Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және жоғары білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін зерттеу мен іске асырудың теориялық, практикалық дағдылары бар, цифрлық технологияларды инновациялық деңгейде және еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес пайдалануға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалаудың заманауи технологиялары'
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектепте IT-пәндерді оқыту әдістемесі'
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Java технологиялары
Педагогикалық зерттеулерді өңдеудің математикалық әдістері'
Электрондық білім беру интернет-ресурстарын әзірлеу'
Білім алушылардың білімін бақылау мен бағалаудың заманауи әдістері'
Стратегиялық менеджмент
Математикалық модельдеудегі есептеулердің компьютерлік технологиялары'
Білім беру сапасының мониторингі'
Мультимедиялық жүйелерді жобалау және құрастыру'
Сандық ресурстар және қызмет көрсету'
Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
Математикалық физиканың сандық әдістері'
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім берудегі SMART-технологиялар
JavaScript - де программалау
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Оқушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру'
Қашықтықтан оқытудың заманауи жүйелері'
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері'
Электрондық оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары'
Білім берудегі бұлтты технологиялар
Бағдарламалау практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін қолдану қабілетін көрсету. Қазіргі заманғы аппараттық және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу, басқару жүйелерін жобалау және әзірлеу, есептеу жұмыстарын жүргізу. Математикалық физика есептерінің айырмашылық сызбаларын бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру және бақылау, ақпараттық көздермен ғылыми ізденіс және практикалық жұмыс, бұлтты технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін кешенді іске асыру тәжірибесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және жүйелеу, мәселені шешудің әдістері мен құралдарын таңдау, заманауи жабдықты кәсіби пайдалану, эксперименттер мен сынақтарды ұйымдастыру, олардың нәтижелерін талдау қабілетін дамыту.
- Зерттелетін дереккөздердің мазмұнына логикалық-дидактикалық талдау жүргізу, библиографиялық материалды құрастыру және рәсімдеу, ғылыми дереккөздер бойынша рефераттар жасау, ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу барысында алынған материалдардың аннотациясы мен түйіндемесін жасау.
- Жоғары білім беруді жаңғыртудың ақпараттық кеңістігінде бағдарлану; қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және жасау үшін ақпараттық-дидактикалық материалдар мен алгоритмдерді әзірлеу; SMART-технологияны пайдалану кезінде оқу сабақтарының тиімділігін талдау және анықтау.
- Зерттеулер кезінде статистикалық критерийлерді таңдау және қолдану; білім алушылардың оқу-жобалау қызметінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды, білім алушылардың оқу-жобалау қызметін ұйымдастыру жөніндегі әдіснамалар мен әдістемелік ұсынымдарды қолдану.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01503 Информатика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01503 Информатика (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01503 Информатика
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті