6B01508 Математика және физика пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика және физиканы оқыту саласында ғылыми, педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі мен тілдік құзыреттілігі бар бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика
Пәнді меңгеру мақсаты – қарапайым математиканың негізгі ұғымдарын оқып үйрену, алгебра және талдау негіздері бойынша, сонымен қатар Ықтималдықтар теориясы бойынша Математикалық талдау құралдарын (функциялардың қасиеттері, туынды, интеграл және т.б.) қолдана отырып, мектеп типтес есептерді шешу тәсілдерін оқып үйрену. Осы пән шеңберінде студенттерді оқытудың негізгі мақсаты-болашақ математика және физика мұғалімдерін оқытудың жаңартылған мазмұны бойынша қолданыстағы білім беру стандарттарына сәйкес жалпы білім беретін мектеп оқушыларын математикаға оқытуға байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алгебра және сандар теориясы
Пәнді игерудің мақсаты: алгебра және сандар теориясы саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру, олардың математикалық ғылымдар жүйесіндегі және жаратылыстану ғылымдарындағы қосымшалардағы орны мен рөлі, алгебра және сандар теориясының негізгі ұғымдарын, ережелері мен әдістерін меңгеру; алгебра үшін ерекше тұжырымдарды дәлелдеуді, математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясы әдістерін қолдануды үйрету; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік қатынасы; бүтін сандар сақинасындағы салыстырулар; белгісіз сандармен салыстыру; тізбекті бөлшектер; шектеулі тізбекті бөлшектер; қарапайым модуль бойынша n-ші дәрежелі салыстырулар; Вильсон теоремасы, екінші дәрежелі салыстырулар; алғашқы түбірлер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мaтематикалық талдау 1,2
Мақсаты: студенттерді қазіргі заманғы ғылыми деңгейде пәндерді оқу үшін жеткілікті көлемде Математикалық талдаудың типтік есептерін шешудің негізгі түсініктер мен әдістерге, ғылыми жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын кәсіби қызметте пайдалануға, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименталды зерттеу әдістерін қолдануға үйрету; Қысқаша мазмұны: Нақты сандар. Сандық тізбектер. Бір айнымалы функциялар. Бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері. Анықталмаған интеграл. Рационалды функцияны интегралдау. Иррационалдық функцияны интегралдау. Анықталған интегралдың геометриялық қосымшалары. Меншіксіз интегралдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мaтематикалық талдау 3,4
Мақсаты: зерттеу жұмыстарына қажетті студенттердің математикалық мәдениетін және басқа логикалық ойлауын дамыту үшін, шексіз аз кванттық талдаудың көмегімен айнымалыларды зерттеудің негізгі әдістерін оқып білу. Қысқаша мазмұны: Еселік интегралдар. Қисық сызықты интеграл. Беттік интеграл. Өріс теориясы: скаляр және векторлық өрістер. Векторлық талдаудағы дифференциалдық операторлар: градиент, дивергенция және ротор. Әлеуетті және соленоидальды өрістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісін - координаттар әдісін, сондай-ақ векторлық әдісті зерттеу; жазық және кеңістіктік нысандарды зерттеуге осы әдістерді қолдануды зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдей білу дағдыларын дамыту. Негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: Векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика 1
Пәннің мақсаты мен міндеттері: студенттердің ғылыми дүниетанымын және қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Курс классикалық механиканың негізгі заңдылықтарын көрсетеді, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістерін қарастырады, материалдық нүктелер жүйесінің және қатты дененің динамикасының заңдарын, сонымен қатар механикалық шамалардың сақталу заңдарын, газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптерін, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтерін тұжырымдайды; Максвелл-Больцман үлестірімі; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену. Электромагниттік құбылыстар салаларындағы функционалдық заңдылықтар қарастырылады. Негізгі заңдарды эксперименталды негіздеуге, сондай-ақ олардың математикалық сипаттамасының әр түрлі нұсқаларына ерекше назар аударылады. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардың магниттік қасиеттерін түсіндіру. Магнит өрісінің қасиеттері. Айнымалы ток. Электромагниттік толқындардың сәулеленуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста қолдану үшін кәсіби және коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: математикалық тіл, теңдеу және формула, есептеу тамырлары, функция түсінігі, шегі мен үздіксіздігі, туынды, интеграция, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып математикалық модельдеу, геометрияға кіріспе, аналитикалық геометрияға кіріспе, механикаға кіріспе, алгебраға кіріспе.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика 2
Пәннің мақсаты мен міндеттері қазіргі физиканың қазіргі жағдайын көрсетеді және макроскопиялық және микроскопиялық тәсілдерді біріктіреді. Мақсаты мен міндеттері: физикалық теорияны тиісті математикалық деңгейде берілген бақылаудың, практикалық тәжірибенің және эксперименттің жалпылауы, физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде көрсету. Мазмұны: электромагниттік сәулеленудің кванттық қасиеттері, зат бөлшектерінің толқындық қасиеттері, Шредингер теңдеуі, атомдардың, молекулалардың құрылымы мен қасиеттері (энергия, магниттік және т.б.) және сәйкес заңдылықтар. Атомдар мен молекулалар құрылысының кванттық механикалық теориясының негіздері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Мақсаты: болашақ мұғалімді мектеп математикасын оқытудағы нақты біліммен қаруландыру, студенттің педагогикалық ой-өрісін кеңейту, оқушылардың математикалық оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы жалпы ережелерді дұрыс меңгеруге, олардың математикалық ойлауын дамытуға көмектесу. Математиканы оқыту әдістемесінің философиямен, математикамен, психологиямен, педагогикамен байланысын зерттеу. Қысқаша мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының жалпы сұрақтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесі курсының мақсаты физика әдістемесі бойынша болашақ физика пәнінің оқытушысы меңгеруі тиіс білім, білік және дағды көлемін анықтайды. Курстың басты міндеті студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі мазмұнымен және орта оқу орындарында физиканы оқытудың озық тәжірибесімен таныстыру болып табылады. Қазіргі заманғы ФОӘ-нің ерекшелігі оған оқытудың дидактикасы мен психологиясының жаңа идеяларының тез енуі болып табылады. Сондықтан да бағдарламада білім алушылардың танымдық іс-әрекетін талдауға (физика сабақтарында оқытудың түрлі әдістерін қолдану кезінде) және оның белсенділігін арттыруға көп көңіл бөлінген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықты бағдарламалауға кіріспе
Мақсаты: математикалық зерттеудің негізгі әдістерімен сызықты бағдарламалаудың негізгі міндеттерін шеше білуді қалыптастыру; оқу қызметін жандандыру; еңбек нарығында сұранысқа ие іс-әрекетке білім мен қабілеттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Курс мақсаты: болашақ математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің-студенттердің нақты білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастырумен оны үздіксіз тексеру және олардың педагогикалық-кәсіби ой-өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Қысқаша мазмұны:Түрлендіру, теңдеулер мен теңсіздіктер, геометрия.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық физика курсы
Бұл курста математикалық физика әдістері, классикалық механика заңдары және кванттық механиканың математикалық аппараты қарастырылды. Екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтері және жалпыланған функциялар теориясының кейбір элементтері беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтимал есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты: математиканы оқыту әдістемесі бойынша студенттердің математикалық мәдениетін арттыру және студенттерді мектеп бағдарламасының базалық курсына кіретін әртүрлі математикалық есептерді шешуге үйрету, математикалық пәндер білімін жүйелеу, алған ақпаратты дұрыс қолдана білу, болашақ кәсіби қызметінде талдау және әдістемелік жағынан дұрыс қолдана білу, белгілі бір қорытынды жасай білу және өз көзқарасын тәжірибе жүзінде дәлелдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің әдісі
Курс мақсаты: олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін оқыту процесінде студенттер білімдерін тереңдете түсуге жағдай жасау. Мынадай мәселелер қарастырылады: Олимпиадалық есептердің классификациясы. Екі айнымалы екінші ретті диофанттық теңдеулер. Бүтін сандардың бөлінгіштігі пайдаланылатын мазмұнды есептер. Айнымалыларды бағалау, іріктеуді ұйымдастыру. Бөлінгіштік есептері. Математикалық олимпиада есептері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау
Пәнді меңгеру мақсаты: - web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеру; - web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен меңгеру; - web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: Web-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Web-сайтты құру технологиясының MySQL деректер қоры.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
"Математикалық логика және дискретті математика" курсында келесі бөлімдер оқытылады: жиындар алгебра, комбинаторика элементтері, Ньютон биномы, бағандар, математикалық логика элементтері, функциялар булевы. Бұл курстың мақсаты-білім алушыға логикалық ойлау қабілетін дамыту және басқа пәндерді оқу және мамандық бойынша жұмыс істеу үшін қажетті математикалық мәдениетке жету үшін белгілі мәліметтер қорын(анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар және есептерді шешу әдістері) хабарлау. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – белгілі мәліметтер қорын анықтау, теоремалар, дәлелдер, олардың арасындағы байланыстар, есептерді шешу әдістері түрінде хабарлау және оларды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы 1
