6B01508 Математика-Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде жоғары ғылыми-практикалық деңгейде математика мен физиканы оқыту үшін пәнаралық мәселелерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын заманауи формациядағы білікті, бәсекеге қабілетті маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды теңдеулер
Пәннің мақсаты-қолданбалы білім салаларындағы нақты мысалдар арқылы бізді қоршаған әлемнің процестері мен құбылыстарын зерттеуге арналған Негізгі математикалық аппаратты түсіну. Қарапайым дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын оның динамикалық моделін құру кезінде процеске немесе құбылысқа айтарлықтай әсер ететін факторларды бөліп көрсету дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық қисабы
Курстың мақсаты интегралды есептеудегі іргелі ұғымдар туралы түсінік беру және практикалық есептерді шешуде осы есептеу әдістерін қолдану болып табылады. Пән математикалық оқыту курсының бөлігі болып табылады және интеграл ұғымын, атап айтқанда алғашқы функцияны, анықталмаған және анықталған интегралдың негізгі қасиеттерін және интегралдаудын негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Физикалық, геометриялық және экономикалық процестерді бейнелеуде алған білімдерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Алгебра және сандар теориясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық мәдениетті қалыптастырумен таныстыру. Болашақ математика мұғалімінің мәдениеті - бұл мұғалімнің негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оптикадағы есептеулер мен мысалдар
Пәннің мақсаты: оптиканың физикалық негіздерін үйрену және физикалық есептерді шешуде дағдыларды игеру. Пән оптикадағы негізгі құбылыстар мен заңдарды зерттеуге, есептерді практикалық және эксперименттік шешу үшін оптика бойынша негізгі теориялық білімді пайдалануға, оптика бөліміндегі есептерді шешу әдістері бойынша білім алуға бағытталған. Оптика бойынша есептерді шешуде базалық теориялық білімді қолданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары қиындықты есептерді шешу
Пәннің мақсаты: жоғары қиындықты есептерді шешуде білім алушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру болып табылады. Пән білім алушыларға жоғары қиындықты есептерді шешудің дағдыларын игеруге, "типтік емес", логикалық және стандартты емес есептерді шешуде алған білімдерін қолдануға; жоғары қиындықты есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, принциптері мен әдістемелерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесімен таныстыру. Пән болашақ педагогтарды кәсіби қызметке дайындауға, олардың өз пәнін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін игеруге және білім алушылардың физика сабағында тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; заманауи педагогикалық технологиялардың негіздерін, оқытудың жаңа стратегияларын, сондай-ақ мектептің физика курсының бағдарламаларын білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математиканы оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ-2
Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика
Пәнді игерудің мақсаты: білім алушыларды молекулалық физиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пән газ бен сұйықтықтардың қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерін, нақты және идеал газдардың заңдылықтарын зерттеуге, алған білімдерін есептерді шешуге қолдануға, зертханалық құралдармен және әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, зерттеудің негізгі физикалық әдістерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақты мектепте математикалық есептер шешу практикумы
Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп курсының математикалық есептерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен таныстыру, математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты – экономика және кәсіпкерлік саласындағы маманның негізгі құзыреттіліктерін дамыту. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Атом және атомдық ядро физикасы
Пәннің мақсаты: білім алушыларда физика пәнінен атомдық-молекулалық деңгейде базалық білімді қалыптастыру. Пән атомдық физика мен атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын, заңдары мен принциптерін игеруге, физиканың осы бөлімі туралы жалпы түсінік алуға және оның қазіргі физикадағы рөлін түсінуге, атомдар физикасы саласындағы теориялық және практикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық анализ-3
Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеудің математикалық негіздерін құру әдістерімен, математикалық физиканың классикалық теңдеулері үшін шекаралық есептердің дұрыстығын зерттеу әдістерімен таныстыру. Білім алушылар механика, физика, технология модельдерін құруда дәстүрлі түрде қолданылатын дербес дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерімен танысады; математикалық физика теңдеулерін шешудің негізгі әдістерімен және әртүрлі қолданбалы есептермен.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негіздері
Пәннің мақсаты – практикалық және теориялық есептерді шешуге қажетті сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның логикалық негіздерін, түсініктері мен әдістерін меңгеру; математикалық мәдениетті тәрбиелеу, математикалық, жаратылыстану циклінің басқа пәндерін игеру үшін интуицияны дамыту. Пән талдау және есептерді шешу мәдениетін, алынған нәтижелерді сауатты баяндау дағдыларын, ақпараттың үлкен көлемін меңгеру және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын меңгеруге көмектеседі; курстық материалды кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық практикум
Пәннің мақсаты оқу зертханаларында физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын игеру болып табылады. Пән эксперименттік жұмыстарды жүргізу барысында физика заңдары туралы терең білімді қалыптастыруға, танысуға бағытталған нақты физикалық өлшеулердің негізгі әдістерін меңгеру дағдыларын игеруге, сондай-ақ өлшеулерді жүргізу жоспарын таңдауды, өлшеулердің дәлдігін бағалау мен жоспарлауды негіздеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Физикадан есептер шығарудан практикумы
Пәннің мақсаты: Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, физикалық есептерді шешу, жоспарлау және оларды өңдеу дағдыларын меңгеру. Пән физикалық есептерді шешудің тиімді әдістерді меңгеруге, әдістерді, олардың мазмұнын және формаларын таңдауға, физикалық формулалар мен заңдарды іс жүзінде қолдануға, есептердің түрлерін, физика есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері туралы білімдерді меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электрониканың физикалық негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздерімен таныстыру, сондай-ақ білім алушылардың қазіргі заманғы электрондық және жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіш аспаптардың, диодтардың, транзисторлардың жұмысының физикалық негіздерін зерттеуге, электрониканың физикалық негіздерінің басты принциптерін, типтік электронды аспаптардың жұмыс принциптері мен құрылымын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп курсындағы ықтималдықтар теориясының есептерін шығару
Пәннің мақсаты - білім алушылардың теориялық білімі мен мектептегі математика курсының ықтималдық теориясының есептерін шешу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мектепте алынған ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауға үйретеді, сонымен қатар білім алушыларды есептерді шешу әдістерімен таныстырады, кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде мәліметтерді ұсынуға үйретеді, математикалық статистика есептерін қоюға, шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пәннің мақсаты – осы пәннің негізгі тараулары бойынша білім алушылар арасында білім жүйесін қалыптастыру, алған білімдерін есептер шығаруда ұтымды және тиімді пайдалануға үйрету; білім алушылардың пән туралы түсінігін объектілер мен процестердің кең ауқымын зерттеу әдістері ретінде қалыптастыру; жиындар теориясы, графтар теориясы, бульдік функциялар теориясы және т.б. туралы негізгі түсініктерді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы ағылшын тілінде оқытудың әдістері
Пәннің мақсаты: білімалушыларды физика мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау, оның барысында мұғалім оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық функцияларды жүзеге асырады. Пәнді оқу білім алушыларды Қазақстан Республикасындағы көптілді білім берумен байланысты жалпы орта білім беру мекемелерінде бейіні бойынша одан әрі өз бетінше жұмыс істеу кезінде қажетті практикалық және теориялық білімді игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дискретті математика
Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Пәннің мақсаты білім алушыларда қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалысы және токтардың магнит өрістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән электр және магнит өрістерінің табиғатын, қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалыс ерекшеліктерін және токтардың магнит өрістерінің қасиеттерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық пакеттерді мектеп курсында қолдану
Пәннің мақсаты-математикалық пакеттерді меңгеру деңгейін арттыру, математикалық пакеттерді салыстырмалы талдау; мектептің математика курсының оқу есептерін шешу үшін MathCad және Maple математикалық пакеттерін қолдану. Білім алушылар математикалық есептерді сандық және символдық шешу мүмкіндіктерін қолдана алады; пәндік саланың есептерін шешу үшін қажетті математикалық пакеттерді таңдап, қолдана алады, сондай-ақ компьютерлік математиканың негізгі элементтерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық геометрия
Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық анализ-1
Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оптика
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстардың негіздерін зерттеу. Пән толқындық құбылыстар мен процестер арасындағы өзара әрекеттесулер мен заңдылықтарды зерттеуге, толқындық және тербелмелі құбылыстар және олардың оптикамен байланысы туралы білімді қалыптастыруға, оптикалық кескіннің геометриялық теориясымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық физиканың әдістері
Пәннің мақсаты: математикалық физика есептерін құрастыру кезінде туындайтын дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін физикалық процестерді математикалық модельдеу әдістерінің негіздерін оқу. Пән функциялар және шекаралық есептер, математикалық физика теңдеулері және гиперболалық, параболалық, эллиптикалық типті теңдеулерді және Гельмгольц теңдеулерін шешу бойынша білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық процессерді компьютерлік үлгілеу
Пәннің мақсаты: білімалушылардын физикалық процестерді модельдеудін негізін түсіну. Пән компьютерлік бағдарламаларды зерделеуге бағытталған, оның көмегімен физикалық процестерді модельдеуге, эксперимент немесе зерттеудің күтілетін нәтижесінің моделін құруға, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістері туралы білім алуға, қосымшаларды құрудың заманауи технологияларын игеруге және ғылыми эксперимент нәтижелерін жоспарлау мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Механика
Пәннің мақсаты: білімалушылырға механиканың негізгі ережелерінің ұғымдары, заңдылықтары және әдістері туралы білімдерді меңгерту. Пән статиканың, механиканың, кинематиканың, динамиканың негізгі түсініктерін, заңдары мен модельдерін, энергияның механикалық жұмысқа айналуын, материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалысын оқып-үйренуге сонымен қатар алған білімдерін механика есептерін шығаруда қолдана білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Күнделікті жағдайларда, өзінің кәсіби қызметінде типтік және стандартты емес есептерді шешуде физика-математикалық ойлауды көрсету.
- Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық ғылымдар саласындағы іргелі білімді қолдану
- Оқу үрдісінде математикалық ойлауды дамытуға бағытталған пәнді оқытудың әртүрлі педагогикалық құралдары мен тәсілдерін талдау.
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
- Негізгі физикалық әдістерге сүйемелденген демонстрациялық эксперименттердің нәтижелерін бағалау.
- Қалыпты және инклюзивті білім беру ортасында білім беру процесін, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану.
- Физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін салыстыру.
- Заманауи білім мазмұнын ескере отырып, математика мен физиканы оқытуда оқытудың заманауи инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту стратегияларын қолдану.
- Заманауи білім беру мазмұны жағдайында нәтижелерге қол жеткізу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, IT-құзыреттерді және STEM технологияларды пайдалану.
- Орта білім мазмұнының жаңартылуына сәйкес, сабақтарға арналған негізгі және қосымша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу