Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Шымкент университеті

  • Математикалық статистика әдістері
    Несиелер: 4

    «Математикалық статистика әдістері» пәнін оқудың негізгі мақсаты: ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктерін оқу; ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың нақты есептерін шешудің заңдылықтары мен әдістерін меңгеру; арнайы пәндер шеңберінде бақылаулар немесе арнайы жүргізілген тәжірибелер нәтижелерін өңдеуді қоса алғанда, әртүрлі есептерді шешуде оқытылатын әдістерді қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құпиялау теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Дискреттік математика курсында оқылатын бөлімдер қарастырылады, Жиындар және қатынастар, комбинаторика, айтылым алгебрасы, графтар және құпиялау теорияларын үйретеді. Негізгі теориялық мәліметтер және барлық бөлімдер бойынша есептерді шешудің көптеген мысалдары, өздік жұмыс тапсырмалары, бақылау сұрақтары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Графтар теориясы және оның қолданылу салалары
    Несиелер: 5

    "Графтар теориясы және оны қолдану саласы" пәнін оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қазіргі күрделі жүйелерді талдау мен басқаруда зерттелетін әдістерді қолдана білу, графиктердің классикалық теориясын зерттеу, сонымен қатар қолданбалы есептерде графтар теориясының әдістерін қолдану болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері білім алушылардың қазіргі заманғы математикалық ойлау формаларын және, күрделі мәселелерді зерттеу және шешу, білім алушылар арасында қазіргі математика мен информатикадағы графикалық теорияның рөлі туралы түсінік қалыптастыру, негізгі ұғымдар туралы түсінік қалыптастыру математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті графикалық дағдыларды, ойлаудың математикалық қатаңдығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша мектеп математикасы оқулықтарының проблемалары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманауи математика оқулықтарының мазмұны, құрылымы қолданылуы және олардың өзіне тән ерекшеліктері, оқулықтарды салыстырудың әдіс-тәсілдері, оқулықтарды таныстыру, талдау жүргізу арқылы олардың сапасын бағалау мен зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу, әлеуметтік ойлардың неізінде өз пікірін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Мектеп математикасы оқулықтарының мазмұнын талдау, сараптау нәтижелерін көпшілік алдында нақты хабарлауды ұйымдастыру жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін ұсынады. Педагогика ғылымының әдістемесін, жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қалыптастарыды. Болашақ мамандарды даярлауда, көшбасшылық қасиеті бар маманды тәрбиелеу мен қалыптастыруда оқытудың кредиттік жүйесін, оқытудың жаңа әдістері мен формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Стандарттық бағдарламадан тыс есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Теңдеулерді, теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешуде стандартты емес әдістерді пайдалану. Теңбе-тең түрлендірулер. Иррационал теңдеулер. Күрделі көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер. Теңсіздіктер. Теңсіздіктер жүйесі. Теңдеулер мен теңсіздіктердің жалпы қасиеттері. Теңсіздіктерді дәлілдеу. Планиметриялық есептерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алгоритмдер теориясы және оның қолдану принциптері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді компьютерде есептерді практикалық шешу процесінде жиі қолданылатын негізгі алгоритмдермен таныстыру және тиімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру; келесі бағыттар бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру: тиімді алгоритмдерді құру әдістері, сұрыптау және іздеу, графиктер бойынша алгоритмдер; әзірленетін бағдарламаларды қолдану ерекшеліктеріне қарай рационалды алгоритмдерді таңдаудың өзекті мәселесін шешуге қажетті алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды талдаудың нақты әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары оқу орнындағы математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі математика курсы пәндерінің мазмұны мен әдістері негізінде жалпы математиканы оқыту әдістемесін қарастырады. Мектептегі математика курсының пәндерін оқыту элементтерінің дәйектілігі, бірлігі және дамуы негізінде математиканы оқыту жүйесін анықтайды. Заманауи әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологияларды және математиканы оқыту әдістерін, оларды қолдану нәтижелерін талдау әдістерін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салалары мәселелерін, ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты меңгертеді. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін бағалайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланып, диагностикалық коррекция жасауға, тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімінжетілдіру жұмыстарына эксперимент жүргізуге, көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға баулиды.Іргелі психологиялық түсініктер бойынша әлемдік көзқарастың ғылыми-теориялық дүниетанымын, тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдысы мен шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешу әдістері
    Несиелер: 4

