Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология және білім беру менеджменті в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В03102 «Психология және білім берудегі менеджмент» білім беру бағдарламасының мақсаты - психология саласындағы кәсіби құзыреттерге ие мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету, адамдарға, топтарға, қоғамдастықтарға кәсіби көмектің адамгершілік-әтикалық қағидалары негізінде психологиялық практиканы пайдалану және қазақстандық білім беру жүйесінің жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру жағдайларында білімдегі басқару
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 245
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда құқық туралы бастапқы білімді қалыптастырады, оған оң көзқарас қалыптастырады, құқықтық мемлекет жағдайында құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігін ұғынуды, құқықтық хабардарлықты және құқық субъектісінің құқықтық санасын, Қазақстан Республикасының заңнамасы жүйесінің негіздерін және заңдар мен заңнамалық актілерді өзінің кәсіби қызметінде табысты пайдалануды түсінуді дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖҚ физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән ішкі жасушалық, жасушалық, тіндік және орган деңгейлеріндегі жүйке жүйесінің құрылымымен, сондай-ақ мінез-құлықты жүзеге асыру және оны вегетативті қамтамасыз ету процесінде негізгі құрылымдардың функционалды рөлімен таныстырады; эволюция процесінде жүйке жүйесінің дамуы және адамдағы жүйке жүйесінің онтогенезінің негізгі кезеңдері қарастырылады; жоғары жүйке қызметінің физиологиясының, психофизиологияның және антропологияның негізі ретінде адамның психикалық қызметінің материалдық негізі туралы түсінік қалыптасады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл: құқықтық және экономикалық аспект 1102
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмі, сыбайлас жемқорлық қылмыстардың түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру және олардың қазіргі жағдайда және оған қарсы күрес құралдарында дұрыс және негізделген біліктілігі. Әділ мінез-құлыққа ұмтылу, құқыққа қарсы мінез-құлыққа төзбеушілік жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны қазіргі қоғамдағы иудаизм, даосизм, конфуциандық, буддизм, христиандық, католицизм, православие, протестантизм, ислам дінінің мәнін, пайда болу тарихын, дамуын, рөлі мен орнын зерттеуге бағытталған. Пән негізгі діни бағыттар туралы білім; конфессияаралық қарым-қатынас, толеранттылық мәдениеті; діни экстремизм идеологиясына қарсы тұру және дәстүрлі емес тоталитарлық діни бірлестіктердің, қозғалыстар мен мәдениеттер әсері бойынша құзіреттілік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмірге қауіп төндіретін өмір салты
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет етуін, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден Техносфера жағдайында Алғашқы медици��алық көмек көрсету және адамды қорғау тәсілдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Мәңгілік ел» құндылықтары пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Курс аясында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы контекстінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық тәрбиенің, этникалық әлеуметтендіру мен бірегейліктің, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің мәні оқытылады. Курс ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сананың және әлеуметтік есте сақтаудың жоғары деңгейдегі қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеуге бағытталған; біздің мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау жөніндегі белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсіби шеберлік пен бәсекеге қабілеттілік рухын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің психологияны ғылым ретінде қалыптастыру мен дамытудың негізгі кезеңдерімен білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнында психология тарихының пәні, объектісі мен әдістері, психологияның дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады; жалпы мәдени және жалпы ғылыми тарихи жағдай, мәнмәтінде психологиялық білімнің даму заңдылықтарына, негізгі ғылыми мектептердің ерекшелігіне және олардың Қазақстанда және әлемде қалыптасуына талдау жүргізіледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Жалпы психология-бұл студенттердің негізгі теориялық тұжырымдамаларды, психологиялық теорияларды, когнитивтік процестердің заңдылықтары мен тетіктерін білуге бағытталған іргелі жалпы кәсіптік курс; психиканың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіретін негізгі жалпы психологиялық ережелер және психика туралы шындықты бейнелеудің ең жоғары формасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы.
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттырады және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметті шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруге ықпал етеді. Пәннің мазмұны лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамытуға бағытталған; автоматтандыру дағдыларын дамыту; болашақ қызмет саласындағы қарым-қатынас жағдайларында кәсіби тақырыптарға диалогтік сөйлеуді дамыту; ақпараттық мәдениетті дамыту; студенттердің ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін арттыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Кәсіпкерліктің экономикалық негіздері " Майноры Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың жұмыс істеуі мен дамуын анықтайтын экономикалық құбылыстардың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні студенттерде даму заңдылықтары, механизмдері мен құбылыстары туралы білім жүйесін, осы білімді психологтың практикалық жұмысында қолдана білуді; шетелдік психологиядағы психикалық даму теорияларын және оларды талдауды; даму психологиясындағы зерттеу принциптері мен әдістерін; жас дамуының кезеңделу критерийлерін, психикалық және биологиялық арақатынасын, әлеуметтенудің, тұлғаның дамуындағы әлеуметтік институттардың рөлін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Оқу пәні әлеуметтік психологияның негізгі пәндік салалары, әлеуметтік-психологиялық білімнің ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады; әлеуметтік психологияның дамуының негізгі кезеңдері, әлеуметтік топтардағы адамдардың ойлау және мінез-құлық механизмдері, жеке тұлғалардың бір-бірімен және қоғаммен өзара әрекеттесуінің әртүрлі формалары туралы білімді игеруге бағытталған; әр түрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен құбылыстарды әлеуметтік-психологиялық талдау, тұлғааралық және топтық өзара әрекеттесуді ұйымдастыру дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам дамуының психологиялық сипаттамасымен таныстырады: перинаталды психология, нәресте психологиясы, ерте балалық психология, мектепке дейінгі психология, бастауыш мектеп психологиясы, жасөспірім психологиясы, жасөспірім, жастық және ересек психология, геронтопсихология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психодиагностика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер психодиагностиканың теориялық негіздерімен танысады; психодиагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін, психологиялық диагноз қою теориясы мен практикасы саласындағы жүйеленген білімді меңгереді. Психологиялық қызметтің клиенттерімен өзара іс-қимыл процесінде психодиагностиканың жедел әдістерін кешенді қолдану саласында; адамдардың әртүрлі психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктерін танумен, түсінумен және түсіндірумен байланысты психологиялық жұмыс міндеттерін шешу саласында; психолог қызметіндегі психодиагностикалық міндеттердің жеткілікті кең ауқымын шешу саласында құзыреттер қалыптастырылатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Кәсіпкерліктің экономикалық негіздері " майноры Менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорынды, ұйымды басқарудың теориялық және практикалық мәселелерін зерттейді, олар менеджменттің теориялық концепцияларымен танысуды, басқару шешімдерінің стилін анықтауды және қалыптастыруды, өзгерістерді, қақтығыстарды басқаруды және фирманың даму тиімділігін анықтайтын басқа да мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Курс педагогиканың пайда болуы мен дамуы, баланың әлеуметтануы, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтенуі, әлеуметтік-педагогикалық виктимологияның мәні, әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әдістемесі мен технологиясы, халықтың әр түрлі топтарымен және әлеуметтік институттармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері: отбасымен, девиантты мінез-құлықты балалармен, ерекше білім беру қажеттілігі бар және т. б. туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология 1212
    Несиелер: 5

    Оқу пәні оқу іс-әрекетінің, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу мен дамытудың психологиялық құбылыстары мен заңдылықтарын ашады, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастырудың тиімділігін, кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің тиімділігін, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттілікті психологиялық талдау және болжау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттырады және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметті шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруге ықпал етеді. Пәннің мазмұны лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамытуға бағытталған; автоматтандыру дағдыларын дамыту; болашақ қызмет саласындағы қарым-қатынас жағдайларында кәсіби тақырыптарға диалогтік сөйлеуді дамыту; ақпараттық мәдениетті дамыту; студенттердің ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін арттыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Практикалық пәннің мақсаты студенттерде психологиялық эксперимент әдіснамасы, оның рәсімі және негізгі сипаттамалары бойынша білім жүйесін қалыптастыру; психологиялық экспериментті ұйымдастыру әдістерін пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру; психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу дағдыларын игеру, эмпирикалық деректерді жинау және ұсыну әдісін таңдау, оларды математикалық-статистикалық өңдеу, зерттеу нәтижелерін бағалау және оларды бастапқы зерттеу тұжырымдамасы шеңберінде түсіндіру, экспериментатор мен сыналушының өзара іс-қимыл жасай білушілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні «Тұлға психологиясына» қатысты ғылыми категориялар мен ұғымдарды, жеке тұлғаны зерттеудің негізгі отандық және шетелдік ғылыми тәсілдерін қалыптастыруға; жеке психология саласындағы тұжырымдамалық құралдарды өз бетінше қолдана білуге және алған білімдерін нақты жеке мәселелерді талдау үшін қолдануға арналған. Пәннің мазмұнына тұлғаның құрылымы, тұлғаның қалыптасуы, тұлғаның динамикасы, тұлғаның қоғамдағы өзекті мәселелері, тұлғаның ішкі әлемі, тұлғаның рухани болмысы және тұлғаның дамуындағы әлеуметтік контекст кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Практикум болашақ психологтардың психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс құралдарын пайдалану нормалары мен ережелерін меңгеру саласындағы құзыреттерін қалыптастырады; объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген техника мен тәсілдерді, негізгі әдістемелерді пайдалана білу, жеке және топтық жұмыстың интерперсоналды, мінез-құлық, кәсіби дағдылары, психодиагностикалық тексеру және түзету жұмыстары бағдарламасын жасау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім берудегі педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мазмұнына инклюзивті білім берудің жалпы мәселелері, инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының ұғымдық аппараты, оның Қазақстан Республикасында қалыптасу тарихы; адамның соматикалық, психикалық, моторикалық, зияткерлік, сөйлеу, сенсорлық, эмоционалды-еріктік дамуындағы норма мен ауытқу, денсаулық пен ауру, бұзылу, ақау ұғымдары; инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының негізгі міндеттері мен қағидаттары; ерекше мүмкіндіктері бар балалардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуіндегі психологтың кәсіби қызметі; ауытқып кететін дамудың психологиялық типологиясы, психологиялық сүйемелдеу жүйесі енгізілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық психология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгерген, тиімді ұйымдастырушылық дамуды психологиялық қамтамасыз ету бойынша барлық міндеттерді шеше алатын кәсіби мамандарды даярлау. Студенттер ұйымдастырушылық психологияның қазіргі жағдайымен, отандық және шетелдік ұйымдастырушылық-психологиялық теориялармен және тұжырымдамалармен танысады; басқарушылық қызметтің психологиялық негіздері туралы жүйелі білімді және оларды ұйымдарда практикалық мәселелерді шешуге қолдануды меңгереді; ұйымдастырушылық-психологиялық жұмыстың практикалық әдістері мен әдістерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әсер ету психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер психологиялық әсер мен оның көріну саласын, манипуляция процесін түсінудің негізгі тәсілдерін біледі, манипуляциялық технологиялар мен оларды қолдану шарттары, психологиялық қорғаудың түрлері мен механизмдері, практикалық қорғаныс әдістері және манипуляциялық әсерлерге қарсы тұру туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән отбасындағы тұлғаның