Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Информатика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қызметкерлерді психологиялық басқарудың заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, басқару жүйесіндегі жеке тұлғаның жіктелуін, еңбек әрекетін және тұлға аралық қатынастарды және ұжымның әлеуметтік-психологиялық атмосферасын басқаруды қамтамасыз ету. Басқару жұмысының темперамент, мінез-құлық және кәсіби сапалары мен ерекшеліктері мәселесі қарастырылады. Менеджменттің қалыптасу теориясы, әртүрлі елдердегі психологиялық менеджмент теориясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеллектуальды жүйелер (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты интеллектуальды жүйелер, техникалық объектіні басқару жүйелерін құрудың принциптері мен әдістерін үйрету. Өнеркәсіптің әртүрлі салаларында техникалық объектілер мен техникалық процестермен зияткерлік жүйелерді құру үшін теориялық және қолданбалы есептер. Жасанды интеллект теориясы және қазіргі заманғы бағдарламалық-техникалық құралдар негізінде техникалық Объектіні басқару жүйелерін құрудың принциптері мен әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдары мен ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін. аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық технологиядағы математикалық әдістер (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты ақпараттық технологиядағы математикалық әдістер туралы мағлұматтар беру.Оқыту бағдарламасына жоғары математика, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, информатика, экономикалық деректерді өңдеудің компьютерлік технологиясы, қаржы нарықтарының эконометрикасы, жобаларды басқару, есептеу кешендерінің архитектурасы, бизнес-процестерді модельдеу және талдау, экономикадағы ақпараттық жүйелер және т.б. курстарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Виртуалды білім беру жүйесін құру (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты оқу үдерістерін жандандыру, оқыту, ақпарат алмасу, объектілерді әртүрлі мақсаттарда көрсету үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді ұйымдастыру. Виртуалды шындық жүйелерін қолданудың себебтері, тарихы, қолдану салалары. VR жүйелерін дамытудың негізгі ұғымдары, принциптері мен құралдары, сондай–ақ VR–ны енгізу үшін жабдықтар. VR жүйелерін құрудың кезеңдері мен технологиялары, құрылымы мен компоненттері. Заманауи 3D қозғалтқыштарына шолу. Негізгі ұғымдар, ерекшеліктер, пайдалану шарттары. Салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – зерттеу әдістемесін, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлері. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жұмыс істеуге дайындығын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі IT-жобаларды басқару (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты білім берудегі IT–жобаларды басқару тәсілдерін үйрету. Білім берудегі IT жобалар және басқару. Жобаларды басқару процесінде қолданылатын ақпараттық технологияларды және бағдарламалық қамтамасыз етуді басқарудың ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері. Курстың мазмұны жобаларды басқарудың кәсіби саласында басқарушылық шешімдерді дайындау мен қабылдаудың теориялық негіздері мен қолданбалы әдістерін меңгеру қажеттілігінен құралған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электронды оқыту педагогикасы(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты электронды оқыту педагогикасы, әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдары туралы мәлімет беру. Оқу үдерісін үлгілеу. Жобалар. Әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдарын, Web 2.0 құралдарын, симуляторларды оқу процесінде пайдалану. Электрондық оқыту жүйесі. Оқу контентін әзірлеу принциптері. Талаптар. Түрлері. Жеткізу және коммуникация құрылғылары. Оқыту түрлері. Техникалық тапсырманы әзірлеу және электрондық материалдарды бағалау. Сараптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика саласындағы педагогикалық зерттеулер (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты педагогикалық ғылымның методологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру және педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық іскерліктерін қалыптастыру. Әдістемелік білім тарихы. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Ғылыми зерттеудің жалпы схемасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Информатика саласында педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін меңгеру, білім беруді оқыту мен басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану.Білім беруді ақпараттандыру. Ақпараттандыру тұжырымдамасы. Ақпараттандыру процесінің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасында және шетелде білім беруді ақпараттандыруды қалыптастырылуы. Білім беруді ақпараттандыру негізіндегі психологиялық–педагогикалық теория. Білім беруді ғылыми–зерттеу, ғылыми–педагогикалық және ғылыми–әдістемелік зерттеу бағыты ретінде ақпараттандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мобильді технологиялар (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты Android платформасының үлгісінде заманауи мобильді ОЖ мүмкіндіктерін, мобильді құрылғыларға арналған білімдік қосымшаларды жобалау тәсілдерін үйрету.Мобильді ақпараттық жүйелерге шолу. Android платформасы туралы негізгі ақпарат. Даму ортасы. Android үшін бірінші қолданба. Android қосымшасының компоненттері. Графикалық пайдаланушы интерфейсі. Виртуалды шындық. Мобильді құрылғылар, классификация. Смартфондарға арналған жаңа үрдістер мен қосымшалар. Операциялық жүйелер. GPS негізгі қосымшаларымен жұмыс. Мобильді құрылғыларды білім беру үдерісіне интеграциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелер (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелерін айқындап, кері байланыс негізінде мұғалім процесті диагностикалау мен оқу нәтижелерінің құрамына кіретін бірнеше жақын, бірақ әр түрлі әрекеттер мен операциялар туралы мағлұматтар беру. Информатиканы өзіндік нысанда оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Информатика пәнін оқыту мақсаттарын әртүрлі түсіндіру. Курстың мақсаттары туралы идеяларды дамыту. Информатика пәнін оқыту мазмұнын дамыту. Информатика пәнін оқытудың міндеттері; информатика курсын құруға негіз болатын принциптер; қазіргі заманғы информатика курсының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі бұлтты технологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнің мақсаты кәсіби қызметте бұлттық технологияларды пайдалану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Бұлттық технологияларға кіріспе. Негізгі сипаттамалары. Бұлтты және серверлік технологиялардың айырмашылығы. Бұлтты есептеулердің артықшылықтары.Бұлтты есептеулерді қолданумен байланысты тәуекелдер. Бұлтқа көшудің алғы шарттары. Бұлтты технологиялар. Бұлтты архитектураның негізгі түрлері. Бұлтты қызметтердің негізгі модельдері. Қолданбалы есептерді шешу үшін Google Apps, WindowsAzure қолдану әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен мәліметтер және машиналық оқыту (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты үлкен деректер мен машиналық оқытуды құру мен жұмыс істеу теориясы мен практикасының негізгі мәселелері бойынша құзыреттіліктерді жетілдіру. Деректерді интеллектуальды талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Үлкен мәліметтерді өңдеу және машиналық оқыту жүйесін дамытудың болашағы. Машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу әдістері мен мәселелері. Деректерді интеллектуальды талдау, машиналық оқытуға және үлкен деректерді өңдеуге арналған әдістер мен технологияларды қолдану салалары мен аймағы. Машиналық оқыту тапсырмаларының мысалдары. Үлкен деректердің негізгі сипаттамалары және олардың деректерді жинауға, сақтауға, өңдеуге және талдауға әсері. Big Data технологияларын қолдану арқылы шешілген аналитикалық тапсырмалар критерийлері. Интеллектуалды қызметтер және чот-боттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйелік және желілік әкімшілік ету (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ең танымал операциялық жүйелер негізінде жергілікті желілерді басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу.Компьютерлік желінің компоненттері. Пайдаланушы және машина есеп жазбасын басқару. Желілік топология. Топты басқару. Желінің жұмыс істеуі. Ресурстарға қол жетімділікті басқару. Тарату ортасын таңдау. Баспа құралдары. Желілік әкімшілік. Желілік саясатты жүзеге асыру. Топтық саясатты қолдану арқылы пайдаланушы ортасын басқару. Заманауи операциялық жүйелердің қауіпсіздік жүйесімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру ресурстарын жобалау және құру (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы цифрлық білім беру ресурстарын және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың кәсіби мәселелерін шешуге қабілеттілігін анықтайтын оқу материалдарын педагогикалық тұрғыдан рәсімдеуде арнайы құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал ету. Білім беру ресурстарын жобалаудың теориялық негіздері. Жобалау қызметінің субъектілері мен объектілері. Жобалық қызметті ұйымдастыру. Білім беру ресурстарын жобалаудың негізгі объектілері. Цифрлық білім беру классификациясының негіздері және түрлері. Цифрлық білім беру үшін жобалау-эргономикалық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Роботтар мен робототехникалық жүйелерді жобалау (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты роботтардың басқару жүйесін зерттеу, құрастыру және автоматтандыру әдістерін үйрету. Білім беру робототехникасын оқытудың аппараттық-бағдарламалық құралдары. Робототехникада программалау негіздері. Білім беру робототехникалық конструкторларының базасында робототехникалық жүйелерді программалау және түрлі тілдерді қолдану. Роботтардың ақпараттық-сенсорлық жүйелері. Роботтарды басқару тәсілдері мен жүйелері. Роботтарды бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Программалық жүйелерді құру технологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты бағдарламалық жүйелерді жобалаудың принциптері, технологиялары, әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу, сондай-ақ бағдарламалық өнімдерді құрудың түрлі фазалары бойынша іс-әрекеттерді орындауда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Программалық жүйелердің құрал жабдықтарының негізгі ұғымдары мен даму тарихы. Программалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі. Программа жасау əдістерінің топтамасы. Объектілі бағдарлы жобалау. Программалық жабдықты жобалауда UML объектілі программалау тілін қолдану. Программалық жабдықты жобалаудың əдістемелік принциптері. RAD жəне DATARUN əдіснамасы. SADT құрылымдық талдау мен жобалау технологиясы. Программалық жабдықты канондық жобалау. Программалық жабдықты жобалаудың кезеңдері. Жобалау паттерндері. Программалық жабдықты жобалауда компоненттерді қолдану. Интерфейс пен нақты кластарда жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық қауіпсіздік және желілердегі ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін ұйымдастыруда тәжірибелік дағдыларды меңгеру, ұйымның ақпараттық ресурстарының тәуекелдерін бағалау және ақпараттық қауіпсіздікті тексеру, ұйымның ақпараттық қауіпсіздікті басқару процестерінің мазмұнын түсінуді дамыту, ақпараттық қауіпсіздік проблемаларын шешу. Ақпараттық қауіпсіздіктің міндеттері мен әдістері. Ақпараттық қауіпсіздік қатері. Ықтимал қарсыластар мен шабуылдар. Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік саясаты. Криптография. Қорғаудың бағдарламалық-техникалық әдістері. Деректер мен қызметтерді зиянды бағдарламалардың әсерінен қорғау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету стандарттары. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын талдау. Ақпаратты қорғау процедураларын автоматтандыру және ақпараттық қауіпсіздік саясатын талдау үшін бағдарламалық құралдар. Ақпараттық қауіпсіздікті басқару процестерін бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    мәліметтер қоры технологиялары, Web- жобалар, роботталған жүйелерді құруды дамытуға әсер ететін шарттар мен себептерді талдайды, заманауи әдістерді бағалайды;

  • Код ON3

    заманауи мобильді, бұлтты және Smart технологияларды құрады, білім беру саласындағы қолданбалы есептерді шешуде қолданады;

  • Код ON8

    мультимедиялық және желілік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады, білім беру қызметін ақпараттандырудың заманауи құралдарын құрады және бағалайды;

  • Код ON1

    психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін кәсіптік қызметінде қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторинг жүргізеді, нәтижелерді талдайды

  • Код ON2

    мәліметтерді талдау мен визуализациялауға, практикалық-бағытталған есептерді шешуге математикалық әдістер мен машиналық оқытуды қолданады, тиімді әдістерді талдайды және бағалайды;

  • Код ON10

    Әртүрлі мәдениетке, дәстүріне толеранттылыққа, этикалық және құқықтық нормаларға негізделген құндылықтарды жинақтайды, көптілді ортада және халықаралық аренада қарым-қатынас жасау үшін тілдік білімді қолданады

  • Код ON4

    объектілі-бағытталған, функционалдық програмаллаудың қазіргі заманғы әдістерін жинақтайды, күрделілігі әртүрлі деңгейдегі программалық жабдықтарды құрады;

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін талдайды, ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін пайдалана отырып сабақ өткізу әдістері мен тәсілдерін қолданады, эксперименттік ғылыми әрекетті жүргізеді, ғылыми жарияланымдар дайындайды;

  • Код ON9

    интеллектуалды және виртуалды жүйелердің теориялық және әдіснамалық негіздерін талдайды, программалық жабдықтар құрады, кәсіптік қызмет саласында қолданады;

  • Код ON7

    білім алушыларды оқытуда жаңа тәсілдерді, цифрлық технологияларды қолданады және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып кәсіптік әрекеттің стандартты міндеттерін шешеді;

7M01503 Информатика 1 г.о.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01503 Информатика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503. Информатика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top