7M01503 Информатика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика, информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы терең заманауи білімді түсіндіруге және қорытындылауға, оқытудың инновациялық технологиялары негізінде білім беру үдерісінің нәтижелілігін қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Виртуалды білім беру жүйесін құру
Курстың негізгі мақсаты оқу үдерістерін жандандыру, оқыту, ақпарат алмасу, объектілерді әртүрлі мақсаттарда көрсету үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді ұйымдастыру. Виртуалды шындық жүйелерін қолданудың себебтері, тарихы, қолдану салалары. VR жүйелерін дамытудың негізгі ұғымдары, принциптері мен құралдары, сондай–ақ VR–ны енгізу үшін жабдықтар. VR жүйелерін құрудың кезеңдері мен технологиялары, құрылымы мен компоненттері. Заманауи 3D қозғалтқыштарына шолу. Негізгі ұғымдар, ерекшеліктер, пайдалану шарттары. Салыстырмалы талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық технологиядағы математикалық әдістер (ағылшын тілінде)
Курстың негізгі мақсаты ақпараттық технологиядағы математикалық әдістер туралы мағлұматтар беру.Оқыту бағдарламасына жоғары математика, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, информатика, экономикалық деректерді өңдеудің компьютерлік технологиясы, қаржы нарықтарының эконометрикасы, жобаларды басқару, есептеу кешендерінің архитектурасы, бизнес-процестерді модельдеу және талдау, экономикадағы ақпараттық жүйелер және т.б. курстарын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект қосымшаларын құру(ағылшын тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып қосымшаларды құру саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Жасанды интеллекттің дамуы, қоғамдағы рөлі мен негізгі бағыттары. Адаптивті, жекелендірілген оқыту, автоматты бағалау үшін жасанды интеллектпен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктері, цифрлық білім беру ресурстарын құрудың технологиялары мен құралдары. AІ қосымшаларын құруға арналған конструкторлар: негізгі құралдар мен платформалар. Қосымшаларды құруға арналған АІ құрылымдарының негізгі ерекшеліктері. Жасанды интеллект көмегімен қосымшалар құруға арналған ең үздік платформалар: AppMaster, TensorFlow, Microsoft Azure Машиналық оқыту, IBM Уотсон. Қосымшаларды құру үшін AI конструкторлардың фреймворктарын пайдалану: Чатботтар, ұсыныс жүйелері, болжамды аналитика: кескінді тану. Табиғи тілді өңдеу, оңтайландыру алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі IT-жобаларды басқару (орыс тілінде)
Курстың негізгі мақсаты білім берудегі IT–жобаларды басқару тәсілдерін үйрету. Білім берудегі IT жобалар және басқару. Жобаларды басқару процесінде қолданылатын ақпараттық технологияларды және бағдарламалық қамтамасыз етуді басқарудың ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері. Курстың мазмұны жобаларды басқарудың кәсіби саласында басқарушылық шешімдерді дайындау мен қабылдаудың теориялық негіздері мен қолданбалы әдістерін меңгеру қажеттілігінен құралған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электронды оқыту педагогикасы(ағылшын тілінде)
Курстың негізгі мақсаты электронды оқыту педагогикасы, әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдары туралы мәлімет беру. Оқу үдерісін үлгілеу. Жобалар. Әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдарын, Web 2.0 құралдарын, симуляторларды оқу процесінде пайдалану. Электрондық оқыту жүйесі. Оқу контентін әзірлеу принциптері. Талаптар. Түрлері. Жеткізу және коммуникация құрылғылары. Оқыту түрлері. Техникалық тапсырманы әзірлеу және электрондық материалдарды бағалау. Сараптау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мобильді қосымшаларды құру технологиялары
Пәнді меңгеру мақсаты Заманауи платформаларда мобильді қосымшаларды құру технологияларын меңгерту және кәсіптік қызметінде қолдану дағдысын қалыптастыру Мобильді ақпараттық жүйелерге шолу. Заманауи платформалар архитектурасы және қызметі. Кроссплатформалық программалау. Мобильді қосымшаларды құруға арналған платформалардың негізгі программалау тілдері. Android платформасы туралы негізгі ақпарат. Firebase жүйесі. SQLite дерекқорлары және контент провайдерлері. Қосымшаны жобалау және құру технологиялары. Жөндеу және тестілеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Курстың негізгі мақсаты оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін меңгеру, білім беруді оқыту мен басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану.Білім беруді ақпараттандыру. Ақпараттандыру тұжырымдамасы. Ақпараттандыру процесінің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасында және шетелде білім беруді ақпараттандыруды қалыптастырылуы. Білім беруді ақпараттандыру негізіндегі психологиялық–педагогикалық теория. Білім беруді ғылыми–зерттеу, ғылыми–педагогикалық және ғылыми–әдістемелік зерттеу бағыты ретінде ақпараттандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі бұлтты технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәнің мақсаты кәсіби қызметте бұлттық технологияларды пайдалану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Бұлттық технологияларға кіріспе. Негізгі сипаттамалары. Бұлтты және серверлік технологиялардың айырмашылығы. Бұлтты есептеулердің артықшылықтары.Бұлтты есептеулерді қолданумен байланысты тәуекелдер. Бұлтқа көшудің алғы шарттары. Бұлтты технологиялар. Бұлтты архитектураның негізгі түрлері. Бұлтты қызметтердің негізгі модельдері. Қолданбалы есептерді шешу үшін Google Apps, WindowsAzure қолдану әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелер (орыс тілінде)
Курстың негізгі мақсаты Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелерін айқындап, кері байланыс негізінде мұғалім процесті диагностикалау мен оқу нәтижелерінің құрамына кіретін бірнеше жақын, бірақ әр түрлі әрекеттер мен операциялар туралы мағлұматтар беру. Информатиканы өзіндік нысанда оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Информатика пәнін оқыту мақсаттарын әртүрлі түсіндіру. Курстың мақсаттары туралы идеяларды дамыту. Информатика пәнін оқыту мазмұнын дамыту. Информатика пәнін оқытудың міндеттері; информатика курсын құруға негіз болатын принциптер; қазіргі заманғы информатика курсының мазмұны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі WEB 3.0-технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың білім беруде WEB 3.0-технологиясын қолдану саласында білімі мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Web3 технологиясы немесе блокчейн технологиясы, негізгі ұғымдар мен мүмкіндіктер. Web3 технологиясының негізгі аспектілері. Белгіленбейтін токендердің (NFT) көмегімен білім беру контентін токендеу мүмкіндігі. Web3 технологиясын пайдалана отырып білім беру ресурстарын құру. Орталықсыздандырылған білім беру платформалары. Деректердің қауіпсіздігі мен құпиялылығын қамтамасыз ету. Білім берудегі смарт-келісімшарттар. Web3-білімнің болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Программалық жүйелерді құру технологиясы (қазақ тілінде)
Пәнді игерудің мақсаты бағдарламалық жүйелерді жобалаудың принциптері, технологиялары, әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу, сондай-ақ бағдарламалық өнімдерді құрудың түрлі фазалары бойынша іс-әрекеттерді орындауда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Программалық жүйелердің құрал жабдықтарының негізгі ұғымдары мен даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі. Программа жасау əдістерінің топтамасы. Объектілі бағдарлы жобалау. Программалық жабдықты жобалауда UML объектілі программалау тілін қолдану. Программалық жабдықты жобалаудың əдістемелік принциптері. RAD жəне DATARUN əдіснамасы. SADT құрылымдық талдау мен жобалау технологиясы. Программалық жабдықты канондық жобалау. Программалық жабдықты жобалаудың кезеңдері. Жобалау паттерндері. Программалық жабдықты жобалауда компоненттерді қолдану. Интерфейс пен нақты кластарда жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік және желілік әкімшілік ету (қазақ тілінде)
Пәннің мақсаты ең танымал операциялық жүйелер негізінде жергілікті желілерді басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу.Компьютерлік желінің компоненттері. Пайдаланушы және машина есеп жазбасын басқару. Желілік топология. Топты басқару. Желінің жұмыс істеуі. Ресурстарға қол жетімділікті басқару. Тарату ортасын таңдау. Баспа құралдары. Желілік әкімшілік. Желілік саясатты жүзеге асыру. Топтық саясатты қолдану арқылы пайдаланушы ортасын басқару. Заманауи операциялық жүйелердің қауіпсіздік жүйесімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Роботтар мен робототехникалық жүйелерді жобалау
Курстың мақсаты роботтардың басқару жүйесін зерттеу, құрастыру және автоматтандыру әдістерін үйрету. Білім беру робототехникасын оқытудың аппараттық-бағдарламалық құралдары. Робототехникада программалау негіздері. Білім беру робототехникалық конструкторларының базасында робототехникалық жүйелерді программалау және түрлі тілдерді қолдану. Роботтардың ақпараттық-сенсорлық жүйелері. Роботтарды басқару тәсілдері мен жүйелері. Роботтарды бағдарламалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен мәліметтер және машиналық оқыту
Курстың мақсаты үлкен деректер мен машиналық оқытуды құру мен жұмыс істеу теориясы мен практикасының негізгі мәселелері бойынша құзыреттіліктерді жетілдіру. Деректерді интеллектуальды талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Үлкен мәліметтерді өңдеу және машиналық оқыту жүйесін дамытудың болашағы. Машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу әдістері мен мәселелері. Деректерді интеллектуальды талдау, машиналық оқытуға және үлкен деректерді өңдеуге арналған әдістер мен технологияларды қолдану салалары мен аймағы. Машиналық оқыту тапсырмаларының мысалдары. Үлкен деректердің негізгі сипаттамалары және олардың деректерді жинауға, сақтауға, өңдеуге және талдауға әсері. Big Data технологияларын қолдану арқылы шешілген аналитикалық тапсырмалар критерийлері. Интеллектуалды қызметтер және чот-боттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ресурстарын жобалау және құру (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы цифрлық білім беру ресурстарын және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың кәсіби мәселелерін шешуге қабілеттілігін анықтайтын оқу материалдарын педагогикалық тұрғыдан рәсімдеуде арнайы құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал ету. Білім беру ресурстарын жобалаудың теориялық негіздері. Жобалау қызметінің субъектілері мен объектілері. Жобалық қызметті ұйымдастыру. Білім беру ресурстарын жобалаудың негізгі объектілері. Цифрлық білім беру классификациясының негіздері және түрлері. Цифрлық білім беру үшін жобалау-эргономикалық талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және желілердегі ақпаратты қорғау (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін ұйымдастыруда тәжірибелік дағдыларды меңгеру, ұйымның ақпараттық ресурстарының тәуекелдерін бағалау және ақпараттық қауіпсіздікті тексеру, ұйымның ақпараттық қауіпсіздікті басқару процестерінің мазмұнын түсінуді дамыту, ақпараттық қауіпсіздік проблемаларын шешу. Ақпараттық қауіпсіздіктің міндеттері мен әдістері. Ақпараттық қауіпсіздік қатері. Ықтимал қарсыластар мен шабуылдар. Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік саясаты. Криптография. Қорғаудың бағдарламалық-техникалық әдістері. Деректер мен қызметтерді зиянды бағдарламалардың әсерінен қорғау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету стандарттары. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын талдау. Ақпаратты қорғау процедураларын автоматтандыру және ақпараттық қауіпсіздік саясатын талдау үшін бағдарламалық құралдар. Ақпараттық қауіпсіздікті басқару процестерін бағдарламалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- программалық және роботтық жүйелер технологияларының дамуына әсер ететін шарттар мен себептерді талдайды, заманауи әдістерді бағалайды, күрделілігі әртүрлі деңгейдегі программалық жабдықтарды құрады;
- заманауи мобильді, бұлтты, Web 3.0 және Smart технологияларды жинақтайды, білім беру саласындағы программалық жабдықтарды құруда программалық жабдықтарды құрудың әдіснамалары мен құралдарын қолданады;
- мультимедиялық және желілік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады, білім беру қызметін цифрландырудың заманауи құралдарын құрады және бағалайды;
- психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін кәсіптік қызметінде қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторинг жүргізеді, нәтижелерді талдайды
- үлкен мәліметтерді талдау мен визуализациялауға, практикалық-бағытталған есептерді шешуге жіктеу, кластерлеу, регрессия әдістері мен машиналық оқытуды қолданады, тиімді әдістерді талдайды және бағалайды;
- әртүрлі мәдениетке, дәстүріне толеранттылыққа, этикалық және құқықтық нормаларға негізделген құндылықтарды жинақтайды, көптілді ортада және халықаралық аренада қарым-қатынас жасау үшін тілдік білімді қолданады
- ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін талдайды, ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін пайдалана отырып сабақ өткізу әдістері мен тәсілдерін қолданады, эксперименттік ғылыми әрекетті жүргізеді, ғылыми жарияланымдар дайындайды;
- интеллектуалды және виртуалды жүйелердің, жасанды интеллект құралдары мен технологияларының теориялық және әдіснамалық негіздерін талдайды, программалық жабдықтар құрады, кәсіптік қызмет саласында қолданады;
- білім алушыларды оқытуда жаңа тәсілдерді, цифрлық технологияларды қолданады және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып кәсіптік әрекеттің стандартты міндеттерін шешеді;
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті