Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика және робототехника в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Жоғары математика
    Несиелер: 4

    Дифференциалдық және интегралдық есептеу. Тізбектер мен қатарлар. Дифференциалдық теңдеулер. Компьютерлік математика жүйелерін қолдана отырып, практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар өлшеулер мен сынақтардың дәлдігін бағалау үшін ықтималды және статистикалық әдістерді қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдер және автоматтар теориясы
    Несиелер: 3

    Тілдер, грамматика және шекті автоматтар теориясының негізгі түсініктері. Оларды ұсыну мен танудың күрделілігіне байланысты тілдердің иерархиясын түсіндіру. Тану есептерін шешу үшін соңғы модельдерді құру дағдылары. Әр түрлі есептеу модельдері үшін проблемалардың шешілмейтіндігін дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі түсініктері мен әдістері. Матрицалар, детерминанттар, сызықтық теңдеулер жүйесі. Әр түрлі математикалық есептерді шешуге ғылыми көзқарас. Абстрактілі логикалық ойлау. Қазіргі математикалық терминдермен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканың математикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курста студенттер математикалық информатиканың негіздерін меңгеру үшін ақпарат теориясының әдістері, комбинаторика, математикалық логика және алгоритмді графикалық түрде ұсыну тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Программалауды оқыту әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттердің программалау дағдыларын, алгоритмдік сауаттылығы мен жүйелік ойлауын, сонымен қатар программалауды оқыту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер Python тілінің стандартты кітапханасын пайдаланып сандарды, мәтіндерді және олардың жиынтығын өңдеуді және сақтауды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік ойындарды программалау әдістері
    Несиелер: 6

    Курс Python программалау тілінде Pygame көмегімен графикалық компьютерлік ойындарды құруды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Pygame кітапханасы және оның функциялары туралы білім алады. Курс барысында студенттер нақты компьютерлік ойындар жасау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде электрондық құрылғылардың жұмыс қабілеттілігін тексеру және оларды пайдалану; сызықтық және сызықтық емес электр тізбектеріндегі өтпелі және орнатылған процестерді есептеу әдістерін қолдану; роботтардағы электр схемаларын құрастыру және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйелік программалық қамтама
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында студенттер компьютердегі жүйелік программалық қамтама құрылымы мен құралдары, жүйелік процесстерді басқаруды ұйымдастыру, операциялық жүйелерді конфигурациялау мен администрациялау туралы білімді меңгереді. Сондай-ақ компьютердің аппараттық ресурстарын басқару үшін операциялық жүйе функциялары мен құралдарын пайдалануды, практикалық тапсырмаларды орындауда заманауи жүйелік программалық қамтама мүмкіндіктерін қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 6

    Курста компьютер архитектурасының типтері, енгізу-шығару құрылғылары,процессор, адресация тәсілдері, операциялық жүйелер, процестер мен ағындар және BIOS функциясының мүмкіндіктері қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютерді жеке құрылғылардан құрастыру, аналық тақшаны жинау, кабельдерді жалғау, операциялық жүйені орнату, жадыларды бөлу, ОЖ-ні өшіру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 5

    Бұл курста механиканың физикалық негіздері, термодинамика, электродинамика, тербелістер мен толқындар физикасы мен кванттық физика негіздері қарастырылады. Курс барысында студенттерде физикалық заңдар әлемінде жұмыс істейтін инженерге қажет физикалық білім қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Программалау тілдері және технологиялары
    Несиелер: 6

    Курста алгоритмдеу негіздері, программалау тілдері мен технологияларының түрлері, алгоритмдік тілдер операторларының түрлері мен мәліметтер типтері, стандартты модульдер мен программалау стилін пайдалана отырып программалар әзірлеу, программалау сапасының көрсеткіштері, программаларды қайта өңдеу және тестілеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Робототехникалық жүйелер динамикасы
    Несиелер: 6

    Курста басқарылатын манипуляторлар мен жүретін құрылғыларға қатысты робототехникалық жүйелер механикасының негіздері оқытылады. Курстың теориялық бөлімінде қатты денелер жүйелерінің динамикасы қарастырылады. Практикалық бөлісде кеңістіктік қозғалыстағы жазық манипулятордың, антропоморфты механизмнің және аяқтары бар автоматты жүру аппараттарының мысалдары келтірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Схемотехника
    Несиелер: 6

    Бұл курста цифрлық интегралды схема және оның робототехникада практикалық қолданылуы оқытылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттерде интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы, типтік микропроцессорлық жүйелердің сәулеті мен программалануы, электрондық схемаларды автоматты модельдеу және жобалау әдістері туралы білім қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектіге бағытталған программалау тілін оқыту
    Несиелер: 6

    Бұл курс объектіге бағытталған программалау тәсілінің негізгі ережелерін, құралдарын, технологияларын және оны объектіге бағытталған програмалау тілдерінің бірінде (C++, C#, Java, Python) жүзеге асыруды қарастырады. Сонымен қатар курс барысында студенттер объектіге бағытталған программалау тілін оқытудың әдістері мен дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бастауыш мектепте АКТ оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл курста бастауыш мектепте АКТ пәнін оқытудың негізгі принциптері қарастырылады. Бастауыш мектепте АКТ-ны оқытудың әртүрлі тәсілдері, АКТ-ны оқытуды ұйымдастырудың түрлері мен формалары, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларына АКТ-ны оқытудың психофизиологиялық ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық технологияларды оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Деректер қорын құру және пайдалану үшін негізгі түсініктер, әдістер мен құралдар. Даму тарихы және қазіргі жағдайы. Дерекқорды басқару жүйелерін типтік ұйымдастыру. Деректер үлгілері, мәліметтер базасының технологиялары негізінде ақпараттық жүйелерді жобалау принциптері. Реляциялық мәліметтер базасының теориялық негіздері. SQL тілі және оны стандарттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интеллектуалды жүйелерді орта мектепте оқыту
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді жасанды интеллект жүйелерімен шешілетін негізгі міндеттердің техникалық құралдарымен; жасанды интеллектінің заманауи жетістіктерін түсінуге негіз болатын тұжырымдамалар мен әдістермен таныстыруды қарастырады. Курсты оқу барысында студенттер мектепте интеллектуалды жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Сондай-ақ интеллектуалды жүйелерді Python, С++ және т.б. программалау тілдері арқылы жүзеге асыруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • BigData
    Несиелер: 5

    BigData технологиялары. BigData технологияларын қолданудың ерекшеліктері мен болашағы. Белгілі бір тапсырма үшін қажетті инфрақұрылымды құру нұсқалары. Әртүрлі құралдарды қолдану арқылы BigData технологияларын практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект саласындағы жұмыстың негізгі бағыттары. Жасанды интеллектке арналған программалау тілінің синтаксисі. Білім ерекшеліктері және оларды ұсыну модельдері. Сараптамалық жүйелерді әзірлеу әдістері. Бағдарламалық жасақтаманы жобалау және жөндеу кезінде технологиялық және функционалдық стандарттарды, сапа мен сенімділікті бағалаудың заманауи модельдері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері (информатикада)
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика және 3D принтинг
    Несиелер: 6

    Компьютерлік графиканың әдістері мен құралдары. Векторлық, растрлық және үш өлшемді графиканың ерекшеліктері. Компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздері. Арнайы бағдарламалық жасақтамадағы кескінді құру және өңдеу әдістері. Аддитивті, FDM, SLA, SLS 3D форматында суреттерді басып шығару технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Модельдеу принциптері. Модельдерді ұсыну әдістерінің жіктелуі. Объектілерді, процестерді, құбылыстарды ресімдеу және оларды компьютерде жүзеге асыру әдістері. Модельді математикалық және алгоритмдік түрде көрсете білу. Ақпараттық жүйелердегі процестерді модельдеу. Ақпараттық процестердің модельдерін құру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника
    Несиелер: 5

    Курс мехатрондық модульдердің, білім беру роботтарының бөлшектерін және оларды құрастыруды, компьютерлік және электротехникалық компоненттерді біріктіру принциптерін оқытады, олардың негізінде инновациялық жүйелер мен машиналар жобалау және құруды қарастырады. Сондай-ақ білім беру роботтары мен жүйелерін құрастыру бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беруде клиент-сервер технологиясын қолдану
    Несиелер: 6

    Клиент-серверлік технологияларды жобалаудың негізгі принциптері. Клиент-сервер ортасында деректерді басқару принциптері мен әдістері. Белгілі бір тапсырма үшін ақпараттық модель құру. Клиент-серверлік технологияны қолдану, қолданбалы аймақты логикалық және физикалық деңгейде талдау әдістері. Клиент-сервер ортасында жұмыс істеу заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер және бұлттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Компьютерлік желілердің жұмыс істеу және құрылу принциптері. Байланыс жабдықтарының функционалды мүмкіндіктері. Хаттамалардың мақсаты және желілерде мәліметтерді алмасу технологиясы. Компьютерді баптау және компьютер желісіндегі ақауларды жою. Кәсіби мәселелерді шешуде бұлттық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатиканы және робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында информатика және робототехника сабақтарында оқыту әдістерін, формалары мен құралдарын жүзеге асырудың ерекшеліктері. Ғылыми-әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға және мектепке робототехниканы енгізуге дайын болу, робототехника мүмкіндіктерін студенттердің инженерлік мәдениет саласындағы негізгі идеяларын қалыптастыру құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Arduino программалау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер Arduino-мен жұмыс істеу принциптерін техникалық және программалық жағынан қарастырады. Сонымен қатар, Arduino-да аспаптар мен роботтарды құруды, олардың қимыл-қозғалысын программалауды үйренеді. Сондай-ақ болашақ оқушыларға Arduino технологиясын оқыту әдістемесін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Роботтарды программалау әдістері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттерде роботтарды программмалаудың жалпы принциптері туралы білім қалыптастады. Курс барысында роботтардың қолданбалы программалық қамтамасын әзірлеу ортасы (LEGO Mindstorms EV3, ROBOTC, NXT және т. б.), роботтарды программалау тілдері ( Java, с++, Python және т. б.) және роботтарды басқару тәсілдері тәрізді тақырыптар қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • PHP программалау тілі
    Несиелер: 5

    Тіл синтаксисі және операторлар. Деректерді серверге жіберу әдістері және оларды PHP көмегімен өңдеу. Желілік мәліметтер базасы, құжаттың XML элементтерін өңдеу. Үлгі түсінігі және оны PHP программалау тілінде қолдану. Fast Template және Smarty шаблондарының сыныптары. Веб- программалау мәселелерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Виртуалды робототехника
    Несиелер: 5

    Курста LEGO роботтарды виртуалды ортада құрастыруды ұйымдастыру, Lego Digital Designer, LeoCad, Vrep және т.б. программаларының көмегімен роботтың жұмысын және оның виртуалды кеңістіктегі объектілермен өзара әрекеттесуін симуляциялауға мүмкіндік беретін виртуалды ортаны робототехникада қолдану мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Программалар мен деректердің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Шифрлаудың негізгі әдістері. Практикалық есептерді шешуде оларды қолдану мысалдары бар криптографиялық хаттамалар. Криптожүйелерде қолданылатын негізгі алгоритмдер, сондай-ақ программалар мен деректердің қауіпсіздігін арттыру үшін қолданылатын шаралар. Компьютерлік желілердегі осалдықтарды анықтау, түзету және алдын-алу. Программалардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі осалдықтарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру ережелері және зерттеу әдістемесі. Әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасау кезінде өзіндік іс-әрекеттің рефлексия дағдыларын дамыту және бекіту, зерттеу нәтижелерін таныстыру, ғылыми таным әдістерін игеру. Оқушылардың дербестігін дамыту және өз қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Веб қосымшаларды әзірлеу әдістері
    Несиелер: 5

    Веб-сайттарды әзірлеу, баптау, қолдау және өңдеу. Ғаламдық компьютерлік интернет желісі және стандартты веб-сайттарды өз бетінше құру және олардың мазмұнын басқару дағдылары. Web Modeling Language (WebML) әзірлеу әдісі және тілі. Web Site Design Method (WSDM) web-қосымшаларын әзірлеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Ақпаратқа рұқсатсыз қолжеткізуді, пайдалануды, ашуды, бұрмалауды, өзгертуді, зерттеуді, жазуды немесе жоюды болдырмау тәжірибесі. Ақпаратты енгізу, шығару, жіберу, өңдеу және сақтаудың ақпараттық процестерін жүзеге асыру кезінде ақпаратты қорғау. Ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық және техникалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми жұмыстардың мақсаты мен міндеттері. Мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау әдістері. Жобалау жұмыстарын әзірлеудің негізгі және қосалқы құралдарын қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте желілер мен веб-қосымшаларды әзірлеудің желілік ресурстарын және аспаптық программалық құралдарын пайдаланады

  • Код ON10

    Қойылған міндетке сәйкес ақпараттық жүйені жобалайды және компьютерлік жүйелер мен желілерде деректерді (BigData) қорғауды қамтамасыз етеді

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON1

    Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген және икемді дағдыларды (Soft skills) меңгерген көшбасшы-қыз

  • Код ON9

    Виртуалды орындаушылар мен жасанды интеллектіні басқару үшін алгоритмдер құрады, сондай-ақ әр түрлі әзірлеу орталарында роботтардың модельдерін құрастыру және программалау технологияларын меңгерген

  • Код ON5

    Кәсіби қызмет процесінде физика-математикалық аппаратты, информатика теориясын, компьютерлік модельдеу әдістерін, зерттеудің есептік және эксперименттік әдістерін қолданады

  • Код ON6

    Қолданбалы есептерді шешудің программалық прототиптерін және компьютерлік, мобильді (iOS және Android платформаларында) қосымшалар жасау үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерін қолданады

  • Код ON8

    Арнайы программалық қамтамалар көмегімен объектілер, процестер мен құбылыстардың модельдерін өңдеу және визуализациялау әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Бағалау түрлерін ажыратады, сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін информатика мен робототехниканы оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін қолданады

Top