Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06115 Цифрлық агрожүйелер мен кешендер в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаттары студенттерді сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның маңызды бөлімдерімен таныстыру. Оқу процесінде студенттер матрицалар, детерминанттар, матрица дәрежесі, векторлар, сызықтар, жазықтықтар, сызықтық және Евклид кеңістігі, сызықтық түрлендірулер және квадраттық формалар сияқты маңызды ұғымдармен әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін алгебралық және геометриялық әдістер мен құралдарды оқып, қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық анализ
    Несиелер: 6

    Студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның IT саласында қолданылуымен таныстыру. Әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды қолдана білу. Дифференциалдық және интегралды есептеулер теориясы негізін құрайтын талдау арқылы шексіз кіші айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм заңдарын, принциптерін, постулаттарын және теңдеулерін, сәулелік оптика теңдеулерін, кванттық оптика, физикалық есептерді шешуде физикалық теңдеулерді қолдану, зерттеу, талдау үшін физика әдістерін қолдану табиғаттағы және техникадағы физика заңдарының орындалуын тексеру мақсатында және зертханалық жұмыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 4

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Агрономия негіздері
    Несиелер: 5

    Агрономия негіздері курсында агрономиялық іс-әрекетті түсінуді, агрономияны дамыту саласындағы теориялық және кәсіби білім мен дағдыларды игеруді таныстырады және қалыптастырады. Агрономияның даму тарихымен, агрономияға кіретін пәндермен қарым-қатынасымен танысу. Аграрлық ғылым мен ауыл шаруашылығы өндірісінің жетістіктері мен перспективалары. Негізгі түрлері-агрономның өндірістік-технологиялық, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу қызметі. Агроөнеркәсіптік кешенді дамытудағы аймақтың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдіктер биологиясының негіздері
    Несиелер: 6

    Курс өсімдік ағзаларының әртүрлі формаларымен және өсімдіктің эволюциялық және онтогенетикалық даму кезеңдерімен, өсімдіктердің биосферадағы және адам өміріндегі рөлімен, сондай-ақ өсімдіктердің өмірлік процестерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр тізбектер теориясы
    Несиелер: 6

    Курс инженерлік зерттеулерде және ғылымға қосымшаларда қолданылатын схемалар теориясының негізгі принциптерін енгізуге арналған. Электр тізбектерін талдау әдістері мен принциптері, кернеу, ток, кедергі, импеданс, Ом және Кирхгоф заңдары сияқты негізгі түсініктер; электр тізбегін талдаудың негізгі әдістері, резистивтік тізбектер, бірінші ретті және екінші ретті тізбектер; тұрақты және айнымалы ток көздері бар тізбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жануарлар физиологиясы; Жануарлар гомеостазы; Күйіс қайыратындардың ас қорыту физиологиясы
    Несиелер: 6

    Физиологияның теориялық және әдістемелік негіздері; организмнің вегетативтік функциялары қызметінің механизмдері мен заңдылықтары; ауыл шаруашылығы жануарлары мен құстарындағы физиологиялық функциялардың сапалық айырмашылықтары; ауыл шаруашылығы жануарлары мен құстарының этологиясы; организмнің жекелеген жүйелерінің: жүйке, сенсорлық, эндокриндік, қан, қан айналымы, тыныс алу және т. б. физиологиялық процестері мен функцияларының ерекшеліктері мен заңдылықтары. Гомеостаз ұғымының анықтамасы. Гомеостаздың түрлері. Генетикалық гомеостаз. Құрылымдық гомеостаз. Дененің ішкі ортасының гомеостазы. Иммунологиялық гомеостаз. Гомеостазды реттеу механизмдері: нейрогуморальды және эндокриндік. Гомеостазды гормондық реттеу. Гомеостазды реттеуге қатысатын органдар. Гомеостатикалық реакциялардың жалпы принципі. Гомеостаздың түрлік ерекшелігі. Гомеостаздың жас ерекшеліктері. Гомеостаздың бұзылуымен бірге жүретін патологиялық процестер. Мүйізді жануарлардың ас қорыту ерекшеліктері. Ішекте сіңу, оның механизмі және реттелуі. Ас қорыту жолдарының әртүрлі бөліктерінде ақуыздардың, көмірсулардың, майлардың, су мен минералдардың ыдырау өнімдерін сіңіру. Процестер ас қорыту в рубце у күйіс қайыратын. Мүйізді жануарлардың асқазан ас қорытуындағы тор мен кітаптың рөлі. Ұйқы безі қызметін зерттеу әдістемесі және оларды реттеу. Күйіс кезеңдері. Сүтті және өтпелі кезеңдегі жас мүйізді жануарлардың асқазан ас қорытуы. Мүйізді жануарларда ас қорыту жүйесінің экскреторлық функциялары. Өт, оның пайда болуы, шығарылуы және маңызы. Нәжістің пайда болуы және құрамы. Дефекация актісі. Рефлекс пищеводного науалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Объектілі бағдарланған программалау
    Несиелер: 6

    Курс C ++ және QT кітапханасының GUI бөлімдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптеріне арналған. Класстар мен нысандар, мұрагерлік және полиморфизм сияқты тақырыптар қарастыралады. QT кітапханасында GUI бағдарламалауының барлық негізгі түсініктері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    "Мал шаруашылығы негіздері" пәнін меңгеру мақсаттары: студенттерді теориялық біліммен таныстыру және мал шаруашылығы негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Мынадай тақырыптар қаралатын болады: әр түрлі жануарларды өсіру, азықтандыру және ұстау; мал шаруашылығының жекелеген кіші салаларының өнімдерін өндіру технологиясы: Мал шаруашылығы, жылқы шаруашылығы, Түйе шаруашылығы, қой шаруашылығы, Шошқа шаруашылығы, құс шаруашылығы, қоян шаруашылығы; жануарлардың әртүрлі түрлерінің биологиялық ерекшеліктері мен өнімділігі, Қазақстанда және шетелде шығарылған тұқымдардың сипаттамасы, оларды елде қандай да бір өнім түрін өндіру үшін пайдалану; табынды молықтыру мен төл өсірудің қазіргі заманғы технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Топырақтың физикалық-химиялық қасиеттері және оны өлшеу
    Несиелер: 5

    Курс табиғи факторлар мен антропогендік әсерлерге байланысты топырақтың негізгі физикалық қасиеттерін және олардың өзгеруін; топырақтың физикалық қасиеттері мен режимдерін зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін; топырақтың физикалық жағдайын реттеудің негізгі әдістерін; әсер ету түрлеріне байланысты топырақтың физикалық жағдайын қарастырады. ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелер, Web, BigData және т. б. негізінде зияткерлік технологияларды қолдана отырып, өсімдік шаруашылығында пайдалану әдістерімен топырақтың физикалық параметрлерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналогты құрылғылардың электроникасы және схемотехникасы
    Несиелер: 6

    Пән жартылай өткізгіштердің физикалық негіздерін, жартылай өткізгіш және оптоэлектрондық құрылғылардың классификациясын, диодтардың, транзисторлардың, тиристорлардың, фотодәнекерлердің, фотодетекторлардың, оптрондардың және интегралды схемалардың параметрлерін, сипаттамаларын, жұмыс режимдерін және жұмыс принципін зерттейді. Функционалды электрониканың негізгі түрлері қарастырылады: оптоэлектроника, акустоэлектроника, магнитоэлектроника, криоэлектроника, химотроника, диэлектрлік электроника, биоэлектроника, молетроника және кванттық электроника.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: Ауыл шаруашылығы жануарлары организмінің және оның ағзаларының анатомиялық құрылымы; ауыл шаруашылығы жануарлары организмінің әртүрлі түрлерінің дене құрылымының ерекшеліктері; ауыл шаруашылығы жануарлары организмінің жасушаларын, тіндерін құрылымдық ұйымдастыру негіздері; цитология, жалпы және жеке эмбриология және гистология негіздері; жүйке жүйесі, қан айналымы және лимфа түзілу жүйесі, иммундық жүйе, тыныс алу, ас қорыту, лактация, зат алмасу және энергия, көбею процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 4

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Топырақтың агрофизикалық қасиеттері және оны өлшеу
    Несиелер: 5

