметтік өмір салтының негізгі ерекшеліктері туралы және салауатты тұлға моделінің әртүрлі көзқарастары туралы білімдерді қалыптастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент психологиялық денсаулықты сақтау стратегиясын әзірлеу бойынша іс-шараларды жүзеге асыра білуі міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, командақұру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі, сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Наркология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде алғашқы наркологиялық аурулардың алдын-алу үдерісі туралы түсінікті қалыптастыру, нашақорлық пен алкоголизмнің тәуелді мінез-құлқын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін игеру және психоактивті заттарды қолданатын адамдардың алғашқы алдын-алу бағдарламаларын құру және жүргізу туралы түсінік алу болып табылады. Білім алушы науқастармен әңгімелесу дағдыларын пайдалана отырып, наркологтың кеңес беруін ұйымдастыру және уақытылы наркологиялық бұзылуды тану дағдыларын қолдана білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар неврологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты баланың неврологиялық ауруларының пайда болуы, ағымы, диагностикасы, емдеу ерекшеліктері бойынша студенттің кәсіби білімінде іргелі және қолданбалы ғылымдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер патогенездің ерекшеліктері, жүйке жүйесі ауруларының клиникалық көріністері туралы білімдерін тереңдетеді, сонымен қатар балалық шақтағы неврологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Клиникалық психологиядағы гештальт-терапия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді клиникалық психологиядағы тәсілдер туралы қазіргі заманғы идеяға сәйкес гештальт терапиясының негізгі теориялық және практикалық аспектілерімен таныстыру, сонымен қатар клиникалық қызметте гештальт терапиясының әдістерін қолдану дағдыларын игеру. Студент пациенттермен жұмыс жасауда гештальт терапияның жеке техникалары мен тәсілдерін қолдана білуге және сессияларды гештальт талдауын орындау дағдыларын меңгеруге міндетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психофармокология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің психофармакологияның негізгі ерекшеліктерін, атап айтқанда, психотроптық препараттарды жіктеуді және қолдануды игеру. Студент емдеуші дәрігердің өтініші бойынша психофармакотерапия үдерісінде пациенттердің психикалық жай-күйінің динамикасын бақылау, психофармакологиялық препараттардың танымдық үдерістерді, пациенттің мінез-құлқы мен жеке басын қалай өзгертетінін анықтай білуі, белгілі деңгейдегі дәрі-дәрмектермен емделетін пациенттерді психологиялық тексерудің нәтижелерін түсіндіруде мүмкін болатын қателіктерден аулақ болу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар патопсихологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - балалар мен жасөспірімдердегі психикалық бұзылулардың пайда болуы, динамикасы және терапия элементтері туралы білімдерді теориялық игеруге және практикалық қолдануға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, олардың тәжірибесінде кездесетін психикалық ауытқуларды анықтауға және бағалауға, осындай жағдайларға қатысты балалармен, олардың ата-аналарымен жұмыс жасаудағы ұйымдастырушылық мәселелерді шешуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Неврология
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге жүйке жүйесінің физиологиясы, сезімталдық және оның бұзылысы, моторлы жүйе мен оның зақымдану синдромы, балалар мен ересектердегі жүйке жүйесі ауруларының пропедевтикасы, жүйке жүйесінің инфекциялық-қабыну және аутоиммундық зақымдануы, сондай-ақ жүйке жүйесінің тамырлы аурулары туралы түсінік беру болып табылады. Оқу нәтижесінде студенттер жүйке жүйесі ауруларын диагностикалауда аспаптық зерттеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиникалық психологиядағы нейролингвистикалық бағдарлама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді практикалық психологияның бағыты ретінде нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі принциптерімен, үлгілерімен және технологияларымен жүйелі түрде таныстыру және клиникалық психологиядағы кәсіби іс-әрекеттің негізгі элементарлық әдістерін меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент NLP негізгі принциптерін меңгереді, предикаттардың көмегімен репрезентативті жүйені анықтайды және оны біріктіреді, визуалды және кинестетикалық анкерлерді белгілейді, метамодальды заңдылықтарды анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Неврозды психологиялық алдын-алу практикумы
    Несиелер: 5

    Курсты игерудің мақсаты - студенттердің психикалық өмір құбылысы ретінде невроз күйінің мәселелері, заңдылықтары мен механизмдері туралы білім жүйесін қалыптастыру, сонымен қатар, неврозды алдын-алу, диагностикалау және психотерапия әдістерін игеру. Пәнді оқыту нәтижесінде студент невроздық синдромдардың негізгі түрлерін, соматикалық бұзылуларды және невроздар кезіндегі психогендік этиологияның басқа да бұзылыстарын ажырата алады; өзінің кәсіби қызметінде психодиагностика және невроздық психотерапия әдістерін белсенді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейропсихология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда нейропсихологияның негізгі теориялық тәсілдері, ми құрылысының зақымдануының нейропсихологиялық синдромдары туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында студент пациентті зерттеу хаттамасын жасай алады, жүйелі нейропсихологиялық диагностиканы қолданады, сұхбат, анамнестік әдіс және әртүрлі клиникалық-психологиялық әдістер көмегімен пациенттің (клиенттің) және медициналық персоналдың тілектері туралы ақпаратты анықтайды және жүйелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нашақорлық пен алкоголизмді алдын алу
    Несиелер: 5

    Пән нашақорлық пен алкоголизмге тәуелділік психологиясын зерттеуге, тәуелділіктің дамуына әсер ететін факторларды, тәуелді мінез-құлықтың динамикасы мен салдарын, сондай-ақ алдын-алу және диагностика әдістерін анықтауға бағытталған. Нәтижесінде студент дәстүрлі және дәстүрлі емес әсер ету құралдарын қолдана отырып, нашақорлық пен алкоголизмнің алдын-алудың әртүрлі технологияларын жасау, ұйымдастыру және енгізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психотерапия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жалпы психологияның міндеттері бойынша психотерапияның негізгі ережелерін меңгеру, психокоррекция мен психотерапияның әдіснамалық негіздерін және теориялық мәселелерін оқып білу, психотерапиялық техникалармен танысу, әдістерді қолданатын психологтардың алдында тұрған практикалық міндеттерді талқылау, сонымен қатар кәсіби өзін-өзі танудың өсуіне жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Төтенше жағдайлар мен күйлер психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты төтенше жағдайлар мен күйлер психологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент әр түрлі төтенше жағдайларға және осы жағдайлардағы адамдардың мінез-құлық формаларына және белгілі бір төтенше факторлардың адамға әсер етуінің ықтимал салдарына назар аударады; психологиялық диагностика мен психологиялық көмектің негізгі әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғаның өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік психотехнологиялары
    Несиелер: 5

    Оқу курсы жеке тұлғаның эмоционалдық күйлерін өзін-өзі реттеудің психологиялық технологиялары және эмоционалдық, кәсіби деформациялар мен күйзелістердің алдын алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Оқыту нәтижесінде студент стрес туралы теориялық және практикалық білімдерін қолданады, психоэмоционалдық тепе-теңдікті сақтау және қалпына келтіру дағдыларын, сондай-ақ стресстің жағымсыз әсері мен салдарын жеңу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психосоматика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Бұл курс соматикалық аурулардың пайда болуының психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларын зерттейтін пәнаралық ғылыми бағыт болып табылады. Пәннің мазмұны психосоматикадағы әдіснамалар мен зерттеу әдістерін, психосоматикалық аурулардың жіктелуін, жеке тұлғаның, эмоциялар мен аурудың байланысын зерттеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент психосоматикалық медицинаның негізгі мәселелерін адекватты бағалау және мәселені құзыретті шешу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Патопсихологиялық алдын алу және сараптама бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда қойылған міндеттің ерекшелігіне сәйкес, сондай-ақ сыналушының нозологиялық, синдромдық, әлеуметтік-демографиялық, мәдени және жеке-психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, диагностикалық және сараптамалық патопсихологиялық зерттеуді өз бетінше жоспарлау және жүргізу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде студенттер дені сау адамдарға патопсихологиялық әдістердің стандартты жиынтығын жүргізу және патопсихологиялық зерттеу хаттамаларын талдау үшін патопсихологиялық диагностика жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Конитивті-бихевиоралды терапия
    Несиелер: 5

