Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі (н/п) в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен академиялық саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның қарқынды сұраныстарына сәйкес, ҚР Ұлттық білім беру жүйесін дамыту, ғылым мен тәжірибенің жетістіктері, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде кәсіби тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға бағытталған білім алу үшін жағдай жасау. Шет тілін оқытудағы білім беру бағдарламасының мақсаты лингвистикалық теориялардың әр алуан бағыттарын сын көзімен және шығармашылықпен ұғына білген, халықаралық қоғамдастық таныған және ҚР қоғам талаптарына жауап беретін деңгейде шет тілін ғылыми, педагогикалық, инновациялық тұрғыдан меңгерген педагогика ғылымдарының магистрін даярлау және қалыптастыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық білім жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызын қарастырады. Жоғары білімнің даму тарихын, педагогикалық зерттеуді құру мен жүргізудің негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерін, педагогикалық үдерісті құру ерекшелігі, құрылымы мен моделін, педагогикалық әдістердің жіктелуін және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде қарастырады. Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін, қазіргі тарих пен ғылым философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын түсіндіреді. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылым тарихындағы философиялық мәселелерге салыстырмалы талдау жүргізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ұжымды әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында қалай басқару керектігін түсіндіреді.Басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының негізгі ұғымдарын талдайды: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; ұйымдағы коммуникация психологиясы; менеджер психологиясы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Қоршаған әлемді, адами қасиеттерді, әлеуметтік құбылыстар мен табиғатты тіл арқылы танудың ғылыми-теориялық негіздерін талқылайды. Тілдік білімдегі таным теориясының ғылыми негіздерін сипаттау, талдау және салыстыру арқылы анықтайды. Тіл білімі мен когнитивтік лингвистиканы ғылыми тұрғыдан ашады және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Іскерлік және ғылыми салалардағы ауызша және жазбаша қарым-қатынас функцияларын түсіндіреді. Анықтамалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттерде қажетті ақпаратты пайдаланады. Оқытылған тілдік материалға, фондық елтану және кәсіби білімге сүйене отырып, мамандық бойынша шынайы монологиялық және диалогтік сөйлеуді анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарды дискурс пен мәтінді зерттеудің негізгі ұғымдарымен, терминологиялық аппаратымен, бағыттарымен және әдістерімен таныстырады, коммуникацияны зерттеу практикасындағы дискурсивті және мәтіндік талдаудың мүмкіндіктерін анықтайды. Дискурсивті талдаудың әртүрлі бағыттары мен әдістеріне сыни тұрғыдан қарау дағдыларын қалыптастырады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл мен мәдениеттің, тарихтың, саясаттың, этностың, діннің және білім берудің коммуникативтік жүйесін баяндайды. Әлеуметтік жүйелер мен құбылыстарды, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, табиғатпен байланысын талдайды. Белгілі бір тілдік тұлғалардың сөйлеу ерекшеліктерін қалыптастырады, сыртқы әлеммен байланыс орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Зерттеудің жалпы мәселелерін, әдіснамалық принциптерін, тіл білімінің философиямен байланысын қарастырады. Философияның ғылым ретіндегі әдіснамалық негізін, оның ішінде тіл білімін талдайды және түсіндіреді. Ғылымды дамытудың дұрыс бағытын бағдарлайды. Тілдің мағынасын, таңбалық сипатын, шығу тегі мен дамуын, тіл мен ойлаудың арақатынасын және т.б. мәселелерді зерттейді, оларды шешу принциптерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психология мен лингвистика арасындағы ғылым саласын зерттейді, адамның сөйлеу қабілетін қалыптастырады. Психологияның танымдық бағытын, қабылдау, ойлау, таным, түсіну, түсіну субъектілерінің әрекеттерін қарастырады және талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімінің философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл білімі мен философиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, лингвистикалық білімнің жалпы ғылыми және философиялық аспектілерін, тіл мен философияның байланысын, тілдің мәнін, пайда болуы мен дамуын, ойлау мен тілдің арақатынасы мәселелерін зерттеудің философиялық бағытын қарастырады. Тіл білімінің қазіргі жаңа бағыттарының философиялық негіздеріне назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін дамыта оқытудың технологиялық болмысы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды шет тілін оқыту бірқатар заманауи технологиялармен таныстырады, оларды қолдану оқу процесін оңтайландыруға, оқушылардың шет тіліне деген қызығушылығын дамытуға және қолдауға мүмкіндік береді. Магистранттардың теориялық базасында әртүрлі педагогикалық жағдайларда әдістемелік мәселелерді шешуге көмектесетін Шығармашылық әдістемелік ойлауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым қызметкерлеріне арналған шет тілінің арнайы курсы
    Несиелер: 4