    Алгебралық, дифференциялық теңдеулерді шешу кезінде функцияның ең жоғары туындысын, теңдеулердің ретін табуды есептей алады. Жоғары ретті дифференциалдық теңдеуді, бірінші ретті теңдеулер жүйесіне кіретін теңдеулерді шешуді үйренеді. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің негізгі зерттеу әдістерімен және негізгі теңдеулерін шешу әдістерімен үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логикасын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Вариациялық есептеулер және оптимизация әдістері
    Несиелер: 5

    Вариациялық есептеу негіздерін және оптимизациялау әдістерінің негізін қарастырады. Классикалық вариациялық есептерді шешудің негізгі әдістерін, сондай-ақ оптимизациялау мәселелерін шешуді зерттейді. Ол Л.Эйлерден басталатын вариациялық есептеулердің классикалық негіздерін, максималды принципті, кеңістіктік вариациялық есептерді, оларды шешу әдістерін және туындаған мәселелерді қоса алғанда, заманауи тәсілдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Тілдік қабілеттілік пен сөйлеу біліктіліктерін қалыптастырып, қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынас саласы шеңберінде шет тілде баспа, дыбыс-бейне көздерінен алынған әртүрлі ақпараттарға презентация жасауға машықтандырады. Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша және жазбаша формаларын анықтайды. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдайды, презентация, дөңгелек стол аясында сұхбаттасуды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
  • Жуықтап шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Сандық әдістердің тарихын, математикалық модельдеу мен есептеулерді, қарапайым Итерация әдісін, аккорд әдісін, Ньютон әдісін, Зейдел әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешуді, Монте-Карло әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешуді, қолданбалы бағдарлама арқылы шешуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кешенді талдаудың асимптотикалық әдістері
    Несиелер: 3

    Асимптотикалық қатынастар мен тәртіп қатынастарының дифференциалы мен интегралын қарастырады. Функция кластарымен жұмыс проблемаларын шешу, трансценденттік теңдеулердің асимптотикалық шешімінің ерекшеліктерін талдау. Жалпылауды қалыптастыру Пуанкаре бойынша асимптотикалық ыдырауды анықтау, мәселені Лаплас және Эйлер әдісімен шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми-жұмыстар жасауға үйрету, олардың сипаттамасын жасау және жасалып жатқан жұмыстары бойынша диссертацияны қорғауға шығу. Ғылыми танымымен және педагогиканың методологиялық негізі. Ғылыми-зерттеу бағытын таңдау және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми ақпараттардың өңделуі және жинақтау. Теориялық зерттеу. Теориялық зерттеулер. Педагогикадағы модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 3

    Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистиканың қосымша тараулары пәні ықтималдықтың классикалық статистикалық геометриялық және аксиоматикалық анықтамалары бір-бірімен салыстыру және толықтыру арқылы қарастырылады. Кездейсоқ шамалардың үлестіру функцияларының олардың параметрлерінің және үлкен сандар заңдарының ролін меңгертеді. Тәжірибелерде алынған мәліметтерді реттеу,өңдеу, бағалау, талдау барысында теориялық білімдерді дұрыс қолдануға дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дифференциалды теңдеулер мен есептік математиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық және сандық әдістерін қарастырады. Дифференциалдық теңдеулер туралы мәліметтерді жинайды және талдайды. Дифференциалдық теңдеулер мен олардың шешімдерін математикалық, физикалық және техникалық есептерді шешуде қолданады. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер және қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы және шекаралық есептерді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
  • Модельдеудің математикалық және оптималды әдістері
    Несиелер: 4