психологиялық ерекшеліктері, некеге дейінгі мінез-құлық, отбасылық қатынастардың даму кезеңдері, ерлі-зайыптылық үйлесімділігі, қазіргі отбасының проблемалары мен үрдістері, ерлі-зайыптылардың өзара әрекеттесу заңдылықтары, отбасының микроклиматы, ерлі-зайыптылық қақтығыстар, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктер және отбасындағы тәрбие шарттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған жалпы кәсіби білім мен дағдыларды қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізуге қатысу мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эмоциялар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнына эмоциялар психологиясының өзекті мәселелері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі эмоцияларды қарастырудың әртүрлі түсіндірмелері мен негізгі тәсілдері; эмоциялардың адам психикасының әртүрлі салаларымен байланысы; эмоциялардың физиологиялық, психодинамикалық (мотивациялық), танымдық теориялары; эмоционалды күйлер және эмоциялардың даму жолдарын анықтаудың әртүрлі тәсілдері; эмоционалды жағдайларды диагностикалау және түзету, түзету әдістері туралы білім кіреді: арт-терапия, музыкалық терапия, психодрама және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • " Кәсіпкерліктің экономикалық негіздері " Майноры Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негізін қарастырады, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және талдау сұрақтарын, оның тиімділігін бағалау, кәсіпкерлікті дамытуды мемлекеттік реттеу механизмін және оны қолдауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Курсты игерудің мақсаттары - жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы және көріну тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу. Пәннің мазмұнына жүйелі жеке айырмашылықтарды сипаттау мен түсіндірудің теориялық және әдіснамалық негіздері, жеке тұлға мен интеллекттің құрылымы мен генезисін, жеке-теориялық парадигмаларды, адамның жеке психологиялық сипаттамаларының құрылымын, олардың пайда болуындағы қоршаған орта мен генетикалық факторлардың рөлін, жеке-психологиялық сипаттамалардың даму, оқыту, іс-әрекет, тұлғааралық өзара әрекеттесу сипатына әсері кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде еңбек психологиясының ғылыми психологиялық бағыт ретіндегі ерекшелігі және оның адам туралы ғылым құрылымындағы орны туралы түсінік қалыптастырады; еңбек психологиясы саласындағы қазіргі психологиялық идеялардың дамуының негізгі ұғымдары мен тенденцияларымен, қазіргі ұйымдастырушылық ортадағы жеке тұлғаның еңбек қызметінің ерекшелігімен таныстырады; оны оңтайландыру бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттердің дамуына ықпал етеді; жеке тұлғаның жеке психологиялық сипаттамаларының ерекшеліктерін ашады, еңбек қызметінің субъектісі ретінде және ұйымдағы еңбек процесін оңтайландыру жолдары туралы нақты түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы стратегиялық мемлекеттік жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің Қазақстан Республикасындағы стратегиялық мемлекеттік жоспарлау саласындағы білімдерін қалыптастыруға, сыртқы ортаның тұрақты өзгерістері жағдайында мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын әзірлеу, мониторингілеу және бағалау негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу пәні психологиядағы инновациялық технологиялар білімін, әлемдік тәжірибеде және Қазақстанда психологтардың жұмысына психологиялық инновацияларды енгізу тәжірибесін: суретпен емдеу, IT-әзірлемелерді пайдалану, музыкамен емдеу, би-қимыл терапиясы және т.б., әлеуметтік салада инновациялық технологияларды енгізу бойынша болашақ психологтардың құзыреттілігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Кәсіпкерліктің экономикалық негіздері" Майноры Фирма экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру барысында студент кәсіпорынның/фирманың мәнін шаруашылық объектісі ретінде зерттейді, ұйымдардың ресурстық базасын және осы ресурстарды пайдалану тиімділігінің көрсеткіштерін қарастырады және талдайды, фирманың/кәсіпорынның жұмыс істеу механизміне талдау жасайды және фирманың қызмет ету нәтижелерінің тиімділігіне баға береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға қойылатын талаптармен таныстырады және зерттеу құзыреттерін қалыптастырады. Курс психологиядағы ғылым мен ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді игеруге бағытталған, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу бойынша құзыреттерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патопсихология негіздері
    Несиелер: 5

    • Оқу пәні патопсихологияның негізгі ұғымдары, оның пәні, міндеттері, психология, психиатрия және басқа да байланысты білім салалары үшін іргелі және қолданбалы маңызы туралы білімді қалыптастырады; шекаралық нейропсихологиялық, тұлғалық бұзылулар, психикалық аурулар мен мінез-құлық бұзылыстары, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдар кезіндегі психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар; кәсіби әдістерді қолдана отырып, танымдық сала мен жеке тұлғаға патопсихологиялық зерттеу жүргізудің практикалық дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психоәлеуметтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу пәні психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету, психотерапиялық көмек, әлеуметтік-психологиялық патронаж, психопрофилактикалық жұмыс, психологиялық тренингтер, клиенттерді өзара қолдау топтарына қатысуға тарту, шұғыл (телефон арқылы) психологиялық көмек, психологиялық қолдау сияқты түрлі салаларда психоәлеуметтік практикада заманауи технологияларды қолдану бойынша болашақ психологтардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік ауытқулар
    Несиелер: 5

    Пән халықтың әртүрлі топтарының мінез-құлқының әртүрлілігі мен себептерін түсіну үшін қажетті білімді, сондай-ақ әлеуметтік қызметкерлердің қатысуымен алдын алу іс-шараларын жүргізудің қажеттілігі мен тиімділігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс аясында стресс және депрессия, агрессивті мінез-құлық, қылмыс, отбасындағы зорлық-зомбылық, суицид, урбанизация патологиясы, алкоголизм, нашақорлық, жезөкшелік, адам трафигі мен құлдық, діни экстремизм, сыбайлас жемқорлық сияқты әлеуметтік құбылыстар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Педагогикалық менеджмент» пәнаралық курсы
    Несиелер: 5

    • Оқу пәні педагогикалық менеджменттің мақсаттары, міндеттері мен деңгейлері, педагогикалық жүйелерді басқару туралы білімді әлеуметтік басқарудың бір түрі ретінде қалыптастыру; педагог қызметінде мақсат қою, шешім қабылдау және жоспарлау туралы; педагогикалық персоналды тиімді басқару әдістерін қолдану білігін жетілдіру, педагогтің ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін, педагогикалық басқару стилін (басшылық, өзара іс-қимыл) талдау, сабақта педагогтің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін бақылау және талдауды жүзеге асыру; педагогтің кәсіби жетістігі мен бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізу бойынша ұсынымдар тұжырымдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйелерін басқарудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқу пәні білім беру жүйесін басқарудың қазіргі заманғы технологияларының ерекшеліктері, олардың білім беру сапасын қамтамасыз етудегі маңызы туралы білімді қалыптастырады: мемлекеттік-қоғамдық басқару, басқарудағы коммуникативті технологиялар, инновациялық процестерді басқару, денсаулық сақтауды басқару технологиялары, әдістемелік жұмысты басқару, мектепке дейінгі білім беруде ойын-техникалық менеджментті қолдану технологиясы, жеке менеджментті қолдану технологиясы, басқарудың ақпараттық технологиялары, диалогтық басқару технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өңірлік деңгейде білім беру саласындағы мемлекеттік-жеке әріптестік
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде білім беру саласындағы МЖӘ негізгі қағидаттары, нысандары мен әдістері, білім беру саласын инфрақұрылымдық қамтамасыз ету саласындағы мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимыл тетіктері туралы білімді; МЖӘ саласындағы құқықтық актілер мен бағдарламалық құжаттарды пайдалану дағдыларын, өңірлік деңгейде білім беру саласындағы МЖӘ жобаларының тиімділігін бағалауды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесін құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер білімді құқықтық кеңістіктің элементі ретінде меңгереді; білім беру туралы ҚР заңнамасының жүйесін, білім беру туралы ҚР заңнамасының конституциялық негіздерін, білім беру жүйесін құқықтық реттеу тетіктерін, білім беру құқықтық қатынастарын, білім беру саласындағы заңды жауапкершілікті зерделейді; білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздерін, білім беру мекемесі қызметінің құқықтық мәртебесі мен құқықтық негіздерін және білім беру процесі субъектілерінің құқықтық мәртебесінің мазмұнын; білім беру сапасын басқарудың құқықтық реттелуін және білім туралы халықаралық заңнаманың құқықтық реттелуін зерделейді және талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымын стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Оқу пәні стратегиялардың типологиясы, стратегиялық басқару процесінің мәні туралы білімді меңгеру арқылы білім беру ұйымын стратегиялық басқару саласындағы басқарушылық құзыреттерді қалыптастыруға; "миссия", "пайымдау", "құндылықтар", "мақсат" негізгі ұғымдарын түсінуге; сыртқы және ішкі ортаны стратегиялық талдауды жүзеге асыру біліктерін қалыптастыруға (бенчмаркинг, SWOT-талдау және т.б.) бағытталған; стратегиялық жоспарлаудағы сапалы индикаторлар мен сандық көрсеткіштер туралы, білім беру ұйымдарының рейтингтерге, ранжирлеуге қатысуы; стратегиялық жоспарлау, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді стратегиялық жоспарлау, болжау және жобалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық және цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу пәні цифрлық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін ашады, дайын цифрлық білім беру ресурстарының сараптамасын жүзеге асыру, кейіннен білім беру платформасына көшірілетін ақпараттық білім беру орталары мен басқару жүйелерін интеграциялау және пайдалану, білім беру ұйымдарының: сайттар, электрондық пошта сервистеріне қол жеткізуді ұсыну технологиялары, білім беру орталарында пайдаланушыларды қолдау, зерттеу қызметіндегі цифрлық технологиялар және оларды инклюзивті білім беруде қолдану туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Оқу пәні теориялық білімді игеруге, басқарушылық міндеттерді орындау қабілетін дамытуға, білім беру саласының қазіргі жағдайы үшін тиімді және оның даму перспективаларын ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Проблематика мынадай: білім беру жүйесін жаңғырту. Білім беру ұйымының тәуелсіздігі, дербестігі, білім беру субъектілерінің дербестігі білім беру процесінің тиімділігін арттырудың қажетті шарты ретінде. Ақпараттық-білім беру ортасы және білім беру ұйымдарын дамытудың әлеуметтік-әкімшілік ресурстары. Білім беру ұйымының заманауи тұжырымдамасы мен даму бағдарламасы. Білім беру ұйымы мамандарының кәсіби өзара іс-қимылын қалыптастыру және басқару стилі. Білім беру жүйесін басқарудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Білім беру инновацияларын басқару. Білім беру процесінің технологиялық негізінің инновациялық менеджменті. Білім берудегі экономикалық инновациялар. Педагогикалық инновацияларды басқару. Білім берудегі ұйымдастырушылық инновациялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім сапасын бағалаудың ішкі және сыртқы жүйесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні: мұғалімдердің өсуінің ұлттық жүйесі: педагог қызметкерлерді аттестаттау жүйесіндегі инновациялар: білім сапасын халықаралық зерттеу, білім беру ұйымдарының ішінде бақылау жүргізудің нормативтік-құқықтық негіздері, бақылау функцияларын іске асырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, білім беру ұйымын басқару жүйесінде сапаны қамтамасыз етудің ішкі жүйесі, білім беру ұйымын басқару жүйесінде сапаны қамтамасыз етуді сыртқы бағалау, білім беру ұйымын басқару жүйесінде білім беру сапасын үздіксіз жақсарту процестері; білім берудегі басқарушылық міндеттерді іске асыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық құқықтарды соттан тыс қорғау нысандары
    Несиелер: 5

    Студенттерді соттан тыс құқықтық қорғау институтымен дауды баламалы шешу әдісі, кәсіпкерлер құқығын соттан тыс қорғау нысандары, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғаудың басқа (сотқа дейінгі) нысандары ретінде таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өңірлерде білім беру жүйесін мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Пән өңірлік деңгейде білім беру жүйесін мемлекеттік реттеу саласындағы білімді қалыптастыруға және басқарушылық шешімдердің білім беру қызметтерін ұсыну сапасына әсерін бағалау біліктерін, білім беру саласындағы басқару жүйесінің тиімділігін талдау әдістерін пайдаланудағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, азаматтық ұстанымын, дене және экологиялық мәдениетін, академиялық адалдық мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілікті және коллаборацияға дайындығын көрсетеді

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде грамматикалық білімдері мен сөйлеу құралдары мен академиялық түрде ауызша және жазбаша түрде баяндау дағдыларын пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асырады, қарым - қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдайды

  • Код ON3

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр түрлерін пайдаланады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер

  • Код ON4

    Құқық құндылықтарын және ортақ игілік тұжырымдамасын түсінеді; құқық пен заңға құрметпен қарауды, құқыққа қарсы мінез-құлыққа, сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті көрсетеді, әділ мінез-құлық пен құқық қолдануға ұмтылады; өз іс-әрекеттерінің құқықтық, моральдық-этикалық салдарын бағалайды; академиялық адалдық стандарттарына бейілділікті, іскерлік қасиеттерді көрсетеді

  • Код ON5

    Білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты, білім беру жүйесінің жұмыс істеу мақсаттары мен міндеттерін, білім беруді мемлекеттік басқарудың мәнін, білім беру саласындағы мемлекеттік жоспарлауды, өңірлік деңгейде білім беруді басқаруды біледі және жұмыс істейді, интеграцияланған ақпарат береді және Қазақстан Республикасында білім беру жүйесін дамыту және жетілдіру мәселелері бойынша талдау мен болжам жасайды

  • Код ON6

    Басқару ғылымдарының негізгі ережелерін іске асырады, білім беру саласын инфрақұрылымдық қамтамасыз ету саласындағы мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимыл тетіктерін білетіндігін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын, білім беру қызметтерін ұсыну сапасына басқарушылық шешімдердің әсерін бағалай білуді көрсетеді, сыртқы ортадағы тұрақты өзгерістер жағдайында білім беруді басқару жүйесінің тиімділігін талдау әдістерін қолданады

  • Код ON7

    Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың халықаралық және отандық тәжірибесін, білім беру ұйымы қызметінің бағдарламаларын, жоспарларын, жобаларын және нәтижелерін бағалаудың әдістерін, технологиялары мен құралдарын қолдана білуін көрсетеді; білім беру қызметтерін ұсыну сапасының ішкі және сыртқы мониторингін және сараптамасын жүзеге асырады; білім беру ұйымдарында білім беру сапасы жүйесін ішкі және сыртқы бағалаудың әдістері мен рәсімдерін, ұғымдарын, қағидалары мен қағидаттарын жаңғыртады

