6B02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, оқытушы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке қабілетті мәдениет және өнер саласында кең ой-өрісі бар бакалаврдың жоғары білікті мамандарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
-
Мамандық І
Несиелер: 5Оқудың бастапқы кезеңі. Жалпы және музыкалық психология білімі негізінде білім алушының даралығын ашу. Вокал және вокалдық Экзерсис бойынша вокалдық-техникалық жұмыс. 17-18 ғасырлардағы композиторлардың шығармаларымен жұмыс. Регистрлік туралау, әншілік тыныс алу, интонация ерекшеліктері. Итальян тілінің вокалдық фонетикасының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І
Несиелер: 3Дұрыс фонетикалық айтылу қойылымы. Операдан және канцоннан орындалатын вокалдық үзінділерде итальян тілінің базалық фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерін оқу. Қарапайым коммуникативтік жағдайларды құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Актер шеберлігінің негізі
Несиелер: 3Ішкі және сыртқы техникаларды, өзіне және рөлге жұмыс істеу әдісін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын сақтайтын, заманауи талаптарға сай келетін, вокалистің актерлік шығармашылығына қойылатын, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын вокалист-актердің тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Міндетті фортепиано I
Несиелер: 2Пән фортепиано аспабын меңгеру дағдысы мен іскерлігін қалыптастыруға, вокалистің пианистік шеберлік деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерделеу, фортепианоны-орындаушылық техниканы, іскерлікті және пианистік дағдыларды дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Концерттік іс-шарадағы актер шеберлігі
Несиелер: 3Вокалистте концерттік сахнада актерлік қызметтің негізгі бағыттарын таныстыру және қалыптастыру, концерттік сахналық бейнені жасау. Сахналық мінез-құлықтың органикасы, назар аудара білу, сахналық байқауды тәрбиелеу және бақылау нәтижелерін жазу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Міндетті фортепиано II
Несиелер: 2Пән Балалар, Әйелдер және ерлер дауыстарының барлық түрлері үшін вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдер мен вокалдық экзерсистердің сүйемелденуін ойнау біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалды-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуезді желісінің ойын ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспозициялау. Сүйемелдеу парағынан оқу және оларды шағын және үлкен секундқа тасымалдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау ІІ
Несиелер: 3Тілді меңгерудің базалық деңгейіне жету: орындалатын шығармалардағы және ауызекі сөйлеудегі жеке сөздерді және қарапайым қысқа сөйлемдерді түсіну. Шағын музыкалық вокалдық үзінділерді талдау. Диалогтық жағдайларды құруда негізгі құзыреттілікті (вокалдық, фонетикалық және грамматикалық) пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мамандық ІІ
Несиелер: 5Кіші формадағы вокалдық шығармалармен практикалық жұмыс-вокализ, көне ариялар, орыс композиторларының романстары, қазақ халық әндері. Дыбыс шығару процесінде өзіндік ойлауды тәрбиелеу. Есту және бұлшықет өзін-өзі бақылау. Вокалдық шығармамен студенттің өзіндік жұмысының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Опера-сахналық дайындық І
Несиелер: 2Пәннің міндеттері сахналық мінез - құлық заңдарын-актердің ішкі техникасының элементтерінен бастап көркем бейнені жасауға дейінгі оқу және тәжірибелік қолдану болып табылады. Актерлік ансамбльде жұмыс істеу. Дұрыс-сахналық миниатюралар мен ансамбльдік көріністер болады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Вокалдық сольфеджио I
Несиелер: 2Музыкалық естуді, стиль сезімін, кәсіби музыкалық қабылдауды, музыкалық шығармаларды бағалауды, ансамбльдік ән айту дағдыларын дамыту. Құрылым, фрейт түрлері, октавадағы Интервалдардың барлық түрлері, тұрақсыз интервалдарды шешу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Гармоникалық қойманың бір және көп дауысты музыкалық туындыларын парақтан сольфеджирлеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мамандық ІІІ
Несиелер: 5Вокалдық техникамен музыкалық-бейнелік қойылымдарды нақты іске асыру процесі ретінде жұмыс істеу. Орындалатын жұмыстың әртүрлі вокалдық-техникалық қиындықтарын жеңудің білімін, жолдары мен әдістерін қалыптастыру. Студенттердің жеке вокалдық-техникалық дайындығын есепке ала отырып, түрлі формадағы және жанрдағы шығармалармен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау ІІІ
