Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 География-Тарих в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Қазақстанның қола ғасыры
    Несиелер: 5

    Тарих ғылымының пәні мен міндеттері. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу. Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер.Тарих ғылымының пәні мен міндеттері. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты – қоғам мен табиғат арасындағы байланыс, тепе-теңдік заңдылықтары, табиғатты пайдаланудағы қоғамдық көзқарастар мен қатынастар, табиғатты тиімді пайдалану негіздерін ашу мен талдау болып табылады. Курс географиялық қабықтың құрамдас бөлігі – табиғи ресурстардың жай-күйін анықтау мен шешу мәселелеріне кешенді зерттеу жүргізу міндеттерін атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамыту, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Географиялық қабықтың территориялық дифференциациясы туралы түсінік құрау және территорияны карталау. Өзара бір-бірімен байланыстағы және өзара шарттасқан табиғи үрдістер мен құбылыстардың тұтас кешенінің үздіксіз дамуы нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретіндегі табиғатқа көзқарасты қалыптастыру мен бекітуге ой-пікір құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Түркі қағанатының саяси тарихы, Батыс түрік және Шығыс түрік қағанаттарының пайда болуы, Қытай империясымен күрес және түркілердің көтерілуі. Қимақ пен қыпшақтың гегемониясы астындағы түрік көшпенділері көшпелілердің мемлекеттілігін дамытуға өзінің бірегей үлесін қосты, кейін олар қазақ халқының негізінде құрылған монолитті іргетас болды. Моңғолдық жаулап алу, одан кейінгі даму, Қазақ хандығының құрылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақтардың көшпелі өркениеті
    Несиелер: 5

    Көшпелі мемлекеттің негізін қалауда үлкен үлес қосқан қимақтар мен қыпшақтардың гегемониясына бағынышты түркітілдес көшпенділер болды, бұл - қазақ халқының қалыптасуының монолитті іргетас болды. Орта Азия хандықтарымен және Ресеймен өзара қарым-қатынас, Жоңғар шапқыншыларымен күрес және қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясы, көшпенділердің шаруашылық өмірі мен тағыда басқа тарихи оқиғалар ортағасырлық Қазақстан тарихын оқып, білу мазмұнын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Сыни бағалау деп оқушылардың оқу-танымдық құзыретін қалыптастыруға жағдай жасайтын, білім беру мақсаты мен мазмұнына сәйкес білім беру үдерісіне қатысушылардың (оқушылар, мектеп әкімшілігі, ата-аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген бағалау үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоэкологиялық зерттеулер әдістері
    Несиелер: 6

    Пән экожүйелер мен биосфераның жалпы, табиғи және антропогендік сипаттағы қызметінің аумақтық тұрғыдағы неғұрлым жаһандық заңдылықтарын зерттейді. Геоэкологияның орталық ұғымдарының қатарына "табиғи орта" жатады, ол салыстырмалы термодинамикалық тепе-теңдік жағдайында бар жердің геоқабықтары кешені түсініледі. Бұл кешеннің құрылымына таяу ғарыштық кеңістік, жер атмосферасы, әлемдік мұхит, ішкі гидрофера, криосфера және литосфераның қызмет қабаты кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XVIII - XX ғғ. Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Ұлттық тарихтың жалпы тарихындағы Қазақстанның жаңа тарихының (XVIIIғ. басы - XІX ғ. соңындағы) орны мен рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Картография және топография салаларындағы негізгі білімді қалыптастыру. Бұрмалану түрлері мен жер бетін жазықтыққа түсіру әдістері бойынша картографиялық проекциялардың жіктелуінің бірнеше түрлерін білу. Картография топография негіздерімен жерді географиялық және геометриялық түсінудің негізгі принциптерін, сондай-ақ географиялық жоспарлар мен карталарды құру мақсатында жер объектілерін өлшеудің негізгі пәні болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар қарастырылады, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы құқық қорғау органдары мен сот; Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы Азаматтық құқық пен отбасы құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 6

    Геоморфологияның және геологияның теориялық негіздері, оларды пайдалану; экспедициялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, Қазақстандағы негізгі геологиялық құрылымдар мен жер бедерінің орналасуы мен дамуы туралы қажетті білімді алу. Географиялық карталарды, ақпараттық массивтерді, географиялық зерттеулерді жасау әдістерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Аталған пән мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдар дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; ҚР конституциялық құқығының негіздерін; Қазақстандағы құқық қорғау органдары мен соттары; Қазақстандағы мемлекеттік органдар; ҚР әкімшілік құқығының негіздерін; Қазақстандағы азаматтық және отбасы құқығының негіздері; студенттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық тарихтың жалпы тарихындағы Қазақстанның жаңа тарихының (XVIIIғ. басы - XІX ғ. соңындағы) орны мен рөлі. Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Топография және геодезия әдістерері арқылы жер бетін жазықтыққа түсіру әдістері бойынша топографиялық проекциялардың жіктелуін анықтай біледі. Алған білімдерін далалық және камералдық жағдайларда құралдар және жабдықтармен жұмыс барысында қолдана алады., геологиялық нысандарды байланыстыру үшін Геодезиялық өлшеулерді орындау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға арналған; Студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады. Курс жас буындардың инновациялық мінез-құлқының дүниетанымдық негізін қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет пен көшбасшылықтың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның физикалық географиясы-елдің табиғи кешендерінің заңдылықтарын зерттейтін негізгі аймақтық курстардың бірі. Қазіргі заманғы физика-географиялық жағдайларды зерттеу маңызды қолданбалы зерттеулер үшін іргелі негіз болып табылады. Қазақстанның физикалық географиясы табиғи геожүйелердің дамуы мен жағдайын анықтайтын табиғи жағдайлар мен процестерді зерттейді. Геожүйелердің ресурстық әлеуетін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XX ғасырдағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    Тоталитаризмнің кеңестік типінің бойында одан бұрынғы тарихи кезеңдерден мұра болып қалған саяси мәдениеттің, империялық сипаттың және бюрократияның шектен тыс өміршеңдігі нышандары ашып көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы тоталитаризм және саяси репрессиялар тарихы
    Несиелер: 5

    Тоталитарлық өзгерістер қарсаңындағы бірыңғай шаруалар еліне тән әлеуметтік құрылымның қоғамдық жүйенің қалыптасуына әсер етуі. Ұлттық тарихқа, мәдениетке, мемлекетімізге деген сүйіспеншілікке нұсқан келтірген режимдегі ерекше зұлымдықтар аталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археохронология
    Несиелер: 5

    Адам қалыптасуынан бастап ежелгі қауымдас қоғам мен мемлекеттің қалыптасуына дейінгі алғашқы қауымдық қоғамның тарихын оқытады, сондай ақ б. з. д. V соңында-Б. З. ІІІ мыңжылдықтың басында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуынан бастап Батыс Рим империясының б. з. V-ға құлауына дейін Ежелгі Шығыс және антикалық қоғамдардың тарихы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік және отандық тәжірибені, инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын, сыныптарды жинақтау мен жинақтаудың және бағдарламалық материалды бейімдеудің ұсынымдарын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу мен іске асыруды; білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жетістіктерінің мониторингін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының табиғи-ресурстық кадастры
    Несиелер: 5

    Географияның құрамдас бөлігінің бірі қоршаған ортаны қорғау болып табылады. Табиғи ортаның негізгі компоненттері ауа, су қабығы және жер ресурстары болып табылады. Өнеркәсіптің қарқынды дамуы қоршаған ортаның ұлғайып келе жатқан ластануына алып келеді. Сондықтан негізгі табиғи компоненттердің геоэкологиялық жағдайын зерттеу болашақ мамандар үшін өзекті арнайы курс болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге Қазақстан Республикасы туралы әлеуметтік-экономикалық білім береді, яғни шаруашылық, халық, аумақтық орналастыру және оларды ұйымдастыру. Осы үдерістердің заңдылықтары, ел аумағындағы қоршаған орта мен қоғамның өзара іс-қимылы, табиғи-ресурстық және еңбек әлеуетін дамыту және орналастыру, олардың мүмкіндіктері мен болашақта даму мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік институттарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам өркениеттік қоғамның даму тарихы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкономика және саяси географияның негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге "әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы", "елтану географиясы", "Экономикалық – географиялық мәселелер" және т. б. сияқты салалық пәндерді жақсы меңгеруге мүмкіндік береді. Мұндай типология, үлкен танымдық құндылықтан басқа, БҰҰ және басқа да халықаралық ұйымдар жекелеген елдердің даму проблемалары, оларға көмек көрсету және т. б. бойынша ұсыныстар әзірлегенде практикалық маңызы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Жердің пішін мен өлшемдерін, Жердің өз білігінен айналуы мен оның салдарын, атмосфераны, оның құрылысын, құрамын, басқа қабықтармен өзара байланысын, атмосфераның жалпы циркуляциясын, географиялық қабықтың құрамдас бөлігі ретіндегі гидросфераны, литосфераның қазіргі көрінісі, негізгі ұғымдар мен терминдерді: «жер бедері», «морфоқұрылым», «морфоскульптура», «жер бедері типтерін» және т.б. біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің шаруашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Дүниежүзінің саяси картасында елдердің әлемдегі орны, саяси-әкімшілік құрылымы бейнеленеді. Сонымен қатар, саяси картада басты саяси-географиялық өзгерістер: жаңа тәуелсіз мемлекеттердің пайда болуы, елдердің саяси мәртебесі ауысуы, шекаралары мен аумағының, ел атауы мен астаналарының өзгеруі және т.б. көрініс табады. Дүние жүзінің саяси картасындағы заңдылықтар мен өзгерістерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны тұрғысынан географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту әдістерінің теориялық негіздері, түсіну және талдау. Зерттеу әдістерімен жұмыс, оларды пайдалану. Табиғаттың кез-келген компоненттеріне физикалық-географиялық сипаттама құру, аймақтық айырмашылықтар себептерін талдау, кешенді физикалық-географиялық профиль құру. Курста оқу пәні ретінде географияның мақсаттары мен міндеттері айқындалған, жалпы мектеп географиясының және оның жеке курстарының жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мазмұны талданды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • География сабағында цифрлық ресурстарды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    «География сабағында цифрлық ресурстарды пайдалану әдістемесі» пәнін игерудің мақсаты халық географиясын зерттеудің негізгі бағыттары, мазмұны мен әдістері, халық географиясының тарихы мен әдіснамасы, теориялық ережелері, халық географиясының көбею, қоныстану және урбандалу географиясы, халықтың өмір сүру сапасы туралы түсініктерді дамытумен байланысты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиядағы тәрбие беру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздерін қарастыруға бағытталған; курстың барлық мазмұны білім мен тәрбиенің гуманистік парадигмасын жүзеге асыруға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты: пәннің көмегімен білім беру процестері саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді игеруге, кәсіби педагогикалық міндеттерді сәтті шешу үшін заманауи білім беру технологияларын жобалауға жәрдемдесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны тұрғысынан тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тарихты оқыту әдістемесі пәні мұғалімді дайындау жүйесінде ерекше орын алады. Ол тарихи білім беруге кәсіби бағыттылықты береді. Бұл рөл барлық жаңа психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістеме арқылы тәжірибеге жол табатынына негізделген. Тарих мұғалімі оқушыларды нақты тарихи үдерістерді, заңдылықтарды оқытуы керек, сондықтан тарихты оқыту әдістемесін білу өте маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп географиясының мазмұны
    Несиелер: 6

    Курс мұғалімді даярлау кезінде туындайтын қайшылықтардың бірін шешу нәтижесінде қалыптасты. Мектеп географиясының негізгі құрылымын, мазмұнын және қазіргі кездегі оқулықтарды талдауға мүмкіндік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Пәнді меңгерудің міндеттері: Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәнін және сипаттамасын ашу; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін ашу; мектепішілік басқарудың негізгі функцияларына сипаттама беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық технологияларды география сабағында қолдану
    Несиелер: 5

    Курс білім беруді ізгілендіру жеке тұлғаның үздіксіз жалпы мәдени, адамгершілік және кәсіби дамуының бірлігін қамтамасыз ететін нақты жұмыс істейтін жүйені көздейді. Осы әлеуметтік-педагогикалық принцип білім беру мазмұны мен технологияларын қоғам өмірін ізгілендірумен байланысты қайта қарауды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық тарихтың жалпы тарихындағы Қазақстанның жаңа тарихының (XVIIIғ. басы - XІX ғ. соңындағы) орны мен рөлі. Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыстың ортағасырлық қалаларының тарихы
    Несиелер: 5

    Негізгі ерекшеліктерін айқындайтын ортағасырлық дәуірдің басты мазмұны болып, әлемді қабылдаудың жаңа жүйесінің, жаңа өркениеттік жүйенің – феодалдық жүйенің пайда болуы мен дамуы, орта ғасырлық қоғамдардың саяси, әлеуметтік – экономикалық және мәдени өмірінің барысына әсер еткен екі әлемдік дін-христиан және исламның пайда болуы мен дамуы болды. V - XVII ғғ.орта ғасырлық қоғам тарихы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғаламдық су қорлары және су алмасу
    Несиелер: 5

    Курс ғаламдық су қорының қазіргі жағдайы, су қорын сақтауға негізделген дүниежүзілік экологиялық ұйымдардың бағдарламасымен танысу. Дүниежүзілік су айналым және оның су аламасудағы негізгі орны. Мұхиттар экологиясы. Мұхитты қорғау бағдарламалары. Гидрологиялық қор және алмасу. Физикалық географиялық тұрғыдан су қорларына сипаттама және ел экономикасындағы су қорының рөлі туралы мәліметтер беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс елдерінің саясатындағы діни фактор
    Несиелер: 5

    Азия және Африка XVII-XXI ғасырларда курстың барысында Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері, жекелеген елдердің дамуының әлеуметтік-экономикалық модельдері, басқару формалары мен саяси режимдер, халықаралық қатынастардың негізгі тенденциялары, халықаралық құқықтық жүйенің және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарының қалыптасуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоглобалистика және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    Курс планетарлық процестер мен құбылыстардың кеңістіктік аспектілерін зерттейді. Ерекшелігі планеталық құбылыстар мен процестерге жан-жақты, интеграцияланған көзқарас. Ол экологиялық тепе-теңдікті сақтау, өнеркәсіптің дәстүрлі дамуын тұрақтандыру, қалпына келмейтін табиғи ресурстарды пайдалануды азайту, экологиялық ауыртпалықты азайту, қоршаған ортаны қорғауды жақсарту мақсатында халықтың, экономиканың, табиғатты пайдаланудың негізгі бағыттарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің шеңберінде жаңа және казіргі тарихындағы Еуропа және Америка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи білім теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мәселелері мен нысаны тарихты зерттеудегі пәнаралық тұрғылар-заманауи ғылымдағы практикалық және ғылымитанымдық маңыздылықты ұдайы өндіру. Пәннің мақсаты білім алушыларға тарих ғылымындағы реконструктивті-сипаттамалы әдістің әлеуметтік гуманитарлық білімге сай бағыттағы аналитикалық әдіске бет алғанын үйрету. Сонымен қатар зерттеу мақсатында, зерттеу қабілетінің рефлексиясына бйланысты және алынған нәтижелерге түрлі танымдық парадигмалар, эвристикалық модельдер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XVII-XXI ғғ. Еуропа және Америка
    Несиелер: 5

    Еуропа және Америка XVII-XXI ғасырдағы мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің шеңберінде жаңа және казіргі тарихындағы Азия және Африка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоинформатика, электронды картография зерттелуіне, картаны сапалы өңдеу мен іздеуге, сондай-ақ, географияда ГАЖ туралы түсінікті қалыптастыруға ықпал етеді. Географиялық карталарды жасаудың заманауй әдістерін үрену, әр түрлі электронды карталар жасау бағдарламаларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтар географиясы демография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемге және Қазақстанға тән даму процестерін бағалау, анықтау және белгілеу. Әлемдік және Қазақстанның халықтарының мәдениеті, діни және этнографиясы саласындағы қазақ этносының рухани және материалдық мәдениетінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Халықтың аумақтық орналасуы және елдердің негізгі демографиялық мәселелері туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды картография
    Несиелер: 5

    «Электрондық картография» пәнінің мақсаты маманды даярлау бағыты бойынша негізгі білім беру бағдарламасының міндетті қойылатын мемлекеттік талаптармен анықталған, оның біліктілігіне сәйкес келетін міндеттерді шешуге қабілетті географ мұғалімі даярлау үшін негіздерді қамтамасыз ету болып табылады. «Электрондық картография» пәнінің міндеті - болашақ маманға ГАЖ қолдана отырып, практикалық тапсырмаларды орындау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияның теориялық сұрақтары, экономикалық географияның, саяси-әкімшілік карталардың, халықтар географиясының, табиғи ресурстар мен шаруашылығы, елдер мен экономикалық аудандардың өндірістік күштерінің орналасун талдау әдістері туралы білімдерін талдау. Пәннің тақырыптық бағыты қазіргі заманғы экономикалық өзгерістер мен әлемнің ірі әлеуметтік, экономикалық және саяси мәселелерін шешу жолдарымен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарих методологиясы
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеу методологиясының генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы іргелі білім, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі мен пәні. Тарих философиясының қалыптасу үдерісі және дамуы, тарихи үдерістің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Оқыту барысында балалар ағзасының функционалдық және бейімделу мүмкіндіктерін анықтау, бастауыш мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалау және жүзеге асыру, жеке тұлғаны қалыптастыру мен тәрбиелеудің даму заңдылықтарын орнату, тікелей педагогикалық қызметте дамудың жеке және жас ерекшеліктерін біледі. Инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын меңгереді.

  • Код ON5

    Физикалық процестерге ғылыми бақылау жүргізу кезінде теориялық білімін көрсетеді, теориялық және эксперименттік нәтижелердің нәтижелерін талдайды, практикалық есептерді шешеді және оларды бағалайды; физика-математикалық пәндердің теориялық және практикалық білімдері арасындағы әртүрлі байланыстарды анықтайды; шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттерді зерделеу арқылы білім беру сауаттылығын арттыру үшін қолданбалы мәселелерді шешудің озық әдістері мен әдістерін жасайды. Бастауыш білім берудің өзекті мәселелерін шешуде әдістемелік негіздер мен теориялық, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасының ғылыми зерттеулерін жүргізеді.

  • Код ON9

    Ол кезеңділікті қалыптастырады және Қазақстанның ұлттық-азаттық қозғалыстары, Қазақстанның жаңа және жаңаша тарихының ерекшеліктерін сипаттайды. Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа тарихын үйрену барысында теориялық білімдерге, дағдыларға және қабілеттерге ие, Еуропа мен Америка елдерінің тарихындағы аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды.

  • Код ON11

    Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияның теориялық сұрақтары, экономикалық географияның, саяси-әкімшілік карталардың, халықтар географиясының, табиғи ресурстар мен ТМД шаруашылығы, елдер мен экономикалық аудандардың өндірістік күштерінің орналасун талдау әдістері туралы білімдерін талдау.

  • Код ON3

    Әлеуметтік-экономикалық географияның теориялық мәселелерін, экономикалық гоеграфияның талдау әдістерін, саяси-әкімшілік картасын, тұрғындар географиясын, табиғи ресурстар мен шаруашылығын, елдің өндіргіш күштерін және экономикалық аудандарын анықтауға бейімді. Физикалық географияның теориялық мәселелерін, табиғат компоненттерін талдау әдістерін, Қазақстанның физикалық картасын, ландшафтар, табиғи ресурстар мен физикалық-географиялық аудандарын анықтауға бейімді.

  • Код ON8

    Ежелгі дәуірдегі тарихи оқиғалардың барысын біледі, себеп-салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістерін тарта отырып, артефактілердің жасын анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, Қазақстан аумағында ежелгі заманда өмір сүрген халықтардың өмір сүруінің түрлі кезеңдерін, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі. ТМД археологиясын біледі, Орталық Еуразия археологиялық мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдерін анықтайды. Ортағасырлық тарихи оқиғалардың барысын біледі, себеп-салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістерін тарта отырып, артефактілердің жасын анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, қазақ халқы өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі.