    Модельдеудің математикалық және оптималды әдістері пәні модельдеу әдістерін зерттеуге және алған білімдерін практикада қолдануға арналған. Білім алушыларға модельдеу теориясының жалпы мәселелерін, математикалық модельдерді құру әдістерін және процестер мен объектілерді формальды сипаттауды, қазіргі заманғы есептеуіш құралдарды пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу және оңтайландыру есептерін шешу үшін математикалық модельдерді пайдалануды үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Принциптердің, әдістердің, әдістердің, техниканың, процедуралардың және зерттеу жұмысын ұйымдастырудың жиынтығын қарастырады, яғни. педагогикалық құбылыстарды зерттеу, оқу-тәрбие процесіндегі ғылыми мәселелерді шешу. Білім беру проблемаларын зерттеудің әдіснамасы мен техникасын зерделеу негізінде магистранттардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыра отырып, білім беру мен тәрбиелеуде әртүрлі ұғымдар мен құндылықтарды, идеялар мен қорытындыларды қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Жалпы математикалық қызығушылық тудыратын математикалық логиканың кейбір іргелі нәтижелерін қарастыруға көңіл бөлінеді. Алгорифмдер теориясының элементтері. Тюринг бойынша есептілікке қатысты анықтамалар, Черчтың тезисі мен рекурсивті және рекурсивті-есептелетін жиын ұғымдарын талқыланады. Бұл алгорифмдер теориясы үшін міндетті минимум ретінде қарастырылады, жалпы алгорифмдер теориясының шешілмейтін жиындар мен предикаттардың бар болуына қатысты негізгі теоремалары келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық үдерістің қалыпты немесе нормадан ауытқыған барысын сипаттайтын белгілерді тану және белгілеу принциптері мен әдістерін зерделейді. Нақты шешім қабылдау және тиімді оқу-тәрбиелік іс-әрекеттер мен операцияларды әзірлеу мақсатында объектіні (тұлғаны, топты) және педагогикалық жағдайды зерделейді және сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Оптимальды басқарудағы дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 3

    Квадраттық формалардың теорияларын, соңғы өлшемді сызықтық кеңістіктегі сызықтық операторлардың теорияларын, жалпы алгебраның негіздерін қарастырады. Математикалық физика, математикалық модельдеу, сандық әдістер, операцияларды зерттеу және жүйелік талдау, оңтайландыру және оңтайлы басқару бойынша оқу және кәсіби есептерді шешу үшін алынған білім мен дағдыларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Жоғары мәнді логикалық алгебра
    Несиелер: 5

    Білім алушы бұл пәнді оқу барысында логикалық алгебра ұғымын, жоғары мәнді логикалық алгебраның заңдылықтарын, жоғары мәнді алгебраның негізгі теоремаларын, және қолдану принциптерін, Трансценденттік теңдеулерді, көрсеткіштік логарифмдерді , тригонометриялық теңдеулерді, элементар және күрделі функцияларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелерінің маңызды нәтижелерін, тұжырымдары мен негізгі анықтамаларын, теоремалардың дәлелдемелерін қолданып алгебра, геометрия және логика саласындағы қазіргі ғылыми зерттеу нәтижелерін алу әдістерін анықтайды. Ғылыми-зерттеу жұмысында алгебра, геометрия мен логиканың нәтижелері мен заманауи әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласында іргелі білімді қолданады

  • Код ON2

    Өздігінен белсенді әрекет ете алады, шешім қабылдайды, сондай-ақ кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас іскерліктерін қолданады.

  • Код ON3

    Математиканы оқыту мәселелері туралы заманауи ғылыми, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдайды, отандық және шетелдік зерттеу тәжірибесін қолданады.

  • Код ON4

    Математиканы оқытудың негізгі идеялары мен әдістері және олардың қоршаған шындықпен байланысы туралы түсініктерді дамытады, магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименттік - зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорытындылайды.

  • Код ON5

    Жаңа білім беру технологияларын, соның ішінде критериалды бағалау технологияларын кәсіби салада қолданады және оқу үдерісінің барлық субъектілерін бағалай отырып, математиканы оқытуды дамытады.

  • Код ON6

    Заманауи аналитикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасайды

  • Код ON7

    Зерттеу жұмысындағы ғылыми жоба дайындауда білім алушылардың ғылыми жұмысын басқара алады.

  • Код ON8

    Ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және тәжірибелік білімдерін қолданады

  • Код ON9

    Әлеуметтік-этикалық және ғылыми көзқарастарды ескереді, математика туралы құбылыстар мен процестерді модельдеудің әмбебап тілі ретінде идеяларды қалыптастырады.

  • Код ON10

    Заңдылықтарды талдайды, теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шеше алады, дискретті математиканың, геометриялық фигуралардың өзара орналасуы; функциялардың қасиеттері; графиктер, диаграммалар және әртүрлі схемаларды шеше алады.

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top