Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия дидактикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-қазіргі заманғы оқу орындарының білім беру процесінде әртүрлі кәсіби функциялар мен міндеттерді толық жүзеге асыруға дайындалу үшін қазіргі заманғы химия-педагогикалық білім берудің әдіснамаларын, теориялық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Қаралатын болады: химиялық білім, оның ерекшеліктері; мазмұны мен әдістері; Химиялық эксперименттің жіктелуі мен функциялары; химиялық білім беруді ұйымдастыру нысандары; қосымша химиялық білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи жалпы химия
    Несиелер: 6

    Мақсаты-зияткерлік және эксперименттік дағдыларға негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, теорияларды сыни талдау және дамыту әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: Қазіргі жалпы химияның теориялық негіздері, заттың құрылымы және периодтық заң туралы қазіргі идеялар, атомдық-молекулалық теория және ерітінділер теориясы, химиялық процестер ағымының стехиометриялық, кинетикалық және термодинамикалық заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу нәтижелерін бағалау әдістері
    Несиелер: 6

    Мақсаты-нәтижелерді бағалау жүйесіндегі инновацияларды, бағалаудың заманауи құралдарын қолдану технологияларын, білімді ағымдағы және қорытынды бақылауды ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық негіздерін талдау және жүйелеу қабілеті бар кадрларды даярлау. Қаралатын болады: оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бақылау мен есепке алуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері; тест технологияларының ерекшеліктері, тестілеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ашық онлайн курстарын дамыту
    Несиелер: 9

    Мақсаты-білім алушыларда жаппай ашық онлайн-курстарды әзірлеу саласындағы заманауи үрдістерді, сондай-ақ ірі онлайн-оқыту платформаларының ерекшеліктері туралы түсініктерді ескере отырып, жаппай ашық онлайн-курстар үшін контент құру қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: ЖАОК сыртқы ұйымы, ЖАОК мақсатты аудиториясы, ЖАОК құру кезеңдері, контентті әзірлеу, білім беру бейне өндірісі, ЖАОК платформаларында мазмұнды орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 9

    Мақсаты – қашықтықтан оқыту технологияларын жүзеге асыру үшін оқу материалын сұрыптау және оны құрылымдау қабілетін қалыптастыру, жаңа білім беру технологияларын қолдану, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып педагогикалық процесті түзету және бақылауды іске асыру. Дисциплинаны оқыту барысында мынадай түсініктер қарастырылады: кәсіби құзіреттілікті жобалау мақсатында заманауи қашықтықтан оқыту технологиялары, қазіргі таңдағы технологияларды химияны оқыту жүйесіне енгізу механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен қазіргі заманғы технологияларының ғылыми-теориялық негізін бағалау дағдыларын қалыптастыру, оқыту технологияларының әртүрлі түрлері арасындағы өзара байланыс. Қазіргі оқыту технологиялары элементтерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері, әртүрлі түрдегі педагогикалық технологиялар, қазіргі заманғы білім беруді модельдеудің негізгі қағидаттары, пәндік оқытудың инновациялық модельдері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте химия курсы есептерін шығару әдісі
    Несиелер: 9

    Мақсаты – химия бойынша есептерді шешу үшін оқу материалын жиынтықтау және талқылау қабілетін қалыптастыру, химиялық есептерді шешуді оқыту барысында жаңа білім беру технологияларын қолдану, заманауи әдістемелерді пайдалана отырып химиялық есептерді шешу үшін командалық жұмысты қолдану, химиялық есептерді шешудің нәтижелерін көрсете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасыл химия
    Несиелер: 9

    Мақсаты-қоршаған орта мен адам үшін қауіпсіз принциптер туралы заманауи білім негізінде зертханалық және өндірістік жағдайларда химиялық процестерді жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: тұрақты даму Тұжырымдамасы және химияның оны жүзеге асырудағы рөлі, табиғатты қорғау қызметіндегі заңнама, жасыл химия және нанотоксикология, химиялық реакцияларды белсендірудің дәстүрлі емес әдістері, химиялық процестердің "жасыл" дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның білім және ғылым жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттардың ҚР заңнамасының қолданыстағы базасын және білім мен ғылым жүйесін реттейтін халықаралық-құқықтық актілерді талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттары, ҚР ғылыми жүйесінің жұмыс істеу және даму қағидаттары мен тетіктері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты-студенттердің педагогикалық зерттеулерде компьютерлік модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар химиялық заттардың реактивтілігін болжау. Білім алушылар мен білім беру ортасы туралы үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымданбаған деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну мәселелері, сондай-ақ молекулалық механика мен кванттық химия әдістері қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы химияның заманауи аспектілері
    Несиелер: 9

    Мақсаты - нақты химиялық өндіріс өнімдерін алу және қолдану үшін халық шаруашылығында химияны практикалық қолданудың негізгі салаларын бағалау, химиялық ақпаратты түсіндіру және жалпылау, химия саласындағы өзінің құзыреттілігін арттыру, қолданбалы химия саласындағы ғылыми зерттеудің міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу, алынған нәтижелерді таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, практикалық әдістер және ғылыми зерттеулер жүргізу тәсілдері саласында пәндік білімдерді меңгеру.

  • Код ON7

    Педагогикалық процесті бақылауды және түзетуді жүзеге асыру (оның ішінде өзін-өзі бақылау және өзін-өзі түзету).

  • Код ON10

    Қойылған міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын таңдаумен химия және білім беру технологиялары саласындағы ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау.

  • Код ON8

    Химия және педагогика саласындағы өзінің кәсіби біліктілігін арттыру.

  • Код ON9

    Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар түрінде таныстыру.

  • Код ON4

    Білім беру процесіне инновацияны енгізумен жаңа білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оның маңызды функцияларын, сабақ түрлері мен нысандарын, сыныптан тыс іс-шаралар мен факультативтік сабақтарды, сондай-ақ осы оқу орнының, оқу топтарының, жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химия бойынша оқу материалының мазмұнын іріктеуді, құрылымдауды және іске асыруды жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Білім беру қызметтерінің сапасына байланысты ұйымның ақауларын анықтай отырып, білім беру қызметтерінің сапасын басқарудың тиімді әдістері мен құралдарын қолдану.

  • Код ON2

    Химиялық және педагогикалық ақпаратты, соның ішінде шет тілінде түсіндіру және жалпылау.

  • Код ON11

    Химия саласындағы ғылыми эксперименттерді жүзеге асыру және алынған нәтижелерді дәлме-дәл түсіндіру

  • Код ON12

    Топ мүшелерімен тиімді өзара әрекеттесу жолдарын табу үшін жұмыс жағдайын талдау және бағалаумен бірге топтық жұмысқа қатысу.

  • Код ON6

    Білім беру жүйесін басқарудың негізгі принциптерін қолдану.

7M01503 Химия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Химия
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Химия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Химия педагогтарын даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01503 Химия
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top