  • Код ON6

    Тарихи әдіснама саласындағы теориялық білімдерге ие, тарихи процестер теориясы мен әлемнің тарихи білімін сыныптайды, әлемнің этникалық және геодемографиялық бейнесін сипаттайтын сенімді ғылыми ақпаратқа ие. Азия мен Африка елдерінің жаңа және жаңаша тарихын үйрену барысында теориялық білімдерге, дағдылар мен дағдыларға ие, Азия мен Африка елдерінің тарихындағы аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды.

  • Код ON12

    Географияны оқыту әдістерінің теориялық негіздері, түсіну және талдау. Зерттеу әдістерімен жұмыс, оларды пайдалану. табиғи ландшафттарды оқудағы жалпы және жекелеген тәсілдерді және олардың территорияны аудандастыруға әсерін жіктеу. Тарих пәнінен заманауи сабақты жоспарлау алгоритмін және оқушыларды критериалды бағалау негіздерін біледі, білім алушылармен қарым-қатынастың заманауи формалары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON14

    Геоэкономика пәнін және объектісін біледі. Геоэкономикадағы теориялық және эмпирикалық компоненттерді ұғынып, саяси географиямен байланыс орнатады. Ол геоглобалистиканың мәселелерін түсінеді, табиғи ресурстардың тұжырымдамасына және олардың түрлеріне ие.. Демографиялық ахуалдың сипаттамасын, этникалық процестердің сипатын, аумақ тұрғындарының қозғалыстың құрылымын, қоныс аудару сипатын және оның динамикасын анықтайды және түсіндіреді.

  • Код ON10

    Географиялық қабықтың негізгі компоненттері, оның үлгілері және кеңістіктік-уақыттық ұйымы, ландшафт және ландшафт сферасы, топырақ географиясы туралы білім алады. Ол палеогеографиялық карталардағы қашықтықты мен алабын өлшейді, карталарда рельеф пішіндерімен нысандарды анықтайды, геологиялық өткен ғаламдағы заттардың болу нысандарын зерттейді және ежелгі литосфераның заманауи идеясына ие. Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы саласындағы теориялық білімдерге ие.

  • Код ON13

    Ежелгі әлем тарихының теориялық негіздеріне ие, дәуірлеуді орнатады және ежелгі әлем тарихының ерекшеліктерін сипаттайды. Мұражайтанудың қалыптасу тарихын, мұрағаттанудың теориясы мен әдіснамасын түсінеді. Ежелгі дүние тарихының теориялық негіздерін меңгерген, ежелгі дүние тарихының кезеңділігін белгілейді және ерекшеліктерін сипаттай алады. Әлемнің қазіргі заманғы елдеріне тән даму үрдістері мен процестерін және олардың арасындағы ынтымақтастықтың негізгі жолдарын өлшеу және сәйкестендіру, сондай-ақ дамудың тұрақты моделін болжау. Әлемнің әр түрлі белгілері бойынша тарихи-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, саяси-географиялық және геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру.

  • Код ON4

    Әлем және Қазақстан халықтарының мәдениет, дін және этнография саласындағы қазақ этносының рухани және материалдық мәдениетінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Әлем халықтарының этнографиясының теориялық негіздерін, Еуропа және Африка, Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихын, қазақтар мен әлем халықтарының этнографиясының ерекшеліктерін, әлемнің көптеген этностарының мәдениеті, тұрмысы мен өмір салты мен көшпелі өркениеттің ерекшеліктерін меңгереді.

  • Код ON7

    Картографиялық аспаптармен далалық және камералдық жағдайда жұмыс жасайды, мектеп географиясы мен тарихы картографиялық материалдарын пайдалана отырып сабақтарды құрастырады, АКТ-мен жұмыс жасайды, табиғи, әлеуметтік және табиғи-қоғамдық геожүйелерді моделдеудің геоақпараттық әдістерін түсінеді.

  • Код ON15

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, пәндердің өзекті білімдеріне негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; қазіргі қоғамдағы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік тетіктеріндегі рухани және құқықтық процестердің рөлін түсіндіреді; адам өміріне және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсіндіреді.

6B01511 География және тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01511 6B01511-География-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01511 География-Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01511 География-Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01511 География-Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top