    Студенттердің топырақ физикасының негізгі ережелерін күрделі биокос жүйесінің – топырақтың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің іргелі заңдылықтарын ашатын топырақтанудың ерекше бөлімі ретінде игеруі. ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелер, Web, Big Data және т. б. негізінде зияткерлік технологияларды қолдана отырып, өсімдік шаруашылығында пайдалану тәсілдерімен топырақтың физикалық параметрлерін бағалаудың әртүрлі әдістерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Курс кез-келген оқиғаның ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ ықтималдықтың математикалық түсінігін тереңдететін және логикалық және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытатын пәнаралық оқыту бағдарламасы арқылы математика мен бағдарламалау арасындағы байланысқа назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 2

    "Кәсіби бағдарлы мәтіндердегі негізгі ойды түсіну, БАҚ-тағы күнделікті жаңалықтан кәсібіне қатысты ақпараттарды түсіну, мамандығы бойынша жалпы тақырыптарға әңгімелесе алу, өзін қызықтыратын тақырыптарға ойын жаза алу, өз мамандығы, болашақ қызметі туралы баяндай алу. Әр мамандық саласына қажетті терминдер мен сөз тіркестері, кәсіби бағдарлы мәтіндер оқу, жазу, талдау. Сөйлемдер мен мәтіндерді дұрыс, жүйелі құруға қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық ережелер мен заңдылықтарды еске түсіру, сақтау, дұрыс пайдалану. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ауыл шаруашылығындағы модельдеу жүйелері
    Несиелер: 3

    Бұл курста жүйелерді модельдеу теориясының негізгі түсініктері берілген. Ақпараттық процестер мен жүйелерді модельдеудің математикалық әдістері. Желілік модельдер. Жаппай қызмет көрсету жүйелері. Петри Желілері. А-схеманың жалпыланған модельдері. Тұжырымдамалық, алгоритмдік, статикалық модельдер. Сондай-ақ, ауыл шаруашылығындағы процестерді модельдеу, сондай-ақ ауылшаруашылық техникасын немесе электр желісінің жұмысын пайдалану кезінде жеке операцияны модельдеуді жүзеге асыру және осы саладағы кейінгі инженерлік қызмет үшін қажетті компьютерде модельдеу экспериментін жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • АӨК-дегі зияткерлік басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Курста зияткерлік басқару жүйелері сияқты ұғымдар берілген. Өндірісті автоматтандыру механикаландырудың ең жоғары сатысы, ал өндірісті компьютерлендіру оны автоматтандырудың ең жоғары сатысы ретінде қарастырылады. Тиісінше, өндірісті интеллектуалдандыру компьютерлендірудің ең жоғары сатысы ретінде қарастырылуы керек. Курс ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысын басқарудың Зияткерлік жүйелерін, роботтандырылған егіншілік жүйелерін, сүт фермаларын, шошқа фермаларын және құс фермаларын басқарудың Зияткерлік жүйелерін және т. б. қарастыруды қамтиды. Өсімдіктер мен жануарларды күтуге арналған роботтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы техникасына арналған пилотсыз аппараттар мен автопилоттар
    Несиелер: 3

