Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 География-Тарих мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыретіліктер қалыптасқан бәсекеге қабілетті География-Тарих пәнінің мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алғашқы қоғам және ежелгі дүние тарихы
Жалпы жертану
Картография, топография негіздерімен
Орта ғасырлар тарихы
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
-
2 Оқу жылы
Геология, геоморфология негіздерімен
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Жасерекшелік психологиясы
Метеорология, климатология және гидрология негіздері
Дүниежүзінің жаңа заман тарихы
Ландшафттану және геоэкология
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Дүниежүзінің қазіргі заман тарихы
Шетелдер тарихының деректемесі және тарихнамасы
Географияны оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі
Географиялық зерттеу әдістері
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Тарихи білім беруде дизайн ойлау технологиясын қолдану әдістемесі
Қазақстанның және дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік географиясы
Жаңа заман дәуіріндегі халықаралық қатынастар
Геоэкономика және интеграциялық процесстер
-
4 Оқу жылы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ)
Өлкетану
Қазақстанның физикалық географиясы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Түркі халықтарының тарихы
Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар және бағалау әдістері
Қаржылық сауаттылық
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін тәжірибеде қолданады.
- әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға толеранттылық білдіреді, академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, командалық және жеке жұмыста коммуникативтік, көшбасшылық, креативтілік көрсетеді;
- отандық және дүниежүзілік тарих кезеңдерін, тарихи оқиғаларды, үрдістерді, әлемдік және отандық тарих құбылыстарын ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін сипаттайды;
- Қазақстан мен басқа елдердің тарихи дамуын зерттеу үшін тарихи деректер мен еңбектерді талдайды;
- пәндер бойынша таңдалған мақсаттарға, оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностикалауды қолданады;
- зерттеудің әртүрлі әдістерін қолданады; деректерді жинайды, өңдейді және пайдаланады; пайымдауларды қалыптастыру және дербес шешімдер қабылдау үшін әртүрлі географиялық және тарихи ақпарат көздерімен (АКТ және т. б.) жұмыс істейді;
- білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық технологияларын (соның ішінде ҚОТ) қолданады;
- тәжірибеде географиялық және тарихи білімді, кеңістіктік ойлау мен картографиялық, геоақпараттық дағдыларды қолданады;
- кәсіби саладағы мәселелер мен қорытындыларды шешуде білім беру концепцияларын талдайды, ғылыми зерттеулер әдістерін мен академиялық хат қолданады, рефераттау және өмір бойы білім алу дағдыларын тәжірибеде қолданады;
- тарих және география саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді; ұғымдарды, терминдерді, оқиғаларды, фактілерді, құбылыстар мен процестерді тұжырымдайды, түсіндіреді;