  • Код ON8

    Білім беру ұйымының ақпараттық-цифрлық ортасын қолдаудың қазіргі заманғы электрондық құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын көрсетеді, білім беру қатынастарына қатысушылардың, әлеуметтік серіктестердің әртүрлі пікірлері жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдайды, қақтығыстардың алдын алады және өз ұстанымын қорғайды; білім беру ұйымы дамуының әлеуметтік-әкімшілік ресурстарын, білім беру сапасы жүйесін бағалау нәтижелерін бағалайды; білім беру сапасы жүйесіндегі проблемаларды, тәуекелдер мен кемшіліктерді анықтайды; білім берудегі басқарушылық міндеттерді іске асыруда шығармашылық және талдамалық қабілеттерін көрсетеді

  • Код ON9

    Орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен дамуы, оның негізгі бөлімдері, олардың құрылымдық ерекшеліктері, жүйке жүйесінің функционалдық ұйымдастырылуы, рефлекторлық мінез-құлықты ұйымдастырудың нейрондық механизмдері және ми функцияларын жүйелік ұйымдастырудың принциптері туралы білімді көрсетеді; адамның жоғары жүйке қызметінің заңдылықтарын түсіну үшін жүйке жүйесінің анатомиясы туралы білімді қолданады, психиканың анатомофизиологиялық негіздерін түсінеді, жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы саласындағы заманауи зерттеулердің нәтижелері туралы ақпаратты табу және пайдалану

  • Код ON10

    Психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістері туралы білімдерін көрсетеді, эволюция процесінде психиканың пайда болуы мен дамуының психологиялық теорияларын талдайды; психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әр түрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін біледі, өз қызметін оңтайландыру мақсатында кәсіби психолог ретінде өз қызметін талдау дағдыларын меңгерген, психологияның іргелі және қолданбалы салаларының ерекшеліктері мен мақсаттарын, олардың пайда болуы мен дамуын түсінеді

  • Код ON11

    Психологиялық зерттеу дизайнын әзірлеу, психологияның әртүрлі ғылыми және ғылыми-практикалық салаларында кәсіби білім мен іскерлікті қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізу білігін көрсетеді; психологиялық зерттеу нәтижелерін талдау, бағалау және түсіндіру, теория мен эмпирикалық деректердің арақатынасын тексеру және бағалау, есептік құжаттаманы дайындау және ғылыми мақалалар мен баяндамалар түрінде алынған деректерді қорыту тәсілдерін меңгерген

  • Код ON12

    Инновациялық психоәлеуметтік технологияларды білуін көрсету, психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру, психологиялық түзету, психологиялық көмек және қолдау дағдыларын, объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген техника мен тәсілдерді, негізгі әдістемелерді пайдалану дағдыларын меңгеру, жеке және топтық жұмыстың тұлғааралық, мінез-құлық, кәсіби дағдыларын көрсету, жеке тұлғаны, топты психологиялық қолдау бағдарламасын жасау дағдыларын көрсету

  • Код ON13

    Оқу іс-әрекетінің, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу мен дамытудың психологиялық феномендері мен заңдылықтарын, кәсіби ойлау, психологиялық мәдениет, этика, тиімді коммуникация, ынтымақтастық және өзара іс-қимыл тәсілдерін меңгерудің қалыптасқандығын көрсетеді

  • Код ON14

    Инклюзивті білім беруді іске асырудың қазіргі заманғы жағдайларын, инклюзивті білім беру ортасын нормативтік-құқықтық және ақпараттық қамтамасыз етуді, инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдауды, инклюзивті білім беру нәтижелілігін бағалау критерийлері мен көрсеткіштерін біледі; білім беру процесін психологиялық қолдау бағдарламаларын әзірлеу, халықтың әртүрлі топтарымен және әлеуметтік институттармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс дағдыларын жүзеге асырады

  • Код ON15

    Экономикалық процестердің табиғатын түсінуді, кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларын көрсету, оларды тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін пайдалану, кәсіби салада бизнесті құру және дамыту, оның табысты жұмыс істеуі үшін жағдайларды дамыту

6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Бизнес Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B041 Психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top