Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Философия в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ежелгі әлем философиясының тарихы
    Несиелер: 8

    Философиялық білімнің мәні мен мәні. Миф және дін философиялық дүниетанымның пайда болуының алғы шарттары ретінде. Қарабайыр қоғамда философиялық идеяларды қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері. Философия ежелгі өркениеттердің қалыптасуының ажырамас бөлігі ретінде. Ежелгі Месопотамиядағы философия. Ежелгі Египеттегі философия. Ежелгі Үндістандағы философия. Vedic даналығы және алғашқы философиялық мектептер. Буддизм философиясы. Ежелгі Қытайдағы философия. Конфуцианство.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика және диалектика тарихы
    Несиелер: 5

    Логиканың мәні мен мәні. Диалектиканың табиғаты мен мәні. Логиканың және диалектиканың пайда болуы мен қалыптасуының әлеуметтік-мәдени негіздері. Ежелгі әлемнің философиясындағы логика және диалектика. Антикалық философиядағы логика мен диалектика генезисі. Шығыс пен Батыстың орта ғасырлар философиясындағы логика және диалектика. Ренессанс және Жаңа уақыттың ілімдеріндегі логика және диалектика. Классикалық неміс философиясында логика және диалектика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика
    Несиелер: 5

    Логика мен тақырыптың мәні және мәні . Ойлау нысаны ретінде тұжырымдама. Іс-шараның мазмұны мен ауқымы . Тұжырымдаманың түрлері. Тұжырымдардың өзара байланысы. Тұжырымдамамен логикалық операциялар. On schaya тән сот шешімі. Сот шешімдерінің түрлері. Ресми логиканың негізгі заңдары. Кіріспе, оның құрылымы мен түрлері. Дейін дәлелдеу және теріске шығару. Доктрина ұғымы және оның құрылымы. Дәлелдің түрлері. Бас тарту туралы түсінік . Оның жолы мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 6

    «Этика», «адамгершілік», «адамгершілік» ұғымдары. Этика адамгершілік және рухани мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде. Философиялық және гуманитарлық білім жүйесінде этика орны: этика «практикалық философия» және мораль теориясы. Этика сипаттамалы, түсіндірме, теориялық және нормативтік-идеологиялық міндеттері. Этика тарихы. Эстетика тақырыбы. Эстетикалық білімнің ерекшеліктері. Эстетиканың пәнаралық сипаты. Эстетиканың функциялары мен салалары. Эстетиканың құндылығы философиялық пән ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойлау мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ойлау мәдениетінің құндылықтары туралы, ой қызметін ұйымдастыру туралы теориялық білім және түсінік, бұл жаңа әлеуметтік болмыста ерекше маңызды. Зерттеу қызметін белсендіру әдістері. Ойлау мәдениетінің тұжырымдамалық негіздері. Рефлексия ойлау мәдениетін қалыптастырудың негізгі принципі ретінде. Философиядағы ойлау мәдениетінің маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Тіл және мәдениет туралы жалпы сұрақтар, риторика тақырыбы және философиялық білім тұрғысынан орны, риторика құрамы мен мазмұны.Өнертапқыштық жүйе, автордың имиджі, сөз сөйлеу этикасы, көрерменнің құрылымы, риторикалық аргументтің құрылымы оның материалдық және логикалық аспектілері, дәлелді дәлелдерді табу және құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелдеме теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Эмпирикалық және теориялық негіздемелер. Ақиқат өлшемі ретінде логикалық пішін . Дәлелдің логикалық құрылымы. Дәлелдің түрлері. Бас тарту және оның түрлері. Аргументтің диалогтық сипаты. Өзіндік және табиғи тіл туралы заң.«Негіздемелерді болжау» және логика мен дәлелдемелердегі пайымдардың сәйкес келмеуі. Консенсус кез-келген талқылаудың негізі және негізі ретінде. Шындық және правдоподобность. Аргументте шындық және қолайлылық. Рационалды сыни талқылау мен аргументалды практиканың мінсіз үлгісі .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар және қайта өрлеу дәуірі философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлық философияның кезеңділігі: патристик, схоластицизмнің қалыптасуы,аристотелизмнің және жетілген схоластиизмнің ассимиляциясы , оқу әдісінің ыдырауы. Орта ғасырдағы христиан ойының ерекшеліктері мен негізгі мәселелері.Латын және грек сөйлейтін кешірім. Араб-мұсылман философиясының негізгі кезеңдері, олардың сипаттамалары. Араб-мұсылман философиясының дамуының классикалық кезеңі, негізгі трендтер мен мектептер, негізгі өкілдері. Шығу тарихы, ежелгі дереккөздер, негізгі мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлық Шығыстың араб-мұсылман философиясы тарихы
    Несиелер: 6

    Араб-мұсылман философиясының түсінігі және оның даму кезеңдері. Исламның беделді мәтіндері, ислам ілімі және олардың философияның қалыптасуы мен дамуы үшін маңызы. Исламдағы идеологиялық ағымдар және олардың араб мәдениетіндегі философиялық ойдың қалыптасуына әсері. Муғтазилиттердің негізгі философиялық идеялары. «Фәлсафа» мектебінің тарихы. Антикалық дереккөздер, фальсафаның дамуындағы аристотелизм, неоплатонизм және платонизмнің рөлі. Мәселенің жалпы сипаттамасы және негізгі өкілдері. Сопылық: қалыптасу кезеңдері және негізгі идеялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Діні экстремизмнің алдын алу
    Несиелер: 5

    Экстремизм қоғамдық өмірдің феномені ретінде. Діни экстремизм тұжырымдамасы. Діни экстремизмнің табиғаты мен мәні. Діни экстремизм көріністерінің түрлері мен түрлері. Дін мен саясатты біріктіру. Діни экстремизмге қарсы тұрудың философиясы мен әдістемесі. Діни төзімділіктің қазақстандық үлгісі діни экстремизмнің алдын алу үшін негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс философиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Орыс философиялық көзқарасының ерекшеліктері. Ежелгі Ресей мен Византияның рухани байланысы. П.Я Чаадаевтың философиясы. Тарихи тоғысқан Ресей: славянофилдер (И.В.Киреевский, А.С.Хомяков, ағайынды Аксаковтар, Ю.Ф.Самарин) және батысшылдар (Т.Н.Грановский, М.А.Бакунин, А.И.Герцен, Н.П.Огарев, В.Г.Белинский). Почвенников (Ап.А. ​​Григорьев, Н.Н. Страхов, Н.Я. Данилевский, К.Н. Леонтьев, Ф.М. Достоевский). Революциялық демократтар (Н.Г.Чернышевский, Н.А.Добролюбов, Д.И.Писарев).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерімен танысады, нарықты талдау әдістерін зерттеуді, өнімді сипаттауды, өндіріс жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды; студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толеранттылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Толеранттылықтың семантикалық аспектілері. Төзімділік пен түсіністік.«Төзімділік» түсінігі. Түсіністік идеясымен толеранттылық идеясының қатынасы.Ауызша және мінез-құлыққа деген төзімділік. Төзімділік саласы: тұрмыстық, физиологиялық, жасы. Діни, нәсілдік төзімділік. Этникалық толеранттылық - бұл басқа мәдениетті түсіну. Қазіргі адамның толерантты мінез-құлқы моделі. Төзімділік мәдениетін қалыптастырудағы Қазақстанның тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңа заман және Ағартушылық философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді қазіргі заманғы батыс еуропалық философия мен ағартушылықтың негізгі өкілдерінің тұжырымдамаларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Онтология және гносеология
    Несиелер: 5

