Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының бастапқы математикалық және жаратылыстану білім негіздері
    Несиелер: 6

    Математикадан бастауыш курстың ғылыми негіздерін қалыптастыру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту. Негізгі жаратылыстану ғылымдары: физика, химия, биология, астрономия, география, геология. Олардың мақсаты, міндеттері, ерекшеліктері, зерттеу пәні. Күн жүйесінің планеталары. Тірі организмдер және олардың әртүрлілігі. Литосфера, гидросфера, атмосфера. Өсімдіктер мен жануарлардың түрлері. Карточкалар түрлері. Табиғат денелерімен кездесетін физикалық құбылыстар. Физикалық білім. Химиялық құбылыстар, құрамы, құрылымы, әртүрлі заттардың қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану ғылымдарының даму тарихы
    Несиелер: 6

    Жаратылыстану ғылымдарының негізгі даму кезеңдері (физика, химия, биология, астрономия, география, геология): орта ғасырлар, қазіргі даму кезеңі. Олардың мақсаты, міндеттері, ерекшеліктері. Әдебиетті салыстыру және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Мектеп оқушыларының әдеби шығарманы қабылдауы. Ақындар мен жазушылар. Бастауыш мектеп бағдарламасындағы әдеби шығармаларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу практикумымен
    Несиелер: 5

    Қазіргі бала өміріндегі әдебиет. Балаларға арналған көркем кітап. Балаларға арналған иллюстрациялық кітаптар. Сыныптан тыс оқудың рөлі. Бастауыш сыныптағы әдеби шығармалар. Ауызша халық шығармашылығының жанрлары. Балалардың әдеби шығарманы өнер, мәдениет, эстетикалық және көркемдік қабылдауы. Отандық және шетелдік көрнекті жазушылар. Эстетикалық және көркемдік талғамын дамыту. Мәнерлеп оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбие технологиясы
    Несиелер: 6

    Отбасылық қатынастарды реттейтін құқықтық құжаттарды талдау. Отбасы - әлеуметтік институт. Отбасы тәрбиесінің стильдері. Отбасылық қатынастардың модельдері. Отбасылық қатынастарды реттейтін этикалық ережелер; отбасылық қатынастардың халықтық дәстүрлері. Отбасындағы тұлғааралық қатынастар. Отбасымен жұмыс істеудің заманауи формалары. Офлайн және on-line білім беру жағдайында отбасымен өзара әрекеттесу формалары мен әдістемелік әдістері. Педагогикалық жағдаяттарды талдау. Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектепте педагогикалық қолдау
    Несиелер: 6

    Пән курстың тұжырымдамалық аппаратын ашады. Педагогикалық қолдау принциптері, тәсілдері. Оқу және тәрбие процестерін; қосымша білім беруді; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу қызметін сүйемелдеу. Бастауыш мектептегі педагогикалық қолдаудың заманауи технологиялары. Білім алушылардың ата-аналарына педагогикалық кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
    Несиелер: 6

    Пән педагогикалық жүйелердің ерекшеліктерін, баланың әлеуметтенуі мен индивидуализациясының көрінісі ретінде тұлғаның тұтас дамуын; бастауыш мектептің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасын; білім беру, тәрбиені дамыту функцияларының бірлігін ашады. Білім беру ұйымдарында, нақты бастауыш мектепте педагогикалық үрдісті моделдеу қарастырылады. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау, бақылау ашылады; бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні гуманистік парадигмадағы тәрбие әдістемесінің ерекшеліктерін, тәрбие үрдісін, оның мақсаты мен бастауыш мектептегі мәнін ашады. Дене, ақыл-ой, адамгершілік, еңбек, эстетикалық, сенсорлық тәрбие сияқты тәрбие түрлері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән педагог тұлғасына, Педагогикалық шеберлік элементтеріне қойылатын талаптарды ашуға бағытталған. Педагогикалық іс-әрекет түрлері қарастырылады; педагогикалық шеберліктің мәні туралы білім жүйесі ашылады; педагогикалық қарым-қатынас дағдылары қалыптасады; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және жетілдіру жолдары; қалыптасқан педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге уәждеме. Жеке жетістіктердің жоспарын құру және жеке даму траекториясын жасау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән көркем шығарма мен бейнелеу өнерін оқытудың ерекшеліктерін ашады; Кіші жастағы оқушылардың қызығушылықтарын дамыту және шығармашылық қабілеттерін көрсету тәсілдері. Кіші мектеп оқушыларын сурет салу, модельдеу, қолдану процесінде көркемдік-шығармашылық тәрбиелеудің негіздері. Ұлттық салт-дәстүрді ескере отырып, сабақ үлгілеу дағдылары мен дағдылары қалыптасуда. Электрондық оқу құралдарын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқушылардың көркем шығармашылығын дамыту
    Несиелер: 6