    Жазбаша және ауызша түпнұсқа ғылыми, ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін анықтай отырып, іскерлік және дипломатиялық қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды. Көптілді аудиторияларда жаңа технологияларды қолдана отырып, қажетті әдістерді сипаттайды. Ағылшын тілінде оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру және ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындығына бағытталған. Өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу дағдыларын қалыптастырады. Жоғары оқу орындарында Кәсіптік пәндерді оқыту мақсатында қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бейімдейді және жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл және этикалық, эстетикалық категориялар, халықтың танымы туралы фактілерді қолдана отырып, ұлттық тілді зерттейді және сипаттайды. Тіл мен мәдениеттің тілдегі өзара байланысын қарастыратын ғылыми мәселелерді талдайды. Лингвомәдениеттану тілінің материалдарын салыстыру арқылы дәлелдейді және бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми коммуникацияның әдіс тәсілдері мен оқу үрдісіндегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи ақпараттық технологиялардың түрлі пәндік салаларын түсіндіреді. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, дәстүрлі оқыту жүйесін жетілдіру үшін білім беру ресурстарын қарастырады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кеңістігінде бағдарлау дағдыларын қалыптастырады, жаңа идеялар мен процестерді жасайды және ғылыми, педагогикалық процесте пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқыту әдістерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, оқыту әдістерінің лингвистикалық, психологиялық және педагогикалық негіздерін сипаттайды. Шет тілін оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерінің Тарихи мәнмәтінінің сипаттамасын, оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерінің өкілдерін, қазіргі шет тілінде оқыту әдістерін дамытудың маңызды кезеңдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған мазмұн бойынша шет тілі сабақтарын модельдеудің негізгі ережелерін қарастырады. Шет тілдерін оқыту әдістемесінің ғылым ретінде қалыптасу тарихын, қазіргі Орта білім беру жүйесінің кемшіліктерін және оларды еңсеру перспективаларын баяндайды. Ғылыми-әдістемелік әдебиетте сипатталған неғұрлым тиімді дәстүрлі емес педагогикалық технологиялардың мәнін; Қазақстандағы мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының жалпы қағидаттары мен ережелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің функционалдық стилистикасы
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тәсілдерін қолдану принциптерін түсіндіреді, сөйлеу процесінде тілді қолдану заңдылықтарын қарастырады. Тілдік әдістер мен стилистикалық мүмкіндіктер арқылы коммуникативті-прагматикалық, эстетикалық белсенділікті зерттейді. Функционалды стилистиканың барлық мүмкіндіктерін қарастырады, стилистикалық норманы қалыптастырады. Функционалдық стилистикалық ұғымдар мен белгілерді ажыратуға негізделген теориялық мәселелерді бағалайды және тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілін кәсіби құзыреттілік тұрғысынан оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы тіл саясаты контексінде магистранттардың лингвомәдени дайындығының деңгейі мен сапасына қойылатын талаптар туралы отандық тіл білімінің даму перспективаларының қазіргі жағдай туралы түсінік береді. Магистрантта шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін оқыту мәселесінің психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби құзыреттіліктің белгілі бір құрамын, шет тілін оқыту процесінің негізгі психологиялық түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Шет тілін оқыту мәселесінің психологиясын түсіндіреді. Психодиагностикалық процедураларды жүргізу және талдау бойынша тренингтер өткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың цифрлық технологиясы мен үйлесімдік жүйелері
    Несиелер: 5

    Шет тілінің ұғымдық-терминологиялық аппаратын қарастырады. Шет тілін оқытуға арналған жаңа цифрлық материалдармен, олардың типологиясымен, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлерімен таныстырады. Шет тілін оқытудың сандық және үйлестіру жүйелерін қолдануды түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдерді оқыту арқылы магистранттардың креативті дағдыларын дамытудың тиімді әдістері
    Несиелер: 5