Несиелер: 3Таныс сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсіну. Мәтіндер мен вокалдық үзінділердің негізгі мағынасын түсіну. Таныс тілдік құрылымдарды қолдана отырып коммуникативтік жағдайларға қатысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Вокал өнерінің тарихы
Несиелер: 4Вокалдық орындаушылықтың тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Батыс-еуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихын зерттеу, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу; заманауи вокалдық мектеп тұрғысынан тарихи әдістерді бағалау; белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар және ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен арасындағы тәуелділікті анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Камералық ән салу
Несиелер: 217-19 ғасырлардағы орыс композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерттеу негізінде камералық репертуар туралы білімді қалыптастыру. Концерттік орындау дағдыларын дамыту, камералық ән айту дағдысы мен кәсіби шеберлігін тәрбиелеу. Студенттердің көркемдік тәрбиесі, студенттердің жалпы және музыкалық ой-өрісін кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Фортепиано I
Несиелер: 2Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Түркі музыкасының тарихы
Несиелер: 4Тарих пен мәдениет контекстіндегі түркі музыкасы. Фольклорлы және дәстүрлі түркі музыкасы. Әзірбайжан, Қазақстан, Қырғызстан, Түркия, Түркіменстан және Өзбекстанның Түркі музыкалық мәдениеті. Діннің түркі музыкасына әсері. Түркі музыкасының жіктелуі. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерінен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу; әдет-ғұрыптар мен әдет-ғұрыптық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау IV
Несиелер: 3Тіл құзыреттілігін меңгерудің қарапайым деңгейінде коммуникативтік жағдайларға қатысу және сөйлеуді түсіну. Кәсіби лексиканы қолдана отырып, білім алушы үшін маңызды тақырыптарға коммуникативтік жағдайларды өз бетінше қалыптастыру және қатысу. Қысқа әңгімелерді қолдай білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Фортепиано IІ
Несиелер: 2Пән вокалдық-техникалық жаттығуларды және вокализдердің аккомпанементтерін және балалар, әйелдер және ерлер дауыстарының барлық типтеріне арналған вокалдық экзерсистерді ойнау дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуендік желісі ойынының спецификалық ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспондау. Аккомпанементтерді парақтан оқу және оларды кіші және үлкен секундқа тасымалдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мамандық IV
Несиелер: 5Вокалдық репертуарды орындауға практикалық бағыт: концерттік-камералық немесе опералық. Студенттің вокалды орындауының негізгі типологиялық ерекшеліктерін анықтау. Оның жанрлық бағытын анықтау. Кәсіби концерттік қойылымдарды өз бетінше ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Әр түрлі дәуірлер мен стильдегі композиторлардың шығармаларын зерттеу. Түпнұсқа тіліндегі вокалдық мәтіндермен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Опера-сахналық дайындық ІІ
Несиелер: 5Вокалдық техникаларды, сөйлеу, би техникасын, актерлік шеберлікті, сахналық қозғалысты меңгерген Опера сахнасында студенттерді вокалдық-орындаушылық қызметке дайындау. Опералық-сахналық мінез-құлық заңдарын зерттеу және практикалық қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Вокалдық сольфеджио II
Несиелер: 2Сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз камералық-вокалдық шығармаларды парақтан оқу; сатылар тізбегін Ладаға, диатоникалық, хроматикалық секвенцияларға бір дауысты интонациялау; ладтарды, интервалдарды, аккордтарды, гармоникалық реттіліктерді есту арқылы анықтау; гармоникалық, мелодиялық реттіліктерді, музыкалық шығармаларды транспонирлеу; бір және көп дауысты музыкалық диктанттарды жазу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Камералық ән салу ІІ
Несиелер: 2Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерттеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизм камералық музыка негізі ретінде. Камералық вокалдық музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың түрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Құқық мәдениет негіздері
Несиелер: 5Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Опералық дайындық І
Несиелер: 3Екінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау, опералық ансамбльде жұмыс істеу, дене қимылдарының икемділігін көрсету және музыкалық спектакльде партияларды орындау процесінде сахналық кеңістікте бағдарлануы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Камералық класс I
Несиелер: 2Циклдік камералық репертуарды орындау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Камералық-вокалдық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялаудың ерекшеліктері. Шығармаға кешенді талдау жүргізу негізінде вокалдық-техникалық қиындықтарды және негізгі орындаушылық ерекшеліктерді анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Вокалдық ансамбль I
Несиелер: 2Ансамбльдік ән айту, серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру білігі. Шығарманы зерттеудің негізгі кезеңдері: ырғақ, интонация, тыныс алу, фразировка, дикция. Камералық-вокалдық ансамбль репертуарын зерттеу. Камералық дуэт, трио, квартетте жұмыс істеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Оқу пәні вокал әдістемесі мен педагогика саласындағы теориялық білімді жалпылау, опера және камералық сыныптарда ән айтудың практикалық дағдылары және вокалистпен өзіндік практикалық жұмыс негізінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі саласында кәсіби білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мамандық V
Несиелер: 5Толық ариялар мен сценарийлерді жасау. Вокалдық шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Вокалдық-техникалық және орындаушылық қиындықтарды анықтай отырып, орындалатын шығармаларға кешенді талдау жасай білу. Орындалатын шығарманы вокалдық-техникалық орындау және көркемдік іске асыру бірлігімен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлем музыкасының тарихы
Несиелер: 5Батыс Еуропа музыкалық мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру. Тарихи-стиль аспектісінде Батыс Еуропа музыкалық мәдениетінің даму динамикасы. Музыкалық романтизм эстетикасы. Шуберт әндерінің конфессиясы және интроспекциясы . Россиниден Вердиге дейінгі итальяндық bell canto дәстүрлері. ХІХ ғасырдың кеш еуропалық операсы: итальяндық веризм (Леонкавалло, Масканьи, Пуччини) және неміс экспрессионизмі. Француз музыкалық импрессионизмі мен символизмі, австро-неміс экспрессионизмі және нововен мектебі, ХХ ғасырдың басындағы Батыс Еуропа музыкасының бағыттарын анықтайтын неоклассикалық тенденциялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V
Несиелер: 3Қарапайым бейімделген мәтіндерді түсіну (кітап, либретто, сценарийлер). Оқытушының, басқа студенттердің, тіл тасымалдаушысының орындауында сөйлеуді тыңдау және түсіну. Таныс тақырыптарда тіл сақтаушымен сөйлесуді қолдай білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Вокалдық ансамбль II
Несиелер: 2Ансамбльдік ән айту және Серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. Опералық репертуардың ансамбльдік көріністерін зерттеу. Шығарманы орындаудың спецификалық ерекшеліктерін анықтау. Орындалатын шығармаға вокалдық-техникалық талдау жасай білу. Серіктестердің психологиялық өзара әрекеттесуін іздеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Опералық дайындық ІІ
Несиелер: 3Вокалдық партияларды өз бетінше талдау және зерттеу. Бірінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау. Ансамбльдік қойылымдар мен моносценттерге қатысу. Сахнада әріптеспен жұмыс істей білу. Режиссермен және дирижермен жұмыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Вокалдық шығармаларды талдау
Несиелер: 3Вокалдық шығарманың құрылымын зерттеу, әр түрлі тарихи дәуірлердегі музыкалық тілдің логикасын түсіну, әр түрлі дәуірлердегі музыкалық тіл идеяларына негізделген стилистикалық "инстинкті" дамыту, вокалдық жанрлар мен стильдердің музыкалық формаларын талдау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Интерпретация тарихы
Несиелер: 3Вокалистің интерпретациялық қызметімен байланысты студент-вокалистердің теориялық базасын қалыптастыру: интерпретация түсінігі; көрнекті музыканттардың концерттік-камералық/опералық орындаушылық қызметі, Орындаушы музыканттардың типологиясы; орындаушы музыканттың тұлғасы және музыкалық шығарманы интерпретациялау, орындаушы музыканттың шығармашылығы. Вокалдық мәтінді интерпретациялаудың негізгі принциптері; Вокалдық шығармалардың редакциялары мен редакторлары; вокалдық музыканы интерпретациялау проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму тенденциялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Камералық класс II
Несиелер: 2Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерделеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизмнің камералық музыкасының негізі ретінде. Камералық вокалды музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орыс музыкасының тарихы
