Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05210 Табиғи-техногендік қауіпті-қатерлер в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Қазіргі геодинамиканың мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың қауіпті табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі терең процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, геологиялық ортаға адамның әсерін, табиғи апаттар қаупін азайту шараларын жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісіy зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтық және табиғи-техногендік жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи-техногендік жүйелердің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты:қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, адамның геологиялық ортаға әсерін, табиғи апаттар қаупін төмендету бойынша шараларды жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның геология-геоморфологиялық жүйелердің әдіснамалық аспектілері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: геологиялық және геоморфологиялық жүйелердің әдістемелік аспектілерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның қазіргі геологиялық және геоморфологиялық жүйелерін, қауіпті эндогендік және экзогендік процестерді бағалаудың принциптерін, күрделі геологиялық және геоморфологиялық мәліметтерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдануды; материалды өңдеу және талдау әдісін, тектоникалық және геоморфологиялық жүйелерді модельдеу; геожүйелерді бақылау принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гидрологиялық-климаттық жүйелердегі экологиялық қауіп-қатердің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: антропогендік әрекетке байланысты гидроклиматтық жүйелер бойынша ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Пән гидроклиматтық жүйенің ғаламдық мәселелерін, экстремалды ауа райы жағдайларын, климаттың су ресурстарына әсерін, бейімделуді жоспарлау, қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеу, мониторинг, климаттық тәуекелдерді болжау және бағалау, су ресурстарын басқару, әлеуметтік мәселелерді шешуін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Казақстанның табиғи-техногендік жүйлердің экологиялық қауіп-қатерлерін картографиялау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: аймақтық, ғылыми және қолданбалы жобаларда картографиялық аспектілерді жүзеге асыру үшін инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән Қазақстанның геожүйесінде туындайтын экологиялық тәуекелдерді картаға түсіру әдістерін, олардың пайда болу факторларын, ГАЖ модельдеудің инновациялық технологияларын қолдануды, қашықтықтан зондтау деректерін өңдеуді, ПТС дамыту болжамын әзірлеуді, бағалауды, бағалауды, инновациялық технологияларды қолдануды, мониторинг және ПТС зерттеудің картографиялық қорын құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи және техногендік жүйелерді жүйелік талдауын геоақпараттық қамтамасыз ету
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – геоақпараттық негізді қолдану үшін табиғи және техногендік жүйелер арасындағы байланыстардың әртүрлі түрлерін анықтауды және оларды біртұтас теориялық суретке келтіруді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ландшафттардың бұзылу себептерін, табиғи-техногендік жүйелердің қалыптасуын, жүйелік тәсілдің мәнін, қоршаған ортаға әсер ету көздерін анықтауды, табиғи-техникалық жүйені зерттеу әдістерін, ықтималдық-статистикалық тәсілді, модельдеу және картаға түсіруді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғи-техногендік қауіп-қатерлерді басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғи-техногендік жүйелерді бақылау және бағалау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – жоспарлауды негіздеу және экологиялық болжамдарды нақтылау кезінде олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін табиғи ресурстар мониторингінің негізгі ережелерін тұжырымдау. Курс мониторингтің принциптерін және оның қоршаған ортаның сапасын бағалаудағы орнын, мониторингтің мақсатын және оның түрлерінің жіктелуін; табиғи және техногендік жүйелердің жағдайын бақылау, бағалау және бақылау әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғи-техногендік жүйелерді экологиялық болжау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның ластануымен күресу бағытын анықтау, жағымсыз экологиялық зардаптарды барынша азайту үшін өндірісті жетілдіру, табиғатты пайдалануды ұтымды ету қабілетін тұжырымдау. Курс табиғи ортада ластаушы заттардың шоғырлану механизмдерін, олардың пайда болу ерекшеліктерін, оларға техногендік факторлардың әсерін, табиғи-экономикалық процестердің әсерін, экологиялық болжау принциптерін, болжамдық есептерді шешу жолдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғи-техногенді жүйелерді үшөлшемді үлгілеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ПТС үш өлшемді модельдеу үшін ГАЖ геодеректерінде визуализация әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән үш өлшемді модельдеудің теориялық негіздері мен құзыреттерін, сандық байланыстарды талдау және ПТС даму заңдылықтарын, ПТС кеңістіктік деректерін құру алгоритмін, ПТС үш өлшемді модельдерінің түрлерін, үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу құралдарын, үш өлшемді модельдерді қолдану принципін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON11

    Табиғи және техногендік жүйелерді ғылыми зерттеу әдіснамасын таңдауды негіздеу және заманауи технологияларды пайдалана отырып, экологиялық зерттеулердің негізгі ережелерінің нәтижелерін бағалау және кәсіби ортада шет тілдерде зерттеу нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON4

    Географиялық ғылымдардың қазіргі мәселелерін талдау және шешуде қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу және картографиялық моделдеу әдістерін қолдану;

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы процестер мен құбылыстардың дамуын, олардың қоғам үшін экологиялық әлеуметтік-экономикалық қауіп-қатерлерін визуализациялау және болжау, қашықтықтан зондтау деректері мен ГАЖ технологияларын пайдалана отырып нәтижелерді жалпылау;

  • Код ON3

    Табиғи және техногендік жүйелердің заманауи мәселелерін шешуде, қауіпті экстремалды жағдайлардың дамуын бақылау, басқару және болжау әдістерін әзірлеу үшін деректерді талдау және интерпретациялау бойынша теориялық білімге ие болу;

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулерді болжау мен жоспарлауды дамыту үшін рельефтің динамикасын, техногендік жүйелердің қалыптасуын және олардың экологиялық зардаптарын зерттеудің заманауи ақпараттық әдістері мен перспективалық тенденцияларын қолдануды таңдау және көрсету;

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер мен оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлауда геожүйелерді экологиялық зерттеуде және оларды бағалауда инновациялық әдістер мен перспективалық тенденцияларды қолдануды көрсету;

  • Код ON10

    Геожүйелердің экологиялық жағдайын болжау және бақылау үшін кешенді жергілікті және аймақтық экологиялық мониторинг нәтижелерін және жүзеге асыру жолдарын жалпылау және бағалау;

  • Код ON9

    Геожүйелердің дамуын болжауды дамыту және басқару шешімдерін қабылдау үшін геодинамикалық процестер мен экологиялық тәуекелдерді зерттеуде цифрлық технологиялар мен 3D модельдеу дағдыларын көрсету.

  • Код ON1

    Ғылыми-тәжірибелік қызметте әртүрлі аумақтық деңгейі мен классификациялардың кеңістіктік жүйелері туралы заманауи ғылыми географиялық білімдерді пайдалану және геоақпараттық технологиялар арқылы географиялық білімдерді жоғары мектепте интеграциялауды жүзеге асыру;

  • Код ON8

    Аймақтық және ұлттық ауқымдағы табиғи геожүйелерді және экологиялық қауіп-қатерлерді зерттеу теориясы мен әдістемесінің негізгі мәселелерін, басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін олардың даму себептерін тұжырымдау;

  • Код ON12

    Философия ғылымдарының халықаралық стандарттарға сәйкес ғылыми білімдер жүйесін жоғары білім беру педагогикасында, басқару психологиясында, кәсіби және ғылыми қызметте қолдану.

  • Код ON7

    Қоршаған ортаны бақылау мен бақылаудың ғарыштық спутниктік жүйелерін қоса алғанда, әртүрлі әдістерді талдау негізінде табиғи және техногендік геожүйелерді картографиялық моделдеудің жаңа әдістерін әзірлеу;

Top