    Бастауыш сынып оқушыларының көркемдік-шығармашылық тәрбиесінің негіздері; отандық және шетелдік бейнелеу өнерінің туындыларын талдау ашылады. Сурет салу, мүсіндеу, аппликация процесінде бастауыш сынып оқушыларының көркемдік-шығармашылық тәрбиесінің негіздері ашылады; Отандық және шетелдік бейнелеу өнерінің шығармаларын талдау. Стильдерді, техникаларды және сурет әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады. Сабақтан тыс сабақтарда шығармашылық қызмет әдістері қарастырылады. Білім беру ұйымдарында оқушылармен практикалық сабақтарда әдістерді қолдану дағдылары пысықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогтың тұлғалық-кәсіби дамуы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып мұғалімінің тұлғалық-кәсіби дамуының теориялық-әдіснамалық негіздерін түсінуге бағытталған. Бастауыш сынып мұғалімінің тұлғалық-кәсіби дамуын зерттеу әдістемесі мен әдістемесі. Бастауыш сынып мұғалімінің жеке және кәсіби қасиеттерін қалыптастыру процесі талданады. Мәні мен критериалды сипаттамалары анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық технологияларды оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқытудың әдістемесі практикумымен
    Несиелер: 8

    Пән бастауыш мектепте "Математика" пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасымен жұмыс істеу білігін дамытуға ықпал етеді; оқушылардың оқу-танымдық қызметін жандандыру әдістерін пайдалана отырып, оқыту мақсатында және жаңартылған бағдарламаға сәйкес математика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын құрастыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау тапсырмаларын құрастыру. Функционалдық сауаттылықты, математикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдері қарастырылады. Математикалық білім берудің педагогикалық міндеттерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Каллиграфияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық және әдістемелік негіздерін ашады. Каллиграфиялық жазу дағдысын қалыптастырудың ең тиімді тәсілдері; кіші оқушының жазуының қалыптасуына және каллиграфиялық қателіктердің алдын алуға әсер ететін жағдайлар анықталады. Жазу тәсілдерін меңгеру арқылы каллиграфиялық жазу дағдысы қалыптасады. Электрондық оқыту құралдарын әзірлеу және таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 8

    Математикалық модельдерді құру мен талдаудың негізгі принциптері; әртүрлі математикалық аппараттарды пайдалануға негізделген математикалық модельдердің түрлері ашылады. Есептер мен сандардың моделі қарастырылады. Модельдерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектепте "Сауат ашу" пәні бойынша типтік оқу бағдарламасының мазмұнын ашады; сөйлеу қызметінің түрлерін жүйелі сипаттау; бірінші сынып оқушыларын сауат ашуға оқыту; 5-7 жастағы балаларды жазудың графикалық, каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру процестерінің психологиялық, физиологиялық, дидактикалық негіздері, хатқа оқыту принциптері; "Сауат ашу" сабақтарының білім беру, тәрбиелік және дамытушылық мүмкіндіктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту процесінде жалпы білім беру ұйымдарында қолданылатын заманауи инновациялық білім беру технологияларын зерделеу және игеру. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білім беру үдерісін ұйымдастырудың белсенді әдістері мен технологияларын қолдану іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте өлкетану материалдарын қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән өлкетану ұғымын, туған өлкенің табиғи және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктерін, белгілі бір аумақты зерттеу тәсілдері мен тәсілдерін, өлкетануда қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін, кіші отанды ғылыми зерттеу кезеңдерін ашады. Табиғат объектілерін, белгілі бір аумақтың халқы мен шаруашылығын зерттеудің типтік бағдарламалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ересек балалардың функционалдық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Функционалдық сауаттылықты дамыту ерекшеліктерін, баланың қоршаған ортаға бейімделуін баяндайды; 21 ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында мектеп алды және мектеп міндеттері талданады. Функционалдық сауаттылық, логикалық сауаттылық, ауызша-логикалық ойлау негіздері ашылады. Мектепке дейінгі баланың математикалық функционалдық сауаттылығы қарастырылады; оқу іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру (міндеттерді анықтау, іздеу бағыты, нәтижені бағалау). Тапсырмалар кешенін құру іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепалды білім беру
    Несиелер: 5