    Пән психотерапиядағы когнитивті-мінез-құлықтық тәсілді, оның теориялық негіздерін, негізгі терминологиясын, даму эволюциясын, сондай-ақ рационалды-эмоционалды және когнитивті-бихевиоралды терапияның жекелеген түрлерін, өзін-өзі бағалау тұжырымдамаларын, когнитивті терапияны зерттейді. Оқыту нәтижесінде студенттер өз-өзіне әсер ету құралы болып табылатын психотерапияның емдік және профилактикалық құралдарын практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар аурулары пропедевтикасы
    Несиелер: 5

    Пән бала ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, зерттеу әдістері мен негізгі зақымданулардың семиотикасын, балалардағы зат алмасу ерекшеліктерін және сау баланың тамақтануын зерттейді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер балалардағы әртүрлі аурулардың көріністерін анықтап, дұрыс бағалай алады, сонымен қатар балалардағы негізгі синдромдар мен белгілерді зерттеу әдістерін тиімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Орталық жүйке жүйесінің анатомиялық-физиологиялық механизмдерінің, олардың қалыпты және патологиялық жағдайындағы жоғары психикалық функцияларының ерекшеліктерін анықтайды

  • Код ON5

    Коучинг, психотерапия және нейролингвистикалық бағдарламалау кезіндегі психикалық факторлардың дезадаптация және жүйке-психикалық, психосоматикалық аурулардың дамуын зерттеудегі клиникалық психологтың мүмкіндіктерін болжайды

  • Код ON2

    Клиникалық психология саласындағы міндеттерді шешу үшін практикалық қызметте психология әдістерін, қазақ жазуы мен латын әліпбиін, құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қолданады

  • Код ON4

    Психологиялық емдеу, оңалту және профилактика процесі шеңберінде, балалар психологиясында, сондай-ақ дағдарыстық және экстремалдық-төтенше жағдайларда жеке тұлғаны дамыту мен бейімдеу процестеріне көмек беру мақсатында медициналық-психологиялық кеңес беруді ұйымдастырады

  • Код ON6

    Психология және медицина саласында ғылыми, әдістемелік және статистикалық ақпаратты өз бетінше жинау, өңдеу және талдау дағдыларын пайдаланады

  • Код ON1

    Әлеуметтік ғылымдар саласында дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарды қалыптастыруға, тілдік коммуникация бағдарламаларын құрудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларына, салауатты өмір салтына бағдарлануға бағытталған іргелі білім мен дағдыларды қолданады, экономикалық теория, экология және тіршілік қауіпсіздігі, бизнес және кәсіпкерлік, менеджмент және көшбасшылық негіздері мәдениетінің маңызын түсінеді;

  • Код ON9

    Нормативтік-құқықтық құжаттарды және оқу-нұсқаулық әдістерді өз бетінше қолдана алады және психология ғылымы саласында медициналық-клиникалық құжаттаманы әзірлейді

  • Код ON8

    Тұлғаның даму нормасы мен патологиясында нейропсихологиялық, патопсихологиялық, психоаналитикалық диагностиканың практикалық әдістемелерін, сонымен қатар клиникалық психологияның жобалау әдістерін қолданады

  • Код ON7

    Психопрофилактика, психодиагностика, психокоррекция, психиатрия саласында салауатты және тәуелді мінез-құлықтағы пациенттерге жеке және кәсіби психологиялық мәселелер бойынша көмек көрсету тәсілдерін қолданады

6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Бизнес Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top