Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен əдістемесі в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Тірі және өлі табиғат объектілері. Тірі организмдердің көбеюі туралы жалпы мәліметтер. Эволюцияның нәтижесі ретінде органикалық әлемнің алуан түрлілігі. Биосфера туралы қазіргі түсінік. Табиғат физикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың теориялық негіздері және практикум
    Несиелер: 4

    Жиындар теориясы, табиғи сандарды зерттеудің жалпы сұрақтары, көп мәнді сандар, арифметикалық әрекеттер және олардың қасиеттері, мәтіндік есептер және оларды шешу тәсілдері, шамалар және оларды өлшеу, алгебра элементтері, геометрия элементтері, әртүрлі деңгейлі жаттығулар, жаңа түсініктер мен іс-қимыл тәсілдерін зерттеу үшін оларды таңдау, логиканы дамытуға арналған жаттығулар, шығармашылық тапсырмалар, күрделілігі жоғары жаттығулар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шешу бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Пән бастауыш сынып оқушылары үшін күрделілігі жоғары міндеттерді шешу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Есептердің логикалық құрылымын талдау, оларды шешудің әртүрлі тәсілдерін табу; математикалық модельдеу тәсілдерін қолдану; арифметикалық, алгебралық, геометриялық және логикалық материалдары бар есептерді шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының әдістемесі мен жертану
    Несиелер: 5

    Курстың материалын зерттеу нәтижесінде студенттер Негізгі физика-географиялық ұғымдарды игеріп, географиялық қабықта болатын негізгі процестердің мәнін зерттеп, географиялық объектілердің, процестер мен құбылыстардың терең байланысы туралы нақты түсінікке ие болуы керек, экологиялық шаралардың қажеттілігін түсінуі керек. Сонымен қатар студенттер карталармен, атластармен, глобустармен, метеоприборлармен, минералдар мен тау жыныстарының коллекцияларымен практикалық жұмыс жасау дағдыларын игеруі тиіс. Студенттер тау жыныстары мен минералдарды анықтаудың қарапайым және қол жетімді әдістерін еркін игеріп, жыл бойы байқалған атмосфералық құбылыстарды талдауды үйренуі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент оқиды: онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесінде қалыптасуы. Сенсорлық жүйелерді дамыту. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-тамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зат алмасу мен энергияның жас ерекшелік физиологиялық ерекшеліктері. Шығару жүйесі мен терінің жас ерекшеліктері балалар дамуының әлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогика педагогика саласы ретінде. Мақсаты. Арнайы педагогика және психология пәні. Мүмкіндігі шектеулі балалардың сипаттамасы. ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-мәдени негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыс. Ата-аналармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдық-этикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 3

    Тьюторлық бастауыш сынып оқушыларының білімін дараландырудың педагогикалық іс-әрекеті ретінде. Тьютордың рөлі, міндеттері. ОПП бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау ерекшеліктері. Тьютор қызметінің бағыттары: қателерді сынақтан өткізу және түзету мүмкіндігі, олардың құнын тану; студентпен ООП-мен байланыс және қарым-қатынас жағдайын құру; бірлескен қызмет жағдайында қарым-қатынастың болуы және қатысушылардың бір-біріне жағымды қатынасы; оқушының білім беру кеңістігінің ашықтығына бағдарлану, оны өзгерту, аяқтау, қайта құру мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарын басқаруға жүйелі көзқарас. Бастауыш білім беруді басқарудың принциптері, функциялары мен әдістері. Нарықтық экономика жағдайында оқу орнының даму стратегиясы. Білім беруді басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 6

    Курс соңында студенттер балалар әдебиетінің қалыптасу және даму тарихының ерекшеліктерін, тақырыптарды, кейіпкерлерді, балалар әдебиетінде қолданылатын бейнелі мәнерлілік құралдарын тәжірибеде қолдана алады. Негізгі тақырыптар: Балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихы. Балалар фольклоры. Халық ертегісі және оның идеялық-көркемдік ерекшеліктері. Балаларға арналған Поэзияның тән ерекшеліктері. Балалар жазушыларының бейнесіндегі табиғат пен жануарлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттің ғылыми қызметі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері. Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау. Ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Қорытынды эксперимент жүргізу әдістемесі. Педагогикалық эксперименттің қалыптасатын және бақылау кезеңдерін жүргізу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Студенттік стартап: түсінігі, мәні, келешегі. Академиялық жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ және шетел балалар әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер отандық және әлемдік мәдениет дамуының жалпы үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойды бейнелейтін тарихи-әдеби феномен ретінде қазақ және шетел балалар әдебиетінің даму үрдістері туралы тұтас түсінікке ие болады. Түйінді тақырыптар: қазақ және шетел әдебиеті, қазақ әдебиетінің әртүрлі тарихи кезеңдердегі дамуына тән ерекшеліктер, шетел әдебиетіндегі бағыттар мен әдістердің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі проблемалары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық проза: дамудың жалпы тенденциялары, негізгі өкілдері мен бағыттары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық поэзия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептің тәрбие жүйесі балаларды әлеуметтендіру және дамыту факторы ретінде,сынып ұжымының өзара іс-қимылы, сынып жетекшісінің пән мұғалімдерімен, балалар бірлестіктерімен өзара іс-қимылы; жалпы сынып педпроцессінің жағдайын диагностикалау, оқушылардың тәрбиелілігін және сынып ұжымының даму деңгейін зерттеу, сыныптан тыс тәрбие жұмысының тиімділігін зерделеу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын мақсат қою және жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын талдау және өзіндік талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының даму диагностикасы
    Несиелер: 3

    Балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының жалпы және теориялық негіздері. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық және дифференциалды диагностикасының әдістері. Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс жас динамикасын түсінуге, туғаннан бастап қарттыққа дейінгі өмір жолының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторларын түсінуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушы тұлғасының дамуын педагогикалық болжау
    Несиелер: 3

    Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс Жас динамикасын түсінуге мүмкіндік береді, оның өмір жолының әр кезеңінде – туғаннан бастап қарттыққа дейін тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі және практикум
    Несиелер: 6

    Курс соңында студенттер қазақ (орыс) тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің негізгі ерекшеліктерін, оның пәнін, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: қазақ (орыс) тілі бастауыш сыныптардағы оқу пәні ретінде. Сауатты оқытудың қазіргі жүйесінің ерекшеліктері. Емле дағдыларын қалыптастыру әдістемесі. Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу қызметін жетілдірудің лингвистикалық және әдістемелік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниетануды оқыту теориясы мен технологиясы және практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған әлем туралы білім жүйесін, табиғат пен адамның өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыру. Әлемді тану әдістемесінің мақсаты, міндеттері. Оқыту әдістері, формалары, тәсілдері, құралдары. 1-4 сыныптар үшін әлемді тану сабақтарын жоспарлау және талдау әдістемесі. Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының негіздері. Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін және вариативтік компонентті, оның ішінде қашықтықтан оқытуды пайдалану үшін электрондық компонентті жобалау және құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Жас студенттерді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері. Бастауыш мектепте қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Критериалды бағалау технологиясы. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Кәсіби қоғамдастықпен, ата-аналармен, студенттермен қарым-қатынас жасай білу. Модерация. Функционалдық сауаттылықты дамыту. Сыни ойлауды дамыту. Белсенді оқыту әдістері. Сабақты офлайн және онлайн режимінде жобалау. Рефлексия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты, міндеттері бастауыш мектептегі математика әдістемесінің мазмұны. Математикаға оқытудың формалары, әдістері, құралдары. "Мәтіндік есеп" ұғымының даму тарихы, есептің құрылымы; міндеттерді шешудің негізгі әдістері; міндеттерді шешу кезінде қолданылатын дедуктивтік ақыл-ойдың қарапайым схемалары; нақты түрдегі есептерді шешу алгоритмдері; міндеттерді шешуді ресімдеудің негізгі тәсілдері және тексеру тәсілдері; мәтіндік есепті шешудің негізгі кезеңдері және оларды жүзеге асыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім беру теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс соңында студенттер бастауыш мектепте орыс тілін оқытудың заманауи үрдістерін білетін болады; Академиялық хат негіздерін оқыту әдістерін меңгеру, бастауыш мектеп оқушыларының тілдік білім берудің құрылымдық компоненттерін, бастауыш мектепте орыс тілі сабақтарын өткізуге арналған тілдік оқу материалының мазмұнын таңдай білу; бастауыш мектеп оқушыларының тілін әр түрлі әдістемелік жағдайларда оқыту бойынша әртүрлі әдістемелік ұсынымдарды бейімдеу; белгілі бір әдістемелік тақырыпты оқыту үшін тілдік оқу материалын құрылымдау. Тілдік білім лингвометидикалық санат ретінде. Тілдік тұлға. Тілдік білім беру компоненттері. Орыс тілінің бастапқы курсы жүйе ретінде. Тілдік құбылыстарды зерттеудің функционалдық-семантикалық тәсілі. Сөйлеу негізіндегі теория элементтерімен практикалық танысу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Дүниетану" оқу пәнін құрудың принциптері мен тәсілдері. Бастауыш мектептегі жаратылыстану идеялары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. "Әлемді тану" курсы бойынша жұмыс әдістері мен тәсілдері. Әлемді тану бойынша оқу процесін ұйымдастыру формалары. Оқу бөлімдерін зерттеу: мен және қоғам, Менің елімнің табиғаты, тарих ағымында

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Каллиграфия бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Оқу пәні болашақ мұғалімнің бастауыш мектепте педагогикалық процесті сәтті ұйымдастыруға қажетті кәсіби маңызды білімі, дағдылары мен дағдыларын арнайы дамытудың ажырамас және органикалық бөлігі болып табылады. Мақсаты: каллиграфиялық жазуды меңгеруге теориялық және практикалық дайындық. Студент: хаттың пайда болу және даму тарихын, жазу дағдысын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктерін; хаттың санитарлық-гигиеналық жағдайларын білетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бірінші сынып оқушыларын сауаттылыққа оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектептегі "сауаттылыққа оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дағдыларды қалыптастыру негіздерімен қамтамасыз ету оқу және жазу, сондай-ақ оқушылардың сөйлеу әрекеті, бұл бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын игеруінің алғышарты болып табылады. Ал бұл, өз кезегінде, оқушылардың білім, білік және дағдыларды толық меңгеру процесін қамтамасыз етеді әр түрлі білім беру салаларында, олардың жалпы және зияткерлік дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін студент оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту әдістемесін; бастауыш мектепте іске асырылатын негізгі вариативті бағдарламаларды; арифметикалық әрекеттерді оқу әдістемесін; есептеу тәсілдерін қалыптастыруды; шамаларды зерттеу әдістемесін; бастауыш сыныптарға арналған математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдауды; алгебра мен геометрияны оқыту әдістемесін білетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: көркем еңбекті оқыту әдістемесінің қазіргі жағдайы әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері, қолданыстағы оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптарына арналған "Көркем еңбек" пәні бойынша оқулықтар, арнайы терминология, оны дұрыс қолдана білу, материалдармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын қасиеттер "Көркем еңбек" сабақтарын өткізу кезінде қойылатын ең ұтымды технология, Қауіпсіздік техникасы және санитарлық-гигиеналық талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің ғылыми ізденіс әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Курстың оқу объектісі білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврларды жалпы педагогикалық даярлау жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу қызметі бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс бастауыш сынып оқушыларына көркемдік эстетикалық тәрбие беруді кәсіби түрде жүзеге асыра алатын Бастауыш оқытудың сауатты мамандарын даярлауға бағытталған. Онда студенттерге бейнелеу өнері мен бейнелеу сауаттылығының теориялық негіздерін хабарлау, сурет, кескіндеме, тақырыптық композиция және сәндік жұмыста экспрессивті бейнелеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялауға, инклюзивті білім берудің заманауи педагогикалық стратегиялары негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Пән инклюзивті білім берудің түрлі модельдері бойынша іргелі білім қалыптастырады. жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздерін талдаумен интеграцияланатын (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенеді) ерекше білім беру қабілеті бар балалардың әртүрлі санаттарының инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Студент толеранттылық пен гуманизм қағидаттарына негізделген инклюзивті мектепте интеграцияланған оқыту жағдайында ЕБҚ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері бойынша пікір білдіруге және тұжырымдауға дайын боладыв. Кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін мәдени және моральдық құндылықтар негізінде тиімді қарым-қатынас жүзеге асырылады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару қоғамдық сананы дамытудағы құндылық ретінде көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар эксперименті
    Несиелер: 6

    7-10 жас аралығындағы оқушылардың жансыз табиғат (ауа, су, қар, мұз) және өсімдіктер саласындағы зерттеу және эксперименттік қызметінің нақты педагогикалық технологияларын ашу. Оқушылардың іздеу-танымдық іс-әрекетін дамытуға және диагностиканы көрсетуге бағытталған модельдер, диаграммалар мен диаграммалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі мен практикумы
    Несиелер: 6

    Бастауыш мектептегі "жаратылыстану" заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Жаратылыстану" пәнін құрудағы ұстанымдар мен тәсілдер. Бастауыш мектепте ғылыми жаратылыстану ұғымдары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. Түрлі елдер мен аймақтарда белгілі бір мәдени және шаруашылық маңызы бар табиғи объектілер мен құбылыстарды (мысалы, өсімдіктер, жануарлар; табиғи құбылыстармен және т.б. байланысты мерекелер) зерттеу және пайдалану әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 3

    Ойлау типологиясы. Жобалау қызметі және дизайн ойлау. Идеяларды қалыптастыру әдістері. Шығармашылық Алгоритмдер. Дизайн-ойлаудың технологиялық кезеңдері. Шығармашылықты диагностикалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік білім мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    "Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиялары" ғылым ретінде. "Әдеби даму" түсінігі. Әдеби оқудың білім беру, Тәрбиелік және дамытушылық маңызы. Оқу дағдысын қалыптастырудың психологиялық негіздері. Оқушылардың білікті оқу іс-әрекетінің құралы ретінде оқу дағдысын (дұрыс, еркін сөйлеу, сана, мәнерлілік) қалыптастыру. Вариативті оқыту жағдайындағы бастауыш әдеби білім мазмұны. Танымдық кітаппен жұмыс істеу әдістемесі. "Сөйлеуді дамыту", "Әдеби шығармашылық" ұғымдары. Әдебиеттік оқу сабақтарында сөйлеуді дамытудың негізгі тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курс шағын жинақталған мектепте жұмыс істеу кезінде студенттердің практикалық және теориялық дайындығына бағытталған. Оқу объектісі ШЖМ-де оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау болып табылады, шағын жинақты мектепте тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын дамыту
    Несиелер: 3

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер сыни ойлау теориясының технологиялары және олардың классифика-циялары туралы ұғымды, сыни ойлау технологиясында сабақ өткізу құрылымын, бастауыш сыныптардағы сабақтарда қолданылатын әдістер мен тәсілдерді білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке тұлғасы туралы түсініктерді, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу, педагогикалық шеберліктің құрылымдық құраушы негіздерін: педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы және педагогикалық әсер ету құралдарын, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтерін меңгерту. Педагогикалық процестің заңдылықтарына, принциптеріне, тәрбие тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруға; оқушылармен оқу-тәрбие үрдісінің жағдайын диагностикалау және олардың одан әрі дамуын болжауға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тілдік нормалардың мәнін, мұғалімнің тілдік мінез-құлық нормаларын, сөйлеу мінез-құлқын талдау тәсілдерін, қарым-қатынасжанрларын, олардың нақты педагогикалық іс-әрекетінде қолдану ерекшеліктерін, қарым-қатынас жағдайында бағдарлануды, кәсіби-маңызды пікірлерді талдау және құру, сөйлеу тәжірибесінде қалыптасқан пікірлерді жүзеге асыруды білуі тиіс. Негізгі тақырыптар: "мұғалімнің сөйлеу мәдениеті "ұғымының сипаттамасы. Сөйлеу мәдениетінің компоненттері. Қазіргі орыс әдеби тілінің стильдері. Тілдік норма, оның әдеби тілдің қалыптасуы мен қызмет етудегі рөлі. Сөйлеу әрекеттестігі. Қарым-қатынастың негізгі бірліктері. Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қазіргі шешендіктің ерекшеліктерін біліп, қолдана алады; сөйлеу әрекетінің стратегиясы, көпшілік алдында сөйлеудің шеберлігі негіздері, сөйлеуде экспрессивтіліктің эмоционалды-бейнелі құралдарын қолдану; бастауыш мектепте шешендік өнерді оқытудың әртүрлі әдістері. Негізгі тақырыптар: Шешендік өнердің пәні және оның мұғалімдердің кәсіби қызметі үшін маңызы. Сөйлеудің дәлдігі. Шешендік өнердің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу нормасы шешендіктің орталық концепциясы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс соңында студенттер бастауыш сыныптарда көркем шығарманы оқу және талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: көркем шығарма мен жұмыс істеу процесі. Әдеби шығарманы оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем шығармаларды олардың рулық және жанрлық ерекшелігіндегі талдау технологиясы. Мәнерлеп оқуға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 4

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер заманауи білім беру технологияларының негізгі қасиеттерін, олардың жіктелуі мен мазмұнын білетін болады. Олар модульдік оқыту технологиясы, жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы, оқу ынтымақтастығы технологиясы және басқалары сияқты технологиялармен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби терминология мен академиялық жазбаны игерген; екінші (Т2), шет тілдерін қолданады және бастауыш мектепте оқыту әдістемесін игерген; оқушылардың біріктірілген тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым, сөйлесім, тілдік қабілеттерін қалыптастырады

  • Код ON4

    Өз тәжірибесін жақсарту үшін педагогикалық тәжірибені талдайды, жүйелейді және жинақтайды, ғылыми – зерттеу және жобалық қызметті жүргізе алады, "цифрлық ойлауды"пайдалана отырып, ғылыми іздеу нәтижелерін ресімдейді;

  • Код ON3

    "Мәңгілік Ел" құндылықтарын, "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттарын және білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерін түсінеді және жүзеге асырады;

  • Код ON6

    Жалпы және дене шынықтыру, СӨС негіздерін бастауыш мектеп оқушыларының тәжірибесіне өзгертеді; МЖМБС талаптарын басшылыққа ала отырып, бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады

  • Код ON8

    Сыни ойлау мен рефлексияға ие, топта жұмыс істеуді біледі, көшбасшылық қабілеті мен эмоционалды интеллектісін дамытады.

  • Код ON5

    Бастауыш мектеп жасындағы балалардың типтік және типтік емес даму заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; педагогикалық этиканы сақтайды, инклюзивті ортада жұмыс істей алады

  • Код ON2

    Математикалық және цифрлық сауаттылықты жетік біледі, АКТ-ны және ҚОТ (қашықтықтан білім беру технологиясы) біледі, кәсіби қызметінде қолданады

  • Код ON7

    Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды; педагогикалық зерттеу құралдарын меңгерген, критериалды бағалау дағдыларын меңгерген, қашықтықтан бастауыш білім беру үшін пәндер бойынша вариативті, интегративті оқыту контентін жасайды

Top