    Пән мектепалды сыныптардағы оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; мектепалды даярлықтың оқу бағдарламаларының сипаттамасын; жұмыс режимі мен пәндік-кеңістіктік ортаның ерекшеліктерін; білім алушылардың қайта оралу ерекшеліктеріне сәйкес Тәрбие және оқу қызметін ұйымдастыру әдістерін ашады. Оқытудың белсенді әдістерін таңдау дағдылары; ата-аналарды педагогикалық қолдау әдістері қалыптасады. Электрондық оқыту құралдарын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қазақ (орыс) тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі ашылды; Орыс тілі бастауыш мектеп пәні ретінде; (қазақ) орыс тілінің негізгі бөлімдерін оқудың әдістемесі: фонетика; сөзжасам, морфология, орфография; синтаксис және пунктуация. Сөйлеуді дамыту техникасы. Қазақ (орыс) тілін оқытудағы заманауи технологиялардың мәні ашылды. Сабақ пен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көптілді ортада қазақ (орыс) тілін оқыту
    Несиелер: 6

    Қазақ (орыс) тілін көптілді ортада оқытудың ерекшеліктері; фонетиканы оқыту әдістемесі; сөз құрамын оқыту әдістемесі, сөзжасам; сөйлеу бөліктерін оқыту әдістемесі; орфографияны оқыту әдістемесі; синтаксис пен пунктуацияны оқыту әдістемесі; сөйлеуді дамыту әдістемесі; көптілді ортада қазақ (орыс) тілін оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері ашылады. Электрондық оқу ресурстарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш сыныпта әдебиеттік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән әдеби оқуды оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін; әдеби оқуды оқытудың заманауи бағдарламасының ерекшеліктерін; оқу дағдысының сапасын, олармен жұмыс жасаудың әдістері мен тәсілдерін; түрлі жанрдағы әдеби шығармалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін; бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамыту және оқу дербестігі бойынша жұмыс әдістерін ашады. Бастауыш сынып оқушыларын оқу үшін оқу материалын таңдау білігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән елдің өлкетану және тарихи ерекшеліктері негізінде бастауыш сынып оқушыларының экологиялық білімін ашады; жаратылыстану ғылымдарын зерттеу барысында Қоршаған орта туралы түсініктерді қалыптастыру үдерісі; тәжірибе, эксперименттерді ұйымдастыру; зерттеу дағдылары мен оларды таныстыру дағдылары қалыптасады; дүниетану және жаратылыстану бойынша оқу процесін құрастыру; критериалды бағалау тапсырмаларын әзірлеу, рефлексия; электронды оқыту құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдеби білім беру жүйесіндегі шығармашылық оқу
    Несиелер: 5

