Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау үшін маркетинг саласында теориялық білімдер мен зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалану, мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда кәсіби функцияларды орындау, кәсіпорындардың маркетингтік қызметін талдау және жоспарлау, қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, маркетинг саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты – экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процес-терді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курста экономикалық категориялар мен заңдар; нарықтық экономиканың заңдылықтары, микро- және макро деңгейде шектеулі ресурстар жағдайында экономикалық субъектілердің мінез-құлықы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономикадағы математика

    Пәннің мақсаты экономикадағы математикалық білім, модельдеудің практикалық дағдылары, экономикалық мәселелерді талдау және шешу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән экономикалық талдау үшін математиканың іргелі ұғымдарын зерттеуге, экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдануға, математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздей білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пәннің мақсаты – экономикалық агенттердің мінез-құлқының негізгі принциптері және микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән экономикалық агенттердің мінез-құлқы-ның себептерін талдау және олардың әртүрлі нарықтардағы шешімде-рінің тиімділігін және оларға мемлекеттің ықпалын бағалау үшін нақты экономикалық процестерге микроэконо-микалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Пәннің мақсаты: функционалдық бағыттарының интеграциясын қамтамасыз ету үшін логистиканың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Пән логистикалық жүйенің тұжырымдамасын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін; сатып алу мен жабдықтауды; логистикалық шығындарды оңтайландыруды, қорларды басқаруды, логистикалық басқаруды және логистиканың функционалды салаларында оңтайландыруды зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Пәннің мақсаты – қаржылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің негіздері, олардың жіктелуі, әлеуметтік – экономикалық процестердегі маңызы мен орны бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты жағдайларында қаржыны ұйымдастыру нысандары мен оларды қолдану әдістерінің өзара байланысы мен өзара байланысын түсінуге қол жеткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пәннің мақсаты – макроэкономикалық көрсеткіштерге, макроэкономикалық талдау әдістеріне және экономикалық саясаттың салдарын бағалауға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеуге мүмкіндік береді, макроэкономикалық саясаттың түрлерін және олардың құралдарын талдау, макроэкономика-лық талдау нәтижелерін негіздеу және макроэкономикалық талдауды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін білуге көмектеседі; бухгалтерлік есептің заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдану;бухгалтерлік есеп шоттарындағы жеке фактілерді анықтау және бағалау; активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алу бойынша білім жүйесін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеу

    Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулер жүргізу және ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін алға қойылған мақсаттарға жету құралы ретінде маркетингтік зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде маркетингтік зерттеулерді тиімді бағалау және талдау әдістері, әдістері; маркетингтік қызметті ұйымдастыру; компанияның даму стратегиясымен маркетингтік іс-шаралар қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Smart маркетинг

    Мақсаты – халықаралық ортада өнім мен бизнесті жылжытуға бағытталған маркетингтік аналитика және маркетингтік шешімдер туралы түсінік қалыптастыру. Пән заманауи маркетинг принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді; Smart маркетинг әдістері мен тәсілдерін қолдану; өндірісті басқаруда сандық жүйе жүйелерінің әдістерін қолдану; дәстүрлі және цифрлық арналарда науқандарды ұйымдастыру; үлкен деректермен және медиа-аналитикамен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Өнімнің сапасын басқару

    Пәннің мақсаты – халықаралық ISO стандартын қолданатын кәсіпорындарда өнім сапасын басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән менеджерлердің рөлі мен жауапкершілігін зерттеуге бағытталған; сапа шығындарын бағалау; кәсіпорындағы сапаны басқарудың практикалық мәселелерін шешу; сапаны жақсарту бойынша шаралар мен ұсыныстар әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Банктік маркетинг

    Пәннің мақсаты – қазіргі банк ісінде маркетингтік жұмыстың тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын қолдануда арнайы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән басқарушылық ойлауды қалыптастыруға, банк өнімдері (қызметтері) нарығындағы маркетингтік қызметтің мәнін түсінуге, сондай-ақ банк мекемелеріндегі маркетингтік жұмыстың практикалық дағдыларын дамытуға негіз қалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникация

    Пәннің мақсаты - Маркетингтік коммуникациялар кешені, элементтер, олардың өзара байланысы, жарнамалық маркетинг саласында білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру әдістерімен, PR, тікелей маркетингпен, жеке сатумен танысу туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтік коммуникация процесін зерттеуге; коммуникацияны жоспарлау және бюджеттеу; кәсіпорын саясатын білуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Event – маркетинг

    Пәннің мақсаты – компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде маркетингтік оқиғалар туралы түсінік қалыптастыру. Пән кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеуге бағытталған; бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу; Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалауды қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қызмет маркетингі

    Пәннің мақсаты - қызметтер маркетингінің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппараттарын зерттеу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде қызметтер маркетингінің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Зерттелетін курс экономикалық категориялардың жаңа ұғымдарымен, нарық жағдайындағы кәсіпкерлік қызметпен, қызметтер маркетингін басқарудың жаңа әдістерімен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бейкоммерциялық ұйымдардың маркетингі

    Пәннің мақсаты-коммерциялық емес ұйымдар қызметінің ерекшелігін түсіну, Осы салада қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру. Пән маркетингтік зерттеулер жүргізуді, КЕҰ-ның маркетингтік қызметін талдау үшін қажетті ақпаратты жинау тәжірибесін; коммерциялық емес субъектінің жарнамалық науқанын жоспарлауды; коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингтік мәселелерін анықтау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оңтүстік Кореялық компаниялардың смарт бренд стратегиялары

    Мақсаты: Оңтүстік Корея компанияларының жетекші брендтерінің смарт стратегияларының жаңа тәсілдері, технологиялары және құралдары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде компания брендтерінің Smart стратегиясының мақсаттары қарастырылады; компания брендтерінің Smart стратегиясын жүзеге асыру үшін ақпарат; бизнестің тиімді жұмысына қол жеткізу, әлеуетті тұтынушыларды тарту және пайда табу үшін Smart технологияларды иелену

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туристік маркетинг

    Пәннің мақсаты – туристік индустрияда маркетингтік мақсаттарға жету үшін маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында тиімді шешімдерді жүзеге асыру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән туризмді басқарудағы маркетингтің стратегиялық рөлін зерттеуге бағытталған; қызмет көрсету және туризм саласындағы маркетингтік қызмет түрлерін; маркетинг-микс тұжырымдамасы; туристік маркетинг тенденциялары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • PR және маркетингтегі жылжыту

    Пәннің мақсаты - PR саласында теориялық білімді қалыптастыру және компанияның корпоративтік, маркетингтік және коммуникатив-тік мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің құралы ретінде PR технологияларын тиімді пайдалану-дың практикалық дағдыларын дамыту. Пән: компанияның PR саласындағы мақсаттарын, функ-цияларын, мүмкіндіктері мен міндеттерін, PR тұжырымдамалық моделін және оның компоненттерін, PR түрлері мен құралдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сауда ұйымдарының маркетингі

    Пәннің мақсаты-Трейд-маркетингтің мазмұны туралы білімді және сауда кәсіпорнының сату қызметінде трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: маркетинг пен маркетингтік құрылымдағы сату орындары, сатып алушылардың әр түрлі типтері және сатып алу мінез-құлқының модельдерімен сату процесін ұйымдастыру, сауда-маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың аналитикалық әдістері; тұтынушылардың сұранысын анықтау және қалыптастыру әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық қызметті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – жарнама тәжірибесі саласындағы білімдерді қалыптастыру, жарнама процесін өзгерту кезінде шешім қабылдау, жарнамалық қызметтің стратегиялық және жоспарлау әдістерін меңгеру және жарнаманы басқару. заманауи нарық; жарнаманы тарату арналарын таңдау критерийлері; жарнамалық ұран әзірлеу; жарнаманың құнын есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Тауар және өткізу саясатын басқару

    Пәннің мақсаты - тауар және сату саясаты туралы түсінік қалыптастыру, фирманың сату желісін қалыптастыруды талдау, тарату арналары мен әдістерін бағалау, фирманың тауар және сату саясаты бойынша стратегиялық шешімдер әзірлеу және қабылдау. Пәнді оқу кезінде фирманың тауарлық және сату саясатына талдау жасалады; маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның тауарлық, сату саясатына стратегиялардың түрлерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Агромаркетинг

    Пәннің мақсаты - брендинг саласындағы кәсіби жұмыстың негізгі білімі мен дағдыларын үйрету, бренд және оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән ауыл шаруашылығында маркетингті пайдалану ерекшеліктерін; өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерінің маркетингінің ерекшеліктерін; АӨК өңдеу саласының жұмыс істеуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Баға құру

    Пәннің мақсаты-баға белгілеу принциптері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынды басқаруда баға белгілеу әдістері мен құралдарын қолдана білу және баға стратегиясының әртүрлі түрлерінде бағаны анықтаудың балама әдістері, реттелетін және еркін бағалардың қалыптасу ерекшеліктері, нарықтық жүйеде баға белгілеу ерекшеліктері сияқты нарықтық бағаның түйінді мәселелері туралы білім

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Digital – маркетинг

    Пәннің мақсаты –кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызмет барысында маркетинг мәселелерін шешу, кәсіпорын деңгейінде Digital маркетингтің негізгі бөлімдерін зерделеу мақсатында қолданылатын Digital маркетингтің заманауи тұжырымдамасын жүйелі түрде көрсету. Пән цифрлық маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен тапсырмалардың түрін зерттеуге бағытталған; әртүрлі Digital маркетинг құралдарын қолдану түрлері мен ерекшеліктері; Интернеттегі сұранысты талдау жүйелерін пайдалана отырып, қарастырылып отырған өнімге сұранысты болжау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен тәжірибесі саласындағы білімдер жиынтығын қалыптастыру. Пән әртүрлі әдістерді қолдана отырып, нарықты зерттеуді зерттеуге бағытталған; халықаралық маркетинг кешенін жүзеге асыру, тауарлар ассортименті, баға белгілеу, әлемдік нарықта жарнама мен өткізуді ынталандыру әдістеріне қатысты шешімдер қабылдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Трейд маркетинг

    Пәннің мақсаты – сауда маркетингі саласындағы тиімді қызметті ұйымдастыру және үйлестіру, білім, дағдының кешенді жүйесін қалыптастыру. Пән сауда маркетингінің мәні мен рөлін зерттеуге бағытталған; бренд менеджментіндегі қазіргі теория мен практиканың негізгі принциптері мен формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бәсекелік стратегия

    Пәннің мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді жұмыс істеуі үшін әртүрлі деңгейдегі бәсекелестік стратегияларын қалыптастыру мен іске асырудың теориялық білімін, әдіснамасын, дағдыларын және қалыптасқан практикасын игеру. Пән пәнді оқытудың әдіснамасы мен әдістемесінің негізгі ұғымдық-терминологиялық аппаратын, бәсекелестік стратегияларды жүзеге асырудағы бәсекелестік күрес тәсілдерін, нысандары мен әдістерін зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Пәннің мақсаты -нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде-өндірістік, коммерциялық және қаржылық процестерді жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау мәселелерін қамтитын кәсіпорын қызметін маркетингтік басқаруды жүзеге асырудың ерекшеліктерін түсіну; білімді кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау, сондай-ақ маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалау үшін пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Пәннің мақсаты – өнеркәсіптік нарықта маркетингтік қызметті жүзеге асыру ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән өнеркәсіптік маркетинг принциптерін оқуға бағытталған; өнеркәсіптік нарықтарды сегменттеу, өнімді позициялау; өнеркәсіптік маркетингтегі бағалар мен жеңілдіктердің түрлері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәннің мақсаты - стратегиялық жоспарды әзірлеу және оларды іске асыру жөніндегі міндеттерді шешу үшін қажетті стратегиялық маркетинг туралы білім туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтің корпоративтік, функционалдық және аспаптық стратегияларын қалыптастыру ерекшеліктерін; маркетингтік стратегиядағы тиімділікті бағалау тәсілдерін зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Брендинг

    Пәннің мақсаты-бренд пен оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологияларын зерделеуге бағытталған қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курсты зерделеу кезінде брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістері; брендтік коммуникацияларды дамытудың заманауи тәсілдері; отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пәннің мақсаты – мінез-құлық, когнитивтік және неврология салаларындағы іргелі принциптерді қолдану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән қазіргі коммуникация ғылымының теориясы мен әдістемесін оқуға бағытталған; коммуникацияны басқару саласында практикалық қолдануда неврологияның деректері мен әдістері; медиа тасымалдаушыларды пайдалана отырып, медиа арналарға салыстырмалы талдау жүргізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тікелей сату және өткізуді ынталандыру

    Пәннің мақсаты – кәсіпорында тиімді өткізу саясатын және өткізуді ынталандыруды ұйымдастыруға мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру. Пән сатуды басқарудың теориялық негіздерін оқуға бағытталған; сатуды ынталандыру үшін сату; ұйымның сату және маркетинг қызметін жоспарлау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі бақылау және аудит

    Пәннің мақсаты-маркетингтік стратегияларды қабылдауды қамтамасыз етуге байланысты бақылау туралы білімді қалыптастыру. Аудиттің мақсаты-тиісті маркетингтік мақсаттар мен тиісті маркетингтік құралдарды анықтау. Пән бақылаудың мәнін зерттеуге бағытталған; басқарушылық шешімдер қабылдауға арналған бақылау құралы; маркетингтегі бақылау және бақылау әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мерчандайзинг

    Пәннің мақсаты - сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде кәсіби қызметте неғұрлым тиімді қолдану мақсатында сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету. Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда-саттық саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; сауда-саттықтың белгілі бір құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тұтыну маркетингі

    Пәннің мақсаты - брендпен тұтынушыға бағытталған әрекеттер мен іс-шаралар кешенін қалыптастыру және сату орнында сатуды ынталандыру. Пән тұтынушылық мінез-құлықтың қалыптасуын зерттеуге бағыт-талған; тұтынушылық мінез-құлық ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін; тұтынушылардың мінез -құлқын зерттеу әдістемесі; тұтыну-шылардың онлайн шешімдерінің үлгілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын, қағидалары мен технологияларды қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты заманауи маркетингтің негізгі түсініктерін, қағидаларын мәселелерін қолдану
  • Тұтынушылардан қажетті жауап реакциясын алу үшін жылжытудың мұқият үйлестірілген бағдарламасын әзірлеу
  • Маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелерде шешім қабылдау үшін әртүрлі мәдени контексттерді түсінумен қатар, маркетингтің тарихи және философиялық дискурстарына негізделген этикалық негіздер мен принциптерді қолдану
  • Сыни тұрғыдан ойлау мен мәдениетаралық түсінікке ықпал ете отырып, студенттерді маркетингтік тұжырымдамаларды, теориялар мен практикалық қосымшаларды зерттеуге тарту және ынталандыру қабілетін дамыту мақсатында маркетингтік бағдарламаларды іске асыру үшін педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді қолдану
  • Маркетингтік коммуникация стратегияларын жасау, жарнамалық науқандарды, PR промоушндарын жоспарлау және олардың имиджін қалыптастыру
  • Позициялау және брендті басқару әдістерін пайдалана отырып, халықаралық маркетинг кешенін енгізудің негізгі құралдарын қолдану
  • Кәсіпорынның мақсатты аудиториясын бағалау үшін нарықты сегменттеуді талдаудың стратегиялық құралдарын қолдану
  • Ел экономикасының салаларында әртүрлі концепциялар мен маркетинг құралдарын қолдана білу үшін банк ісі, туризм, ауыл шаруашылығы қызметтері нарығының ерекшеліктерін пайдалану
  • Жаңа іс-шаралар технологияларының көмегімен оң эмоциялар арқылы тұтынушының ақпаратқа бейімділігін арттыру
  • Инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды қоса алғанда, маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалауды орындау
  • Қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығын бақылау үшін цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды белсенді пайдалану
  • Тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы байланысты талдау
Top