Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика-Физика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және жалпы алгебра негіздері туралы базалық құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Алынған білім студенттерге векторларды, матрицаларды және операторларды қолданатын басқа да теориялық және қолданбалы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау: Бір айнымалы функциялар
    Несиелер: 6

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жиындар теориясы және математикалық логика элементтері, сан жиындары, нақты сандар жиыны, бір айнымалы функциялар және сандық тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функцияларды дифференциалдық есептеулер және оның қолданылуы, анықталмаған интеграл, интегралдау әдістері, анықталған интеграл және оның қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есептер шығару практикумы: Алгебра
    Несиелер: 6

    Алгебра курсы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін тереңдету, студенттердің білімін жүйелеу және кеңейту, ағылшын тілінде мәселені шешу барысын түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Тақырыптар қарастырылады: рационалды теңдеулер мен теңсіздіктер, модульмен теңдеулер мен теңсіздіктер, экспоненциалды теңдеулер мен теңсіздіктер, квадрат теңдеулер, Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, Математикалық талдау элементтері, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау: Көп айнымалы функциялар
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді бірнеше айнымалы функциялар, көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылар мен толық дифференциалдар, еселі интегралдар, 1-ші және 2-ші текті қисық сызықты интегралдар, беттік интегралдар, көп айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданыстары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: денелердің жалпы қозғалысының тәртібін (белгілі бір уақыт аралығында екі немесе одан да көп дененің немесе бір дененің кеңістіктегі әр түрлі бөліктерінің орналасуын өзгерту), олардың тепе-теңдігін, сондай-ақ олардың арасындағы дәл осы сәтте болатын өзара әрекеттесулерін оқып үйрену. Қаралатын тақырыптар: Кинематика. Динамика. Жұмыс пен энергия. Арнайы салыстырмалылық теориясының механикасы. Қатты дене механикасы. Гидростатика және аэростатика. Жүйелердің табиғи тербелістері. Толқындар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электромагнетизмнің фундаменталды негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге электромагниттік әсерлесу туралы негізгі түсінік беру. Электростатика сұрақтары қарастырылып, . электр өрісіндегі диэлектриктердің, өткізгіштердің қасиеттері қарастырылады. Өткізгіштегі тұрақты ток бөлімінде Ом және Джоуль-Ленц заңы, электролиттердегі ток, газдардағы ток, диэлектриктер және жартылай өткізгіштер сұрақтары кіріктірілген. Магнит өрісі, электромагниттік индукция, заттың магниттік қасиеттері тақырыптарына ерекше азар аударылған. Сонынмен қатар, Максвелл теориясы, электромагниттік тербелістер. айнымалы ток, электромагниттік толқындар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Есептер шығару практикумы: Геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-планиметрияның негізгі тақырыптары бойынша есептерді шешуге үйрету: параллель түзулердің қасиеттері мен белгілері; ; үшбұрыштардың ұқсастығы; үшбұрыштардың ұқсастық белгілері; көпбұрыштар және олардың белгілері мен қасиеттері, дөңес көпбұрыштардың ұқсастығы; шеңбер мен шеңбер; аккордтар мен доғалардың қасиеттері, диаметрі, радиусы; түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуы, Шеңбердің ұзындығы, шеңбер, шеңбердің ауданы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі агрегаттық күйдегі заттардың физикалық қасиеттерін олардың молекулалық құрылысына қарай зерттеу. Пән заттың агрегаттық күйлері, газдың негіздері мен молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеуін, идеал газ күйінің теңдеуі, молекулалардың таралу жылдамдығы, газдың жасайтын жұмысы, жылу сыйымдылығы, термодинамиканың бірінші, екінші және үшінші заңдары, адиабаталық және политропты процестер, Карно циклы, энтропия тақырыптарын қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Нанотехнология және наноматериалдар
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың мақсаты – нанотехнологияның әдістері, заңдары және модельдері туралы түсініктеме беру, студенттердің физикалық пікірін даму. Туннельдік микроскопия, атомдық-күштік микроскопия, электронды микроскопия және иондық микроскопия, құрылымдық және рентгенфазалық анализдер негіздері қарастырылады. Қазіргі заманғы наноматериалдардың қасиеттері және олардың ғылым мен техникада қолданылуы талқыланады: жұқа пленкалар, фуллерен, нанотүтік, наношынылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом ядросы және элементар бөлшектер физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: атом ядросы физикасының негізгі түсініктері мен атом ядросында жүретін процестер, элементар бөлшектердің жіктелуі және олардың негізгі қасиеттері туралы білімді қалыптастыру. Курста атом ядросының қасиеттері, негізгі ұғымдар, радиоактивтілік феномені, ядроның құрылысы, бөлшектердің шығарылуымен ядролық ыдырау, ядролық реакциялар, ауыр ядролардың бөлінуі, жасанды радиоактивтілік, негізгі процестер баяндалады. Күн, атом ядроларының қасиеттері, ядролық реакторлардың жұмыс принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу барысында физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелері, педагогикалық зерттеу әдіснамасының негізі, оқу пәнінің рөлінде физиканы оқыту әдістемесінің міндеттері, физикалық курстың жалпы мазмұны мен құрылымы, Физиканы оқытудағы маңызды әдістер, физиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, «Механика», «молекулалық физика және термодинамика», «Электродинамика», «Оптика», «атом және ядролық физика», «кванттық физика» бөлімдерін оқып-үйрену әдістемесі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық процесстерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеу принциптерін қарастыру; күрделі физикалық процестердің математикалық модельдерін жасау. Математикалық физиканың күрделі мәселелерін шешудің әдістері мен әдістері. Дифференциалдық теңдеулер, математикалық физиканың теңдеулері, қолданбалы міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды таңдауға және қолдануға, компьютермен жұмыс істеуге және бағдарламалау тілін қолдануға, физикалық процестердің математикалық моделдерін құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Беттік құбылыстар физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: беттік құбылыстар физикасының практикалық және теориялық негіздерін оқып-үйрену. Пәннің мазмұны: шекаралық қабатта энергияның болуымен, сондай-ақ беткі қабаттың атомдары мен молекулаларының белсенділігінің жоғарылауымен байланысты құбылыстар; олардың құрамы мен құрылымының ерекшеліктері, адсорбция, беттік құбылыстардың термодинамикасы, капиллярлық құбылыстар және сулану; Қос электр қабатының пайда болу механизмі; дисперсті жүйелердің тұрақтылығы, олардың жіктелуі, мицелла түзілісіндегі беттік құбылыстар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикадан стандартты емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты-мектептегі физикалық стандартты емес міндеттердің кейбір жиі кездесетін түрлерін шешу әдістерін зерделеу; студенттердің логикалық және аналитикалық ойлауын, стандартты емес есептер мен жоғары қиындық есептерін модельдеу кезінде математикалық және конструктивті қабілеттерін дамыту. Физикадағы көптеген стандартты емес мәселелерді шешу бұл курсты жақсы практикалық және теориялық деңгейде игеруге мүмкіндік береді; қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесінің пәні. Математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау. Студенттерді оқыту әдістерін жіктеу сияқты тақырыптармен таныстыру. Оқытудағы математикалық ұғымдар, ұсыныстар мен дәлелдер. Математикалық сөйлемдер. Математикалық сөйлемнің логикалық құрылымы. Аксиома. Теорема. Дәлелдемелер. Түрлері теоремалар. Қажетті және жеткілікті шарт. Теоремаларды зерттеу әдістемесі. Математиканы оқытудағы тапсырмалар. Сабақ-оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - атом ядросы физикасының негізгі түсініктері мен атом ядросында жүретін процестер, элементар бөлшектердің жіктелуі және олардың негізгі қасиеттері туралы білімді қалыптастыру. Курста атом ядросының қасиеттері, негізгі ұғымдар, радиоактивтілік құбылысы, ядроның құрылымы мен қасиеттері, бөлшектердің шығарылуымен ядролық ыдырау, ядролық реакциялар, ауыр ядролардың бөлінуі, жасанды радиоактивтілік, негізгі процестер баяндалады. Күнде жүретін негізгі процестер, ядролық реакторлардың жұмыс принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геометриялық және толқындық оптика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты геометриялық оптиканың негізгі ережелері мен заңдары туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі анықтамалар. Ферма принципі. Сфералық беттермен сәулелердің сынуы. Үлкейту. Лагранж-Гельмгольц тендеуі. Орталықтандырылған оптикалық жүйе. Жарықтың линзада сынуы. Жұқа линзаның фокустық арақышықтығы. Жұқа линзадағы кескін. Оптикалық жүйелердегі жарық шоғырларының шектелуі. Оптикалық жүйелердің абберациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар және кездейсоқ процесстер теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кездейсоқ процестер теориясының әдістерін және олардың негізгі қосымшаларын, еездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары және олардың қасиеттерін оқу болып табылады. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: кездейсоқ функция; тұрақты кездейсоқ процестер; қалыпты процестер; Марков және пуассондық процестер; Стохастикалық талдау элементтері; кездейсоқ процестің дифференциалануы және интегралдануы; жаппай қызмет көрсету процестері; қарапайым ағын; күту уақыты және қызмет көрсету уақыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: Релятивистстік кванттық механиканың негізгі түсініктерін және негіздерін қалыптастыру. Курс негізін кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар және кванттық механиканың динамикалық теңдеулері құрайды. Кванттық механикадағы жуықтау әдістері сұрақтары қарастырылады. Ерекше назар бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы пәндік және әдістемелік білім, білік және дағды жүйесін меңгеру, кәсіби дамуды жүзеге асыру қабілеті; ақпараттық технологияларды меңгеру, ақпаратты іздеу, талдау, іріктеу;білім беру мазмұнын іріктеу, білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру сұрақтарына аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық талдаудың қосымша тараулары
    Несиелер: 4

    «Математикалық талдаудың қосымша тараулары» курсын оқыту мақсаты негізін дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы құрайтын шексіз аздар талдауы арқылы айнымалылы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Курста көп айнымалылы функциялар, көп айнымалылы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер, параметрге тәуелді интегралдар, функционалды тізбектер мен функционалды қатарлар теориясы, көбейтілген және қисық сызықты интегралдар, векторлық өріс теориясы, Фурье қатарлары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикадан олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 4

    Пән математиканың логика, графтар теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектептен тыс бағдарлама туралы білім алуға бағытталған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық сипаттағы есептерді, координаттар әдісімен, теңсіздер арқылы шешу әдісімен геометрия бойынша стандартты емес есептерді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: сызықтық дифференциалдық теңдеулер, бірінші, екінші ретті теңдеулер, шекаралық есептер, сызықтық жүйелер, дербес туындылы сызықтық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістері, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері және дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оларды шешу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты – студенттерге ықтималдықтар теориясының іргелі ұғымдарын, математикалық статистика есептерінің қойылуы мен шешілуінің негізгі әдістерін меңгерту. Бұл курс барысында төмендегідей тақырыптар оқытылады: ықтималдық теориясының пайда болуы; оқиғалар мен ықтималдық; ықтималдықтың классикалық анықтамасы; комбинаторика элементтері; шартты ықтималдық; қарапайым теоремалар (қосу және көбейту); екі немесе одан да көп оқиғалардың тәуелсіздігі; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; шартты бөлу; математикалық статистика элементтері; іріктемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық сауаттылықты қалыптастыру мен дамыту
    Несиелер: 5

    Математикалық сауаттылық негіздері. Бұл пән студенттерді функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздерімен және мектептегі функционалдық сауаттылық бойынша оқу жұмысын қалыптастырудың негізгі бағыттарымен таныстырады. Пән білім алушыларда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша математикалық есептерді шешу және тақырып бойынша оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша әдістер мен формаларды меңгеруді үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математика-физика пәндерін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді математика мен физиканы оқытуда IT және цифрлық ресурстарды пайдаланудың мүмкіндіктерімен, ерекшеліктерімен және негізгі бағыттарымен таныстыру болып табылады. Курс уақытты үнемдеуге және оқушылардың нақты босатылуына қол жеткізе отырып, ақпараттық технологиялар мен оқытудың интеграцияланған тәсілін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Электронды білім ресурстары тұлғаның математика-физика пәнінен алған білім сапасы мен сауаттылығын кеңейтуге жәрдемдесед

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді критериалды бағалау (формативті және жиынтық), көптілділікті дамыту және оқу процесіне енгізу, жаңа цифрлық технологиялар мен цифрлық ресурстарды қолдану кіретін жаңартылған білім беру мазмұнының басты аспектілерімен таныстыру болып табылады. Осы курсты оқу нәтижесінде студент үнемі өзін-өзі жетілдіріп, жұмыс істейтін жоғары білімді, талантты, шығармашылық маман ретінде жаңа формация мұғалімі туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • SAT, GMAT, GRE халықаралық емтихандарына дайындау технологиялары
    Несиелер: 3

    Бұл курста SAT, GMAT және GRE халықаралық математика емтихандарының форматтары және оларды сәтті тапсыруға дайындық стратегиялары қарастырылады. Пән аясында студенттер тапсырмалардың барлық түрлерін орындауды және уақытты сауатты бөлуді үйренеді; академиялық грамматика ережелері мен қажетті терминологияны біледі;мәтіндік тапсырмалар мен кестелік мәліметтері бар тапсырмалардың ерекшеліктерін біледі; қазақстандық мектеп бағдарламасына кірмейтін математика элементтерін игереді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    "Дискретті математика және математикалық логика" пәнін оқытудың мақсаты студенттерді Дискретті математика мен математикалық логиканың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады, мысалы, мәлімдемелер алгебрасы (және оның кейбір қосымшалары), дискретті талдау, жиынтық теориясы, предикаттық теория, комбинаторика, математикалық, техникалық және экономикалық циклдердің көптеген басқа пәндерінің негізі болып табылатын бағдарланбаған және бағдарланған графтар теориясы болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 6

    «Математикалық физика теңдеулері» пәнін оқудағы мақсат - бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер және екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі, Даламберт әдісін қолданып параболалық, гиперболалық және эллиптикалық түрдегі теңдеулердің шекті есептері, сонымен қатар энергия интегралдары мен Фурье әдісі, потенциалдар теориясы сияқты бөлімдермен студенттерді таныстыру және білімдерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геометрияның қосымша тараулары
    Несиелер: 3

    Пәннің оқу мақсаты болашақ маманды геометрияның негіздері, құрылыс міндеттері, проективтік геометрия сияқты геометрияның бөлімдері туралы нақты біліммен қамтамасыз ету, бұл пәнаралық байланыстарды түсінуді қамтамасыз етеді. Пән Евклид және Евклид емес геометрияның аксиомалары мен негізгі теоремаларын және геометриялық есептерді шешуде векторлық алгебраның элементтерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу міндеті: студенттерді нақты есептерді шешу үшін алынған математикалық аппараттарды қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Космология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аспан денелері бойынша орынды анықтаудың негізгі тәсілдерін зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: Аспан денелерінің қозғалысы. Электромагниттік толқындардың жұтылуы мен шашырауы. Жұлдыздар. Нейтронды сәуле шығару. Күн және гелиосфера. Ғарыштық сәулелер. Космология. Фракталдар мен мультифракталдар теориясын қолдану. Иерархиялық жүйелердің құрылымдық өзіне ұқсас заңдылықтарын сипаттау. Синергетиканың теориялық ережелерін конденсацияланған орта физикасына, турбуленттілікке қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математика мен физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математика мен физиканы оқыту технологияларын талдау, синтездеу, іздеу және теориялық негіздеу болып табылады, олар қоғам дамуының қазіргі кезеңінде оқытудың тиімділігі мен оны ұйымдастыруды арттыруға мүмкіндік беретін инновациялылық принципіне сәйкес келеді. Негізгі сұрақтар-оқытудағы тақырып бойынша "инновациялылық" ұғымын анықтау; "оқыту технологиясы"; математика мен Физиканы оқытудағы технологиялық тәсілдің даму тенденцияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрономия және ғарыш физикасы
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың мақсаты: "Ғарыш физикасы" бағыты шеңберінде планета аралық кеңістіктегі және планеталар маңындағы радиациялық және электромагниттік өрістер, ғарыш бөлшектерінің жылдамдату процестері, корпускулярлық сәулелену көздері және ғарыш кеңістігіндегі плазма зерттеледі. Ғарыштық сәулеленудің планета жанындағы кеңістіктерге әсері, планетадағы физикалық процестер, сондай-ақ сәулеленудің ғарыштық аппараттар мен биологиялық объектілерге әсері зерттеледі. студенттерді қоршаған ортамен, энергиямен және ақпаратпен алмасатын ашық жүйелердің негізгі қасиеттерімен таныстыру болып табылады. Фракталдар, мультифракталдар теориясын, иерархиялық жүйелердің құрылымдық өзіндік заңдылықтарын сипаттауға ақпаратты қолдану қарастырылады. Сонымен қатар, конденсацияланған орта физикасына, турбуленттілікке, биологиялық және әлеуметтік жүйелерге синергетиканың теориялық ережелерін қолдану мысалдары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді электр қондырғылары мен электр энергетикалық жүйелерде қолданылатын құрылғылардың теориялық негіздерімен таныстыру, оларда болатын электромагниттік процестерді модельдеуді, талдауды және есептеуді үйрету. Пән тұрақты, ауыспалы, үш фазалы токтың сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясын, трансформатор мен электр машиналарының жұмыс принципін меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы электронды құрылғылардың элементтік базасын меңгеру, электр жетегінің, электрмен жабдықтаудың негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық-өлшеу техникасы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқытудың мақсаты әртүрлі электр құрылғыларын, сондай-ақ оларға негізделген кешендерді пайдалану мен оларға қызмет көрсетудің техникалық құзіреттілігін дамытуға ықпал ету болып табылады. Студенттерді аналогты электромеханикалық аспаптардың негіздерімен және аспаптардың кейбір метрологиялық сипаттамаларын, өлшеу нәтижелерінің қателіктерін анықтау әдістерінің жиынтығымен таныстыру; тікелей, жанама және бірлескен өлшеу әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өрістер теориясы
    Несиелер: 6

    Негізгі мәселелерді зерттеу: квадратура – интегралдық есептеулер және қатысты – дифференциалдық есептеулер. Скалярлық өрістер. Векторлық өрістер. Векторлық өрістің дивергенті және роторы. Интегралдық теоремалар. Неман және Дирихле есептерін интегралды теңдеулер арқылы шешу. Екінші ретті дифференциалды операциялар және оларды қолдану. Тензорлық өріс ұғымы. Қисық сызықты координаттар. Гаусс Теоремасы. Сфералық қабат үшін Пуассон-Лаплас теңдеулері. Математикалық есептердің шығармашылық, зерттеу сипатын қабылдау қабілеті, бұл үшін ақыл-ойды нығайту қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Математика және физика саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе білу; академиялық жазудың негізгі әдістерін білу; математика және физиканы оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында өзіндік оқу-әдістемелік материалдарды жасай білу

  • Код ON2

    Математика және физика саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық білімдер, іскерлік және дағдылар жүйесін игеру, жас ерекшелік физиологиясының ерекшеліктерін білу және педагогикалық қызметте қолдану, одан әрі өзінің кәсіби дамуын жүзеге асыру

  • Код ON7

    Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімдерді ескере отырып, сондай-ақ инклюзивті және критериалды оқыту технологияларын ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әр түрлі салаларындағы жағдайларды бағалау қабілеті; өз жұмысында академиялық адалдықтың негізгі ережелерін қолдану, білім берудегі менеджменттің ерекшеліктерін, кәсіпкерлік және құқық негіздерін, экология негіздері, сондай-ақ экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу

  • Код ON5

    Физика және математикада оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемелері мен технологияларын меңгеру, жаңартылған білім беру жүйесінің шеңберінде іргелі педагогикалық білімдер мен дағдыларды қолдану

  • Код ON8

    Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша «бұлтты» және «мобильді» сервистерді пайдалану

  • Код ON4

    Физикалық процестерді, деректерді және құбылыстарды талдау мен жинақтау барысында математикалық әдістерді қолдана білу

  • Код ON9

    Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген математика және физика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру

  • Код ON3

    Кәсіби білімдер және практикалық-бейімделген есептерді шығаруға арналған әдістерді пайдалану, графиктер, диаграммалар түрінде берілген сандық мәліметтерді талдау, статистикалық сипаттағы ақпаратты талдау үшін қолдану

  • Код ON1

    Математика және физика саласындағы базалық білімді меңгеру, дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету

6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика-Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика және физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top