    Тілдерді оқыту арқылы магистранттардың креативті дағдыларының тиімді әдістері мәселесі бойынша мәселелерді қарастырады. Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысында креативті дағдыларын дамыту үшін тиімді әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Пәнаралық байланыстарды және ғылыми-педагогикалық қызметте осы проблемаларды зерттеудің креативті тәсілдерін ескере отырып, зерттеу әдістемелерінің жаңа әзірлемелерін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісінде шет тілін қашықтықтан оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орындарында электрондық оқыту жүйесін қолдануды, ақпараттық технологияларды енгізу және шет тілін қашықтықтан оқыту жолдарын, әдістерін қарастырады. Ғылыми деректерді құрастыру кезінде элементтердің семантикалық мағынасы мен байланысын түсіндіреді. Браузер арқылы ақпараттық мультимедиялық деректерді жинақтауға бағытталған. Online-форумдар, бейне-конференциялар, ICQ, веб-беттер құру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытуда кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздерін, жалпы әдіснамалық принциптерін, ғылыми білім әдістерінің жіктелуін талдайды. Жаңа ғылыми (антропологиялық) парадигманың мәнін және негізгі әдістемелік категориялардың принципін (мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, тәсілдер және т.б.) баяндайды. Кәсіби қызметте теориялық және практикалық, инновациялық зерттеу әдістерін игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Шет тілін оқытудың заманауи инновациялық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді. Дамыта оқыту технологияларын қолдана отырып, шет тілін меңгеру үшін оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлайды. Оқу материалын меңгеру сапасын диагностикалаудың және оқыту нәтижелерін түзетудің заманауи нысандары мен құралдарын сыни бағалайды.

  • Код ON8

    Пәнаралық материалды пайдалана отырып, жеке кәсіби қызметті жүйелі түрде жоспарлайды. Оқытудың инновациялық технологиялары негізінде шет тілі бойынша жаңартылған мазмұнды модельдеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON4

    Лингвистикалық білім берудің жалпы ғылыми және философиялық аспектілері мәселелерін зерттеудің философиялық бағытын түсіндіреді. Тіл білімі мен психолингвистиканың өзекті мәселелерін зерттейді.

  • Код ON10

    Оқытылатын тіл саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесі туралы білімдерін көрсетеді. Ауызша, жазбаша және виртуалды коммуникацияның креативті дағдыларын қолдана отырып, тіл жүйесі саласында ғылыми зерттеулерді дербес жүргізуді жобалайды.

  • Код ON5

    Оқу және кәсіби қызметте ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерін қолданады, алынған білімді ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолданады, тіл теориясының таңдалған нақты саласында терең білімді көрсетеді.

  • Код ON6

    Пәндерді (модульдерді) және жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің принциптері мен әдістерін; ЖОО-дағы білім сапасын диагностикалау және бақылау әдістерін біледі. ЖОО-да оқытудың әртүрлі әдістерін, нысандары мен технологияларын қолдана отырып, таңдалған кәсіби саладағы пәндер, оның ішінде интерактивті және қашықтықтан оқыту әдістерін жоспарлауды, ұйымдастыруды және сабақ беруді біледі.

  • Код ON3

    Ағылшын лингвистикасында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді. Шет тілін тіл және этикалық, эстетикалық категориялар, халықтың танымы туралы фактілер арқылы зерттейді.

  • Код ON2

    Басқару қызметінің үдерістерін, білім беру үрдісінің құбылыстарын талдайды, оқытушы жұмысының әдістемелік жүйесін жобалайды.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды жинақтайды. Ғылыми-зерттеу қызметінде инновациялық коммуникациялық және тілдік технологияларды қолданады.

  • Код ON7

    Білім беру міндеттерін шешу үшін оқытылатын пәндер бойынша теориялық білімді мазмұнды түсіндіру мен бейімдеуді, болашақ ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби мәдениетінің басты аспектілерінің бірі ретінде конструктивті дағдыларды меңгерген. Заманауи технологиялар мен ғылыми коммуникация әдістерін пайдалана отырып, оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасайды.

Top