    Курс заманауи ұшқышсыз ұшу аппараттарын құру және олардың жұмыс істеуінің негізгі принциптерімен таныстырады. Аэродинамика, UAV модельдерінің негізгі дизайн ерекшеліктері туралы жалпы түсінік береді. курста топырақ жамылғысын зерттеуде, заманауи егіншілік пен өсімдік шаруашылығында ПҰА-ны қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Кус ұшқышсыз Тракторларға және басқа механизмдерге де назар аударады. Параллель жүргізу. Нақты егіншілікте ҰҰА мен автопилоттарды қолдану мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Агротехникалық сервисті цифрландыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі техникалық сервистің қазіргі заманғы қағидаттарын меңгеру қысқаша мазмұны: агротехнсервисті цифрландыру құралдары, сондай-ақ техникалық қызмет көрсету жүйесі (ТҚ). Тракторлар мен машиналарға техникалық қызмет көрсету технологиясы мен цифрландырудың мазмұны. Техникалық қызмет көрсетудің түрлері мен кезеңділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • АӨК-дегі геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Бұл курс географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) бойынша білім береді. Ауылшаруашылық ГАЖ деректері әртүрлі тәсілдермен алынады. Негізгі көздер-өрістерде тікелей өлшеу, содан кейін интерполяция және ұшақтар мен ғарыштық спутниктерден суреттерді өңдеу. Аймақтық деңгейдегі ГАЖ ауылшаруашылық жерлерін есепке алу, көптеген факторлардың негізінде жердің құндылығын анықтау, ауылшаруашылық кәсіпорындарының қызметін бақылау, Төтенше жағдайлар кезінде залал мен өтемақы төлемдерін анықтау, төтенше жағдайлар органдарымен өзара әрекеттесу және т. б. мәселелерді шеше алады. ГАЖ аналитикалық құралдары ауылшаруашылық өндірісінің тұрақтылығын арттыру және оның құнын төмендету бойынша көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару теориясы-терең философиялық тұжырымдамалар мен қатаң математикалық әдістерге негізделген жоғары дамыған ғылыми пән. Өндірістің дамуымен және техникадағы объектілердің күрделенуімен басқарудың жаңа проблемалары туындайды. Параметрлік және құрылымдық оңтайландыру, стохастикалық және адаптивті басқару, Мемлекеттік кеңістік, сүзу, бағалау және сәйкестендіру әдістері басқару жүйелерін зерттеу мен жобалауда кең таралған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ауыл шаруашылығындағы ақпараттық техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді сенсорлармен таныстырады. Сенсорлардың негізгі топтары мен физикалық принциптері. Температура мен қысымды өлшеу құралдары. Жылдамдық (айналу жиілігі), бұрылу бұрышы, орналасу (орын ауыстыру), аналогты және Сан датчиктері-импульстік датчиктер. Деңгей өлшегіштер мен шығын өлшегіштер. Оптоволоконды датчиктермен. Өлшеу құралдары (ЖК). Интеллектуалды датчиктер мен өлшеу түрлендіргіштері. Сандық және сандық түрлендіргіштер (DAC, ADC). Зияткерлік ТМ, позициялау жүйесі. Кейінгі аспаптармен. Дабыл және қорғаныс құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 4

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық құрылғылар және микропроцессорлар
    Несиелер: 5

    Курста сандық электрониканың негізгі принциптері, сандық сигналдардың ерекшеліктері, сандық жүйелердің элементтері, түйіндері мен құрылғыларының өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Екілік логика, сандық сигналдар, кодтар, синхрондау, схемалардағы белгілер туралы негізгі ақпарат берілген. Жедел және тұрақты сақтау құрылғыларын құру және қолдану принциптері сипатталған. Микропроцессорлық жүйелерді бағдарламалау негіздері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы Метрология, стандарттау және сапаны растау
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың мемлекеттік жүйесі пайдаланатын заңнамалық және нормативтік база, әлемдік нарыққа шығуға кедергі келтіретін техникалық кедергілерді еңсеру үшін ТМД елдерінің Стандарттау және сертификаттау жүйесінің нормативтік-техникалық құжаттарын қолдану. Сапа көрсеткіштерін стандарттарға сәйкес анықтау және сертификаттау туралы Заңға сәйкес растау әдістемесі. Өсімдік шаруашылығы өніміне нормативтік-техникалық құжаттаманы талдау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауыл шаруашылық малын азықтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны жемшөптің химиялық құрамы мен сіңімділігі, анықтау әдістері. Азық қоректік заттардың сіңімділігі және ассимиляциясы. Азықтың қоректілігін кешенді бағалау. Жемшөп пен жемшөп құралдарының жіктелуі. Жасыл және өрескел Жем. Шырынды және концентрацияланған Жем. Ауыл шаруашылығы жануарларын нормаланған азықтандыру. Жануарларды нормаланған азықтандыру және рацион жасау ережелері. Бала емізетін жануарларды тамақтандыру. Қойларды, жылқыларды, шошқалар мен құстарды қалыпты тамақтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мал шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: машина-трактор паркін техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін пайдалану, басқа да жұмыстарда пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу, электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ҚТ талаптарына сәйкес мал шаруашылығы машиналарының конструкцияларын жетілдіру, мал шаруашылығындағы, жөндеу шеберханаларындағы, мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы жұмыстарының әртүрлі түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыстардың технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс заманауи индустриялық технологияларды зерделеуге және машина - трактор паркін пайдалануды ұйымдастыруға, сондай-ақ машиналардың параметрлері мен жұмыс режимдерін оңтайландыруға, оларды отын-жағармай материалдарымен және қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етуге және инженерлік қызметтің жалпы ұйымдастырылуын зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мал шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыстардың технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс заманауи индустриялық технологияларды зерделеуге және машина - трактор паркін пайдалануды ұйымдастыруға, сондай-ақ машиналардың параметрлері мен жұмыс режимдерін оңтайландыруға, оларды отын-жағармай материалдарымен және қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етуге және мал шаруашылығындағы инженерлік қызметтің жалпы ұйымдастырылуын зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі заманғы ауылшаруашылық техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ауылшаруашылық техникасының құрылымы, жұмыс процестерінің теориясы, технологиялық реттеулері туралы білімді игеру. Қысқаша мазмұны: өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығына арналған агротехнологиялық машиналардың құрылысы, технологиялық процесі және реттелуі, сондай-ақ тракторлар мен электр жетектерінің негізгі түрлерін зерттеу зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауыл шаруашылық малын өсіру және селекция
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны Кіріспе. Мал шаруашылығының ауыл шаруашылығы саласы ретіндегі маңызы. Ауыл шаруашылығы жануарларын жеке дамыту (онтогенез). Жануарларды іріктеудің негізгі принциптері. Конституция, сыртқы және ішкі көрінісі бойынша жануарларды бағалау және іріктеу. Өнімділігі бойынша жануарларды бағалау және іріктеу. Сүт және ет өнімділігі бойынша іріктеу. Жүн, смушка және жұмыртқа өнімділігі бойынша іріктеу. А/ш т/ш шығу тегі бойынша бағалау және іріктеу. Жануарларды ұрпақтарының сапасы бойынша бағалау және іріктеу. Рулық таңдау.Тұқым туралы ілім. Ауыл шаруашылығы жануарларын өсіру әдістері. Жануарларды кесіп өту. Мал шаруашылығында будандастыру. Асылдандыру жануарларды жетілдірудің кешенді іс-шаралар жүйесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдік шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: машина-трактор паркіне техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін, минералды тыңайтқыштарды, пестицидтерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу, электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ТБ талаптарына сәйкес машина конструкцияларын жетілдіру, жөндеу шеберханаларындағы, ауыл шаруашылығы жұмыстарының әр түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы малдарын өсірудің қазіргі заманғы әдістері, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары бойынша білім алу, білім алушыларға ҚР, ТМД және басқа да шет елдердің фермерлік, шаруа, акционерлік шаруашылықтарында мал шаруашылығы өнімдерін ұйымдастыру мен өндірудің экономикалық алғышарттары туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді машиналық оқытудың теориялық негіздері мен алгоритмдерімен, олардың мүмкін болатын практикалық іске асыруымен және нақты есептерді шешу кезінде қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияның көмегімен шешілетін міндеттер және кейбір негізгі классификаторларды құру принциптері туралы түсінік алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мал шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Курс мал шаруашылығындағы автоматтандыруды дамытудың басты ерекшелігі – техниканың биологиялық объектілермен, тұрақты емес параметрлермен (уақыт өте келе) – жануарлар мен құстармен ажырамас байланысы деген түсінік береді. Техника мен биологиялық объектілердің байланысын адам-машина жүйесі ретінде қарастыру өте маңызды, ол: өндірістік процестердің күрделілігі мен алуан түрлілігімен, технологиялық процестер мен технологиялардың алуан түрлілігімен анықталады. Құс және мал шаруашылығы салаларына автоматтандыру объектілерінің барлық топтары да тән. Атап айтқанда: • автоматтандырылған технологиялар * Автоматтандыру объектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • АӨК-дегі зияткерлік логистикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс Агроөнеркәсіптік кешендегі зияткерлік логистикалық жүйелер деген ұғымға енеді, олар мыналарды қамтиды: көліктік логистикалық жүйелер; қоймалық логистикалық жүйелер және қорларды басқарудың логистикалық жүйелері. Көліктік логистика тауарларды (жүктерді)бір нүктеден екінші нүктеге оңтайлы маршрут бойынша тасымалдауды (жеткізуді) ұйымдастыру жөніндегі іс-шаралар кешенін білдіреді. Көлік-логикалық жүйелер жүк ағындарын есепке алуды, бақылауды және басқаруды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұлтты жүйелерді басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс "бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алуға арналған. Курстың міндеттері: "бұлтты" технологиялардың негізгі сипаттамаларын зерттеу; серверлік технологиялар негізіндегі шешімдерден негізгі айырмашылықтарды анықтау; "бұлтты" есептеулерді пайдаланумен байланысты артықшылықтар мен тәуекелдерді, сондай-ақ "бұлтты" инфрақұрылымдарға көшу және "бұлтты" сервистерді пайдалану бойынша алғышарттарды бағалау. Студенттер АӨК-дегі "бұлтты" технологиялар негізіндегі шешімдермен, сондай-ақ "бұлтты" платформалардың негізгі жеткізушілерімен танысуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің өсімдік және егін шаруашылығында қолданылатын автоматика жүйесін құру, тиімді пайдалану және Баптау бойынша терең білім алуы. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: -Өсімдік шаруашылығы бойынша автоматтандырылған технологиялар негіздерін; -өсімдік шаруашылығындағы жабдықтарды пайдалану ерекшеліктерін; -базалық ауыл шаруашылығы машиналарының, өсімдік шаруашылығына арналған жабдықтар мен технологиялық кешендердің құрылысын, жұмыс істеу және реттеу принципін, негізгі ақаулықтарды және олардың технологиялық процеске әсерін; -өсімдік шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарын жетілдірудің негізгі бағыттары мен үрдістері; -ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру негіздері;-ауыл шаруашылығы машиналарын жұмысқа дайындау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дәл егіншіліктің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Курсқа нақты егіншіліктің мәні, жайғастырудың қолданыстағы жүйелері,өріс құнарлылығы параметрлерінің кеңістіктік және уақытша өзгермелілігін зерттеуге арналған әдістер, дәл егіншілік жүйесінде ақпарат алу үшін сынамаларды, аспаптар мен жабдықтарды іріктеу әдістері, қоректену элементтерін бөлу және енгізудің электрондық картасын әзірлеу әдістері, тыңайтқыштарды саралап қолдануға арналған техникалық құралдар жұмысының қағидаттары, нақты егіншілікті дамыту және Қазақстанның ауыл шаруашылығына енгізу перспективалары бойынша білім кіреді. Органикалық егіншіліктің технологиясы мен техникасын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • АӨК-дегі кіріктірілген жүйелер мен заттар интернеті
    Несиелер: 5

    Курста ендірілген жүйелер мен IoT деген ұғымдар берілген. Кірістірілген жүйені бағдарламалық жасақтама салынған компьютерлік аппараттық жүйе деп түсінуге болады. Кірістірілген жүйелерге бақылау жүйелері, Роботтар, CNC машиналары, бағдарламаланатын логикалық контроллерлер, өнеркәсіптік автоматтандыру және басқару жүйелері кіреді. Ауыл шаруашылығындағы IoT және цифрландыру (автоматтандыру) — бұл көтерме және бөлшек сауда компанияларын, логистиканы, ауыл шаруашылығы өндірушілерін және олардың жеткізушілерін бейімделген басқаруы бар бірыңғай процеске қамтитын күрделі жоғары автоматтандырылған өндірістік-логистикалық тізбектер құру мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономика және өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Стандартты емес жағдайларда, сондай-ақ әртүрлі пікірлер жағдайында ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді зерттеу. Экономикалық көрсеткіштерді есептей білу, академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің мәнін түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұлтты технологиялар және АӨК виртуалдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге бұлтты есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, қазіргі бизнесте бұлтты технологиялардың артықшылықтарын практикалық іске асыру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, осы технологияның құралдарын зерттеу. Курсты өту барысында студенттер бұлтты сервисті құру технологиясын игереді, қолданыстағы бұлтты сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді және агроөнеркәсіптік кешендегі ат-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдік шаруашылығы өнімінің қадағалануын автоматтандыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру қорғалған топырақтағы технологиялық процестерді автоматтандыру. Жемшөп өндірісі мен мал шаруашылығын автоматтандыру. Энергиямен жабдықтауды, сумен жабдықтауды және суаруды автоматтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Механотроника және робототехника негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: - студенттердің робототехникалық құрылғыларды бағдарламалаудың бағдарламалық құралдарын құрастыру және пайдалану негіздерінің білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: - робототехникалық құрылғыларды құрастырудың теориялық және практикалық негіздерін білу; - робототехникалық құрылғыларды басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты мен мүмкіндіктері туралы білімді игеру; - робототехникалық құрылғыларды басқаруды автоматтандыру мәселелерін шешу үшін бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мал шаруашылығы өнімдерін бақылауды автоматтандыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: мал шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру. Жемшөп өндірісі мен мал шаруашылығын автоматтандыру. Энергиямен жабдықтау мен сумен жабдықтауды автоматтандыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Кез келген операциялық жүйеде және деректер базасымен жұмыс істей алады; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын қолдана алады; электрондық кестелермен жұмыс істей алады, деректерді шоғырландыруды жүргізе алады, диаграммалар құра алады.

  • Код ON2

    Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып, математикалық модельдер құру және әртүрлі процестердің математикалық модельдері мен әдістерін қолдану.

  • Код ON3

    Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын сипаттауға қабілетті; Математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдары; шектер теориясы; бір айнымалы үздіксіз функциялар теориясы; бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есептелуі.

  • Код ON4

    Ауылшаруашылық мәселелерін шешуде бағдарламалау тілінің құралдарын қолдана алады және агро процестерін кешенді талдау нәтижелерін түсіндіре алады, тенденцияларды анықтай алады, болжам жасай алады.

  • Код ON5

    Агро моделінің қажетті қасиеттерін тиімді және дәлірек қалпына келтіруге болатын қажетті эксперименттік және технологиялық негіздерді таба алады.

  • Код ON6

    Негізгі стандарттарды, принциптерді және дизайн үлгілерін, әдістерді, құралдарды және бағдарламалау тілдерін таңдауды, соның ішінде заманауи АКТ ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдауды дәлелдеу.

  • Код ON7

    Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану және деректер базасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және ақпараттық жүйелердің архитектурасын жобалау.

  • Код ON8

    Компьютерлік жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын орнату, баптау, тестілеу және сүйемелдеу.

  • Код ON9

    Коммуникабельділік, бастамашылдық және еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеген кезде психологиялық даярлық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON10

    Ауылшаруашылық жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін түсіндіре алады; агротехникалық білімді кәсіби қызметте қолдана алады.

  • Код ON11

    Агроөнеркәсіптік өндірістің жоғары рентабельділігіне қол жеткізуге болатын тиімді және дәл болатын қажетті эксперименттік және технологиялық негіздерді таба алады.

  • Код ON12

    АӨК жобалық-конструкторлық жұмыстарды IT технологияларды қолдана отырып, инженерлік жүйелерді, механикалық және электр жабдықтарын және энергия үнемдеу саласындағы заманауи инновациялық әзірлемелерді пайдалана отырып механикаландыру құралдарын жобалай алады.

  • Код ON13

    Агротехнологиялық машиналардың конструкцияларын есептеуді, оның ішінде заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып орындай алады.

  • Код ON14

    Мал шаруашылығы фермаларын, ғимараттар мен құрылыстарды, жылумен, газбен жабдықтау, желдету, Сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін есептеу, жобалау, аграрлық өндірісті ұйымдастыру бойынша негізгі нормативтік және анықтамалық құжаттармен жұмыс істей алады.

  • Код ON15

    Алынған мәліметтерді жіктеу және функцияларды іріктеу үшін машиналық оқыту және статистикалық модельдеу әдістерін қолдана алады.

Top