6B01511 География-Тарих в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География мен тарихты оқыту саласында оқыту және ғылыми-зерттеу қызметіндегі мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қосалқы тарихи пәндер
Пән тарихи шындықты қосалқы тарихи пәндер деректері арқылы сипаттап, баға бере білу қабілетін қалыптастырады. Қосалқы тарихи пәндер мазмұны белгілі тарихи мәліметтерді байыта түсіп, тарихи оқиғалардың әр алуан деректік көзін саралауға, тарих ғылымын жан-жақты игеруге мүмкіндік береді. Студенттер тарихи нақтылықты талдау мен бағалау және қосалқы тарихи пәндер деректерінің тарихи-ақпараттық әлеуетін анықтау үшін деректердің табиғатын, толықтығы мен шынайылығын түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін саралайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Пән ежелгі мемлекеттің пайда болуы мен дамуы, құл иеленушіліктің дамуы мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер ежелгі шығыстағы жер шаруашылығы ошақтарының, ірі өзендер мен суландыру жүйелерінің маңыздылығын, мемлекеттіліктің (шығыс деспоты) ежелгі Шығыс мемлекеттерінің дамуындағы орнын талқылайды. Студенттер ежелгі мемлекеттер жайлы деректер мен тарихнамаға тоқтала отырып, мемлекеттердің тарихын кезеңдерге бөлу сияқты мәселелерді талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану және жертану
Пән - Жердің атмосфера, гидросфера, биосфера, литосфера қабықтары, Жердің пайда болуы және оның дамуы, Жерде тіршіліктің пайда болуы және оның эволюциясы, табиғат пен қоғамның өзара жүйелі байланысы туралы білімдер қалыптастырады. Студенттер Жердің қабаттары және олардың өзіне тән ерекшеліктерін көрсетеді. Жерде адамның пайда болуы және оның эволюциясы туралы ғалымдардың ғылыми пікірлерін талқылайды. Табиғи құбылыстар мен үрдістердің пайда болу себептерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эмоционалды интеллект
Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық нұсқаулары мен басым бағыттары контекстінде оқытушының тьютор рөлін меңгеруге бағытталған . Оқушылар эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды . Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Олар әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнология
Пән Жер халқының этникалық құрамының ғылыми көрінісі, оның мәдениеттері, тілдері, нәсілдік топтары туралы нақты түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу барысында әлем халықтарының этногенезі, этникалық тарихы, дәстүрлі шаруашылығы, материалдық және рухани мәдениеті, қоғамдық және отбасылық тұрмысы, әлем халықтарының этнографиясы ғылымының қалыптасуындағы әлем халықтарының этнографиялық мектептері мен бағыттарының концепциялары терең зерделенеді. Студенттер бүгінгі таңдағы әлем халықтарының салт-дәстүрі, материалдық және рухани мәдениеті, экономикасы туралы деректерді жан-жақты таниды және саралайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геология және геоморфология
Пән Жердің пайда болуы мен дамуы, геологиялық процестер, жер бедері, оның түрлері мен пішіндері, жаратылысы, таралуы туралы білімдерді қалыптастырады. Студенттер Жер бедерінің пішіндерін, сыртқы және ішкі процестерді сипаттайды. Пайдалы қазбалардың пайда болуы және оларды тиімді пайдалану жолдарын біледі. Тау жыныстарының абсолюттік және салыстырмалы жасын анықтайды. Тау жыныстары мен минералдарды салыстырады. Геологиялық-геоморфологиялық карталарды қолдана біледі, талдайды және сызуды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Пән Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық мемлекеттердің қалыптасу процесін, тарихи оқиғаларды, өркениеттің пайда болуы туралы мәліметтерді қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Қазақстан тарихының кезеңдері, дереккөздер мен тарихнама, тайпалық одақтар, тас, қола, темір ғасырлары мен археологиялық ескерткіштер талданады. Қазақстан жерінде қалыптасқан мәдениеттің әлемдік тарихи маңызын айқындайды. Студенттердің нақты материалдарды зерттеуде тарихи түсініктері мен тарихи-археологиялық білімнің іргелі базасы қалыптасады, болашақ маманның дүниетанымының құрамдас бөлігі ретінде тарихи ойлауы дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрология және геоэкология
Пән Жер бетіндегі гидрологиялық және геоэкологиялық жағдайлар туралы түсінік қарастырады. Пән гидросфераның қасиетін,динамикасын, жердің географиялық қабығындағы басқа элементтермен өзара байланысын, табиғаттағы су айналымын, адамның шаруашылық әрекетінде судың маңызын түсіндіреді. Географиялық процесстерді экологиялық заңдылықтарға негіздеп зерттейді. Студенттер гидрологиялық құбылыстар мен процестерге, су объектілерінің гидрологиялық жағдайына бақылау жүргізеді. Геожүйелердің тұрақтылығын және қоршаған ортаны қорғау мен оның экологиялық жағдайының нашарлап бұзылу құбылыстарын болдырмау үшін қандай жұмыстар жасау керектігін үйренеді. Геоэкологиялық жағдайын бақылап, саралайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және дидактика
Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Археология
Пән археологияның ғылым ретінде даму тарихын және археологиялық зерттеу түрлерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер адамзат дамуының тарихын археологиялық ескерткіштер арқылы таниды және тас, қола, темір дәуірінің ерекшеліктерін ажырата алады. Қазақстан мен Орта Азияның ортағасырлық археологиясын зерттейді. Еуразия территориясындағы қола мәдениетінің даму барысын меңгереді. Материалдық мәдениет ескерткіштерін тарихи дереккөз ретінде талдайды, белгілі бір археологиялық мәселе бойынша әртүрлі зерттеушілердің қорытындыларын салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Картография топография негіздерімен
Пән географиялық карталармен және топографиялық, картографиялық туындылармен жұмыс істей білу, оларды дұрыс оқу, талдау және ғылыми қызмет пен мектептегі оқу процесінде пайдалану туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер топографиялық және картографиялық материалды және геодезиялық өлшемдердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін дамытады. Студенттер географиялық, топографиялық, картографиялық карта элементтерін, түрлері мен типтерін ажыратып, карталарды жіктеуді үйренеді. Масштаб, картографиялық проекциялар, торлар мен картографиялық бейнелеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Курс аясында тарихнаманың негізгі ұғымдары, бағыттары мен мәселелері, теориялық аспектілері қарастырылады. Студенттер тарихнамалық ғылымның әдістері мен тарихнаманың бастапқы және қайталама көздерін, тарихнамалық зерттеудің аспектілерін меңгереді. Тарихнаманың оқу пәні ретіндегі ерекшеліктері мен тарихнаманы зерттеудің негізгі принциптерімен танысады. Антикалық тарихнамамен, гуманистік тарихи оймен, қайта өрлеу мен реформация дәуірінің тарихи тұжырымдарымен, ағарту дәуірінің негізгі бағыттарымен танысып, жаңа заман дәуіріндегі тарихнаманы меңгереді. Әр кезең тарихнамасын зерттеуде материалды іздеп, іріктеп және жазбаша дереккөздерді сыни талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы және ландшафттану
Пән топырақ географиясы, топырақ морфологиясы мен құрылымы, құрамы мен қасиеттері, географиялық таралу заңдылықтары және ландшафттар пен олардың типтері, түрлері туралы түсініктерді қалыптастырады. Студенттер топырақтың құрамы мен қасиеттерін, топырақ түзілу факторлары мен процестерін, топырақ құнарлылығын бағалау әдістерін, топырақты картографиялауды, топырақты тозудан қорғауды, топырақ құнарлылығын реттеудің негізгі тәсілдерін анықтауды үйренеді. Табиғи-антропогендік ландшафттарды, ландшафтардың кеңістіктік дифференциациясының табиғи факторларын, қазіргі заманғы ландшафттардың ретроспективті талдауын, ландшафтты картографиялауды зерттеуді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Пән - географияны оқытуда оқу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру формаларын, инновациялық технологиялар, педагогикалық әдістер туралы білім қалыптастырады. Студенттер география бойынша мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұнын біледі, сабақ жоспарларын әзірлейді, критериалды бағалау жүйесін меңгерген, инновациялық әдістер мен технологияларды, географиялық оқыту құралдарын пайдаланады. Студенттер оқыту әдістері мен оқушы білімін байланыстыра отырып, педагогикалық шеберлігін жетілдіреді, оқушының таным қабілетін дамыту мүмкіндіктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы
Пән орта ғасырлардағы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы, өрлеуі, ыдырауы мәселелерін әлемдік тарих контекстінде қарастырады. Студенттер тақырыпты зерттеу кезінде орта ғасырлар тарихының саяси ерекшеліктерін және тарихи процестердің аймақтық ерекшеліктерін анықтайды; ғылыми әдебиеттерге шолу жасап, әртүрлі тарихи деректерді және тарихи даму заңдылықтарын талдайды; тарихи карталармен жұмыс жасайды. Бүкіл әлем тарихының бірлігін және қоғамдық дамудың негізгі заңдылықтарының жаһандық сипатқа ие екендігін түсінеді және ортағасырлық кезеңдегі оқиғалардың даму ерекшеліктерін сыни тұрғыдан талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Пән тарих пәні мұғалімінің қызметін орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдыларды қалыптастырады. Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқытудың әдістемелік жүйесінің пайда болуы мен тарихты оқыту әдістемесінің тарихи және саяси-әлеуметгік пәндермен байланысын анықтайды. Студенттер мектептегі тарих пәндернің мазмұнын, мақсатын, оқыту кұралдарын, әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Мектептегі Қазақстан және дүниежүзі тарихы пәндерінің құрылымы мен мазмұнын талдай алады және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан аймақтарының физикалық географиясы
Пән - Қазақстан аумағының қалыптасуы мен дамуы, геологиялық кезеңдері туралы білім қалыптастырады. Студенттер Қазақстан аумағы табиғатының зерттелу тарихын біледі. Қазақстанның географиялық орнын, табиғат жағдайын, пайдалы қазбалардың түрлерін сипаттайды, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін біледі. Қазақстанның климатын, ішкі суларын, топырағын, жануарларын, өсімдіктерін, пайдалы қазбаларын зерттейді. Физикалық аймақтары мен ерекше қорғалатын аумақтарына шолу жасайды. Жер қойнауын тиімді пайдалануды, қоршаған орта экологиясының мәселелерін талқылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістері
Пән географиялық білім беру мен географиялық зерттеулер жүргізуде географиялық зерттеу әдістерін қолданудың теориясы мен практикасын меңгертеді. Пән географиялық зерттеу әдістерінің мәні мен зерттеу нысандарын, негізгі және заманауи әдістерін оқытады. Студенттер географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсініп, географиялық әдістерді жіктейді. Тәжірибелік, эксперименттік, аналитикалық жұмыстарды жүргізуде географиялық әдістерді қолданады. Географиялық нысандарды, құбылыстарды, процесстерді зерттеу барысында географиялық жазбаларды құру, графикалық материалдарды алу үшін географиялық әдістер мен тәсілдерді пайдаланады. Жобаларды дайындап, талқылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлемнің бөліктері және мұхиттардың физикалық географиясы
Пән материктер мен мұхиттардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарын туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер жеке материктердің жер бедерін, климатын, ішкі суларын, топырағын, өсімдіктер жамылғысы мен жануарлар дүниесін салыстырады. Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктеріне сипаттама беріп, талдайды. Адамның шаруашылық әрекетінен қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты қазіргі экологиялық мәселелер мен оларды шешу жолдарын талқылайды. Материктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды. Материктер мен мұхиттардың физикалық географиялық жағдайларын картаға түсіруді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Еуропа елдерінің орта ғасыр тарихы
Пән Еуропадағы феодализмнің генезисі, өркендеуі және құлдырауы тарихы туралы білімді қалыптастырады. Пән Еуропадағы орта ғасырлардағы капиталистік қатынастардың қалыптасуының алғашқы кезеңдерін талдайды. Студенттер пәнді оқу барысында Батыс Еуропаның этно-саяси картасының негіздерінің қалыптасу тарихымен байланысты бірқатар мәселелерін талдайды. Батыс Еуропалық өркениеттің рухани, мәдени, әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы ерекшеліктерін, мемлекеттердің христиандадырылуы және католик шіркеуінің қоғамдағы орны мен рөлін сраптайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пән Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы бойынша білімді қалыптастырады. Пән Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі замандағы қоғамдық дамуының негізгі жолын мазмұндайтын әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени-рухани үрдістерді кешенді түрде оқып-үйренуге бағытталады. Студенттердің Азия мен Африка елдерінің жаңа және жаңа тарихы бойынша білімі қалыптастырылады және Азия мен Африка елдерінің жаңа тарихы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды зерттейді, табиғи және жеке ерекшеліктерін салыстырады және бөліп көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығыс елдерінің орта ғасыр тарихы
Пән Шығыс елдерінің орта ғасырлық тарихының кезеңделуі, қоғамда, экономикада, дінде, мәдениетте, саяси институттарда, діни және халықтық қозғалыстарда болып жатқан негізгі тенденцияларын қарастырады. Көрнекті тарихи тұлғалардың есімдері мен өмірбаяндары талданады. Студенттер Шығыс елдерінің орта ғасырлық кезеңіне қатысты негізгі оқиғалардың даму ерекшеліктерін сыни тұрғыдан талдай отырып, бүкіл дүниежүзілік тарихтың біртұтастығын, қоғамдық дамудың негізгі заңдарының әлемдік сипаты бар екендігін түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пән тарихнамалық зерттеулер мен деректер негізінде Еуропа мен Америка елдерінің соңғы және қазіргі заманғы тарихының теориялық негіздерін қарастырады. Студенттер Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихының негізгі мәселелері бойынша ғылыми еңбектерді өзекті тарихи дереккөздер негізінде сипаттайды. Сондай-ақ жаңа және қазіргі заман оқиғаларын әртүрлі түсіндіруді ұсынатын негізгі ғылыми еңбектерді зерттеу негізінде талдайды. Студенттер тарихи фактілерді түсініп, сыни сараптама жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Пән заманауи білім берудің цифрлық мәдениеті туралы білімін және цифрлық шешімдерді түрлендіру үшін цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін дамытады. Студенттер географиялық білім беру саласындағы негізгі мәселелерді және цифрландыру келешегін анықтайды. Олар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізуді және цифрлық ресурстардың көмегімен мектепте техникалық оқыту құралдарын пайдалануды зерттейді. Кәсіби қызметте заманауи АКТ, желілік технологиялар мен ашық білім беру ресурстарын пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географияны оқытудағы ГАЖ
Пән географиялық пәндерді оқытудың тиімділігін арттыру үшін ГАЖ және геоақпараттық технологияларды игеру мен қолдану туралы білімді қалыптастырады. Пән педагогикалық, ғылыми, тәжірибелік жұмыстарда картаны дұрыс пайдалануды және географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен ГАЖ бағдарламаларының негіздерімен жұмыс жасауды оқытады. Студенттер картографияның теориялық негіздері, ГАЖ міндеттері мен атқаратын қызметі, сандық картаға түсіру технологиясы туралы білімдерін дәйектейді. ГАЖ құралдары арқылы деректерді жинау, сақтау, іріктеуді үйренеді және географиялық деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік дизайн: карталарды ресімдеу
