8D01501 Физика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика саласында жоғары білікті педагогикалық бейінді PhD докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Академиялық хат
Несиелер: 4Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән ғылыми әдістің мәнін терең түсінуді қамтамасыз етудің үш аспектісін қарастырады: таным әдістері туралы білім, таным ғылыми білімнің құралы және тексеру құралы ретінде. Философиялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді. болашақтағы іргелі және әлемнің қолданбалы зерттеу әдістері; рефлексия мен сын тұрғысынан ойлау ғылыми нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
Несиелер: 5Пән іске асыруға ұсынылған жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың әдістемелік негіздерін, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдерінің мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың техникалық ерекшеліктерін: маркетингтік жоспар, өндірістік жоспар, ұйымдастыру жоспары, қаржылық жоспар, принциптері мен формаларын зерттеу, негізгі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру; зияткерлік меншікті қорғауға және оларды процесте пайдалану құқығына байланысты мәселелерді зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепте физиканы дифференциалдап оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Педагогикалық жүйені кәсіби бағыттау және педагогикалық міндеттерді шешу арқылы мақсатқа жетуге бағытталған мұғалімнің педагогикалық мақсатқа сай іс-әрекеттері. Мұғалімнің іс-әрекетінің құрылымында бес функционалды компонент бар: гностикалық (танымдық), дизайн, инженерлік, ұйымдастырушылық, коммуникативті. Педагогикалық мәселелер мен жағдайларды шешудің тиімділігі жоғарыда аталған компоненттердің болуына немесе болмауына, олардың арақатынасына байланысты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физикадан білім берудегі менеджмент
Несиелер: 6Білім берудегі менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері. Мектепішілік және ЖОО ішіндегі басқару. Мектептегі инновациялық менеджмент. Менеджмент тиімділігінің негізгі өлшемдері. Педагогикалық талдау. Оқу процесін бақылау технологиялары. Жоспарлау басқару функциясы ретінде. Жаңартылған білім беру мазмұнының негізгі құжаттарының тізімі мен сипаттамалары. Мектептегі әдістемелік қызмет. Сертификаттау рәсімі, қазіргі заманғы талаптар. Оқытушы кеңестер. Педагогикалық коммуникация және басқару этикасы
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары және орта мектептегі физиканы оқыту дидактикасы
Несиелер: 5Оқыту әдістемесі. Орта және жоғары мектеп дидактикасы. Тұтас педагогикалық процесс-математика мұғалімі қызметінің объектісі. Жоғары мектептегі білім мазмұны. ЖОО-да оқытудың түрлері мен әдістері. Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбие құралдары, формалары мен әдістері жүйесі. Педагогтың кәсіби этикасы. Педагогтың кәсіби мәдениетіндегі Этикет. Инновациялық қызметке педагогикалық кадрларды даярлау. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу ерекшеліктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Физикалық білім берудегі және ғылыми зерттеулердегі инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Білім берудің заманауи трендтерін, білім берудің инновациялық технологияларын және болашақ мамандардың құбылмалы әлемде кәсіби қызметті ұйымдастыруға дайындығы мен оқытудың жаңа әдістері, оған 7 өзара байланысты модульдер кіреді: топтық жұмыс, диалогтік оқыту, ынтымақтастық үшін жағдай жасау. Критериалды бағалау, оқытуды бағалау, жаттығуды бағалау. Сыни тұрғыдан ойлау. Дарынды және дарынды балаларды оқыту. Заң. Білім саласындағы көшбасшылық
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON8
Физика саласындағы жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларында оқытуға дайын екендігін көрсетеді.
-
Код ON6
Тұлғалық және кәсіби дамудың жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету үшін білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын қолданады.
-
Код ON2
Ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынаста еркін сөйлеу және әр түрлі зерттеу жұмыстарын немесе ғылыми-техникалық құжаттарды дайындау мен рәсімдеуде практикалық дағдыларды көрсетеді.
-
Код ON5
Жұмыс берушінің қажеттілігіне сәйкес оқу процесі мен қосымша кәсіби білім беру бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады.
-
Код ON3
Ғылыми және педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді, олардың қолданылу шектерін, оларды ғылыми, білім беру және әлеуметтік-мәдени ортада іске асырудың мүмкін қауіп-қатерлерін, әрі қарай зерттеу перспективаларын бағалайды.
-
Код ON1
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістеріне ие.
-
Код ON7
Ғылыми және білім беру қызметін талдау.
-
Код ON4
Ғылыми және педагогикалық физика саласындағы ғылыми-зерттеу тобының жұмысын ұйымдастырады.
8D01501 Физика
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01501 Физика
ДокторантураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша