Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02202 Дінтану в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Буддизм
    Несиелер: 5

    Буддизмнің әлемдік дін ретіндегі ерекшеліктері. Буддизмнің пайда болуының әлеуметтік-мәдени алғы шарттары. Буддизм ілімінің қалыптасуындағы Сидхарта Гаутаманың рөлі. Тіршілік болмысының негізі ретіндегі қасірет туралы идеялар. Буддизмнің төрт асыл ақиқаты. Сегіз жол және оны жүзеге асыру жолы. Буддизмнің медитациялық тәжірибелері. Буддизмнің діни иерархиясы. Бодхисаттва культі. Буддизмнің канондары. Буддизмнің дамуындағы тарихи тенденциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діндер тарихы
    Несиелер: 8

    Діннің пайда болуы. Діннің элементтері мен құрылымы. Дінтану, оның ерекшелігі. Сенім ұғымы. Діни идеология және діни психология - екі деңгейлі діни сана, олардың қарым-қатынасы. Діни табынушылық. Діни және мәдени практиканың ерекшелігі. Діндерді жіктеу мәселесі. Критерийлер және жіктеу модельдері. Қазіргі типология: тайпалық, ұлттық-мемлекет, әлем, олардың ерекшеліктері мен сипаттамалары. Мемлекеттік дін ұғымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойлау мәдениеті
    Несиелер: 5

    Теориялық білім мен ойлау мәдениеті құндылықтары, ойлау қызметін ұйымдастыру, жаңа әлеуметтік шындықтарда аса маңызды болып табылатын қандай да бір қызмет түрінің алдын алу. Зиялы қызметті жетілдіру әдістері . Ойлау мәдениетінің тұжырымдамалық негізі. Рефлексия ойлау мәдениетін қалыптастырудың негізгі қағидасы ретінде. Дінді зерттеудегі ойлау мәдениетінің құндылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгi өркениеттердiң дiндерi
    Несиелер: 5

    Ерте діни формалардың пайда болуы мен дамуы бір-бірімен және қоғамдық қатынастардың өзіне тән формаларымен тарихи байланыста статикалық емес, динамикалық сипатқа ие. Діннің тарихи-мәдени құбылыс ретінде танылуы. Ежелгі культтер мен нанымдар. Ежелгі дүниедегі политеизм. Монотеистік діни идеялардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мифология
    Несиелер: 6

    Мифтердің пайда болуы мен өмір сүруінің мәдени және тарихи алғышарттары. Мифология діни құбылыс ретінде, табиғаты, мәні, ерекшеліктері. Негізгі мифологиялық сюжеттер және олардың әртүрлі діндердегі көріністерінің ерекшелігі. Космогониялық мифтер. Күнтізбелік мифтер. Тәңірлер мен батырлар туралы мифтер. Эсхатологиялық мифтер. Әр түрлі халықтардың мифологиясындағы мотивтердің параллель дамуы. Мифологиялардың байланысы мен ұлттық ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діннің пайда болуындағы әлеуметтік детерминанттар
    Несиелер: 5

    Қоғамның әлеуметтік ұйымындағы діннің рөлі. Діни дүниетанымның негізгі әлеуметтік идеялары. Христиан, ислам, буддизмнің әлеуметтік идеяларының тарихы. Қазіргі христиандықтың әлеуметтік доктринасы. Қазіргі буддизмнің әлеуметтік доктринасы. Қазіргі исламның әлеуметтік доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік діндердің әлеуметтік ілімі
    Несиелер: 5

    Дінде пайда болып жатқан мәселелерді қарастырудағы негізгі тәсілдері. Діннің әлеуметтік тамыры мен факторлары. Діннің типологиясы және әлемдік дін түсінігі. Әлемдік діндердің пайда болуының мәдени және тарихи алғышарттары. Буддизм. Буддизмнің әлеуметтік ілімінің ерекшеліктері. Буддизмнің діни және философиялық мектептеріндегі әлеуметтік идеал ұғымы. Христиандықтың әлеуметтік бастауы. Христиан этикасындағы адам мен қоғамның көзқарасы. Негізгі христиандық конфессиялардың әлеуметтік ілімдері. Исламның әлеуметтік бастауы. Исламдағы әлеуметтік идеал. Шариғат және оның әлеуметтік маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Араб тілі
    Несиелер: 5

    Араб тілінің шығу тарихы. Араб тілінің тарихи даму ерекшеліктері. Әдеби араб тілі мен араб жазуы туралы жалпы мәліметтер. Грамматика. Фонетика, графика, сөздік. Әдеби араб тілінің орфоэпиялық нормалары. Құран тілінің ерекшеліктері. Ислам дінінің қалыптасуындағы араб тілінің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Тіл мен мәдениеттің жалпы мәселелері, риторика пәні және оның философиялық білім контекстіндегі орны, риториканың құрамы мен мазмұны. Мәлімдемені ойлап табу жүйесі, автордың бейнесі, көпшілік алдында сөйлеу этикасы, аудиторияның құрылымы, оның мазмұндық және логикалық аспектілеріндегі риторикалық Аргументтің құрылымы, сенімді дәлелдерді табу және құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Логика
    Несиелер: 5

    Логика пәні мен мәні. Тұжырымдама ойлау формасы ретінде. Ұғымның мазмұны мен көлемі. Ұғымдардың түрлері. Ұғымдар арасындағы байланыстар. Ұғымдармен логикалық амалдар. Үкімдердің жалпы сипаттамасы. Үкімдердің түрлері. Формальды логиканың негізгі заңдары. Қорытынды, оның құрылымы және түрлері. Дәлелдеу және теріске шығару. Дәлелдеу түсінігі және оның құрылымы. Дәлелдердің типтері. Терістеу туралы түсінік. Оның жолдары мен әдістері. Дәлелдеу тезисіне қатысты логикалық ережелер мен қателіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дін философиясы
    Несиелер: 6

    Дін философиясының пәні. Дін философиясының негізгі мәселелері. Діннің тұжырымдамалық анықтамалары. «Сенім мен білім» мәселесі. Философиялық түсінуге діни сенім. Орташа рационализм. Фидеизм. Фидеизмнің философиялық нұсқалары. Діннің мәдениетіндегі үш рөлі. Космоптикалық және социоцентристік діндер және оларды мәдениетте өзара байланыстыру. Діни білім принциптері және тарихтың мәнін жаңартып отыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Философиядағы Құдай мәселесi
    Несиелер: 4

    Құдай құбылысына теориялық қатынасты қалыптастыру процесін зерттеу. Философиялық және діни білімді жүйелеу. Негізгі теологиялық ұғымдарды олардың философиялық аспектілерінде салыстырмалы талдау. Теологияның, дін философиясының және философиялық-діни антропологияның байланысы мен ерекшеліктерін анықтау. Әлемдік діндердің теологиялық ілімдеріндегі Құдай мәселесі. Қазіргі рухани мәдениеттегі Құдай мәселесі. Жаңа философиялық ағымдар контекстіндегі Құдай мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни символизм
    Несиелер: 5

    Діни дүниетанымның ерекшелігі. Дінге деген эмоционалды көзқарас діндарлықтың негізгі сипаттамасы ретінде. Рәміз ұғымы және оның дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Дүниенің мифологиялық суретіндегі символизм. Дүниенің діни суретіндегі символизм. Рәміздердің қасиетті сипаты. Әртүрлі діни ілімдердегі діни символизмнің ерекшеліктері. Әлемдік діндердің діни нышандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Библия мәтіндерін талдау мәселесі
    Несиелер: 4

    Теология тұрғысынан Киелі кітаптың шығу тегі. Христиандықтың мәнін түсіну үшін Киелі кітаптың маңызы. Библиялық мәтіндерді түсіндірудің негізгі мәселелері. Киелі кітаптың мазмұны, құрылымы, негізгі бөлімдері. Ескі өсиет, оның онтологиялық және креационистік негіздері. Жаңа өсиет. Киелі Кітаптың Тарихы. Киелі кітапты зерттеудің негізгі теологиялық және ғылыми тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар қарастырылады, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы құқық қорғау органдары мен сот; Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы Азаматтық құқық пен отбасы құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстетика және діни өнер
    Несиелер: 5

    Эстетика ұғымы. Эстетика ғылым ретінде. Эстетикалық сананың құрылымы (эстетикалық сезімдер, көзқарастар, талғам, идеал). Эстетиканың әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысы. Тұлғаның эстетикалық санасының принциптері және діни символизмнің эстетикалық феномені ретінде дінді философиялық түсінуді дамыту шындықты түсінудің әмбебап формасы ретінде және діннің семантикалық өрісін құрайтын белгілер, символдар, мәтіндердің қалыптасу заңдылықтарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Діннің социологиясының ерекшелігі - ғылыми пән. Дін әлеуметтануының пайда болуының негізгі идеологиялық алғышарттарын қалыптастыру. Дінге әлеуметтанушылық қатынасының ерекшелігі. Дінтану ғылымы жүйесінде діни әлеуметтану. Дін коммуникативті жүйе ретінде; әлеуметтану және діннің психологиясы. Дін әлеуметтануы әлеуметтану жүйесіндегі білімдерде, оның басқа әлеуметтік пәндермен, әлеуметтанудың жалпы теориясымен ара-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға, және де кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дiн психологиясы
    Несиелер: 5

    Діннің психологиясы, негізгі мәселелері, басқа психологиялық пәндер мен қарым-қатынасы. Дін психология сының әдіснамалық мәселелері (гносеологиялық, аксиологиялық және әдістемелік). Дінді зерттеудегі «медициналық материализм» сыныбы (В. Джеймс). Дін психологиясының дамуының тарихи кезеңдері (теологиялық, эмпирикалық, психотерапиялық тәсілдер): өкілдері және негізгі мәселелері. Дін психология сының теологиялық кезеңі. Ф.Шлейермахер концепция сының негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толеранттылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Толеранттылықтың семантикалық аспектілері. Толеранттылық пен түсіністік. «Толеранттылық» түсінігі. Толеранттылық идеясының түсіну идеясымен байланысы. Сөздік және мінез-құлық төзімділігі. Толеранттылықтың көріну сфералары: тұрмыстық, физиологиялық, жастық. Діни, нәсілдік толеранттылық. Этникалық толеранттылық-басқа мәдениетті түсіну. Қазіргі адамның толерантты мінез-құлқының моделі. Толеранттылық мәдениетін қалыптастырудың қазақстандық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 5

    Мәдени антропологияны тәуелсіз білім саласына бөлудің мәдени, әлеуметтік, теориялық негіздері. Мәдени антропология, этнология, мәдениеттану , әлеуметтік философияның өзара байланысы. Әлем халықтарының мәдениеттерінің алуандығы. Адам туралы білімнің ерекшелігі. Ғылымдағы мәдени антропология, оның ерекшелігі. Мәдени антропологиядағы әдістердің ерекшеліктері. Функционализм B. Малиновский. Функционализмде мәдениет ұғымы. Этнология және әлеуметтік антропология А. Раддлиф-Браун.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни антропология
    Несиелер: 7

    Діни антропология. Діннің антропологиясы. Діни антропологиялық ілімдердің түрлері. Антроподиция мәселесі. Христиандық, ислам және иудаизмдегі адам мәселесін түсіну ерекшелігі. Діни тәжірибенің және оның алуан түрлілігінің психологиялық байланыстары. Діни рәсімнің психологиялық факторлары. Ритуальды және невроздар. Эдиптің кешені. Таңба, миф және догмалар. Діни тәжірибенің психологиясы. Қазіргі заманғы діни және философиялық антропологияның негізгі идеялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Христиандық теология
    Несиелер: 5

    Христиан теологиясына философия тарихы және оның гносеологиялық қызметінде қабылданған дін тарихы тұрғысынан қарау. Христиан теологиясының пәнін анықтау, христиандық теологияның діни мәдениет әлеміндегі орнын, құрылымын және қызметтерін нақтылау. Христиандық теологияның дүниетанымы және діни негіздері оның тарихи дамуындағы христиандықтың құрамдас бөлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылым және дін
    Несиелер: 8

    Қоғамдық сананың формасы ретінде дін мен ғылымның өзара байланысы мен өзара әсерін және қарама-қайшылығын теориялық талдау. Ғылым мен дінді рационалдылық пен иррационалды типтер ретінде, дін мен ғылымның қоғамдық сана формалары ретінде, діни және әлеуметтік институттардың өзара әрекеттесу ерекшеліктері ретінде теориялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еркін ойлау тарихы
    Несиелер: 8

    Табиғат пен қоғамның стихиялық күштерінен адам бостандығы деңгейінің жоғарылауының көрінісі ретінде ойлау мен атеизмнің дамуы. Еркін ойлау мен атеизмнің ғылыми-техникалық прогреспен байланысы. Мәдениеттің зайырлы мазмұнының діни формасынан босату процесі. Халық шығармашылығындағы, моральдық санадағы, теология мен философиядағы еркін ойлау көріністері мен формалары. Еркін ойлау мен атеизмнің тұлғаның дамуына әсері. Еркін ойлау мен атеизмнің тарихи түрлері. Қазіргі уақытта еркін ойлау мен атеизмді дамытудың әлеуметтік-саяси шарттары. Еркін ойлау одақтары. Еркін ойлаудың табиғи ғылыми негіздері. Қазіргі агностицизм. Қазіргі мәдениеттегі еркін ойлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Христиан тарихы
    Несиелер: 5

    Христиандықтың пайда болуының мәдени, тарихи және идеологиялық алғышарттары. Ертедегі христиан тарихының негізгі көздері. Ежелгі және ерте орта ғасырлардағы христиан діні. Христиандық догматика мен шіркеудің қалыптасу тарихы. Христиан мен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың негізгі тарихи кезеңдері. Батыс өркениетінің дамуындағы христиандықтың рөлі. Қазіргі әлемдегі христиан діні. Қазақстан тарихындағы христиандық. Қазіргі Қазақстандағы христиандық Конфликтологияның пәні, функциялары мен құрылымы. Әлеуметтік қайшылықтар мен әлеуметтік қақтығыстар. Әлеуметтік қақтығыстың құрылымы. Әлеуметтік қақтығыстардың жіктелуі (типологиясы). Әлеуметтік қақтығыстың көздері, себептері және мақсаттары. Әлеуметтік қақтығыстың жұмыс істеу механизмі және даму динамикасы (пайда болу, даму, шешу). Жанжал әлеуметтік жүйелердің қасиеті ретінде. Әлеуметтік дамудағы әлеуметтік қақтығыстың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дiни философия
    Несиелер: 6

    Діни философияның пәні. Ежелгі Қытайдағы философияның қалыптасуы мен дамуы. Конфуцийшілдік философиясы. Даосизм философиясы. Ежелгі Үндістандағы философияның қалыптасуы мен дамуы. Буддизм философиясы Еврей философиясы. Православиелік философия. Католиктік философия. Протестанттық философия. Ислам философиясы. Конфессиялық емес және синкретикалық діни философия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саясат және дін
    Несиелер: 8

    Қазіргі әлемдегі дін мен саясаттың өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары. Дін мен ұлтшылдықтың өзара байланысы, зайырлылық қарқынының олардың тарихи ұштасу дәрежесіне тәуелділігі. Діни және саяси өзара іс-қимылдың негізгі модельдерін жобалау (XVII ғасырдың ортасы) және олардың жұмыс істеу механизмі. Конфессиялық монополияның болуы/болмауы және қоғамдағы саяси қақтығыстардың даму сипатының өзара байланысы. Американдық саясаттанушы С.Хантингтонның "өркениеттер қақтығысы"туралы гипотезасының айналасындағы қарама-қайшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Исламдық теология
    Несиелер: 5

    Ислам теологиясының түсінігі. Ислам теологиясының мәні мен маңызы. Ислам теологиясының қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ислам мәдениетіндегі теологияның орны мен рөлі. Исламның негізгі қағидалары. Исламдағы философиялық-құқықтық мектептер. Исламның әлеуметтік доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ислам тарихы
    Несиелер: 5

    Исламның пайда болуының мәдени-тарихи және идеологиялық алғы шарттары. Ертедегі ислам тарихының негізгі көздері. Мұсылман қауымының әлеуметтік институт ретінде қалыптасу ерекшеліктері. Мәдени-тарихи контексте ислам ілімінің қалыптасу тарихы. Араб халифаты мен мұсылман әлемі мемлекеттерінің негізгі тарихи кезеңдері. Әлемдік өркениеттің дамуындағы исламның рөлі. Қазіргі әлемдегі Ислам. Қазақстан тарихындағы Ислам. Қазіргі Қазақстандағы Ислам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дiни ментальдықты зерттеудің талдау әдістері
    Несиелер: 6

    Дінді зерттеудің социографиялық және психоаналитикалық әдістерін анықтау және талдау. Дінді зерттеудің салыстырмалы әдісі. Дінді зерттеудің функционалдық әдісінің ерекшелігі. Дінді зерттеудің социологиялық әдісінің ерекшелігі. Дінді зерттеудің феноменологиялық әдісі. Дінге идеологиялық талдау жасау әдісі. Діни процестерді ғылыми талдау мен болжаудағы заманауи тенденциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адамдық фактор және Қазақстанның инновациялық дамуы
    Несиелер: 5

    Инновацияның табиғаты мен мәні. Инновациялық процестер туралы ғылыми-теориялық идеялардың пайда болуы. Инновациялық дамудың негізгі заңдылықтары. Адам факторы туралы түсінік, оның дүниетанымдық және әдіснамалық түсіндірмелері. Қазіргі қазақстандық қоғам: дамудың негізгі үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық мәдениеттің теориясы
    Несиелер: 5

    «Бұқаралық» мәдени ұғым ретінде. Бұқаралық қоғамның қалыптасуы мен дамуы, оның сипатты белгілері. 20 ғасыр ойшылдары. «бұқаралық адам» және оның пайда болу себептері туралы. Бұқаралық қоғамның жаңа концепциялары. Бұқаралық мәдениет теориясының қалыптасу кезеңдері. Тән сипаттар. Қол жетімді және қайталанатын. Коммерциялық сипат. Негізгі бағыттары мен жанрлары. Қоғамдық дамудағы бұқаралық мәдениеттің рөлін бағалаудағы айырмашылық. Бұқаралық мәдениеттің негізгі бағыттары мен нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дін феноменологиясы
    Несиелер: 6

    Философия және дінтану әдіснамасы жүйесіндегі дін феноменологиясының маңызы мен орны. "Феноменнің" анықтамасы, оның тақырып пен тұжырымдамадан айырмашылығы. Феноменологияның міндеттері, феноменологиялық әдістің мәні. Қазіргі заманғы дін феноменологиясындағы Гуссерль идеяларының дамуы. Дін феноменологиясының бағдарламалық параметрлерін тұжырымдау. Дінді Құдайдың болуы немесе болмауы проблемасынан тыс зерттеу. «Зайырлы және профандық» дін феноменологиясының орталық дихотомиясы ретінде. Дін феноменологиясы және дін тарихы; дін феноменологиясы және дін философиясы. Дін феноменологиясы және теология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мораль және дiн
    Несиелер: 8

    Мораль және дін: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Мораль мен діннің қызметтері: жалпы және арнайы. Діни мораль және оның ерекшеліктері. Руханият пен өмірдің мәні мәселелері мораль мен діннің тоғысқан нүктелері болып табылады. Антикалық ойшылдар мораль мен дін қатынасының ықтимал нұсқалары туралы. Мораль мен діннің бірлігі мен үйлесімсіздігі мәселесінің ортағасырлық түсінігі. Мораль мен дін туралы, адам мен қоғам өміріндегі осы құбылыстардың арақатынасы туралы қазіргі замандағы еуропалық ой. Буддизм: моральдық принциптер. Христиандық және мораль. Исламның моральдық-этикалық құндылықтар жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Діни экстремизмнің алдын алу
    Несиелер: 5

    Экстремизм әлеуметтік өмірдің құбылысы ретінде. Діни экстремизм түсінігі. Діни экстремизмнің табиғаты мен мәні. Діни экстремизмнің көріну формалары мен түрлері. Дін мен саясаттың байланысы. Діни экстремизмге қарсы іс-қимылдың философиясы мен әдіснамасы. Діни толеранттылықтың қазақстандық моделі діни экстремизмнің алдын алу негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әлемдегі діндер эволюциясы
    Несиелер: 5

    Дін эволюциясы туралы түсінік. Кең мағынада дін эволюциясы туралы түсінік. Эволюция объективті тарихи процесс ретінде. Мәдени эволюция және ондағы діннің орны. Эпистемология мен дін эволюциясының байланысы. Дін эволюциясының ғылыми білімнің дамуымен және адамдардың өмір салтының өзгеруімен байланысы. Діни саладағы эволюциялық және революциялық процестер. Плюрализм жағдайындағы дін эволюциясы Діннің қоғамдық және жеке өмірді басқарудағы монополиясына қарсы плюрализм жағдайы. Плюрализм жағдайының ерекшеліктері: діни құрылымдардың көбеюі, әмбебап символдық жүйелердің сипатының жоғалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дiнтанудың ғылыми негiздері және оқыту әдiстемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеме, әдіс және әдістеме ұғымдарының арақатынасы. Дінтануды оқыту әдістемесі дін туралы ғылыми білімге оқыту әдістерінің жиынтығын зерттейтін пән ретінде. Әдістеме оқыту немесе зерттеу ережелері мен әдістерінің жиынтығы ретінде. Дінтану білімінің теориялық-практикалық негіздерін оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесі. Дінтану теориясы мен практикасы бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік табыстың негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам болмыстың, дамудың, адам өмірінің акмеологиялық кеңістігі ретінде. Қазіргі қоғамның акмеологиялық қайшылықтары. Адам-қоғамды дамытудың әмбебап ресурстарының тасымалдаушысы. Адамның субъективті әлеуетіне тұтас көзқарас. Қоғамның әлеуметтік өмірінің барлық нысандарының қызметін ғылыми қамтамасыз ету және жұмысын оңтайландыру үшін акмеологиялық білімдер жүйесінің қажеттілігі. Акмеологиялық даму концепциясының мәні. Кәмелеттік және кемелдік білім, қарым-қатынас және еңбек субъектісі ретінде адамның өмір жолындағы ең маңызды қадам ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан дiндерi
    Несиелер: 5

    Ежелгі Қазақстан діндері. Ежелгі Қазақстанның киелі орындары. Ортағасырлық Қазақстандағы діни өзара іс-қимыл. Қазақстандағы исламның ерекшеліктері. Қазақстан аумағында христиандық. Қазіргі Қазақстандағы дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мәдениетiнiң тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мәдениетінің бастауы. Ежелгі түркілердің мәдениет тарихы. Қазақстанның ортағасырлық мәдениеті, оның сабақтастығы мен өзара әсері. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. 18-19 ғасырлардағы қазақ мәдениеті. Ағартушылар, 19 ғасырдың екінші жартысы - 20 ғасырдың басындағы қазақ ғалымдары. Кеңестік кезеңдегі Қазақстан мәдениеті. ҚР мәдениет саласындағы мемлекеттік саясаты. Қазіргі кино өнері. Қазіргі театр. Қазақстанның операсы мен балеті. Қазіргі бейнелеу өнері және сәулет. ҚР мұражайлары мен мұрағаттары. ҚР мәдениет мекемелерінің жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтiк конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның пәні, функциялары мен құрылымы. Әлеуметтік қайшылықтар мен әлеуметтік қақтығыстар. Әлеуметтік қақтығыстың құрылымы. Әлеуметтік қақтығыстардың жіктелуі (типологиясы). Әлеуметтік қақтығыстың көздері, себептері және мақсаттары. Әлеуметтік қақтығыстың жұмыс істеу механизмі және даму динамикасы (пайда болу, даму, шешу). Жанжал әлеуметтік жүйелердің қасиеті ретінде. Әлеуметтік дамудағы әлеуметтік қақтығыстың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сопылық
    Несиелер: 5

    Сопылық феноменнің шығуы мен эволюциясының мәселелері, сопылық және исламдағы басқа ағымдарға салыстырмалы талдау жасау. Ислам және қазіргі әлем тарихындағы сопылықтың рөлі. Исламдағы аскеттік-мистикалық бағыттардың пайда болуы және дамуы. Орта ғасырдағы әйгілі араб-мұсылман ойшылдарының сопылық теориясы мен практикасын дамыту. Сопылықтың негізгі мектептері мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазiргi дiни қозғалыстар мен культтер
    Несиелер: 5

    Діни сананың қазіргі себептері: эпистемологиялық, психологиялық, әлеуметтік, моральдық. Діннің қазіргі мәдениеттегі орны. Қазіргі әлемдегі діни идеялардың рөлі мен маңызы. Синкретикалық діндарлық туралы түсінік. Қазіргі агностицизм. Нео-бағдаршыл ағымдар. Теофия. Бахаизм және оның ілімдері. Секта ұғымы. Шіркеусіз сенушілер. Қазіргі сектантизмнің психологиясы мен детерминациясы. Тоталитарлық діни секталар. Қазіргі сотериология. Рон Хаббард дианетикасы. Саентология және оның постулаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы қазіргі діни ахуал
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы қазіргі заманғы діни ахуалды қалыптастыру үшін әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшылары съездерінің рөлі. Қазіргі Қазақстандағы діни ағымдардың, ұйымдардың, бірлестіктердің типологиясы. Діни институттар және олардың қазіргі қоғамдық процестердегі рөлі. Қоғамдағы діни радикализм мен экстремизмге қарсы тұру. Қазақстандағы діни толеранттылық. Қазақстанның дін саласындағы мемлекеттік саясатының негізгі бағыттары. Конфессияаралық келісім мен діндер диалогының қазақстандық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін туралы мемлекеттік заңдар
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар. Қазіргі Қазақстанның діни қатынастарды реттеу саласындағы тәжірибесі. Қазақстан Республикасының дін туралы Мемлекеттік заңнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мәдениет адамзаттың материалдық және рухани саладағы жетістіктерінің жиынтығы ретінде. Әлемдік мәдениеттің құрылымы: әлемдік мәдениет тұтас ретінде, әлемдік мәдениет бір-бірін алмастыратын мәдени дәуірлердің жиынтығы ретінде, Мәдени дәуір бір мезгілде дамып келе жатқан аймақтық мәдениеттердің бірлестігі ретінде, белгілі бір уақыт кезеңіндегі нақты халықтар мен елдердің мәдениеті, белгілі бір қоғамның тарихи дамуындағы нақты мәдениеті (этникалық және ұлттық мәдениет). Әлемдік мәдениеттің дамуындағы негізгі тарихи дәуірлер және олардың мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON13

    Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндердің қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайлары туралы кәсіби білімін көрсетеді, Қазіргі әлемдегі дін дамуының негізгі үрдістерін талдай және болжай алады.

  • Код ON4

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қолжетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық сұхбат тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген.

  • Код ON10

    Діни философияның негізгі бағыттарын, діни білім беруді қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, діни білім берудің ғылыми негіздері мен әдістері, дін саласындағы мемлекеттік заңнама, діни экстремизмнің алдын алу жолдары саласындағы кәсіби білімнің ерекшеліктерін түсінуді біледі.

  • Код ON14

    Төзімділік мәдениетін қалыптастыруға, конфессияаралық үнқатысу мен қазақстандық қоғамдағы рухани келісімге жағдай жасау үшін діни қатынастар мен діни іс-әрекеттерге қатысушылармен тікелей өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті ұсыныстарды әзірлейді.

  • Код ON8

    Діннің әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, оның қоғамдық өмірдің түрлі салаларымен өзара байланысы, мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың ерекшелігі туралы базалық білімді көрсетеді және Қазақстандағы діни қызметке әсер ететін әлеуметтік факторларға өз бетінше зерттеулер жүргізе алады.

  • Код ON5

    Қоғамның дамуындағы акт ерекшеліктерін, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды біледі және әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ пайдалану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON15

    Әртүрлі діни көзқарастардың өкілдерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасау, діни және діни емес дүниетаным өкілдері арасында диалогты ұйымдастыру үшін қазіргі заманғы діни процестердің сипаты, діни ілімдердегі, теологиядағы, діни қызметтегі өзгерістер заңдылықтары туралы кәсіби білімді қолданады.

  • Код ON9

    Діни негізде жанжалдардың алдын алуға, конфессияаралық келісім мен діни төзімділіктің қазақстандық моделін одан әрі жетілдіруге бағытталған теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді, сараптамалық қорытындылар әзірлейді.

  • Код ON11

    Қоғамда дін туралы ғылыми түсініктерді тарату, адамның өзінің діни көзқарастарына қатысты әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру, діни экстремизмге қарсы іс-қимыл саласындағы тиімді мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша дінтану білімінің маңызын негіздеу үшін кәсіби білімді қолданады.

  • Код ON6

    Ақпараттық сауаттылықты, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білуді көрсетеді, дін тарихын, діни қызметті, діни сананы зерттеудегі цифрлық технологиялардың рөлін талдайды және тиісті дінтану тұжырымдамаларын тұжырымдайды.

  • Код ON7

    Әлемдік және қазақстандық дінтанудың негізгі тұжырымдамалары, дінтану білімінің дамуының негізгі кезеңдері мен нысандары, діннің мәдениет жүйесіндегі орны, оның қоғамдағы функциялары туралы базалық білімді көрсетеді.

  • Код ON12

    Діни қатынастар және діни қызмет саласында ғылыми тәсіл әдіснамасын, ғылыми қоғамдастық, діни конфессиялар, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтары өкілдерімен дін мәселелерін талқылауда пікірталастарды ұтымды жүргізу дағдыларын пайдаланады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, Адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, толеранттылық, құқықтық жауапкершілік, экономикалық ұтымдылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қазіргі заманғы қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында белсенді азаматтық ұстанымды бекітеді.

Top