    Онтология, гносеология философияның негізгі салалары ретінде. Мәдениет тарихында болу мәселесі. Болу және бар болу. Категориялар болмыстың ең жоғарғы түрлері және таным кезеңдері ретінде. Негізгі онтологиялық категориялар (болмыс пен бейболмыс, бар болу және болу, жеке және көптік). Дүние бірлігі мәселесі және оны шешудің негізгі жолдары. Шындық объективті және субъективті. Идеалдың объективтілігі. Материя объективті шындық ретінде. Кеңістік пен уақыт. Идеялардың эволюциясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдиенет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 4

    Қазақ философиясын қалыптастырудың мәдени-тарихи және ерекшелігі. Протоказаның мәдениетіндегі табиғат философиясы . Түркі философиясы феномені. Орта ғасырдың Қазақстан аумағында философиядағы жаңа идеяларды қалыптастыруға исламның әсері. Қазақ этносының қалыптасу дәуірінің философиясы және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы. XIX ғасырдағы қазақ философиялық ойы . ХХ ғасырдың басындағы қазақ ойшылдарының әлеуметтік-саяси көзқарастарын қалыптастырудағы философияның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы көзқарастары және өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдердің популяциясы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, халықтың құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, біздің заманымыздың экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандық жаңғырудың әлеуметтік мәдени мәселелерін философиялық талдау
    Несиелер: 5

    Модернизация ұғымы. Әлеуметтік жаңғырту процесінің негізгі концепциялары. Қазақстандағы әлеуметтік жаңғыртудың ерекшеліктері. Әлеуметтік жаңғырту үдерістеріндегі мәдениеттің рөлі. Қазақстан қазіргі әлемде. Қазақстанның инновациялық даму стратегиясы және оның жаңа идеологияны қалыптастырудағы маңызы. Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы. Әлеуметтік инфантилизм мен масылдықты еңсеру. Инновациялық процестердің акмеологиялық компоненті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениантропология
    Несиелер: 5

    Адам мәселесі ХХ ғасырдағы гуманитарлық ғылымдардың орталық мәселесі. Мәдени антропологияның өзіндік білім саласына бөлінуінің мәдени, әлеуметтік, теориялық алғышарттары. Мәдени антропология, этнология, Мәдениеттану, әлеуметтік философия қатынастары. Әлем халықтарының мәдениеттерінің алуан түрлілігі. Адам туралы білімнің ерекшелігі. Ғылым жүйесіндегі Мәдени антропология, оның ерекшелігі. Мәдени антропологиядағы әдістердің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс классикалық философиясының тарихы
    Несиелер: 8

    Неміс ағартуы: жалпы сипаттамасы және негізгі ерекшеліктері. Кант шығармашылығының негізгі еңбектері мен кезеңділігі, Кант философиясының әлеуметтік-мәдени, саяси және институционалдық контексті. Имануэль Канттың Таза ақыл-ойына сын. Канттың Практикалық ақыл-ойы мен этикасына сын. Фихте шығармашылығын кезеңдестіру мәселесі. Наукоучение. Практикалық ақылдың приматы. Основоположения наукоучения. Сана принципі және медиация принципі. Фихте философиясындағы "мен" мәселесі. Фридрих Вильгельм Шеллингтің жұмысын кезең-кезеңмен жүргізу мәселесі. Мен және абсолютті сәйкестік. Фихтамен пікірталас. Табиғат пен рух. Абсолютті сәйкестік. Шеллинг жұмысындағы бұрылыс. Діни философия және бостандық мәселесі. Гегель Жүйесі. Логика ғылымы: болмыс, мәні, түсінігі. Табиғат философиясы. Рух философиясы. Субъективті рух: антропология, Рух феноменологиясы, психология. Объективті рух: дерексіз заң, мораль, мораль, әлемдік тарих. Абсолютті рух: өнер, аян діні, философия. Л. Фейербах және неміс классикалық философиясының соңы. Фейербах философиясындағы антропологиялық материализм және дінге сын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтiк философия
    Несиелер: 7

    Қазіргі философиялық білім жүйесіндегі әлеуметтік философия. Әлеуметтік философияның аксиологиялық аспектісі. Әлеуметтік философия және идеология.Әлеуметтік білімнің практикалық құндылығы. Әлеуметтік және философиялық зерттеу әдістері. Орта ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік және философиялық идеялар. Адам және қоғам доктриналарын дамытудың әлеуметтік-мәдени жағдайлары. Әлеуметтік-философиялық идеялардың әртүрлілігі: жалпы және бірегей.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік танымның гетерологиялық парадигмасы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік гетерология когнитивтік кеңістіктегі айқынсыздық принципін лигитимдеуші, постнеклассикалық әлеуметтік зерттеу парадигмасының тұжырымдамасы ретінде. Әлеуметтік гетерология дамуда өзін-өзі ұйымдастыратын күрделі делдалдық, тепе-тең емес заманауи әлеуметтік процестерді зерттеу ретінде. Әлеуметтік гетерология дамудағы өздігінен ұйымдасатын күрделі – жанама, тепе тең емес заманауи әлеуметтік процесстерді зерттеу ретінде. Айқынсыздық принципі контекстіндегі гетерологиялық парадигма. Әлеуметтік өмірдің бірыңғай, жалпы принципін және гетерологиялық парадигманы орталықсыздандырылған қазіргі заманғы жағдайда тірі процесс ретінде іздеуге арналған классикалық әлеуметтік көзқарастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 7

    Тарихи процесс тарих философиясының пәні ретінде. Тарихнамалық таным ерекшелігі. Тарих философиясының өзектілігі, оның қазіргі міндеттері. Историясофиялық білім генезисі және оның қайнар көздері: антикалық, ескі өсиеттік, жаңа өсиеттік, жаңа еуропалық. Прогресс теориясы және оның иудей-христиандық тамырлары. Прогрестің әлеуметтік, мәдени және экологиялық қайшылықтары қазіргі тарих философиясының проблемасы ретінде. «Тарихтың ақыры» немесе «Тарих кегі» - әлеуметтік-тарихи ойдың дамуының баламалы сценарийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам мәселесі - қызмет, қарым-қатынас, шығармашылық
    Несиелер: 5

    "Адам" ұғымының көп мағыналы және мағыналы ашықтығы. Адамды нақты ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Биология және антропология. Адам антропологиялық білімнің субъектісі және объектісі ретінде. Адам дүниетанымдық мәселе ретінде. Әлем бейнесі және адам бейнесі. Адамды түсінудің контексті ретіндегі дүниетаным және оның өзін-өзі сәйкестендірудің тәсілі. Онтология және гносеология адам проблемасын түсіну контексті ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық философиясына кіріспе
    Несиелер: 6

    Тақырыптың заң философиясы. Заң философия пәні ретінде. Заң философиясының себептері. Заң философиясының тарихи түрлері. Заң философиясы мен қоғам мен мәдениет тарихы. Құқық философиясы заңның идеясы мен мағынасы туралы доктрина. Философияның және заңның пайда болуының жалпы көзі. Әлеуметтік-мәдени факторлар, пайда болу көздері және құқықты дамыту. Құқық сипаты. Құқықтық парадигма түсінігі. Құқықтық өмір тұжырымдамасы. Әлемде болудың құрылымында заңды өмір сүру орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техника философиясы
    Несиелер: 6

    Техника философиясының пәні мен мәселелері. "Техника": ұғымның бастауы мен эволюциясы, қазіргі түсінік. Техниканы анықтау. Классикалық философиядағы техника философиясының басталуы. Т. Гоббс, Р. Декарт, Ж. Ламетри жұмыстарындағы техника туралы сұрақ. Техника: механизмнен технологияға дейін. Қазіргі заманғы техника философиясының гуманистік құрамы және оның өкілдері: Л. Мамфорд, Х. Ортега-и-Гассет, М. Хайдеггер, Ж. Эллюль.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Философиялық антропология
    Несиелер: 8

    Антропологиялық идеяның пайда болуы. Философиялық антропологияның эволюциясы. Адамның мәні. Дарвинизм және неодарвинизм: эволюциялық шығу тегі және оның сыны. Антропогенездің Еңбек теориясы. Адамның биологиялық залалының тұжырымдамасы. Антропогенездің Інжілдік трактісі. Адамдағы биологиялық және әлеуметтік. Индивид және жеке тұлға түсінігі. Жеке тұлғаны қалыптастыру. Жеке тұлғаның құрылымы: физикалық, әлеуметтік, рухани компоненттер және олардың өзара байланысы. Тұлғаның негізгі сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам болмасының экологиясы
    Несиелер: 8

    Адам Философия пәні ретінде. Антропосоциогенез концепциялары. Адамдағы биологиялық және әлеуметтік. Дене және жан. Денсаулық мәселесі. Норма және аномалия. Өмір, өлім және мәңгілік философиялық тақырыптар ретінде. Өмірдің мәні мәселесі. Адам және қоғам. Қақтығыстар. Тарих пен адам мінез-құлқындағы зорлық-зомбылық пен зорлық-зомбылықтың рөлі. ХХ ғасыр философиясындағы адам проблемасының жаңа қойылымы. Жеке тұлға, адам, жеке тұлға. Адамда материалдық, әлеуметтік, рухани. Ішкі және сыртқы адам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік қызметтің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік қызмет ұғымы. Әлеуметтік қызметтің табиғаты мен мәні. Әлеуметтік қызметтің генезисі. Іс-әрекет тәсілінің әдіснамасы. Субъект-Объектілік және субъект-әлеуметтік қызметтің субъектілік парадигмалары. Қоғамдық өмірдің нақты салаларында әлеуметтік қызметті қалыптастыру ерекшеліктері. Қоғамдық сананы жаңғырту бағдарламасын жүзеге асыру контексіндегі әлеуметтік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтiк конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликтология пәні, функциялары және құрылымы. Әлеуметтік қайшылықтар және әлеуметтік қақтығыстар. Әлеуметтік қақтығыстың құрылымы. Әлеуметтік қақтығыстардың жіктелуі (типологиялануы). Әлеуметтік қақтығыстың пайда болу себептері мен мақсаттары. Әлеуметтік қақтығыстың жұмыс істеу механизмі және даму динамикасы (пайда болу, даму, шешу). Жанжал әлеуметтік жүйелердің қасиеті ретінде. Қоғамдық дамудағы әлеуметтік жанжалдың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адамдық фактор және Қазақстанның инновациялық дамуы ретінде
    Несиелер: 5

    Инноватиканың табиғаты мен мәні. Инновациялық процестер туралы ғылыми-теориялық идеялардың пайда болуы. Инновациялық дамудың негізгі заңдылықтары. Адам факторы туралы түсінік, оның дүниетанымдық және әдіснамалық түсіндірмелері. Қазіргі Қазақстандық қоғам: дамудың негізгі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX-XX ғғ постклассикалық философия
    Несиелер: 6

    Постклассикалық философия концепциясының мазмұны. Постклассикалық философияның даму тарихы. Постклассикалық философияның негізгі түсініктері. Постклассикалық философияның дамуының алғы шарттары. Постклассикалық философияның негізгі бағыттары мен мектептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық мәдениет теориясы
    Несиелер: 5

    "Масса" әлеуметтік түсінік ретінде. Жаппай қоғамның қалыптасуы мен дамуы, оның тән ерекшеліктері. "Масса адамы" және оның пайда болу себептері туралы ойшылдар. Жаппай қоғамның жаңа тұжырымдамалары. Бұқаралық мәдениет теориясының қалыптасу кезеңдері. Тән қасиеттері. Жалпы қол жетімділігі және таралымы. Коммерциялық сипаты. Негізгі бағыттары мен жанрлары. Қоғамдық дамудағы бұқаралық мәдениеттің рөлін бағалаудағы айырмашылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX ғасыр философиясының тарихы
    Несиелер: 6

    Классикалық неміс философиясының қалыптасуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары. Марксистік философияның әлеуметтік-тарихи және теориялық алғышарттары. Классикалық емес философиялық жүйелердің әлеуметтік және гносеологиялық негіздері. Классикалық философияның принциптері мен дәстүрлерін сыни қайта қарау. Ақылға және ғылымға деген көзқарас. Рационализм және иррационализм. Өмір философиясы: негізгі мәселелері мен категориялары. Позитивизмнің пайда болуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің философиялық әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Білім философиясы педагогикалық дискурстың, білім беру білімі мен құндылықтарының философиялық принциптерін анықтау және түсіну ретінде. Білім философиясының генеалогия мәселесі. Білім берудің философиялық принциптерінің плюрализмін анықтауға қатысты тарихи-генетикалық тәсіл. Парадигма ұғымы: метафизикалық және қазіргі заманғы ғылыми (Т.Кун) мағыналар. Реформаторлық және эксперименттік педагогика, оның дәстүрлі білімге қарсы негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Абай дүниетанымы
    Несиелер: 5

    Философиялық дискурстағы дүниетаным ұғымы. Дүниетаным ұғымының тарихи-философиялық және заманауи түсіндірмелері. Адам өміріндегі дүниетанымның рөлі мен маңызы. Дүниетаным және мәдениет. Абай қазақ халқының мәдениетінің көрнекті өкілі ретінде. Абайдың шығармашылық тұлғасының алуан түрлілігі. Абай шығармашылығының қоғамдық санаға әсері. Абай философиясының негізгі идеялары. Ағартушылық мәдениетін қалыптастыру үшін Абай шығармашылығының маңызы. Абайдың дүниетанымы және Қазақстанның рухани жаңғыруының заманауи міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Постмодерн философиясы
    Несиелер: 5

    Философия тарихының жалпы логикасындағы постмодерн философиясының орнын анықтау. Постмодерн дәуіріндегі философиялық дискурстың ерекшелігі. Постмодерн философиясының жалпы интеллектуалдық және теориялық контекст. Классикалық философиялық дәстүрге қатысты постмодерндік дискурстың өзін-өзі анықтауы. Постмодернистік философияның қайнар көзі ретіндегі структурализм, психоанализ, экзистенциализм, герменевтика, феноменология, марксизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік эпистемология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік эпистемология пәні. Әлеуметтік эпистемология әдістемесі. Әлеуметтік эпистемологияны қолдану салалары. Әлеуметтік эпистемологияның философиямен өзара әрекеттесуі. Ақиқаттың мәні теориялары және ақиқат өлшемдері теориялары. «Білім» ұғымының көп қырлылығы. Эпистемалық негіздеудің негізгі тұжырымдамалары. Интернализм және экстернализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі мәдениеттегі жаратылыстану. Жаратылыстану ғылыми және гуманитарлық мәдениеттер. Қазіргі ғылымның қайшылықтары. ҒТР дәуіріндегі ғылымның маңызы. Өзгермелі әлемдегі жаратылыстану. Жаратылыстану және қоршаған орта. Жаратылыстанудың іргелі және қолданбалы мәселелері. Жаратылыстану және білім. Жаратылыстану және адамгершілік. Әлемнің ғылыми бейнесі, оның тарихи түрлері мен формалары. Әлемнің қазіргі жаратылыстану кғылыми бейнесінің негізгі ерекшеліктері. Рационалдық ұғымы. Ғылыми рационалдық және оның шындықты идеалды игеру жүйесіндегі орны. Әлемнің рационалды және шынайы бейнесі және дүниетанымның қалыптасуы. Құндылық бағдарларының өзгеруі және ғылымды гуманизациялау мәселесі. Қазіргі өркениеттің жаһандық мәселелерін шешудегі ғылым мен жаратылыстану білімінің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін философиясы
    Несиелер: 5

    «Дін философиясы» түсінігі, оның тар шеңбердегі және кең шеңбердегі түсіндірмелері. Дін философиясының дербес білім саласы ретінде пайда болуы. Ежелгі дәуірде, орта ғасырларда, Қайта өрлеу дәуірінде дін туралы философиялық білімдердің дамуы. Деизм және пантеизм философиясындағы дін мәселелері. Жаңа дәуірдегі қасиетті мәтіндерді тарихи және сыни зерттеудің бастауы. ХХ ғасыр философиясының ерекшеліктері, оның негізгі бағыттары және олардың дінге қатынасы. Дінді философиялық талдаудың онтологиялық және эпистемологиялық аспектілері. Қазіргі әлемнің рухани мәдениетіндегі дін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ менталитетінің архетиптері
    Несиелер: 5

    Қазақ менталитеті ұғымы. Қазақ менталитетінің негізгі архетиптерінің қалыптасуы мен өзгеру заңдылықтарының мәселелері. Қазақ менталитетін зерттеудегі тарихи-типологиялық және өркениеттік тәсілдер. Номадтық мәдениеті. Қазақтардың наным сенімдерінің жүйесі. Номадтық өнері. Көшпенділердің космоцентризмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғасыр философия тарихы
    Несиелер: 5

    Неокантшылдықтың негізгі мектептері мен өкілдері. Сана мен әдіс туралы феноменологиялық ілім. Логиканы негіздеу мәселесі. Психологизммен полемика. «Қатаң ғылым ретіндегі» философия бағдарламасы. Еуропалық философия мен психологиядағы бейсаналық мәселе. Психоанализдің қалыптасуы. Экзистенциализмнің әлеуметтік-тарихи алғышарттары мен рухани бастаулары. Адамның тіршілік етуі философиялық мәселе ретінде. Постпозитивизм Батыс философиясы мен ғылым әдіснамасының даму кезеңі ретінде. Структурализм. Постструктурализм. Постмодернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет әлеуметтік құбылыс ретінде. Қазақ мәдениетінің пайда болуы. Ежелгі түріктердің мәдениет тарихы. Қазақстанның ортағасырлық мәдениеті, оның сабақтастығы мен өзара ықпалы. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. 18-19 ғасырдағы қазақ мәдениеті. ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақстандық ғалымдар - 20 ғасырдың басы. Кеңестік кезеңде Қазақстанның мәдениеті. Қазақстан Республикасының мәдениет саласындағы мемлекеттік саясаты. Қазіргі кинотеатр. Қазіргі заманғы театр. Қазақстанның опера және балеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік табыстың негіздері
    Несиелер: 5

    Социум адам өмірінің дамуы, болмысының акмеологиялық кеңістігі ретінде. Қазіргі социумның акмеологиялық қайшылықтары. Адам-қоғамды дамытудың әмбебап ресурстарының тасымалдаушысы. Адамның субъектілік әлеуетіне біртұтас көзқарас. Қоғамның әлеуметтік өмірінің барлық түрлерінің қызметін ғылыми қамтамасыз ету және жұмысын оңтайландыру үшін акмеологиялық білім жүйесінің қажеттілігі. Даму акмеологиялығы ұғымының мәні. Таным, қарым-қатынас және еңбек субъектісі ретінде адамның өмір жолының маңызды кезеңі ретіндегі жетілу мен есею.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Философияны оқыту әдіснамасы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеме, әдіс және әдістеме ұғымдарының арақатынасы. Философияны оқыту әдістемесі философия ғылымдарын оқыту әдістерінің жиынтығын зерттейтін пән ретінде. Әдістеме оқыту немесе зерттеу ережелері мен тәсілдерінің жиынтығы ретінде. Философиялық білімнің теориялық-практикалық негіздерін оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесі. Философия теориясы мен практикасы бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік антропология философиялық білімнің тәуелсіз бөлімі ретінде. Әлеуметтік антропологияның негізгі бағыттары. Адамды нақты ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Биология және антропология. Адам антропологиялық білімнің субъектісі және объектісі ретінде. Адам дүниетанымдық мәселе ретінде. Әлем бейнесі және адам бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON14

    Қазіргі Қазақстанның дамуындағы өзекті мәселелерді шешуге және жеке және әлеуметтік табысқа жету үшін қажетті жағдайларды қалыптастыруға ықпал ететін практикалық ұсыныстардың философиялық негіздемесін әзірлейді.

  • Код ON11

    Философиялық дискурстағы адам мен қоғам проблемаларының мәні туралы кәсіби білімді және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін өзекті мәселелерді шешудің философиялық әдіснамасының негізгі қағидаттарын түсінуді көрсетеді.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, толеранттылық, құқықтық жауапкершілік, экономикалық ұтымдылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қазіргі заманғы қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында белсенді азаматтық ұстанымды бекітеді.

  • Код ON13

    Қоғамдық санада қоғамдық дамудың гуманистік сипатының құндылығын, қазіргі табиғи және әлеуметтік процестерде адам факторы рөлінің өсуін бекітеді.

  • Код ON12

    Адамның жан-жақты дамуына қажетті әлеуметтік жағдайлар жасау, адам болмысының тарихи танымын және адамның табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты адамгершілік міндеттерін түсіну бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсетеді.

  • Код ON4

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес формада еркін, қолжетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түрде түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгереді.

  • Код ON8

    Әлеуметтік-гуманитарлық білімнің өзекті мәселелерін философиялық зерттеу үрдісінде тәуелсіз зерттеу ұстанымын дәлелдейді, қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық дағдыларын қалыптастыру үшін философиялық дүниетанымның танымдық әлеуетін пайдаланады.

  • Код ON6

    Табиғатты, қоғамды және ойлауды зерттеудегі сандық технологиялардың рөлін талдайды және тиісті философиялық тұжырымдамаларды тұжырымдайды. Қазіргі қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық мәдениетін қалыптастырудағы сандық технологиялардың маңыздылығын түсіндіреді және оларды әртүрлі әлеуметтік іс-шараларға қолдану бойынша практикалық ұсыныстар жасайды.

  • Код ON7

    Философиялық мәдениеттің негізгі категориялары, философияның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, философиялық дүниетанымның табиғаты мен мәні туралы адамның әлемге әмбебап қатынасы туралы негізгі білімдерін көрсетеді, қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерін талқылау және шешу үшін философия теориясы мен тарихы туралы білімді қолдана алады.

  • Код ON9

    Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы философиялық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы кәсіби білімін және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық мәселелерді өзінше түсіндіру қабілетін көрсетеді. Қазақстанның қазіргі заманғы өркениеттік даму нұсқаларын талдау және болжау үшін философиялық әдіснаманың когнитивті әлеуетін пайдаланады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, Адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON10

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің әртүрлі бағыттары бойынша нақты философиялық мәселелерді шешу саласында үнемі жаңа білім алады. Көпшілік алдында сөйлеу және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық білімнің өзекті мәселелері бойынша өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау негіздерін меңгереді.

  • Код ON5

    Ақпараттық сауаттылықты, философия дамуының жаңа үрдістері туралы білім алу үшін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білуді көрсетеді. Жаңа цифрлық шындықты зерттеу әдіснамасын меңгерген және оның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, философиялық зерттеулерді жобалайды.

6B02201 Философия
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B032 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 6B02201-Философия
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B032 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Философия - әлеуметтану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B032 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Философия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B032 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02201 Философия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B032 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top