Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Информатика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Білім берудегі визуализациялау технологиялары
    Несиелер: 5

    Деректерді визуализациялау. 3D визуализация, визуальды бейнелер. Көлемді бейнелерді, анимациялар мен диаграммаларды, графиктердің әртүрлі түрлерін (нүктелік және сызықтық графиктер; гистограммалар; дөңгелек диаграммалар) құру. Мәнерлілік және деректерді талдау әдістері. Сандық шешімдерді визуалды ұсыну алгоритмдері. Үшөлшемді модельдеу. Визуалды ұсыну концепциялары мен әдістерін дамытудың перспективалық бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және олардың тарихи түрлері. Ғылыми кадрларды даярлау. Ғылымның қоғамдағы орны мен рөлін өзгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру онлайн-платформалары
    Несиелер: 5

    Білім берудің онлайн-платформалары. Білім беру контенті бар интернет-ресурстарға шолу. Онлайн-курстар құру. ISpring Online платформасы. Онлайн-курстар құру құралдары, курстарды орналастыру және оқу порталын құру үшін сервистер: LearningApp, Wordscloud, Kahoot!, Prezi.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және құру
    Несиелер: 5

    Сандық білім беру ресурстарының түрлері (ЦБР). Сандық білім беру ресурстарын бағыттар бойынша жіктеу. Педагогикалық жобалау негіздері. Сандық білім беру ресурстарының мазмұнын жобалау: ЦБР мазмұнын жобалау принциптері, оқу материалын ұсыну принциптері. ЦБР-ға дидактикалық талаптар. ЦБР базалық компоненттерін құру технологиялары. ЦБР құрудың құралдары мен кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні және негізгі міндеттері. Бағыныштының тұлғасы. Оның мінез құлқын басқару психологиясы. Топтық процестерді басқару психологиясы. Басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы, оның ерекшелігі мен категориялары. Қазіргі білім беру парадигмалары. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім берудің мәні мен міндеттері. Қазақстандық жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беру жүйесінің сипаттамасы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білім берудің мақсаттары, мазмұны және нормативтік-құқықтық негіздері. Кәсіби мамандарды даярлаудағы құзыреттілік тәсіл. Педагогикалық қарым-қатынас түсінігі мен құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілді білім беру үдерісінде білім алушылар мәдениетаралық-коммуникативтік қалыптастыру; оқытылатын тілдердің тілдік құралдарын қолдана отырып, өз позициясын тұжырымдау және дәлелді айту; кәсіби қарым-қатынас саласында іскерлік сөйлеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі және IT-саласындағы инноватика
    Несиелер: 5

    Инновациялық даму: негізгі тәсілдер мен жаңа парадигмалар. Инновациялық инфрақұрылым. Инновациялар: анықтамалар және жіктеу. Коммерцияландыру сатылары және стартаптардың бизнес-модельдері. Білім берудегі IT-жобаларды басқару. Ат-жобаның өмірлік циклі. Бастама жоба. Жобаны жоспарлау. Жоба кестесін әзірлеу. Жобаның Тәуекелдерін басқару. Сапаны басқару. Білім беру жобалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатикадағы кәсіби шетел тілдегі терминология
    Несиелер: 5

    IT саласындағы ағылшын тілі: жұмыс және кәсіби қарым-қатынас. Халықаралық қарым-қатынас. Акт бағыттары бойынша ағылшын тіліндегі кәсіби терминология: дербес компьютерлердің негізгі түрлері, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, операциялық жүйелер, Бағдарламалау, бағдарламалық өнімді жобалау, интернет ресурстарын кәсіби қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми және білімдегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технологиялар, негізгі ұғымдар, ғылым компьютерлендіру объектісі ретінде. Ғылыми-техникалық ақпарат түрлері және оны өңдеу. Теориялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар. Теориялық зерттеулердің құрамы мен әдістері. Теориялық зерттеулерді компьютерлік қолдау. Ғылыми эксперименттегі компьютерлік технологиялар, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін модельдеу және өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АКТ қолдану арқылы жобалау қызметінің технологиялары
    Несиелер: 4

    Жобалар әдісі. Оқу жобалауының құрылымдық логикасы. Акт және заманауи білім беру технологияларын интеграциялау. АКТ қолдану арқылы жобамен жұмыс істеу кезеңдері. Жобалық топтарды қалыптастыру. Жоба түрлері: ақпараттық, шығармашылық, ойын, рөлдік, зерттеу, қолданбалы (практикалық-бағытталған). Жобалау қызметінің нәтижелерін ресімдеу және ұсыну

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IТ-жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынның IТ инфрақұрылымының түсінігі мен негізгі элементтері. IT -жобаның өмірлік циклі. Жобаның басталуы. Жобаны жоспарлау. Жоба кестесін әзірлеу. Жобаның адам ресурстарын басқару. Жоба шығындарын басқару. Жоба тәуекелдерін басқару. Сапаны бақылау. Өзара әрекеттесуді басқару. IT -жобаны іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хаттың мәдениеті және этикасы
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Баяндау стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктер. Дереккөздермен жұмыс. Сілтемелер және дәйексөз ережелері. Плагиат. Автордың дәйексөз материалға көзқарасы. Дәйексөздеудің әртүрлі тәсілдері. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Эссе. Ғылыми мәтінді жазуға арналған практикалық ұсыныстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Бұлттарды орнату модельдері: жеке бұлт, қоғамдық бұлт, гибридті бұлт, қоғамдық бұлт. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері. Жетекші вендорлардың шешімдеріне шолу – Microsoft, Amazon, Google. Бұлтты ортаны орнату үшін Web-қосымшаларды әзірлеу. Виртуалдау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Java тілінде программалау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Java программалауға кіріспе. Негізгі түсініктер мен анықтамалар. Тілдің синтаксисі мен құрылымы. Java және объектіге бағытталған программалау. Класс мұрагері және модификациясы. Полиморфизм. Интерфейстер. Дамыту құралдары. Мәтінмен жұмыс және көп тілді қолдау. Қолданушының графикалық интерфейсі. Жинақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиясы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздік теориясының негізгі ережелері. Қауіпсіздік модельдері және олардың қолданылуы. Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау мәселесінің негіздемесі. Ақпараттық қауіпсіздіктің теориялық және практикалық әдістері. Криптографиялық модельдер. Симметриялық криптожүйелер. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Ашық кілттер жүйесі. Қауіпсіз жүйелерді құрудың негізгі технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника
    Несиелер: 4

    Білім берудегі Робототехника: бағыттар мен тенденциялар. LEGO Mindstorms EV3-ке кіріспе. LEGO MINDSTORMS EV3 робот бағдарламалық жасақтамасы. EV3 дантчиктермен танысу: жанасу датчиктері, түстер, гироскоп және олармен жұмыс жасау. Бағдарламалау EV3. Жобалау қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды құру
    Несиелер: 4

    Android платформасы бар құрылғы. Программалау орталарына шолу. Android қосымшаларының негізгі түрлері. Android қосымшасының архитектурасы. Негізгі компоненттер. Қосымша манифесті. Ресурстар. Мобильді қосымшаларға арналған интерфейстерді құру негіздері. Навигациялық басқару және дизайн. Көп терезелі қосымшаларды құрудың негіздері. Қосымшаларда смартфонның мүмкіндіктерін пайдалану. Android -дегі мәліметтер қоры мен мультимедиа.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Жобаны әзірлеу және жүргізу кезеңдерін, ұғымдарды жүйелеуді және негізгі теориялық тұжырымдамаларды қоса алғанда, ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың теориялық негіздері; практикалық қызметте (жобалау жұмысын ұйымдастыруда) теориялық және қолданбалы білімді шығармашылық іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Web-қосымшаларды құру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Веб-қосымшалардың жіктелуі және түрлері. Веб-қосымшаларды әзірлеу құралдары: HTML, HTML5, CSS3. Клиент-сервер өзара әрекеттесуі. Клиенттік-серверлік қосымшаларды әзірлеу технологиясы. Веб-дизайн. JavaScript және jQuery кітапханалары. Node.js Платформа Vue.js, Angular2 және React 15 құрылымдары. DOM API веб-беттерінің мазмұнына қатынасу және басқару үшін бағдарламалау интерфейсі. Қолданбалы интерфейстердің және бағдарламалық жүйелердің прототипі: Axure, Adobe Experience Design, Figma, Sketch.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Криптология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қорғау жүйелерін құру принциптері; Қазіргі компьютерлік желілерде ақпаратты криптографиялық қорғаудың негізін құрайтын негізгі жүйелер, криптоалгоритмдер және криптопротоколдар және олардың криптографиялық қасиеттері; криптожүйелер параметрлерін таңдауға қатысты жалпы тәсілдер, оларды құру және тестілеу алгоритмдері; ақпаратты қорғаудың негізгі ұғымдары, қолжетімділікті шектеу құралдары, криптографиялық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Ғылымды қажетсінетін өндірістің, бизнестің мәнін, мазмұнын және сипаттамаларын зерттеу. Қазіргі инновациялық кәсіпкерлікті дамытудың негіздері, инфрақұрылымы және үрдістері. Ғылымды қажетсінетін бизнестің жұмыс істеу және басқару әдістері, стратегиялары, ерекшеліктері. Шағын ғылымды қажетсінетін бизнес қызметінің сипаттамалары, өлшемдері, ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Python тілінде программалау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Базалық құрылымдар және Python стандартты модульдері. Объектілердің кірістірілген түрлері. Сандық Алгоритмдер. Матрицалық есептеулер. Мәтіндік ақпаратты өңдеу. GUI қосымшаларын құру. Графикалық кітапханаларға шолу: Tkinter, PyQT. Объектілі-бағытталған программалау. Python сыныптары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Көпше мұрагерлік. Сыныптарды әзірлеу кезіндегі Композиция. Функционалдық программалау. Web-қосымшаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Білім беру саласындағы қолданбалы және ғылыми проблемалардың инновациялық шешімдерін талдаудың заманауи әдістерін, АТ және білім беру саласындағы инновациялық технологияларды коммерцияландыру әдістерін және модельдерін қолданады, АТ-жобаларын ұйымдастыру және тиімді басқару әдістерін меңгерген.

  • Код ON6

    Білім берудегі робототехника және сандық білім беру ресурстарын жобалау, әзірлеу және пайдалану үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады, үлкен деректерді талдау және визуализациялау әдістерін меңгерген

  • Код ON4

    Ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалды ерекшеліктерін түсіну деңгейінде ағылшын тілін еркін меңгерген және аударма техникасын еркін меңгерген.

  • Код ON7

    Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, ғылыми және білім беру міндеттерін шешу үшін кросс-платформалық білім беру ресурстарын әзірлеудің қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін меңгерген

  • Код ON2

    Зерттеу және практикалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық бағыттарды шешуде туындайтын әдіснамалық мәселелерді талдауда жақсы біледі.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға үлес қоса алатын қазіргі заманғы тарих пен философия ғылымын, қолданбалы жаратылыстану-ғылыми пәндерін нақты білетінін көрсетеді.

  • Код ON3

    Оқу бағдарламаларының, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес білім беру ұйымының қызметін жоспарлау әдістеріне және әдістемесіне ие, студенттердің жеке және арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын өткізу әдістемесі

7M01503 Информатика 1 г.о.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01503 Информатика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503. Информатика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top