Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда ұйымның өндірістік, экономикалық, ғылыми-зерттеу, өндірістік және қаржылық қызметін ұйымдастыруға және табысты жүргізуге ықпал ететін экономикадағы математикалық әдістер мен модельдерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономиканың ғылым ретіндегі ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға, студенттерді экономикалық ғылымның негізгі ұғымдарымен таныстыруға, студенттерді өткен, қазіргі және болашақтағы экономика туралы білімнің негізгі формаларымен, экономикалық ғылымның соңғы бағыттарымен және өткенді, бүгінді зерттеу әдістерімен, сондай-ақ болашақты болжаумен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Математикалық және статистикалық модельдер мен әдістерді қолдана отырып, экономикалық объектілердің нақты сандық және сапалық өзара байланысын зерттейді. Әдістер болжамдардың сандық бағаларын алуға мүмкіндік береді (зерттелетін объект немесе оның аналогтары бойынша алдыңғы кезеңдердің тиісті деректеріне сәйкес басқа көрсеткіштердің мәндеріне және тиісті күтілетін қателерге байланысты бір көрсеткіштердің мәндерін).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік саланы реттеу
    Несиелер: 5

    Курс мемлекеттің әлеуметтік – экономикалық қызметтерінің белсенділігін арттыру арқылы, адам капиталын жетілдіруге бағытталған және соның негізінде барлық экономикалық секторлардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету негізінде әлеуметтік бағытталған нарықтық шаруашылықты қалыптастыру арқылы ұлттық экономиканың дамуын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салалық нарықтар
    Несиелер: 5

    Салалық нарықтар пәні студенттерді салалық өндірістік экономикасының нарыққа өтудің негізгі проблемаларын, экономикалық көрсеткіштік жүйелерін және олардың арақатынастарын, интенсификация бағалауының методикалық сұрақтары мен құрылымның тиімділігін, байланыс жүйесіндегі жаңа техниканың жұмыс істеуіне әсер ететін жағдайларды: резервте болған өндістерді табу үшін және еңбектік, материалдық және ақшалай байланыс ресурстарын жақсырақ қолдануға және басқаруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде экономикалық мәдениетті қалыптастыруға және экономикалық заңдылықтарды, теориялар мен категорияларды, сондай-ақ микроэкономикалық талдау элементтерін білу арқылы болып жатқан процестер мен құбылыстарға бағдарлай білуге бағытталған. Курс нарықтық ұйымды және нарықтың жұмыс істеу модельдерін зерттеуге бағытталған экономикалық субъектілердің нарықтық мінез-құлық теориясының негіздерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық инфрақұрылым
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты нарықтық инфрақұрылымды реттеу тетігін зерделеу, нарықты реттеу механизмін қалыптастыру; көтерме сауда нарығын, бөлшек сауда нарығын, өндіріс құралдарының нарығын, тауар биржаларын, бағалы қағаздар нарығын, еңбек нарығын, ақпараттық нарығын, туристік қызметтер нарығын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Трейд-маркетинг және электрондық коммерция
    Несиелер: 8

    Курс білім алушыларда маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және коммерциялық операцияларды жасау технологияларын қоса алғанда, электрондық коммерция негіздерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы ұйымды басқару үшін қажетті білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді пән аясында дайындау маркетингтік зерттеулер әдіснамасын және Интернет желісінің жұмыс істеуінің технологиялық аспектілерін пайдалану арқылы нарықтық мүмкіндіктерді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электрондық коммерциядағы жарнама
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларға электрондық коммерция мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыруға, электрондық коммерцияның теориялық негіздерін және фирмааралық өзара іс-қимыл процестерінде тұтынушылық нарықта оның технологияларын қолданудың практикалық негіздерін меңгеруге, ұтқыр және телевизиялық коммерцияның ерекшеліктерін белгілеуге, электрондық сауда алаңдарында интернетте жұмыс істеу дағдыларын қамтамасыз етуге, электрондық коммерция процестерінде фирмааралық өзара іс-қимылды ұйымдастырумен танысуға, тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық нарығында электрондық коммерция технологияларын зерделеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқару әдістері мен негізгі қағидалары.Заманауи шаруашылық жүргізу жағдайында кәсіпорынды басқару тәжірибесі мен теориялық негізін бекітуде жүйелі түрде зерттеу. Менеджмент саласындағы шешім қабылдау үрдісінде салалық бәсеке шартында заманауижұмыстардың тәсілдері мен әдістерімен танысу, себебі рыноктық экономикалық қатынастардың қалыптасуы жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы жаңа білімді меңгерген, білікті мамандарды дайындауды талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ұлттық шаруашылық жүйелерді талдау әдістемесін, олардың жұмыс істеуінің теориялық негіздерін, жұмыспен қамтуды макроэкономикалық реттеудің шарттары мен құралдарын, инфляцияны және экономиканың құрылымдық пропорцияларын меңгеруін қамтиды. Курс заманауи макроэкономикалық ойлауды қалыптастыруға, ұлттық және әлемдік нарықтардың өзара іс-қимылының жаңа теориялары мен тетіктерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баға белгілеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән тауар құнының экономикалық теориясының негіздерін және тауар бағасын құнды ақшалай білдіру ретінде қарастырады; сұраныс пен ұсыныс теориясын; нарық тепе-теңдігінің бағасын; нарықтық экономика жағдайында бағаны қалыптастыру ерекшеліктерін; бағаны қалыптастыру түрлері мен әдістерін; бәсекелестік және инфляция жағдайында баға саясаты мен баға стратегиясын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиа арналарды басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны медиаұйымдарды басқару принциптерін және басқа бизнес түрлерімен салыстырғандағы құрылымдарды басқару ерекшеліктерін; шығармашылық ұжымдарды икемді және бейімделген басқару ерекшеліктерін және шығармашылық персоналды уәждемелеу әдістерін; кәсіби саладағы есептерді шешу үшін ресурстардағы қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес статистикасы
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқып үйренуден студенттердің статистикалық ғылымды білуі басталады. Курс ұлттық экономиканы басқарудың маңызды құралдарының бірі болып табылады. Статистикалық әдіснаманы зерттей отырып, студенттер бизнес статистикасы туралы жеткілікті білім алады, оларды кәсіпорындағы ғылыми және практикалық қызметте пайдалану үшін кейбір кәсіби дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Курс барлық мамандықтар бойынша оқуға міндетті теориялық негізгі пәндер болып табылады. Курста қаржыны ұйымдастыру және басқару негіздері, Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы, мемлекеттік қаржы, сақтандыру негіздері, қаржының өзекті мәселелері жүйелі түрде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорын қызметінің негізгі ерекшеліктерін, халықаралық маркетингтегі шектеулер мен мүмкіндіктерді, халықаралық нарықтардағы маркетингтік коммуникация жүйесінің ерекшеліктерін және кәсіпорындардың халықаралық нарықтарға шығу стратегиясын және халықаралық маркетингтің кәсіпорын ауқымында жоспарлауды, ұйымдастыруды және бақылауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кәсіпкерлік құқықтың теориялық негіздеріне және экономикалық қызметті құқықтық реттеу қағидаттарына оқытуға, кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздері туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің экономикалық қызметі процесінде алынған білімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 5

    Салық және алым түсінігі. Қаржылық-экономикалық категория ретінде салықтардың мәні. Салықтардың функциялары. Жеке тұлғалардың табыстарына салынатын салық, оның мақсаты. Салық жүйесіндегі және бюджеттің кіріс көздеріндегі орны мен рөлі. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне салық салу. Ұйымдар мен жеке тұлғалардың мүлкіне салық салу, заңды және жеке тұлғалардан алынатын басқа да салықтар мен алымдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп - жалпыға бірдей қабылданған бухгалтерлік есеп және қаржы есептілігінің стандарттарына негізделген экономика мамандықтарының студенттеріне арналған негізгі курс. Бухгалтерлік есеп деректері бойынша барлық экономикалық қызмет сипатталады, оның кірісі немесе шығыны есептеледі, оның қаржылық жағдайы ашылады. Субъектінің мүліктік қауіпсіздігін бақылау және басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпарат жинақталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR мeнеджмент
    Несиелер: 5

    Оқыту барысында студенттер персоналды стратегиялық басқару негіздерін; кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру негіздерін; ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес Персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың мақсаттары, міндеттері мен түрлерін зерделейді; персоналды іріктеу және тарту саласындағы ұйым стратегиясының бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде бизнес-жоспарлау теориясы мен құралдарының негіздерін, бизнес-жоспарларды әзірлеу түрлерін, мүмкіндіктері мен шарттарын; бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің мазмұнын, есептілік нысандарын және бизнес-жобаның инвестициялық тартымдылығын бағалау көрсеткіштерін зерделеу; кәсіпорынның шаруашылық қызметінде бизнес-жоспарды құру, талдау және қолданбалы пайдалану әдістемесін іс жүзінде қолдану жоспарлануда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетинг басқару
    Несиелер: 5

    Ұсынылған пән маркетингті басқару әдістемесі бойынша теориялық білімді, маркетингтік басқарудың стратегиясы мен тұжырымдамасын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала бойынша маркетингтік талдау
    Несиелер: 6

    Курс белгілі қызмет аяларында маркетингтің ерекшеліктері мен қолданылу қажеттілігі туралы білімді, әртүрлі қызмет салаларында маркетингтік әрекетті жүргізуге мүмкіндік беретін құзіреттіліктер мен дағдыларды, маркетингтік технологиялар мен құралдарды қолданудың тәжірибелік дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтар маркетингі
    Несиелер: 6

    Курс маркетингті экономикалық және әлеуметтік құбылыс ретінде қарастыра отырып, аймақтық тұжырымдамадағы маркетинг қызметінің затын, маркетингтер аймағында маркетингтік зерттеуді өңдеуде ақпараттардың сандық және сапалық талдау әдістерін қарастыратын, ұйымды басқару міндеттерін шешуде аймақтық қалыптасуларды үлгілеудегі заманауи әдістерді, аймақты қаржыландыру және инвестициялау шарттарын, аймақтық маркетинг құралдарының кешендерін игеруді қарастыратын материал ретінде ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғаламтор-маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пән тауарлар мен қызметтер саласындағы интернет-маркетингтің ерекшеліктерін, ғаламтордағы нарықтық ортаны зерттеу және талдау негіздерін, тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, маркетингтік стратегияны әзірлеуді, интернет желісінде жоспарлау және бақылауды, қызметтер мен тауарлар бағасын есептеуді, баға белгілеу стратегиясын, қызметтер маркетингі моделін әзірлеуді, тауарлар мен қызметтер саласындағы клиенттік ниеттестік жүйесін және бәсекелестіктің ерекшелігін әзірлеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мерчандайзинг
    Несиелер: 10

    "Мерчандайзинг" пәні мерчандайзингтің теориялық негіздерін, жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін мерчандайзингтің құралдары мен әдістерін, сауда залында қолайлы атмосфераны құру тәсілдерін, тұтынушының мінез-құлқын басқару әдістерін, мерчандайзингті жіктеу және мерчандайзингті анықтау тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны маркетингтік ақпараттарды жинаудың әртүрлі құралдары мен әдістері туралы, оларды өңдеу, талдау және ұсыну туралы, маркетингтік зерттеу үдерістерін жоспарлау туралы, маркетингтік шешімдерді қабылдау туралы, бірінші және екінші деңгейлі ақпараттарды алу көздері туралы, маркетингтік зерттеу кезеңдері туралы, зерттеу жоспарын жасақтау туралы, маркетингтік зерттеуді жүргізгендігі туралы есеп мазмұнына қойылатын талаптар туралы білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туристік саладағы маркетингтік аудит
    Несиелер: 6

    Курсты иегру туристік кәсіпорынның маркетингтік ортасын, туристік нарықты және өнімді зерттеуді, бәсекелестерді анықтауды, туризм саласындағы өткізуді тұрақтандыру және жарнама мәселелерін, оларды жүргізу сапасы және сонымен байланысты туризм саласындағы маркетингтік сәйкесінше білімі бар кадрларды дайындау мәселелерін қарастырады, туризмнің мәдени-танымдылық бағыттарын және туризм түрлерінің даму перспективаларын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Mаркетингтегі заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 10

    Бұл пәнәртүрліақпараттықжүйелер мен технологиялардың, олардыңқұрамы мен ақпараттыөңдеудіңмүмкіндіктерінен, жүйелердіқолдайтынзаманауибағдарламалыққұралдардан, мәліметтербазасын, білімбазаларын, сараптамалықжүйелердіұйымдастыружәнеқұрупринциптерінен, әдістердентұрады. Ақпараттықжүйелердіинтеллектуализациялау, заманауитехникалықжәнебағдарламалықмультимедиялықтехнологияларды, мәліметтербазасыныңмодельдері мен сәулетін, басқаружүйелерінжәнеақпараттысақтауқұралдарынзерттеужобалауәдістері мен құралдары, жергіліктіжәнеглобалдыжелілердемәліметтербазасынбасқарудыңерекшеліктерін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бренд-менеджмент пәні базалық қағидаттарда, стратегияларда, ішкі логикада, заманауи коммуникативтік үдерістің ерекшеліктері мен үрдістерінде (визуалды, әлеуметтік және медиа коммуникацияларда) өздігінен бағдарлануға, коммуникативтіқұзыреттілікті және тәжірибеде бренд-менеджмент технологияларын тиімді қолдану мүмкіндігін арттыру үшін, бренд-менеджмент жаңа технологиялары мен құралдарын зерделеу, тұтынушылық, өнеркәсіптік, саяси салаларда брендтерді жылжыту және басқару қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақ үй бизнесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс қонақ үйлер мен басқа да орналастыру құралдарын басқарудың қазіргі заманғы жүйесінің теориялық негіздерін қалыптастыруға, қонақ үй кешендерінің жіктелуін, қонақ үй кәсіпорын персоналын ынталандыру әдістері мен мотивация түрлерін және қонақжайлылық индустриясының қазіргі заманғы даму үрдістерін зерттеуге және бәсекеге қабілеттілікті дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туризмдегі креативті маркетинг
    Несиелер: 8

    Бұл пән туристік индустрияда маркетингтік жүйенің құрылуы мен жұмыс істеуінің мәнін, студенттерді туристік қызметтерді жылжыту мен сатуда маркетингтік құралдарды практикалық қолдануға дайындайды, ішкі және халықаралық нарықтарда туристік қызметтерді сатудың әдістерін, жарнамалық, қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АӨК экономикасы
    Несиелер: 8

    Бұл пән агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі сала экономикасының мәнін, қызмет етудің нарықтық шарттарын, көрсеткіштерін, факторларын, саланың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін арттыру жолдарын және нақты іс-шараларды, ауыл шаруашылығының агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі материалдық өндірістің басқа салаларымен өзара іс-қимылын, объективті экономикалық заңдардың көрініс ерекшеліктерін қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 6

    Курс модельдеуге бағытталған тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыруға, тауарлар мен қызметтердің сатылымын тиімді басқаруға және бақылауға, сатуды басқару принциптерін, сату стратегиясын, тауарларды сатуды ұйымдастырушылардың мақсатты сипаттамаларын анықтау әдістерін, сату бөлімін ұйымдастыруға бағытталған.сауда ұйымының оңтайлы баға саясатын қалыптастыру жолдарын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 6

    Бұл пән мақсаты адам ресурстарын басқаруды ұйымдастыру және тиімді қолдану туралы білімді қалыптастыру болып табылатын өзара байланысты кешендерді, қызметкерлердің максималды мүмкіндіктерін жүзеге асыруды, еңбек нарығындағы ұсыныс пен сұранысты талдауды игеруді, қызметкерлерге деген қажеттілікті болжау және жоспарлау, кадрларды тарту, таңдау және жинақтау мүмкіндіктерін жүзеге асыруды қамтыған күрделі жүйелерді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық экономика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында электронды бизнестің негізгі тұжырымдамалары мен интернет технологияларына, веб-сайттарды әзірлеуге арналған дизайн тұжырымдамалары мен технологияларына, веб-сайттарды жылжытуға, онлайн жарнамаларға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Бұл курста маркетингтік жобаларды басқару және жасақтаудың жеке және топтық технологияларын, жобаның маркетингтік жүйесінің құрылымын, жобаларды басқарудың маркетингтік тәжірибесін, тұтынушымен қарым-қатынасты басқаруды, басқарушылық шешімдерді жасақтау және қабылдауды, жобаның өмірлік циклының барлық кезеңдерінде жобаларды басқару әдістерімен танысу, жобаларды басқарудың маркетингтік тұжырымдамасын, заманауи кәсіпорындардың маркетингтік саясатын және жобаларды жүзеге асыруды ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Ұсынылған пән өнеркәсіптік мәнге ие өнімдер нарығындағы маркетингтік қызмет ерекшеліктерін, тұтынушы тәртібінің белгілерін, өнеркәсіптік нарықтардың зерттелуі мен сегменттелуін, өнімдердің тұтынушылар нарығына бағытталуын, стратегиялардың қалыптасуы мен жүзеге асырылуын, өнеркәсіптік маркетинг кешенінің негізгі элементтерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 6

    Оқыту курсы компанияның іскерлік беделін жақсартуға ықпал ететін корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мәнін, өндірілетін тауарлар мен қызметтердің сапасын жетілдірудегі бизнестің әлеуметтік жауапты мінез-құлқының рөлін, қоршаған ортадағы экологиялық тепе-теңдіктің сақталуын, тұрақты дамуды қамтамасыз етудегі рөлін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логистика
    Несиелер: 8

    Білім алушыға логистика мазмұнын арнайы ғылым ретінде оның негізгі тұжырымдамаларымен және технологияларымен таныстыру, оның экономиканың жаһандық, макро, микрожүйелерінің қалыптасуындағы ролін айқындау. Логистиканың сатып алу, тасымалдау, өндірістік, ақпараттық, тарату секілді функционалды салаларын, сонымен қатар қор логистикасын, қоймалауды және сервистік қызмет көрсетуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық және білім беру қызметіндегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән білім беру және медициналық мекемелердің маркетинг концепциясының мәнін, білім беру және медициналық мекемелердің тауарлық, бағалық,коммуникациялық саясатын ұйымдастыру ерекшеліктерін, білім беру және медициналық мекемелердің қызметтерін тұтынушыларын маркетингтік зерттеу ерекшелігін, білім беру және медициналық мекемелердің қызметтерін тұтынушылар мінез-құлқының ерекшеліктерін, білім беру және медициналық қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік қызметін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бөлшек сауда желілеріндегі басқару
    Несиелер: 6

    Аталған пән ритэйлдағы экономика және желілік жаңа қалыптасуларды басқару аясындағы, бөлшек сауда желілерінің жағдайы мен даму қарқыны туралы, сауда логистикасындағы логистикалық сервистің жіктелуі туралы, сату және сатуды басқару стратегиясы мен тактикасы үдерісіндегі әлеуетті тұтынушылар тәртібін басқару туралы, бизнесті қалыптастыру және жүргізу саласындағы тиімді басқарушылық шешімдерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін кәсіби қызмет үлгісі мен құзіреттіліктерінің қалыптасуы мәселелері туралы теориялық және тәжірибелік білімді игеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агромаркетинг
    Несиелер: 8

    Пән өндіріс пен өңдеу секторындағы маркетингтік жоспарлаудың негізгі қағидалары мен ерекшеліктерін, агроөнеркәсіп кешеніндегі тауар нарығының жұмыс істеуінің негізгі тетіктерінің мәнін ашатын агроөнеркәсіптік кешендегі өнімнің маркетингін ұйымдастырудың тәсілдерін енгізеді. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді біледі: өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін өткізу маркетингінің ерекшеліктерін; ауылшаруашылық өнімдерін қайта өңдеу секторының қызмет етуін және тамақ өнімдерін өндірудегі заманауи маркетингтік стратегияларды талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық жоспарлау
    Несиелер: 8

    Аймақтық жоспарлау қалаларды жоспарлау және дамуын реттеу бойынша шешім қабылдауға арналған зерттеу әдістері мен қалалық ортаның қалыптасуы және қалалардың кеңістіктегі ұйымдастырылуы туралы теориялық білімді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Транспорттық маркетинг
    Несиелер: 8

    Пәнжалпы және көліктік маркетингтің ерекшеліктерін, кәсіпорындағы маркетингтік қызмет жүйесін, көлік нарығын зерттеу және көлік қызметтеріне сұранысты қалыптастыру, көлік маркетингі мен маркетингтік логистикадағы стратегиялық және тактикалық жоспарлаумен танысу, көлік қызметтерін жылжыту, коммуникация стратегиясы және өткізуді ынталандыру, көлік өнімінің жаңа түрлеріне тарифтерді белгілеу, тауарларды тарату: бөлу және тауар қозғалысы арналары, сондай-ақ әртүрлі көлік түрлерінде тауарларды тасымалдауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    Бұл пән стратегиялық маркетинг мәселелері туралы пікірлерді игеруді, негізгі түсініктерді үйренуді, стратегиялық маркетингтің мазмұны, қағидалары және әдістері негізінде заманауи экономикалық дағдының қалыптасуы н, сонымен қатар компания қызметін жоспарлауда әртүрлі тауарлар және қызметтер нарығында маркетингтік әдістеме ерекшеліктерімен танысуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Өнім өндірісіне және өндірілген өнімді өткізуге қажетті материалдық, еңбек және қаржы шығындары бойынша, әр түрлі меншік формасындағы кәсіпорындардың есебінде сипатталатын ақпараттар негізінде есептеулерді орындау, алынған нәтижелерді басқарушылық шешімдерді қабылдауда қолдану

  • Код ON10

    Нарық және тауар мәселелерін талдау, заманауи кәсіпорынның сату қызметін басқару саласындағы міндеттерді шешуге арналған алынған теориялық білімді қолдана отырып, нақты нарықта маркетингтік зерттеуді талдау нәтижелерін үйлестіру, сату көлемін арттыру стратегиясын жасақтау, ұйымның корпоративтік және бәсекелік стратегиясын жүзеге асыру, сонымен қатар сандық ортада бизнесті жүргізудің тактикалық әрекеттерін қалыптастыру

  • Код ON4

    Өмір сүрумен қатар өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу мақсатында жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, басқару әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу

  • Код ON8

    Жеке тұлғалық қызметте ақпараттық –коммуникациялық технологиялардың әр түрін қолдану: ғаламтор-ресурстар, ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлттық және мобильді қызмет көрсетулерді қолдану

  • Код ON1

    Қазақстан дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік тарихын тереңнен түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық бағытты ұстану

  • Код ON11

    Қолданбалы міндеттерді шешуге арналған заманауи маркетинг теориясын қолдану, кәсіпорын қызметінде маркетингтік құралдарды жүзеге асыру бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау, өз қызметін жүзеге асыратын сала ерекшеліктеріне байланысты қойылған мақсатқа сәйкес ұйымның маркетингтік стратегиясының қалыптасуына заманауи әдістерді қолдану, маркетингтік зерттеу жүргізу және өндірістің дамуын болжау

  • Код ON9

    Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі мәселелерін шешуге арналған экономикалық білім кешенін және сандық экономика құралдарын қолдану, қызметтің шаруашылық нәтижесіне әр түрлі шаралардың әсер етуін бағалау, нарықтық инфрақұрылым ерекшеліктерін тиімді қолдана білу, тауар қозғалысының оңтайлы нұсқаларын анықтау

  • Код ON3

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON12

    Академиялық мәтіндерді жасау және редакциялау дағдысын жүзеге асыра отырып, жүргізілген зерттеу нәтижелерін жинақтау, заманауи экономикалық жүйелердегі жағдайларды талдау, жіктеу, болжау және бағалау, ғылыми жасақтама нәтижелерін өндіріске енгізу

  • Код ON2

    Әлеуметтік желілермен қозғалыс және ғаламтордағы беделді басқаруда маркетингтің гипермедиялық ортасы және маркетингтік коммуникация құралдары жағдайында тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша формадағы байланысқа бару

  • Код ON6

    Қажетті кәсіби білімдерді игеру, кәсіпорынның шаруашылық-қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметінің (бизнес - жоспар) жобаларын жасақтау және бизнес-жобалардың оңтайлысын таңдау

  • Код ON5

    Экономикалық есептерді шешуде математикалық және статистикалық әдістерді қолдану, экономикалық үдерістер мен құбылыстарды сипаттау негізінде теориялық және эконометрикалық үлгілерді жасақтау, алынған нәтижелерді талдау және мазмұнына сәйкес үйлестіру

6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Social медиа маркетинг
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Гуманитарлы-техникалық академиясы

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг және жарнама
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top