Пән картографиялық туындыларды ресімдеуді үйренеді, түрлі карталар мен атластарды дайындауда компьютерлік және желілік технологияларды, графикалық бейнелеу құралдарын қолданады. Студенттер карталар мен атластарды құрастыру мен жасаудың, жаңартудың технологиялық процесін жүйелейді. Басылымдардың талаптары мен технологияларын орындайды. Штрихтік баспа, фондық бояулар мен жазуларды, жартылай реңктік түпнұсқаларды таңдайды. Карталарды жасау мен деректер базасын жобалауда компьютерлік сауаттылық пен дизайн негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем өркениеттерінің тарихы
Пән ежелгі дәуір кезеңінен ХХ ғасырдың соңына дейінгі ірі өркениеттер (Ежелгі шығыс өркениеті, Антика өркениеті, Эллинизм, Византия, Орта ғасырдағы Еуропа, Ерте жаңа замандағы Батыс Еуропа елдері) тарихының дамуын, негізгі заңдылықтары мен бағыттарын қарастырады. Студенттерді бүкіл адамзат тарихының даму үдерістерімен таныстырып қоймай, сонымен қатар болашақ жас мамандарды қазіргі таңда болып жатқан жаһандық-өркениеттік және гуманитарлық дүниетаныммен, сонымен бірге әртүрлі дәуірлердегі мәдени өмірдің жан-жақты құбылыстарымен таныстырып, өз алдына сараптама жасай білуге дағдыландырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пән Қазақстанның әкімшілік-аумақтық бөлінісін, халқы мен еңбек ресурстарын, экономикасын, шаруашылығын сипаттайды. Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық процестерді болжайды және табиғи ресурстарын, шаруашылық салаларын жіктейді. Студенттер Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік және геосаяси жағдайын, әлем елдері арасындағы рөлі мен орнын талқылайды. Қазақстанның экономикалық аудандары мен аймақтарын бөледі. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары анықтап, экономикалық дамуын басқа елдермен салыстырады. Қазақстанның және әлемдегі экономикалық жағдайға талдау жасайды және қазіргі экономикалық жағдайын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкономика және геоурбанистика
Пән геоэкономикалық және геоурбанистикалық зерттеулер үшін жалпы теориялық және әдіснамалық ережелерді қолдану, оларға сипаттама беру қабілетін қалыптастырады. Пән геоэкономика теориясының негізгі категориялары мен түсініктерін, геоэкономикалық жүйелердің қызмет етуі мен дамуының негізгі факторлары мен бағыттарын зерттеуге, сондай-ақ урбандалудың экономикалық географиялық аспектілер, белгілерін ашып көрсетуге бағытталған. Студенттер геоэкономикалық және геоурбанистикалық процестердің құрылымын талдай алады. Геоэкономикалық жаһандық процестердің логикасын және урбандалудың дүниежүзілік сипатын түсінеді. Қалалар мен урбанизацияның қазіргі мәселелерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және қоғам
Пән адам, табиғат, қоғамның өзара байланысы, жеке адам, тұлға, адамның іс-әрекеті, қоғам және қоғамдық қатынастар, мемлекет пен өркениет ұғымдарды қарастырады. Студенттерде адам және оның шығу тегінің тарихы туралы түсініктері қалыптасады. Пәнді оқу барысында өркениет, индустриялдық қоғам, қазіргі заманғы өркениет, адам және экономика, қоғамның әлеуметтік құрылымы, ұлт және ұлтаралық қатынастар, қоғам және отбасы, қоғам және дін туралы мәселелерді талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геосаясат және геоглобалистика
Пән геосаяси теорияның қағидалары, негіздері, әдістері, геосаясаттың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы, ғаламдану жағдайындағы геосаясаттың ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады. Пән саяси картадағы елдердің типологиясын, саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын, әлемнің геосаяси және құрылымын геоглоболистиканың ерекшеліктерін саралайды. Студенттер әлем елдерінің геосаяси жағдайына сипаттама бере алады. Жаһандық проблемаларды географиялық тұрғыдан ашып көрсетеді. Ғаламдық проблемалардың табиғаты мен пайда болу себептерін, олардың өзара қарым-қатынасын, жалпы өркениеттің дамуына әсеріне баға береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Пән студенттердің бойында әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа уақыттағы (XVIII - XX ғғ.басы) Қазақстан тарихын зерделеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Пән ХVІІІ-ХІХ ғасырлардағы қазақ қоғамындағы әлеуметтік-экономикалық, саяси үрдістерді қарастырады. Қазақстанның Ресейге қосылуы сияқты өзекті мәселелер игеріледі. Отаршылдыққа қарсы күрес және ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт-азаттық қозғалыстар тарихы талданады. Студенттер ХVІІІ-ХХ ғғ. басындағы Қазақстан мәдениетінің тарихын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Пән дүниежүзі елдерінің әлеуметтік, экономикалық, саяси географиясы туралы түсінік қалыптастырады. Пән дүние жүзінің саяси картасының қалыптасу кезеңдерін, қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқу барысында студенттер біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгереді. Дүние жүзі елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы салыстырып, талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- География және тарих пәндері бойынша оқыту мен білім берудің педагогикалық инновациялық әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдаланады. Кәсіби этикасы қалыптасып, кәсіби саласын сәйкестендіреді және өзінің кәсіби дамуын жоспарлайды.
- Педагогикалық, географиялық және тарихи зерттеу әдістерін меңгереді. Теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қолдана отырып, география мен тарих ғылымдарының саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады.
- Географиялық ұғымдар мен терминдерді, атауларды, география ғылымының салаларын меңгереді. Географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылармен жұмыс жүргізе отырып далалық бақылаулар мен зерттеулерді ұйымдастырады. Географиялық процестер мен құбылыстарды бақылау, талдау, бағалау үшін ГАЖ технологияларын қолданады.
- География ғылымының дамуының негізгі кезендерін біле отырып, кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманауи географияның әдістемелік мәселелерін бағалайды және саралайды. ГАЖ технологияларын пайдалана отырып географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи инновациялық әдістерін қолдана алады. Қазақстан аумағы мен дүниежүзі елдерінің физикалық-географиялық, әлеуметтік-экономикалық және геоэкологиялық жағдайын анықтайды және салыстырады
- Физикалық-географиялық, әлеуметтік-экономикалық және саяси процестердің ағымдағы жай-күйіне аналитикалық шолу жүргізеді, жаһандық проблемаларды географиялық тұрғыдан ашып көрсетеді. Қазақстан мен дүниежүзі елдерінің геосаяси және геоэкономикалық жағдайын сыни талдай алады.
- Тарихи процестегі себеп-салдарлық байланыстарды түсіне отырып, мемлекеттік құрылым нысандарының елеулі белгілеріне сыни талдау жүргізеді. Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи үдеріс контекстінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдерін талдайды, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі проблемаларды, оқиғаларды, идеялар мен теорияларды сыни бағалайды және түсіндіреді.
- Қазақстан мен әлем елдерінің мәдениеті мен өркениетін, этнологиясын, тарихнамасын зерделей отырып, археологиялық зерттеулер жүргізеді. Ғылыми әдебиеттерді, библиографиялық және басқа да ақпарат көздерін кәсіби қолдана алады, тарихи процестердің барысын біледі.
- Ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заманғы тарихи құбылыстар мен оқиғаларды талдай отырып, тарихтың одан әрі дамуын болжайды. Салыстырмалы-тарихи, ретроспективті және ғылыми зерттеудің басқа әдістері арқылы Қазақстан мен дүние жүзі елдерінің тарихын саралайды.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдануға, ғылыми әдебиеттерді талдауға және деректерді өңдеуге қабілетті. Педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларын дамытады. Географиялық зерттеулер бойынша бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдайды.
Ұқсас БББ
6B01511 География-Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01511 География-Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01511 География-тарих
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01511 География және тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)