Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05101 Биология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Геоботаника топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Фитоценоздың құрамы, құрылымы және белгілері, топырақ түзілу факторларының топырақ қасиеттері мен топырақ түзілу процестерімен байланысы, геоботаниканың жіктеу бірліктері, индикатор өсімдіктері және геоботаникалық картография туралы білімдерін кеңейтеді. Топырақ түзілу факторларының топырақ түзілу қасиеттерімен және процестерімен байланысын талдауға мүмкіндік береді; зерттелетін табиғи аймақтарда топырақ жамылғысының геоботаникалық диагностикасын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биохимиясы мен физиологиясының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер өмірін, олардың метаболизмінің ерекшеліктерін және оларды реттеу жүйесін анықтайтын процестерді зерттейді; молекулалық, жасушалық, организмдік және ценотикалық деңгейлерді қамтиды. Пән курсында өсімдіктердің биохимиясы мен физиологиясының негізгі бағыттары-фотосинтез, тыныс алу, заттардың мембраналық көлігі, өсімдіктердің метаболизмі, физиологиялық үдерістерді реттеу жүйелері бойынша заманауи түсініктер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи биологияның мәселелері
    Несиелер: 5

    Биология ғылымдары саласындағы білімнің қазіргі жағдайын көрсетеді. Онда биологияның теориялық және практикалық маңызы, оның ауыл шаруашылығы, медицина, ветеринария, қоршаған ортаны қорғау саласындағы өзекті мәселелерді шешудегі маңызы қарастырылады. Тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының проблемалық мәселелері, микробиологиялық, ботаникалық және зоологиялық ғылымдардың және т. б. өткір мәселелері көтеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы, сөйлеу тілінің ғылыми стилі, ғылыми жұмыстардың түрлері, ғылыми экспериментті жоспарлау әдістері, кезеңдері, принциптері, биологиялық объектілермен эксперимент ерекшеліктері, тірі жүйелерді зерттеу кезінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері мен нысандары туралы білімді тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің төзімділігі және стрессорлық факторлары
    Несиелер: 5

    Физиологиялық стресс түсінігін, орнықтылығын және бейімделуін тереңдетеді. Өсімдіктердің онтогенезінің орта жағдайына бейімделуін олардың эволюциялық дамуының нәтижесі ретінде көрсетеді. Өсімдіктердің абиотикалық табиғаттың кейбір, кең таралған стресстерінің әсеріне тұрақтылық механизмдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клеткалық және ДНҚ технологиялар
    Несиелер: 5

    Нуклеин қышқылдарын молекулалық клондау негізінде жатқан және ДНҚ бөлу кезеңдерін, гендерді және/немесе ген фрагменттерін, вектор мен иеленушінің тиісті жүйелерін дайындауды, жаңа геном ортасындағы бөтен материалды тасымалдау, пішу және экспрессия кезеңдерін қамтитын ДНК-технологиялардың негіздері, принциптері мен тәсілдері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биосистематикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ботаниканың ғылым ретінде дамуын, саңырауқұлақтар мен өсімдіктердің негізгі таксондарының жіктелу принциптерінің морфологиялық-биологиялық ерекшеліктері. Өсімдікті анықтау, морфологиялық сипаттама жасау, өсімдіктер мен олардың бөліктерін суреттеу және коллекциациялау, өсімдік қоғамдастықтарының геоботаникалық сипаттамасын жүргізу, табиғатта және зертханада бақылау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық генетиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Жаңа молекулалық деңгейде практикалық жұмыс әдістерін меңгеру үшін қажетті теориялық базаны тереңдетеді; молекулалық генетиканың даму бағыттары, жасушаның генетикалық аппараты туралы, нуклеин қышқылдары мен белокты молекулалардың құрылымдық ұйымдастырылуы, олардың кеңістіктік құрылымының қалыптасуы, ДНҚ нуклеотидті кейінгі анықтау әдістері туралы заманауи түсініктерді кеңейтеді, мутагенез және т. б. туралы түсінік кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер ресурстарын сақтауындағы биотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің генетикалық ресурстарын зерттеу, сақтауды кеңейту қажеттілігі туралы түсініктерді қалыптастырады, генетикалық банктерді құру негіздерімен, биологиялық материалды ұзақ сақтау технологияларымен таныстырады. Бақыланатын және реттелмейтін жағдайларда өсімдік материалын сақтау технологиясын пайдалануға, ауыл шаруашылығы өндірісін дамытуда биотехнологияларды қолдану қажеттілігін негіздеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Бұл пән шет тіліндегі ауызша және жазбаша Академиялық қарым-қатынастың ерекшелігін, академиялық мәтіндердің академиялық лексикасы мен жанрлық ерекшеліктерін зерделейді, докторанттар кең ауқымды тақырыптар бойынша монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын, мәтіндерді сыни талдау және қазіргі заманғы әдістер арқылы ақпарат іздеу қабілеттерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми метрия
    Несиелер: 5

    Өз бетінше анализдер мен зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік береді; әдістемелерді, стандарттарды және басқа да нормативтік техникалық құжаттаманы пайдалануға мүмкіндік береді. Ғылыми мақала немесе аналитикалық шолу жазу барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге; жиналған материалды талдауға және жүйелеуге; тарихи таным әдістерін және қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    Биологтың кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану, ғылыми зерттеулердің кешенді процестерін жоғары тиімді басқаруды жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Өзінің зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде таныстыру және жариялау

  • Код ON7

    Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану пәндері бойынша білім негізінде қалыптасқан ғалым этикасының жоғары адамгершілік қағидаттарына сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Кәсіптік биологиялық қызметте проблемаларды анықтау және шешімдер қабылдау үшін ғылыми-дүниетанымдық тұжырымдамаларды қолдану, биологиялық білімге негізделген қоғамның дамуына жәрдемдесу.

  • Код ON4

    Отандық ғылымды дамыту, идеяларды жүйелі дамыту немесе қолдану үшін жасушалық, организмдік және биосфералық биологияның негізгі ережелерін терең білуді қолдану.

  • Код ON2

    Ғылымда жаңа идеяларды шығаратын, заманауи теориялар мен әдістер негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізу, биологиялық зерттеулер ақпаратын талдау және өңдеу.

  • Код ON8

    Отандық ғылымды қолдау және дамыту мақсатында биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Білім алушылармен қарым-қатынасты құру және дамыту, жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жобалай отырып ұсыну, білім алушыларға оқылып отырған пәннің мазмұнын түсіндіріп оларға жеткізу.

Top