Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01503 Информатика педагогтарын даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін қолдану қабілетін көрсету. Қазіргі заманғы аппараттық және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу, басқару жүйелерін жобалау және әзірлеу, есептеу жұмыстарын жүргізу. Математикалық физика есептерінің айырмашылық сызбаларын бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
  • Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру және бақылау, ақпараттық көздермен ғылыми ізденіс және практикалық жұмыс, бұлтты технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін кешенді іске асыру тәжірибесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және жүйелеу, мәселені шешудің әдістері мен құралдарын таңдау, заманауи жабдықты кәсіби пайдалану, эксперименттер мен сынақтарды ұйымдастыру, олардың нәтижелерін талдау қабілетін дамыту.
  • Зерттелетін дереккөздердің мазмұнына логикалық-дидактикалық талдау жүргізу, библиографиялық материалды құрастыру және рәсімдеу, ғылыми дереккөздер бойынша рефераттар жасау, ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу барысында алынған материалдардың аннотациясы мен түйіндемесін жасау.
  • Жоғары білім беруді жаңғыртудың ақпараттық кеңістігінде бағдарлану; қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және жасау үшін ақпараттық-дидактикалық материалдар мен алгоритмдерді әзірлеу; SMART-технологияны пайдалану кезінде оқу сабақтарының тиімділігін талдау және анықтау.
  • Зерттеулер кезінде статистикалық критерийлерді таңдау және қолдану; білім алушылардың оқу-жобалау қызметінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды, білім алушылардың оқу-жобалау қызметін ұйымдастыру жөніндегі әдіснамалар мен әдістемелік ұсынымдарды қолдану.
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Top