Несиелер: 3Орыс музыкасы тарихының елеулі фактілерін, қазіргі қоғамның мәдени мұрасына енген шығармаларды зерттеу, әр түрлі дәуірлер мен дәстүрлердің шығармаларын стильдік талдау дағдысын дамыту, Ресейдің музыкалық мәдениетін дамытудың ұлттық ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Орыс музыкасы музыка өнерінің көрінісі ретінде. Жалпы сипаттамасы. КСРО - дағы музыкалық андеграунд. 20-21 ғасырлардағы қазіргі орыс музыкасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ
Несиелер: 5Қарапайым түпнұсқа мәтіндерді, опералық партитураларды және либреттоны өз бетінше оқуға мүмкіндік беретін тілді меңгерудің орташа деңгейіне жету. Итальян тілінде әңгімені түсіну және жүргізу. Еркін тақырыптарға коммуникативтік жағдайларда өз бетінше қалыптастыру және қатысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мамандық VІ
Несиелер: 5Студенттердің вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Концерттік-орындаушылық және сахналық қызмет. Концерттік-орындаушылық қызметті дайындаудағы басым бағыттарды анықтау. Әртістік, эмоционалдық, дыбыс шығару мәдениеті-академиялық Орындаушының кешенді құрамы. Әншінің кәсіби қызметіне практикалық дайындығы.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Несиелер: 3Арнайы педагогикалық дайындық пәні, мамандық бойынша берілетін оқытушылық біліктілікті теориялық және тәжірибелік тұрғысынан толықтырады. Пәнді «Арнайы педагогикалық дайындық»-деп қарастыру, пәнді жеке түрде оқытудың педагогикалық ерекшеліктерін түсіндіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дирижермен және режиссермен жұмыс І
Несиелер: 6Әншіні интонацияның дәлдігіне де, вокалды орындаудың көптеген басқа қасиеттеріне де қатысты түзету. Дирижер әншінің әуеннің дыбыстық және ырғақты суретін дәл ойнауын, дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын бақылауы керек. Мазмұны, композициялық құрылымы, Текстураның сипаты, поэтикалық мәтіннің ерекшелігі, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша режиссерлік жұмыс. Зерттелетін опералық репертуарды режиссерлік экспликациялау бойынша жұмыс және құрастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ музыка тарихы
Несиелер: 3Қазақ музыка мәдениетінің ерте кезеңнен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерделеу; салттар мен салттық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби туындылардың жанрлық жіктелуі; Жеке композиторлық стильдерді және есімнамаларды зерделеу, дәстүрлі музыканың классикалық үлгілерінің, қазақстандық кәсіби композиторлар шығармаларының түрлі жанрларымен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Несиелер: 4Зерттеу қызметінің дағдыларын, педагогиканың, Әдістеменің, ғылымның, техниканың, өндірістің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктері туралы; музыка тарихының, теориясының әртүрлі салалары туралы; зияткерлік-шығармашылық, мәдени-ағарту қызметінің стратегиялық даму процестері туралы түсініктерін қалыптастыру. Ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, зерттеу қызметін ұйымдастыру қағидаларымен, ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, пайдалану әдістерімен танысу
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мамандық VІІ
Несиелер: 5Әншінің кәсіби қызметіне практикалық дайындығы. Қажетті концерттік-сахналық және вокалдық-педагогикалық білімді қалыптастыру. Концерттік бағдарламаны орындаудың вокалдық мәдениетін меңгеру. Орындалатын жұмыстың бейнелі-сахналық көрінісі.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Несиелер: 3Пән музыкалық бизнес пен кәсіпкерліктің маңызды принциптерін және продюсердің маңызды фигураларының бірін негіздейді. Бұл шоу-бизнестің бұрын іске асырылмаған идеяларды кейіннен жобалар немесе тұжырымдамалар болатын жаңалықтарға айналдыра алатын негізгі фигура. Қазіргі кезеңдегі музыкалық шоу-бизнес, Орындаушы мен көрермен арасындағы қарым-қатынас, сахна бейнесін құру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Опералық класс І
Несиелер: 3Опера сахнасында жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық-сахналық бейнемен жұмыс. Вокалдық партия бойынша өзіндік жұмыс. Жеке және ансамбльдік сахналарда жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Камералық класс III
Несиелер: 319-20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс және Батыс Еуропа композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерделеу негізінде камералық репертуар және вокалдық циклдер туралы білімді қалыптастыру. Камералық-вокалдық шығармаларды кешенді талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мамандық VIІІ
Несиелер: 5Концерттік-орындаушылық қызмет. Вокалдық шығарманың сахналық және актерлік көрінісі. Вокалдық орындау мәдениетін кәсіби меңгеру. Камералық және опералық репертуардың вокалдық туындыларын өз бетінше талдау және интерпретациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Камералық класс ІV
Несиелер: 3Концерттік-камералық орындау дағдыларын жетілдіру. Қазақстан композиторларын қоса алғанда, 20-21 ғасырлар композиторларының вокалдық циклдарын зерделеу және орындау. Орындалатын шығармалардың бейнелі мазмұнын интонациялау, вокалдық фонетика және көркемдік бейнелеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI
Несиелер: 4Ансамбльде өзара әрекеттесу қабілеті: режиссер-дирижер-концертмейстер-вокалист. Әншіні оқу процесінде де, сахналық қызметте де түзету. Орындалатын шығарманың музыкалық мәтінін бірлесіп оқу және ойнату дәлдігі. Зерттелетін материалдың музыкалық мазмұны бойынша жұмыс, музыкалық оқудың дәлдігі және оны түсіндіру. Көркем бейнемен, сахналық бейнемен, әртістікпен жұмыс. Қорытынды аттестаттауда орындалатын музыкалық көріністердің (опералық үзінділердің) қойылымдық бөлігі бойынша режиссерлік жұмыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Опералық класс ІІ
Несиелер: 3Жан-жақты дамыған, жоғары кәсіби музыкант-орындаушыны дайындау, сахналық орындаушылық дағдыларын меңгерген, болашақ мамандығы алдына қоятын міндеттерді өз бетінше және шығармашылықпен шешуге қабілетті. Опералық репертуарды, опералық-сахналық орындау дағдыларын үйрену. Опералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON6
Әртістік шеберлікті, орындаушылық ерік-жігерді және орындалатын шығарманы көркем интерпретациялауды еркін көрсете білу; пианистік/концертмейстерлік өнер және орындаушылық саласында іскерліктер мен дағдыларға ие болу.
-
Код ON2
Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде өзіңіздің музыкалық орындауыңыздың нәтижелерін бағалай білу.
-
Код ON1
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспарлар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.
-
Код ON4
Ноталық мәтінді түсіндіруде, музыкалық шығармалардың редакцияларында; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-Орындаушы-тыңдаушы"жүйесінде әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндіру проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму үрдістерінде бағдарлану.
-
Код ON7
Білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда дербес педагогикалық іс-әрекетте академиялық ән айтуды оқытудың ұтымды тәсілдері мен әдістерін пайдалану.
-
Код ON10
Дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын білу. Поэтикалық мәтіннің мазмұны, композициялық құрылымы, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша жұмыс істей білу.
-
Код ON3
Оның көптеген кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; сау дауыс қалыптастыру және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дені сау дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру. Станиславский әдісі бойынша жұмыс, сондай-ақ басқа шеберлер.
-
Код ON9
Вокал педагогикасы саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; фортепиано сыныбында оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды білу, білім алушының жеке жоспарын сауатты құрастыру, оның музыкалық қабілетінің даму үрдісін талдау, олардың өсуін ынталандыру. Стильдік тәсілді, сондай-ақ оны вокал сыныбында жүзеге асыру техникасын меңгеру.
-
Код ON8
Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық және анық айта білу, Мәтінді тыңдаушыға поэтикалық және мәнерлеп жеткізу; итальян және ағылшын тілдерінде айтылым мен лексиканы меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды саналы түрде қалыптастыру кезінде айқын дикция.
-
Код ON5
Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіне алады, стильдер, жанрлар мен формалар құрастыруда шарлай алады.
-
Код ON11
Концерттік-опералық орындаушы мен вокалдық педагогтың кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық және музыкалық-педагогикалық білімді қолдану, аспаптық-орындаушылық дағдыларды еркін меңгеру.
-
Код ON12
Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
6B02103 Вокалдық өнер
БакалавриатҚұрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
БББТ: B021 Орындаушылық өнер
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B02103 Вокалдық өнер
БакалавриатҚазақ ұлттық өнер университеті
БББТ: B021 Орындаушылық өнер
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B02103 Вокалдық өнер
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B021 Орындаушылық өнер
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша