Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Физика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Курс келесі негізгі тақырыптар бойынша типтік есептерді зерттеу және шешудің жүйелендірілген білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады: дифференциалдық теңдеулердің геометриялық және физикалық мәні және оларды шешу; Коши есебі; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері; қисық сызықты интегралдың кейбір қосымшалары; жоғары ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер; Эйлер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 2
    Несиелер: 5

    Курс сызықтық алгебра мен матрица теориясының негіздері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу -матрицалардың негізгі қасиеттері, оның ішінде детерминанттар, кері матрицалар, матрицалық факторизация, өздік мәндер, сызықтық түрлендірулер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материалдық нүкт динамикасы; қатты дене динамикасы; статика; инерциялық емес санақ жүйелері; релятивистік механика; сұйықтықтар мен газдар механикасы; тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі негізгі тақырыптар бойынша: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, екінші ретті қисықтар. матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелер, топтар, сақиналар, өрістер, сызықтық кеңістіктер және ішкі кеңістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курс функцияларды талдау, әртүрлі идеялар арасындағы қатынастар туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған; жылдамдық өзгерісі тұрғысынан туынды мәндерін, сонымен қатар әр түрлі мәселелерді шешу үшін туындыларды қолдану. Сонымен қатар әртүрлі қолданбалы есептерді шешудің математикалық әдістері мен құралдары және оларды компьютерлік ғылымдарда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамыту, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Курс мектеп математикасының теориялық негіздерін және есептерін шешудің негізгі әдістерін білу және түсіну мақсатында оқытылады. Мазмұны: Математиканы оқытудағы есеп шығарудың орны мен ролі. Мектеп математикасы курсындағы мазмұнды есептер. Мектеп курсындағы есептерді шығару үрдісінің құрылымы. Есептерді шығарудан алдын ала жүргізілетін жұмыстар. Есептерді шығару жоспарын құру әдістері. Есептің семантикалық талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Курс негізгі ұғымдар мен іргелі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, оларды есептерді шешуде қолдана білу, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі тақырыптар бойынша оқытылады: электростатика; тұрақты электр тогы; магнитостатика; әр түрлі ортадағы электр тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; айнымалы ток; электромагниттік толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пән балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курстың міндеттері: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балалар денесінің дамуының морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементар физика
    Несиелер: 5

    Пән жалпы физика бойынша сапалы білім алуға дайындығын арттыру үшін физиканың мектеп курсын түсінуді және тереңдетіп оқытуды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Физиканың барлық бөлімдерін терең зерттеу үшін физиканың барлық бөлімдері үшін маңызды жалпы заңдарға, құбылыстарға баса назар аударылады.. Курста физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық, практикалық материалдармен қатар, Халықаралық Бірліктердің жүйесі, терминдер, физикалық шамалардың мемлекеттік стандартқа сәйкес белгіленуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: денелердің физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде қарастыру; идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; статистикалық әдіс; молекулалардың жылдамдық бойынша Максвелл таралуы; термодинамиканың бірінші және екінші бастамалары; тасымалдау құбылыстары; нақты газдар; сұйықтықтар мен қатты денелер; фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысу негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара әрекеттесуі; отбасылық тәрбие негіздері; сынып жетекшісі қызметінің жүйесі; қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп эксперименті техникасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Физиканы оқытуда техникалық құралдарды пайдалану. Физика бойынша зертханалық сабақтардың түрлері: фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, фронталь тәжірибелер, сыныптан тыс бақылаулар және тәжірибелер. Физикалық оқу эксперименттері және оның жүйелілігі. Оқу физикалық құрылғылар. Физикалық приборлардың жалпы сипаттамасы және олардың классификациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға, және де кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғам мен табиғат дамуының негіздері туралы, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері туралы, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ол тірі организмдер популяцияларының жай-күйімен, экожүйелердің бұзылу дәрежесімен, тірі организмдердің қауымдастықтағы өзара әрекеттесу механизмдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 6

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Фотометрия. Жарықтың электромагниттік теориясы. Жарық толқындарының кедергісі. Жарық дифракциясы. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Дисперсия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы.Сәулелену түрлері. Жылу сәулесі және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқып-үйренудің мақсаты Қазақстанды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән "Мәңгілік ел" патриоттық актісінің ерекшеліктері мен ұлттық сананың мәнін білуді қалыптастырады. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты мемлекеттік-құқықтық құбылыстар; ҚР конституциялық құқығының негіздері; ҚР Құқық қорғау органдары мен соттары; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР әкімшілік құқығының негіздері; ҚР Азаматтық және отбасылық құқығының негіздері туралы білімді қалыптастыру; студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Курс цифрлық схемаларды, логикалық тізбектерді, регистрлерді, есептегіштерді, таймерлерді, коммутаторларды, декодерлерді, қосқыштарды, түрлендіргіштерді, негізгі микросхемалық техниканы қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарапайым схемалар негізінде күрделі жүйелерді құру үшін қажетті физикалық принциптерді қолдану және түсіну бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты цифрлық өңдеу негіздері
    Несиелер: 4

    Курс ақпаратты сандық өңдеуді нақты зерттеудің кейбір әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Негізі қарастырылатын тақырыптар: аналогтық сигнал және оның сипаттамалары; аналогтық сигналды сандық түрлендіргіштер; сандық формадағы ақпаратты түрлендіру әдістері; сандық сүзгілерді талдау және синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән еліміздеі білім беру жүйесінде болып жатқан инновациялық үдерістер туралы түсінікті қалыптастыру, оларды жіктеу мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны: Топтық жұмыс. Оқытудағы көшбасшылық және менеджмент; мектеп пен сыныптағы мәдениет; мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы және оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы пікірі; құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері; оқушыларды ынталандыру; әлеуметтік өзара іс-әрекет; оқудағы кедергілер; оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу; қуатты педагогикалық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық шеберлік негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту. Педагогтың тұлғалық қасиеттері, олардың кәсіби қызметіндегі рөлі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі. Оқу-тәрбие мекемесі басшысының педагогикалық шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынасты басқару шеберлігі. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жалпылау және тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады, физиканы оқыту әдістемесінің теориялық және ғылыми негіздерінің білімі мен іскерлігін қалыптастыру, физиканың мектеп курсының физикалық ұғымдарының, заңдары мен теорияларының негіздерін қалыптастыруды ғылыми-әдістемелік талдау, білімді практикада қолдану мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі; физиканы оқыту мақсаттары; физика курсының мазмұны мен құрылымы; оқыту құралдары; оқу сабақтарын ұйымдастыру нысандары, сабақ түрлері, қазіргі физика сабағы; физика бойынша сыныптан тыс жұмыс, оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру тәсілдері; оқыту технологиялары; 7-8-сыныптардағы физика және астрономия курсын оқыту әдістемесі; 9-11 сыныптардағы физика курсын оқыту әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің халықаралық және отандық тәжірибелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; инклюзивті практика тұлғаларын психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жұмыстың мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың жеке білім беру бағытын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы
    Несиелер: 4

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Атом ядросының құрамы және негізгі қасиеттері, ядролық күштер, ядролық модельдер, орнықсыз ядролар, ядролық реакциялар, дозиметрия негіздері, элементар бөлшектер физикасының элементтері. Заттың конденсацияланған күйі, кристалдық торлардың типтері, қатты денелердің жылу және электр қасиеттері, қатты дененің аймақтық теориясының элементтері, кванттық статистика, кристалдардағы кинетикалық құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық терминдерді аудару техникасы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты - маманның кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін іске асыруға мүмкіндік беретін бағдарламада көзделген тақырыптар шегінде шетел тілін кәсіби сөйлеуді қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Физика ғылым ретінде. Физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері. Физика сабақтарын шетел тілінде өткізудің ерекшеліктері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби бағытталған тілдің физикамен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгерудің міндеттері: Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәнін және сипаттамасын ашу; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін ашу; мектепішілік басқарудың негізгі функцияларына сипаттама беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканың мектептегі курсының терминологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің бейіндік пәндер бойынша мамандандырылған анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кәсіби қарым-қатынас саласында коммуникативті құзыреттілікті, оның ішінде ең алдымен мамандық бойынша арнайы мәтіндерді түсіну және шығару қабілетін болжайтын құзыреттілікті қалыптастыру. Бұл курсты оқыту кезінде арнайы терминологияны қолдана отырып, кәсіби сөйлеу байланысын игеру және физиканың дәстүрлі емес бөлімдерін шет тілінде зерттеу өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және ядро физикасы
    Несиелер: 4

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Электромагниттік толқындардың корпускулалық қасиеттері. Корпускулалардың толқындық қасиеттері. Атом күйлерінің дискреттілігі. Гейзенбергтің анықталмағандық принципі. Толқындық функция. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомы. Кванттық статистика және оларды қолдану. Қатты денелердің аймақтық теориясы. Жартылай өткізгіштер. Байланыс құбылыстары. Ядро және элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Курс ғаламның құрылымы және ғарыш денелерінің қозғалыс заңдары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады; ғарыш объектілерінің табиғатын түсіндіру үшін физика заңдарын қолдану, аспан денелерінің қозғалысын бақылау және сипаттау; бақылау аппаратурасын қолдана отырып, ғарыштық денелерді анықтау және түсіндіру үшін дағдыларды қолдану білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің оқыту мақсаты: студенттерге микродүние заңдылықтары жөнінде түбегейлі түсініктерін қалыптастыру, табиғаттағы кванттық заңдылықтарға бағынатын құбылыстар туралы нақты көрініс қалыптастыру, кванттық процесстерді түсіндіру. Түпкілікті және жуықтап шешу әдістерін және олардың қолдану шегін үйрету, сонымен қатар студенттері оларды практикада тиімді түрде қолдана білуге бағыттау. Қарастырылатын сұрақтар: Кванттық механиканың принциптері мен постулаттары. Физикалық шамалар операторлары. Шредингер теңдеуі. Сызықтық гармоникалық осциллятор. Сутегі тәрізді атом теориясы, кванттық механиканың жуық әдістері. Кванттық механикадағы бірдей бөлшектер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің орта мектепте физиканы оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеруге бағытталған. Физиканы оқып-үйренудегі оқушылардың ойлау және танымдық қабілеттерін дамыту мәселелері. Физика сабақтарында оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Орта мектепте демонстрациялық физикалық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасы. Қазіргі кезде қолданылатын физикалық құбылыстар. Құбылыстар мен әсерлерді зерттеу бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Космология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс бізді қоршаған әлемнің құрылымы мен құрамы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі: Күн жүйесінен ғаламның байқалатын шекарасына дейін; температура, масса және радиус сияқты жұлдыздардың негізгі параметрлерін анықтау әдістері туралы негізгі ақпарат алу; жұлдыздардың параметрлері арасындағы тәуелділікті зерттеу: диаграмма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық физика негіздері
    Несиелер: 5

    Курс теориялық физиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі тақырыптар бойынша: Қозғалыс теңдеулері. Еркін материалдық нүктенің Лагранж функциялары және материалдық нүктелер жүйесі. Сақталу заңдары. Қозғалыс теңдеулерін интегралдау. Бөлшектердің соқтығысуы. Резерфорд формуласы. Шағын ауытқулар. Канондық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканың дәстүрлі емес бөлімдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс физиканы саралап оқыту формалары, әр түрлі профильдегі сыныптарда физиканы оқыту ерекшеліктері; бейіндік оқыту және бейіналды дайындық негіздері: әр түрлі бағыттағы элективті курстар арқылы білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста келесі мәселлер қарастырады: бағдарламалардың мазмұны, құрылу ерекшеліктері, сабақтарды өткізу әдістемелері; жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-11 сыныптар үшін "Физика" пәні бойынша білім беру мазмұны; физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері: механика, молекулалық физика, электродинамика, кванттық физика бөлімін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс математикалық білімнің қазіргі жағдайы туралы жан-жақты идеялар негізінде математикалық ақпаратты алу, талдау және жалпылау дағдыларын дамыту мақсатында және математика пәні мұғалімі қызметінің технологиясының негізін құрайтын студенттердің практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс оның мазмұнын жаңарту және білімнің білім беру салаларына бөлу жағдайында мектептегі математикалық білім берудің жалпы және жеке әдістерімен таныстырады. Студенттер әртүрлі типтегі мектептерде оқу процесін заманауи ұйымдастырудың ерекшеліктерін ескере отырып, Математиканы оқыту әдістемесінің классикалық ұғымдарымен танысады. Сонымен қатар, мектептегі математика курсының тақырыптарын оқытудың кейбір технологиялары мен жеке әдістемелерін зерделеу ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Пән қашықтықтан оқытудың заманауи технологияларының мүмкіндіктерін пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны: Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пән теориялық білімді қалыптастыру, қашықтықтан оқыту формасы негізінде мектептің педагогикалық процесінде практикалық дағдыларды ұйымдастыру мақсатында оқытылады. пән бойынша оқыту технологияларын жаңғырту және қашықтықтан оқыту жүйесін енгізу контексінде оқыту шеберлігін жетілдіру. Мазмұны: Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 5

    Курс графикалық ортамен жұмыс істеу негіздері: интерфейстің ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті бейнелеу, модельдеу дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу, сахнаның геометриялық моделін құру, нысандарды редакциялау және түрлендіру, материалдарды жасау және тағайындау, сахнаны визуализациялау және анимациялау дағыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін, математикалық сауаттылыққа арналған есептерді шеше білу және түсіну мақсатында оқытылады. Қарастырылатын сұрақтар: Пайыздар. Сандар. Комбинаторика. Ықтималдылық. Статистика. Логикалық есептер. Функциялар. Статистикалық мәліметтердің, кестелердегі, диаграммалардағы, графалардағы мәліметтерді математикалық өңдеу. Модульдерден тұратын теңсіздіктер. Берілген жағы бар торлардан тұратын фигуралардың бұрыштық, сызықтық, квадраттық өлшемдерін табу. Математикалық индукция принципін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-өлшеуіш техниканы қолдануда машықтар мен дағдыларды қолдана алуды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жартылай өткізгіш диодтар, биполярлы транзисторлар, күшейткіш каскадтар, операциялық күшейткіштер. Пәнді оқу студенттердің әртүрлі электр өлшеуіш аспаптардың әрекет ету принциптері, олардың негізгі қасиеттері, қолдану әдістемесі, бақылау нәтижелерін өңдеу туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадағы компьютерлік әдістер
    Несиелер: 5

    Курс физикалық есептерді сандық модельдеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. физикалық процестерді суреттеу, физикалық есептерді шешуде сандық әдістерді қолдану. механика, электр және статистикалық физика есептеріндегі сандық эксперимент. Компьютерлік экспериментті құру және жүргізу әдістері, қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесін сандық интеграциялау. Тербелмелі жүйелердің фазалық портреттерін құру, электр заряды жүйесінің өрістерін визуализациялау және т. б. мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика бойынша мектеп практикумы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ пән мұғалімдерін физикалық практикумды ұйымдастыру мен өткізудің техникасы, әдістемесі бойынша білім мен білік жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны: өлшеу қателіктерін есептеу теориясы.; физика практикумы мектеп физика курсының бөлімдері бойынша: механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру, эксперименттік нәтижелерді алу және өңдеу; кәсіби қызметпен байланысты нақты міндеттерді шешу кезінде физикалық процестерді модельдеу дағдығысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Келесі тақырыптар бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар: статистикалық физика. Больцман таралуы. Молекулалық-кинетикалық теория. Броундық қозғалыс. Ағым. Қатты дененің серпімді ортадағы қозғалысы. Бөлшектердің шашырауы. Кіші тербелістер. Көптеген еркіндік дәрежелері бар жүйелердің ауытқуы. Максвелл таралуы. Ферми бөлшектері. Фермионды газ. Жартылай ыдырау кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқыту сапасын бақылауды ұйымдастыру, мақсат қою, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын іріктеу, оқыту нәтижелерін бағалау әдістері, нысандары мен құралдарын таңдау, тапсырмаларды әзірлеуге байланысты кәсіби біліктер мен дағдыларды тұжырымдау барысында шығармашылық тәсілді қалыптастыруды көздейді. Сонымен қатар оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологиялары (мониторинг, рейтинг, портфолио, критериалды бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау), бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздері, бақылаудың барлық түрлерін ұйымдастыру және өткізу тәртібі туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектептегі демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының технологиялары
    Несиелер: 5

    Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың озық әдістері; оқу процесіндегі ойын элементтері; физиканы оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданылуы; сыни ойлау технологиясының қолдану жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кез-келген күрделіліктегі физикалық есептерді шешу әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; физикалық мәселелерді шешуге негізделген физикалық процестерді тереңірек түсіну; күрделілігі жоғары физикалық есептерді шешу бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеру мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Есептердің жіктелуі. «Материалдық нүкте кинематикасы», «Динамика және статика», «Механикалық жүйелердегі сақталу заңдары», «Периодты қозғалыстың динамикасы», «Идеал газдың молекулалы-кинетикалық теориясы», «Термодинамика негіздері», «Серпімді ортадағы тербелістердің таралуы», «Қозғалмайтын зарядтардың электромагниттік өзара әрекеттесуінің күші мен энергиясы» тақырыптары бойынша физика есептерін шығару ережелері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу әдісі
    Несиелер: 5

    Курс логикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін білу және түсіну және жауап алудың ең жылдам және қарапайым әдісін таңдау үшін әр жағдайда қай әдіс жақсы болатынын анықтау мүмкіндігін қолдана білу мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: қоспалар мен ерітінділерге арналған есептер; мәтіндік есептердің типтері; натурал сандар арасындағы арақатынасқа арналған есептер, теңдеулер құрастыру, жұмысқа және өнімділікке, қозғалысқа арналған есептер; диаграмма түрінде сандық деректерді көрнекі ұсыну; комбинаторлық есептер; геометриялық есептердің құрастырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON15

    Меңгерген теориялық негіздерімен әдістемесін оқыту бөлімдерінің мектептік физика курсының және ұйымдастыру дағдыларын игеру және қою физикалық эксперимент. Қолданады, жаңа әдіс және технология (өткізді, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, бағалау және т. б.) меңгерген қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады әдістері, қашықтықтан оқыту және тапсырмаларды құрастырады сапасын қамтамасыз ету үшін оқу-танымдық процесс.

  • Код ON7

    Қарапайым математиканың мәселелерін шешу үшін зерттелген материалды, негізгі ұғымдарды, теоремаларды, қарапайым математиканың есептерін шешу әдістерін қолданады.

  • Код ON11

    Кәсіби қызметте өндірістік және түрлі практикалық-бағытталған есептерді шешу үшін математикалық және физикалық әдістерді қолданады.

  • Код ON9

    Физика саласындағы білім мен түсініктерді, физикалық зерттеу әдістері, физиканың техника дамуына ғылым ретінде әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін қолданады.

  • Код ON1

    Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді қолданады.

  • Код ON5

    Оқу үдерісін ұйымдастырады, жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіреді және сыни тұрғыдан бағалау жүйесін енгізеді және оны педагогикалық практикадан өту кезінде қолданады.

  • Код ON8

    Күнделікті есептерді шешу үшін математикалық есептеулерді орындай алады; күнделікті өмірде және еңбек қызметінде кеңінен қолданылатын әр түрлі формада (кестелерде, диаграммаларда, графиктерде) ұсынылған ақпарат негізінде қорытынды жасайды.

  • Код ON3

    Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және білім беру ортасының жағдайларына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар, күнделікті тіршілік жағдайында оқушылар ағзасының әр түрлі мүшелері мен жүйелерінің құрылымы, дамуы мен қалыптасуының негізгі ерекшеліктерін қолданады.

  • Код ON12

    Іргелі физикалық заңдар мен теорияларды меңгерген, физикалық процестерге ғылыми бақылау жүргізеді, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдайды, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды.

  • Код ON10

    Мектептегі физика курсының бөлімдерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін меңгерген және физикалық экспериментті (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) ұйымдастыру және қою дағдыларын меңгерген.

  • Код ON6

    Физикада заманауи компьютерлер мен компьютерлік әдістерді қолдана алады.

  • Код ON4

    Теориялық білімді практикалық қолдану жазықтығына дұрыс аудару үшін педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдана алады.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын қолданады.

  • Код ON14

    Оқушылардың әр түрлі категорияларына ие жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында сабақ бойынша жоспарлау кезеңдерін анықтайды және оқушылар құрамының ерекшеліктерін ескере отырып, қолда бар типтік бағдарламалар мен өзіндік әзірлемелер негізінде оқу сабақтарын жоспарлай алады.Педагогикалық қызметте креативті ойлауды дамыту әдістері мен тәсілдерін қолданады; жаңашылдықтар мен өзгерістерді позитивті қабылдайды, педагогикалық іс-әрекеттің баламаларын әзірлейді және шешімдер қабылдайды; жанжалдарды шешеді.

  • Код ON13

    Табиғаттағы және техникадағы құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін ажырата алады; эксперименттік және теориялық физика, астрономиялық бақылау нәтижелерін өңдеу үшін қазіргі заманғы есептеу техникасы және ақпараттық технологиялар мәліметтеріне апелляция жасай алады.

6B01503 6B01503-Физика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Компьютерлік физика
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01503 Физика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Физика-Информатика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01503 Физика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top