Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05101 Биология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Өсімдіктер ресурстарын сақтауындағы биотехнологиялар

    Өсімдіктердің генетикалық ресурстарын зерттеу, сақтауды кеңейту қажеттілігі туралы түсініктерді қалыптастырады, генетикалық банктерді құру негіздерімен, биологиялық материалды ұзақ сақтау технологияларымен таныстырады. Бақыланатын және реттелмейтін жағдайларда өсімдік материалын сақтау технологиясын пайдалануға, ауыл шаруашылығы өндірісін дамытуда биотехнологияларды қолдану қажеттілігін негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи биологияның мәселелері

    Пән қазіргі биологияның негізгі мәселелерін және оларды жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін қолдану арқылы шешу жолдарын зерделеуге бағытталған. Курс аясында докторанттар үлкен деректерді талдау, тірі ағзаларды классификациялау, экологиялық модельдеу, жүйелік биология, биоинформатика және дербестендірілген медицина сияқты биологиялық мәселелермен танысады. Ерекше назар машиналық оқыту алгоритмдеріне, нейрожелілерге, кескіндерді интеллектуалды өңдеуге және ғылыми зерттеулерді автоматтандыруға аударылады. Курс білім алушыларда пәнаралық ойлау қабілетін, ЖИ құралдарын биологиялық практикаға кіріктіру дағдыларын дамытады және жаһандық экологиялық және биологиялық мәселелерді шешудегі цифрлық технологиялардың рөлі туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Ғылыми контекст шеңберінде академиялық хат, реферат және аннотация ерекшеліктері оқытылады. Докторанттар ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми мақаланың мәтінін жасау жән ерәсімдеу, дәйек сөздің ережелерін қолдану, ғылымиз ерттеу тақырыбына презентация-баяндаманы қалыптастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы, сөйлеу тілінің ғылыми стилі, ғылыми жұмыстардың түрлері, ғылыми экспериментті жоспарлау әдістері, кезеңдері, принциптері, биологиялық объектілермен эксперимент ерекшеліктері, тірі жүйелерді зерттеу кезінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері мен нысандары туралы білімді тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клеткалық және ДНҚ технологиялар

    Нуклеин қышқылдарын молекулалық клондау негізінде жатқан және ДНҚ бөлу кезеңдерін, гендерді және/немесе ген фрагменттерін, вектор мен иеленушінің тиісті жүйелерін дайындауды, жаңа геном ортасындағы бөтен материалды тасымалдау, пішу және экспрессия кезеңдерін қамтитын ДНК-технологиялардың негіздері, принциптері мен тәсілдері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық генетиканың өзекті мәселелері

    Жаңа молекулалық деңгейде практикалық жұмыс әдістерін меңгеру үшін қажетті теориялық базаны тереңдетеді; молекулалық генетиканың даму бағыттары, жасушаның генетикалық аппараты туралы, нуклеин қышқылдары мен белокты молекулалардың құрылымдық ұйымдастырылуы, олардың кеңістіктік құрылымының қалыптасуы, ДНҚ нуклеотидті кейінгі анықтау әдістері туралы заманауи түсініктерді кеңейтеді, мутагенез және т. б. туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми метрия

    Өз бетінше анализдер мен зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік береді; әдістемелерді, стандарттарды және басқа да нормативтік техникалық құжаттаманы пайдалануға мүмкіндік береді. Ғылыми мақала немесе аналитикалық шолу жазу барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге; жиналған материалды талдауға және жүйелеуге; тарихи таным әдістерін және қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясының таңдаулы тараулары

    Өсімдіктер өмірін, олардың метаболизмінің ерекшеліктерін және оларды реттеу жүйесін анықтайтын үрдістерді оқытады; молекулалық, жасушалық, организмдік және ценотикалық деңгейлерді қамтиды. Пән курсында өсімдіктердің физиологиясы негізгі бағыттары-фотосинтез, тыныс алу, заттардың мембраналық көлігі, өсімдіктердің метаболизмі, физиологиялық үдерістерді реттеу жүйелері бойынша заманауи түсініктер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника топырақтану негіздерімен

    Фитоценоздың құрамы, құрылымы және белгілері, топырақ түзілу факторларының топырақ қасиеттерімен және топырақ түзілу процестерімен байла-нысы, геоботаниканың жіктеме бірліктері, өсімдіктер-индикаторлар және геоботаникалық картографиялау туралы білімді кеңейтеді. Топырақ түзілу факторларының топырақ қасиеттерімен және топырақ түзілу үдерістерімен байланысына талдау жүргізуге; зерттелетін табиғи аймақтарда топырақ жамылғысының геоботаникалық диагностикасын жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биосистематикасы

    Қазіргі заманғы ботаниканың ғылым ретінде дамуын, саңырауқұлақтар мен өсімдіктердің негізгі таксондарының жіктелу принциптерінің морфологиялық-биологиялық ерекшеліктері. Өсімдікті анықтау, морфологиялық сипаттама жасау, өсімдіктер мен олардың бөліктерін суреттеу және коллекциациялау, өсімдік қоғамдастықтарының геоботаникалық сипаттамасын жүргізу, табиғатта және зертханада бақылау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің төзімділігі және стрессорлық факторлары

    Физиологиялық стресс түсінігін, орнықтылығын және бейімделуін тереңдетеді. Өсімдіктердің онтогенезінің орта жағдайына бейімделуін олардың эволюциялық дамуының нәтижесі ретінде көрсетеді. Өсімдіктердің абиотикалық табиғаттың кейбір, кең таралған стресстерінің әсеріне тұрақтылық механизмдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру, өзінің зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде таныстыру және жариялау.
  • Ғылымда жаңа идеяларды, білім берудегі инновациялар шығаратын, заманауи теориялар мен әдістер негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізу, биологиялық зерттеулер ақпаратын талдау және өңдеу.
  • Білім алушылармен қарым-қатынасты құру және дамыту, жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жобалай отырып ұсыну, білім алушыларға оқылып отырған пәннің мазмұнын түсіндіріп оларға жеткізу,білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Отандық ғылымды дамыту, идеяларды жүйелі дамыту немесе қолдану үшін жасушалық, организмдік және биосфералық биологияның негізгі ережелерін терең білуді қолдану.
  • Кәсіптік биологиялық қызметте проблемаларды анықтау және шешімдер қабылдау үшін ғылыми-дүниетанымдық тұжырымдамаларды қолдану, биологиялық білімге негізделген қоғамның дамуына жәрдемдесу.
  • Биологтың кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану, ғылыми зерттеулердің кешенді процестерін жоғары тиімді басқаруды жүзеге асыру, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнату.
  • Адалдық пен парасаттылық принциптерін сақтау, әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану пәндері бойынша білім негізінде қалыптасқан ғалым этикасының жоғары адамгершілік қағидаттарына сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыру.
  • Отандық ғылымды қолдау және дамыту мақсатында биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру.
  • Экологиялық және биологиялық мәселелерді шешуде жасанды интеллектіні қолдану бойынша ұсыныстарды тұжырымдау және негіздеу: сандық технологияларға сүйене отырып, жобалық идеялар мен зерттеу гипотезаларын әзірлеу.
Top