Мақсаты: болашақ мұғалімнің мектеп математика курсының есептерін шеше білу және әдістемелік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу. Қысқаша мазмұны: Теңбе-тең түрлендірулер, Рационалды теңдеулер. Иррационал теңдеулер. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер. Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер. Теңдеулерді, теңдеулер жүйесін және теңсіздіктерді шешу. Аралас теңдеулер. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздіктер. Планиметрия. Стереометрия.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты: кез-келген ықтималды – статистикалық жүйе туралы жлпыланған білім алу, оның жалпы құрылу және басқарылу зандылықтарын ашу. Қысқаша мазмұны: ықтималдықтар теориясының негізгі үғымдары мен теориялары,тәуелсіз тәжірибелердің тізбегі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, ықтималдықтар теориясының шектік теоремалары, математикалық статистиканың элементтері, кездейсоқ процесстер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді практикалық шешу
Мақсаты-физиканың кәсіби қызметтегі, кәсіби міндеттерді шешудегі және ғылыми-зерттеу қызметіндегі рөлін түсіну үшін қажетті физиканың негізгі бөлімдерін, негізгі физикалық құбылыстарды игеру. Пәннің мазмұны: ғылым жүйесіндегі физика, ғылыми таным әдістері; оқу физикалық экспериментінің жүйесі, оқу экспериментінің даму үрдістері; оқу физикалық экспериментінің техникалық жабдықталуы; оқу экспериментінің технологиялық аспектілері; оқу зертханаларында жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік талаптары; негізгі физикалық өлшеулер және өлшеу нәтижелерін өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциясының теориясы
Пәнді игерудің мақсаты мен міндеттері: аналитикалық функциялар теориясының негіздерін баяндау; классикалық математикалық талдау курсымен, сондай-ақ алгебра және геометрия курстарымен көрнекі және формальды пәнаралық байланыстарды орнату; болашақ математика мұғалімін "кешенді сандар"тақырыбын оқытудағы профильді мектептегі жұмысқа дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулерін шешу әдістері
Мақсаты: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі бөлімдерін, тар мағынада - екінші ретті сызықтық теңдеулерді оқып-үйрену. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық теңдеулердің канондық түрі. Шексіз ішектің тербелістері. Ұштары бекітілген ішектің тербелісі. Айнымалыларды бөлу әдісі. Лаплас түрлендіруі және оның математикалық физика есептерінде қолданылуы. Грин Формуласы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты мен міндеттері: Болашақ мұғалімдердің мектеп геометрия курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру, геометриялық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуді үйрету, сонымен қатар, оқушылардың геометриялық есептерді шығара білу біліктілігіне үйрету жолдары туралы әдістемелік ұсыныстарды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Негізгі геометриялық ұғымдарды енгізудің әдістемелік негіздері. Оқушыларға планиметриялық есептерді шығарудың әртүрлі әдістерін оқытудың әдістемесі. Мектептегі стереометрияны оқытудың әдістемелік негіздері. Күрделілігі әртүрлі дәрежедегі стереометриялық есептерді шығаруды оқытудың әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептер шешу практикумы 2
Математикалық есептер шешу практикумы (МЕШП -2 ) курсының негізгі мақсаттары: -Мектеп математикасы курсының есептерін шешу білу дпғдысын қалыптастыру; -Есептер шешу негізгі әдістерімен танысу; -Болашақ мұғалімдердің әдістемелік біліктері мен дағдысын қалыптастыру; 1. Планиметрия 1.1. Планиметрияның негізгі аксиомалары мен түсініктері 1.2. Ұшбұрыш. Үшбұрыштағы тамаша сызықтар мен нүктелер. Тікбұрышты үшбұрыш. Үшбұрыштарды шешу. Үшбұрыш ауданы. 1.3. Дөңес фигуралар туралы түсінік. Көпбұрыш. Дұрыс көпбұрыштар. Төртбұрыштар. Параллелограм, трапеция, көпбұрыштың ауданы. 1.4. Шеңбер. Дөңгелек.Жанама мен қиюшылар. Шеңбердің доғасы және хордасы. 1.5. Іштей және сырттай сызылған үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыштар. 2 Стереометрия 2.1 Толық кескін туралы жалпы мағлұмат. Жазық және кеңістік фигураларының икеңістік пен кескінде метрикалық салуы. 2.2 Кеңістіктегі түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы, параллельдік, перпендикулярлық, қиылысатын түзулер. Екіжақты бұрыштар. Пирамида мен призмадағы қималар. 2.3 Кеңістік денелерінің: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар, қиық, пирамида,қиық конустың беттік ауданы мен көлемін есептеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Мақсаты: Сызықтық нормалы және метрикалық кеңістіктердегі функциялардың теориясы аналитикалық аппаратының негіздерін және осы аппаратты операторлық теңдеулерді зерттеуге орналастыру. Қысқаша мазмұны: Метрикалық кеңістік. Сызықты нормаланған кеңістік. Гильберт кеңістігі. Сызықтық операторлар және функционал. Функционалды талдаудың негізгі принциптері. Жабық операторлар. Біріктірілген және екінші біріктірілген кеңістік. Жалпыланған функциялар теориясының элементтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шағын жинақты мектептегі оқыту әдістемесі
Математика пәнін екі немесе үш сыныпта қатар оқытудың мақсаты –кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: шағын комплектілі мектептерде математика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Шағын комплектілі мектептерде оқушылардың шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру. Шағын комплектілі мектептерде дифференциалдап оқыту элементтерін қолдану. Өзбетіндік жұмыстарды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикадан күрделілігі жоғары есептерді шығару әдістемесі
Курста жалпы физика курсы бойынша күрделі есептерді шешу әдістемесі келесі бөлімдер бойынша қарастырылған: Кинематика, статика, динамика, гидродинамика, термодинамика, тұрақты ток, айнымалы ток, энергия мен импульстің сақталу заңдары, геометриялық және толқындық оптика
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу
Мақсаты: болашақ инженерлерді физикалық процестер мен құбылыстарды сандық талдаудың әдістері мен алгоритмдері бойынша теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: Сандық интегралдау, Полиномиальды интерполяция, функциялардың аппроксимациясы, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу, сызықты емес теңдеулер мен сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу, қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Коши есебі, Оду үшін шеттік есептер, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нақты және комплекстік талдау
Мақсаты: студенттерді нақты және кешенді талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдарды, фактілер мен әдістерді таныстыру. Қысқаша мазмұны: көп айнымалылардың функциялары, беттік интегралдар, өрістер теориясы, күрделі сандар өрісі, жинақтар мен функциялар, аналитикалық функциялар, олар берген негізгі функциялар мен дисплейлер, кешенді айнымалы функциясының интегралы, аналитикалық функциялардың жолдары, оқшауланған ерекше нүктелер, шегерімдер, толық аналитикалық функция.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрономия
Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын тануда және әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми суретін қалыптастыруда негізгі рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрофизика
Астрофизика курсы жаратылыстану-ғылыми пәндер блогының басқа курстарымен қатар, қоршаған әлемді зерттейтін ғылым саласындағы іргелі білімнің негізін қалайды. "Астрофизика" курсының мақсаты астрономиялық объектілердің шығу тегі, эволюциясы және құрылысы туралы жалпы білім алу, жақын және алыс ғарыш туралы, жалпы әлем және онда болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстар туралы түсінік беру болып табылады. Курстың негізгі міндеттері: негізгі астрофизикалық концепциялармен танысу; астрофизиканың заманауи мәселелерімен оның жаңа жетістіктерімен танысу.; жалпы Астрофизика есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер және математикалық физика теңдеулері
Курстың мақсаты мен міндеттері: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясын және дербес туындылы теңдеулерді тереңдете оқыту; Математикалық физика теңдеулерін шешудің сапалы, аналитикалық және вариациялық әдістерінің заманауи аппаратын меңгеру және оларды өзекті қолданбалы мәселелерді зерттеуде табысты қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарды оқыту әдістемесі
Пәнді педагогикалық білім берудің бакалавриатында «математикалық білім беру» бейіні бойынша оқыту мақсаты: педагогикалық қызметте оқушылардың жас және «математика» пәні аймағының ерекшеліктеріне сәйкес кәсіби білімдерді және кәсіби бейімділікті меңгеру және кәсіби икемділікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: геометрияны тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Алгебра және анализ бастамаларын тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Пәндерді меңгерудегі білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- математиканы басқа пәндермен біріктірудің маңыздылығын түсіну, интегралдық математика - физика, математика - биология, математика - шет тілі, математика - химия, математика - информатика бойынша оқу үрдісін құра білу, сондай-ақ оқушылардың ғылыми жобаларын басқара білу
- математика және физиканы оқытуда қолданылатын қазіргі педагогикалық технологиялардың мәні мен принциптерін білу
- кең ой-өрісі мен ойлау мәдениетіне ие жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін математика және физика, жаратылыстану (әлеуметтік, психологиялық, білім беру, гуманитарлық, экономикалық) пәндері бойынша білімге ие болу
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- физикалық үдерістерге әсер ететін факторларды анықтау, физикалық процестерді реттейтін негізгі заңдарды түсіндіру, математика, информатика және физикадан алынған табиғи-ғылыми дүниетанымның білімін және негіздерін пайдалану
- әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ымыраға бару және әртүрлі әлеуметтік топтарда коммуникациялық қарым-қатынаста педагогикалық тұрғыдан дұрыс қарым-қатынас жасау, толеранттылық, командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғау
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; қарым-қатынас дағдыларын, жазбаша немесе ауызша ойларды және негізгі кәсіби білімді, сонымен қатар тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау қабілеттерін, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін көрсету
- педагогикалық процесті (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау, электронды журналдар мен мектеп жұмыстарын жүргізу), қазіргі заманғы сабақ жоспарлау әдістері мен формаларын қолдануға және орта білім беру бағдарламасына сәйкес критерийлік бағалау жүйесін қолдануға қатысты құжаттамамен жұмыс істей білу