    Өнер ретінде мәнерлеп оқу процесі ашылады; оқушылардың сөйлеу мәдениеті; мәнерлеп оқуға қойылатын талаптар; бастауыш сынып оқушыларының мәнерлеп оқу критерийлері; мәтінді дұрыс түсіну және оны мәнерлеп оқу факторы ретінде мағыналық аспект; мәтінмен жұмыс істеу ерекшеліктері; жаттығу түрлері; мәтінмен жұмыс істеу түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шағын жинақты мектептегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологияларының принциптеріне сәйкес оқу материалын құрылымдау негіздерін қарастырады; оқытудың белсенді әдістерін меңгеру дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға ықпал етеді; шағын жинақты мектептің ерекшеліктеріне сәйкес оқу үдерісін қайта құру дағдылары мен біліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының жобалау әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының жобалық қызметінің мәнін ашып түсіндіреді. Жобалау білім беру технологиясының мақсаттары, міндеттері; жобалардың жіктелуі; тақырыпты таңдау процесі; жобалау қызметінің кезеңдері; жобалау қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Ынтымақтастық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру және жобалық қызметте кооперациялау іскерлігінің маңыздылығы ашылады. Жобаны дайындау алгоритмі, презентацияны ұсыну және қорғау қарастырылады. Электрондық ресурстарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән түрлі танымдық ұжымдық шығармашылық істерге негізделген бастауыш мектепте қосымша білім беру бағдарламасын ашады. Бос уақытта оқушылардың әлеуметтік, зияткерлік мүдделерін жандандыруды, салауатты, шығармашыл, өсіп келе жатқан, қалыптасқан азаматтық жауапкершілікпен және құқықтық өзін-өзі танумен тұлғаны дамытуды қамтамасыз ететін тәрбиелеу ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту практикумы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас ережелері мен нормалары, әртүрлі коммуникативті жағдайларда сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар қарастырылады. Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі. Мәтін байланыс бірлігі ретінде. Мәтінді талдау әдістері: мәтіннің құрамы және оның құрамдас бөліктері;шығарманың тілі, авторлық стильдік ерекшеліктері, кейіпкерлердің сипаттамасы. Сөздік қорын дамыту. Оқушылардың сөйлеу дамуының диагностикасы. Оқушылардың сөйлеуін дамытуға арналған әдістемелік тәсілдер мен дидактикалық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиеттік оқу сабағындағы импровизациялық ойын
    Несиелер: 5

    «Әдебиеттік оқу сабағындағы импровизациялық ойын» пәнінің әдеби оқу сабақтарында ойын технологиясы қарастырылады. Пәнді меңгеру барысында студенттер әдеби оқу сабақтарында бастауыш мектепте әдеби шығармаларды импровизациялау, сахналау, драматургиялау мазмұнын үйренеді. Импровизациялық ойын әдістемесі ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON4

    Ұлттық білім беру жүйесінің кезек күттірмейтін міндеттеріне сәйкес денсаулықты сақтау, жеке тұлғаға бағдарланған, саралап, интеграциялап, дамыта оқыту және құзыреттілік тәсілінің ерекшеліктері негізінде бастауыш мектептің оқу процесін жобалайды

  • Код ON7

    Педагогикалық процестің барлық қатысушыларымен өзара әрекетте қалып, көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, педагогикалық мәселелерді шешудің баламалы нұсқаларын ұсыну, дамыту қабілеттері мен дағдыларын көрсетеді

  • Код ON8

    Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім мен тәрбиенің сапасын арттыру үшін білім жетістіктерін диагностикалау нәтижелерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін қолданады

  • Код ON6

    Педагогикалық процесті функционалдық міндеттер шеңберінде басқару қабілетін көрсетеді, кәсіби білімнің дамуына және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілікті алады

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON9

    Зерттеу іс-әрекетінің мақсатын өз бетінше қоя білу және негіздеу дағдылары мен біліктіліктерін көрсетеді, оған жетудің тиімді әдістері мен құралдарын таңдап алады, бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік дағдыларын қалыптастырады

  • Код ON5

    Заманауи білім беру талаптарына сәйкес, онлайн-офлайн білім беру жағдайларында инклюзивті тәсілдемені есепке ала отырып, бастауыш сынып оқушыларын математика негіздеріне, сауат ашуға, оқуға, жаратылыстануға, көркем еңбекке оқыту үдерісін моделдейді және құрастырады

  • Код ON10

    Кіші жастағы оқушылардың сыни ойлау қабілетін, шығармашылық, қарым-қатынас, ынтымақтастық дағдыларын дамыта алады; бастауыш мектеп оқушыларына пәндік және қосымша білім беруді жүзеге асырады; отбасы мен мектептің өзара әрекеті

Top