Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Математика-Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық мәнін ашу, мұғалім мамандығын меңгеру үшін қолайлы жағдайлар жасау, студенттердің өздігінен білім алуға және педагогикалық қызметке қызығушылығын қалыптастыру, студенттердің болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын саналы түрде түсінуіне ықпал ету, тұрақты және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Болашақ математика бакалаврының математикадан теориялық білімнің практикалық негіздерін жете меңгеруі, өз бетінше ойлау қабілетін жетілдіруі үшін оларға математикалық іргелі білім беру мынадай бөлімдерден тұрады: бір айнымалыдан тәуелді функцияның берілу тәсілдері, сандық тізбектер пен функцияның шектері, бір айнымалыға тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулері, функцияның экстремум нүктелерін табу, туынды көмегімен функцияларды зерттеу, интегралдық есептеулер жүргізу. Математикалық талдау1 курсының басты мақсаты – студенттердің математикалық талдаудың аталған негізгі тарауларын оқып-үйренуіне көмектесу және оларды түрлі қолданбалы есептерді шығаруда пайдалана білуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика оқулығынан тыс есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика оқулығынан тыс есептерді шығарудың әдіс-тәсілдерін кеңейту негізінде білім алушылардын математикалық материалдарын меңгеруде жағдай туғызу, пәнге тұрақты қызығушылығын тудыру, ой-өрісін кеңейту, өз бетінше ойлау жүйесін жетілдіру, реалды өмірде процестерді зерттеу біліктілік пен дағдыларын қалыптастыру, функционалды ойлау қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Мектеп оқушыларының физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды бір айнымалыға тәуелді функциялардың интегралдық есептеулерін үйрету. Анықталмаған, анықталған интегралдың қасиеттерін түсіндіру. Қарапайым таблицалық интегралдаудан күрделі интегралдаудауға көшу. Интегралдау әдістерін үйретіп, есептер шығарту. Анықталған интегралдың физикалық, геометриялық қолданыстарына есептер шығарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементарлы математика
    Несиелер: 3

    Пəнді оқытудың мақсаты болашақтағы жалпы орта білім беретін мектеп пен арнаулы оқу орындары математика пəні мұғалімдерінің кəсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру жəне дамыту. Студенттердің мектеп математика курсы бойынша алған білім, білік жəне дағдыларын, құзыреттіліктерін жүйелеу, жалпылау, тереңдету, математикалық сауаттылығын қалыптастыру, жалпы математикалық мəдениетінің деңгейін көтеру, негізгі математикалық пəндерді, элективті курстарды оқып үйренуге қажетті базалық білімдері мен біліктіліктерін жетілдіру, өздігінен математикалық білімдерін бағалай білу, жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі теориялық информатиканың ұғымдарын, ақпаратты ұсынудың құрылымдары мен үдерісін, ақпарат және оның қасиеттерін, ақпараттың мөлшерін өлшеу сұрақтарын, ақпараттың жіберілуін, алгоритмдер теориясын, кодтау теориясының негізгі түсініктерін, ақпаратты жүйелеу және жалпылау, қолданбалы есептерді шешу үшін тиімділеу алгоритмдерін қолдануды меңгеру, сонымен қатар компьютерлік технологияларды қолдана отырып практикалық дайындықты қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және анализ бастамалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды табиғат құбылыстарын түсіну үшін қажетті математикалық ұғымдармен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Математикадан есептерді шешудің жаңа тәсілдерін меңгеру; математикалық білімді дамыту; осы математикалық білімді күнделікті өмірде қолдану; практикалық қызметте математикалық білімді қолдану білігін дамыту. Математикалық материал бойынша есептерді шешу алгоритмдерін өз бетінше құру және орындау. Практикалық жағдайларда қолдану үшін қажетті математикалық білім мен білік жүйесін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: табиғаттың жəне қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бір тұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс студенттердің ойлауын экологияландыруға, қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, адам қызметінің салдарын, әсіресе табиғатты жедел пайдалану контекстінде, қоғам мен биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін білуге бағытталған; курс кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: педагогиканың ғылым ретіндегі жүйесін. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. Тәрбие педагогикалық процесс ретінде, оның теориялық және әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Тәрбие әдістері, құралдары мен формалары. Оқу процесінің мәні. Білім мазмұны. Нормативтік құжаттар. Оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Оқытудағы диагностика және бақылау. Қазіргі педагогикалық технологиялар және оқытудың негізгі дидактикалық категориялары, заңдылықтары мен принциптері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады. Инклюзивті білім беру арқылы дені сау балалармен тең ұстау, қоршаған ортаға бейімдеу, толық білімді алуды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: ұжымдағы және ұйымдағы адамның тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, инновациялық қызметпен байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы білімдерге, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдыларына ие болады, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын және инновациялық қызметтің теориялық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курс ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттілігі бар балалармен түзету-дамытушылық жұмыстың заманауи формаларымен, әдістері мен технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдіс-тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканың пәнішілік байланыстары
    Несиелер: 4

    Білім беру тарихындағы пәнаралық және пәнішілік байланыстар. ПІБ-дың ролі мен орны; оқыту мазмұнындағы ПІБ-дың түрлері, классификациясы. ПІБ-дың психологиялық негіздері. ПІБ-ды іске асырудың әдістемелік жолдары. ПІБ-ды жоспарлау. Жоспар-карталар. Арифметика мен геометрияның өзара байланыстары. Негізгі мектеп алгебра және геометрия курстарының өз ара байланыстары. Геометриялық фигуралардың алгебралық сипатталуы. Геометриялық есептерді шешудің алгебралық әдісі. Орта мектеп алгера және геометрия курстарының өз ара байланыстары. Үш айнымалысы бар теңдеулер жүйесін скаяларлық көбейтінді арқылы шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Студенттерді негізгі заңдармен таныстыру және электр және магнит тізбектеріндегі қалыптасқан және өтпелі үрдістерді, тұрақты және айнымалы токтың электр машиналарының негізгі сипаттамалары мен әрекет принциптерін, қазіргі заманғы өнеркәсіптік электроника құралдары мен құрылғыларын оқып үйрену. Бұл курс заңдары, электр тізбектері, электрмагниттік өрістер, электр техникалық, электрондық тізбектер, физика бойынша электрмагниттік өрістер бойынша заңдылықтарды білуге, сигналдар мен олардың өзгерістерін алуға, типтік оқу жоспарының жалпы білім беру және арнайы циклдерінде қарастырылған математикадан электронды-есептеуіш техниканың логикалық-математикалық негіздерін білуге негізделеді. Электр техникасы мен электроникаға оқушыларды кәсіби даярлауды жүзеге асыруға кәсіптік оқытудың болашақ мұғалімдерін электротехникалық және радиотехникалық даярлауды қамтамасыз ету/

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Mақсаты: студенттерді физика негіздерімен жалпы физика курсының бағдарламасы көлемінде таныстыру. Студент жалпы физиканың негізгі заңдарын меңгеруге, есептерді шығаруға, теорияны қолданады. «Физика» курсының негізгі тараулары: механика, молекулалық физика және термодинамика, нақты газдар, сұйықтар және қатты денелер, электрдинамика, тербелмелі қозғалыстар және толқындар, оптика, кванттық және атомдық физика негіздері болып табылады. Студент жалпы физиканың негізгі заңдарын меңгереді есептерді шығаруға теорияны қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің білім беру жүйесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуіне, білім беру жүйесінде басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер менеджменттің инновациялық технологияларын қолдана отырып, басқару процесін өз бетінше ұйымдастыра және зерттей білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометрия 1
    Несиелер: 6

    Аналитикалық геометрия - жоғары математиканың маңызды бөлімдерінің бірі, геометриялық есептерді алгебралық әдістермен шешеді. Аналитикалық геометрияның негізгі түсініктері - нүктелер, сызықтар, жазықтықтар, қисықтар және екінші ретті беттер. Аналитикалық геометрияның негізгі әдісі-координаттар әдісі, онда геометриялық фигуралардың қасиеттері алгебралық әдістермен зерттелетін теңдеулерді қолдана отырып зерттеледі. Мақсаты: студенттерді аналитикалық геометрияның мазмұны мен зерттеу әдістерімен таныстыру. Оларға осы әдістерді нақты есептеулерде зерттеу және қолдану дағдыларын үйрету. Студенттерді келесі ұғымдармен, ережелермен және фактілермен таныстыру: Аналитикалық геометрия пәні, вектор, векторлардағы операциялар, қисық теңдеу, жазықтықтағы түзу теңдеулер, сызықтардың өзара орналасуы, екінші ретті қисық теңдеу, эллипстің канондық теңдеуі, гиперболаның канондық теңдеуі, параболаның канондық теңдеуі, түзудің жалпы теңдеуі, координаталар жүйесіне қатысты түзудің орналасуы, түзу теңдеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, осы курс шеңберінде интеграцияланған робототехника негіздерін зерделеу. Курс барысында студенттер әртүрлі мәселелерді шешу үшін роботтардың үлгілерін жасайды, оларды жасау техникасын бағдарламалайды және роботтар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра сызықтық теңдеулер жүйесін, матрицаларды, детерминанттарды, векторларды қарастырады. Кері матрицаны табу, детерминантты есептеу, алгебралық көпмүшелердің түбірін табу мәселелерін қарастырады. Матрицаның, детерминанттың қасиеттерін көрсетеді, матрицаларды көбейтуді, бірлік матрицаны табуды, детерминанттарды есептеудің әртүрлі әдістерін үйретеді. Студенттерге Крамер ережесі, матрицалық әдіс және Гаусс әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі басқару ғылымы: мазмұны, ерекшеліктері, мағынасы, негізгі принциптері мен компоненттері. Қазақстандағы менеджменттің әдіснамалық негіздері. Ұйымдар: түрлері, қасиеттері, сипаттамалары. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы . Басқару әдістерінің жіктелуі. Қазіргі заманғы компаниялардың қызметін жоспарлау. Дамудың негізгі, пессимистік және оптимистік сценарийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді алгебраның және сандар теориясының тақырыбымен, оның математикалық аппаратымен, жиынтықтармен және оларға қолданылатын операциялармен, қасиеттермен, жиындардағы әдістермен, қатысымдармен, алгебралық құрылым ұғымымен, сызықтық кеңістік, матрица, детерминант ұғымдарымен, олардың қасиеттерімен, сызықтық теңдеулер жүйесімен, оларды шешу әдістерімен таныстыру. Осы ұғымдарды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жиын, Ішкі жиын, олардың қасиеті, Эйлер-Венн диаграммасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функциялар теориясы және функциялық талдау элементтері
    Несиелер: 6

    Функциялар теориясы және функционалдық талдау жалпы ғылыми және арнайы зерттеу үшін қажет іргелі пән. Бұл пән қолданбалы есептерді шешуде практикада математикалық әдістерді қолдану дағдыларын жетілдірудің ең тиімді құралы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Комплекс облыстағы дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Студенттерне комплекс облыстағы дифференциалдық теңдеулер жайлы түсінік беру. Бұл теңдеудің тәуелді және тәуелді емес айнымалылары айнымалылары комплекс мәндерді қабылтайды. Комплекс облыстағы дифференциалдық теңдеулерді шешу. Қоладныстырын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге сандар теориясы туралы мағлұмат беру. Сандар теориясы – математиканың бүтін, рационал және алгебралық сандардың қасиеттерін зерттейтін саласы. Натурал сандар, олардың қасиеттері, қолданылатын арифметикалық амалдар, жәй және құрама сандар, кемел сандар, егіз сандар, бүтін сандардың бөлінгіштігі қарастырылады. Бүтін санның ең үлкен ортақ бөлгішін, ең кіші ортақ еселігін табу, арифметикалық, геометриялық прогрессияларға есептер шығарылады. Сандардың шығу тарихы айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды группа, сақина, өріс, сызықты кеңістік, сызықты оператор, сызықты алгебра сияқты алгебралық құрылымдармен, сандар теориясы элементтерімен, олардың қазіргі даму жағдайымен таныстыру. Студентердің осы салалардың зерттеу әдістерін меңгеруіне және осы әдістерді нақты есептерде қолдануға үйренуіне, дағдылануына қол жеткізу. Білім алушыларды группа, группаның қарапайым қасиеттері, ішкі группалар, іргелес кластар және қалыпты ішкі группағ группалар гомоморфизмі, Кэли және Лагранж теоремалары, группалар гомоморфизмі туралы теоремалар, сақина, сақинаның қарапайым қасиеттері, сақиналар гомоморфизмі, сақина идеалы, идеал бойынша фактор сақина, сақиналар үшін изоморфизм теоремалары, евклидтік сақина, өріс туралы түсініктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геометрия 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді дифференциалды геометрия әдістерімен, геометрияның негізімен, олардың қазіргі даму жағдайымен таныстыру. Оларға осы әдістерді нақты есептеулерде зерттеу және қолдану дағдыларын үйрету. Студенттерді келесі ұғымдар мен тұжырымдармен таныстыру: қисық, қисықтың ерекше нүктелері, скаляр аргументтің вектор-функциясы, қисыққа жанама, жанама теңдеуі, жанасатын жазықтық, қисықтың ұзындығы, қисықтың қисықтығы, қисықтың бұралуы, Френе формулалары , эвалюта және жазық қисықтың эвольвентасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер базасын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты білім алушыларды мәліметтер базасын ұйымдастырудың негізгі ұғымдарымен таныстыруға, мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білімді игеруге, оны практикалық қолдануға, пән бағдарламасына сәйкес негізгі ұғымдарды игеруге, мәліметтер базасымен жұмыс істеу үшін құралдарды пайдалануға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Информатика пәнінің болашақ мұғалімдерінде мектеп информатика курсын оқытуды ұйымдастыру барысында қажет болатын білім мен құзіреттіліктерді қалыптастыру, оларды әдістемелік даярлау, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесіне үйрету, сондай-ақ, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білу дағдысын меңгерту. Мектеп информатика курсының мазмұны мен құрылымы. Бастауыш орта білім беру деңгейі бойынша мектеп информатика курсының мазмұнын талдау. Информатиканы оқыту әдістері мен формалары. Сыни тұрғыдан ойлау туралы жалпы түсінік. Информатика сабағына қойылатын талаптар. Сабақ жоспарын жасау. Сабаққа өз бетінше талдау жасау үлгісі. Оқыту нәтижелерін бағалау, тексеру және оны ұйымдастыру. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, құрылымы. Жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын жинақты мектептің біріктірілген сыныптарында бір пәндік оқыту принциптері
    Несиелер: 3

    Пәнді толық меңгерген студент курс материалдарын біріктірілген сыныптарға арналған бір пәндік сабақ жоспарларының үлгілерін болашақ маман ретінде қолдана алады. Пән бойынша берілетін теориялық-практикалық материалды толық меңгеру үшін, студент элементар математика, математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі мектеп математика курстарын жақсы игеруі қажет. Жалпы білім берудің стратегиялық бағыттары ретінде шағын жинақты мектептерде математикалық білім беруді дамыту ҚР барлық нормативтік құжаттарда аталады. Шағын жинақты мектептің біріктірілген сыныптарында бір пәндік оқу принциптерін оқыту арқылы болашақ мамандарды мектептің қандай түрінде болмасын кәсіби шебері болуға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-программалау
    Несиелер: 5

    Веб -сайттарды ұйымдастырудың маңызды аспектілері, веб -сайтты бағдарламалаудың жалпы сипаттамасы мен ерекшеліктері, веб -сайтты құруға қойылатын талаптар мен міндеттер, қолданылу аясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Болашақ математика бакалаврына «Математиканы оқыту әдістемесі» пәнін үйрену арқылы орта мектептегі математиканы оқытудың әдіс-тәсілдері мен білік, дағдыларын меңгерту. «Математика» пәні бойынша білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесі жайлы түсінік беру. Жалпы және бейіндік білім беруде математика пәнінің мәнін ашу, пәнді меңгерудің психологиялық-педагогикалық аспектілерінің мәнін ашу. студенттердің мектеп бағдарламасы, оқулықтары мен оқу құралдарын үйренуін және терең талдай білуі мен олардағы әдістемелік қағидаларды түсіне білуін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пəннің мақсаты мектепте математика бойынша білім нəтижелерін қазіргі бағалаудың өлшемдік технологиялары саласында студенттерді теориялық дайындау жəне мектепте саралап оқыту жағдайында математикадан оқыту нəтижелерін бағалауда қазіргі уақыттағы құралдарды пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Математика бойынша білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау əдістері мен құралдарының қазіргі жағдайы туралы білім. Математикадан оқушыларды объективті бағалаудың негіздерін меңгеруге қызығушылық жəне оң мотивация (уəждеме), шығармашылық іс-əрекетке жетуге талпынуының қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс HR-менеджменттің негізгі принциптерін, жеке жоспарлау мен басқарудың әдістері мен әдістерін игеруге, адам ресурстарын басқару және басқару саласындағы теориялық білімді жүйелеуге, басқарудың заманауи әдістерін игеруге негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    "Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәні таңдалған мамандық бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді."Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәнінің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі мектептерде педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Шағын жинақты мектептердің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруының педагогикалық негіздерін, ШЖБМ-ң тарихы мен қазіргі жағдайын, пәндерді оқыту барысын ұйымдастырудың ерекшелігін, оқушыларының білімдерін бағалау және есепке алу, пәндерді оқытуды жоспарлау, сабақ кестесінің түрлері және оларды құру технологиясы, сабақты ұйымдастыру оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Программалау I
    Несиелер: 5

    Python тілінде бағдарламалау негіздерін, формализация және алгоритмдеу әдістерін үйрену. Алгоритмдердің классикалық түрлерін игеру (сызықтық, шартты, циклдік, рекурсивті, эвристикалық). Білім алушының логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту. Құрылымдық бағдарламалаудың базалық ұғымдарын қалыптастыру, білім алушылардың логикасын дамыту, студенттерге кәсіби сала міндеттерін шешу үшін негізгі алгоритмдерді қолдану тәсілдерін үйрету; Python құралдарымен кросплатформалық қосымшаларды әзірлеу, қосымшаларды ұйымдастыруда функционалды және объектілі-бағытталған, модульдік амалдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектеп математика курсындағы пәнаралық байланыстардың мәнін көрсете отырып, оның теориялық негіздерін, іске асыру жолдарын, практикалық жақтарын ашып, болашақ математика мұғалімдерінің пәнаралық байланыстарды іске асырудағы білім, білік, дағдыларын тереңдету. Математика пәнінің оқу бағдарламалары мен оқулықтарына ПАБ-тар тұрғысынан талдау жасай білулері. Пәнаралық мазмұнды есептерді шығарудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін және оларды оқушыларға меңгертудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Конструктивті оқытуда іскерлік дағдыларын қалыптастыру көзделеді. Студенттерді өздерінің практикалық жұмыстарында оқыту әдістерін қолдана білуге үйрету, студенттердің жалпы әдістемелік білім деңгейін жетілдіру, пән бойынша жүйелі білімді қалыптастыру, оқыту әдістерін зерттеуде, талдауда болашақ мамандардың шығармашылық ойлау деңгейін дамыту. Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері. Мұғалім ұстанымы. Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерге дифференцалдық теңдеу жайлы теориясын меңгерту. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеу, екінші ретті және жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістерін үйрету. Теңдеулерді айнымалылары ажыратылатын теңдеулерге келтіру. Біртекті, сызықты, Коши, Бернулли теңдеулерін шығарту. Екінші ретті сызықты тұрақты коэффициенттері бар біртекті, біртекті емес теңдеулерді қарастыру. Дифференциал теңдеулер жүйесін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • SQL – де программалау
    Несиелер: 5

    Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.Пән болашақ мамандарда мәліметтер базасын оңтайландыру мен қызмет көрсетудің маңызды құралын дамытуға бағытталған. Пән SQL-де бағдарламалаудың компоненттерімен және негізгі құралдарымен жұмыс істеу, деректерді өңдеуге арналған бағдарламалық кодтарды әзірлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математика пәні бойынша дарынды балалардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің математика пәні бойынша дарынды оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнде математика пәні бойынша оқушылардың зерттеу жұмысының түсінігі, ғылыми зерттеу әдістері, оқушылардың математикалық зерттеу қызметі, математикалық ойлауы. оқушылардың математикалық қабілеттері, оқушылардың математикалық қабілеттерін диагностикалау, оқушылардың математика бойынша ғылыми конференциясы, оқушылардың математикалық әдебиеттермен жұмысын ұйымдастыру, оқушылардың зерттеу жұмыстары барысында әдеби дереккөздерді іздеу және рәсімдеу туралы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытуды, математикалық есептерді шешу мен зерттеу әдістерін игеруді, математикадағы сандық әдістерді игеруді, өздігінен білімін кеңейту және қолданбалы есептерді талдай білуді үйретуді мақсат тұтады. Табиғаттағы кез-келген кездейсоқ процестерді зерттеу туралы ұғымды, ықтималдықты-статистикалық объектілерді зерттеуден алынған нәтижелер негізінде ақпаратты өңдеудің жаңа технологияларын жасау туралы білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 4

    Қолданбалы есептерді шешудің жуықтық әдістері, математикалық модельдеу әдістері, қате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті білім алушыларға жүйелендірілген түрде қалыптастыру. Таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді компьютердің көмегімен шешудің есептеу тізбесін құрып, қолдана білуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық және жауапкершілік терминінің түсінігін анықтау, көшбасшылықтың қасиеттерін ашу, еңбек үдерісінде адамдардың мінез-құлқын тиімді басқару тетіктері туралы түсінікті қалыптастыру, ұйымдағы жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытуға ықпал ету, тиімді командаларды құру дағдыларын дамытуға ықпал ету. Жаупкершілікке үйрету. Жауапкершілікпен басқару. Жауапкершілікті сезіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық сауаттылық негіздерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерге функцияналық сауаттылық, математикалық сауаттылық туралы мағлұмат беру. Қазіргі таңда ҰБТ жаңа фориатта өткізілуде. Студенттерге математикалық сауаттылық есептерін шығарту. Математикалық сауаттылық пәніне арналған тест мазмұны логикалық есептерге негізделген. Оларды шешу үшін жиі қолданылатын тәсілдерді үйрету. Есептерді жылдам әрі дұрыс шығаруға бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте математиканы саралап оқыту
    Несиелер: 3

    Саралап оқыту — орта мектепте оқыту тәсілі. Орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламасын оқушылардың бейімі мен қабілетіне, білім деңгейіне қарай жіктеу. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын ғылым мен техника саласынан білімін жетілдіруді, сондай-ақ мамандыққа бейімдеуді көздейді. Мұндай оқыту арнаулы мектепте, сыныпта, сынып ішіндегі топта жүзеге асырылады. Саралап оқыту білім деңгейі әр түрлі оқушыларды топтарға жіктеп, әр топты өз деңгейіне сай оқытып, білімін одан әрі жетілдіру үшін қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Студенттерді компьютерлік математиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру және математикалық есептерді компьютерде шешу барысында қолданылатын өңдеу, талдау және тиянақтау әдістерін пайдалануға, арифметикалық есептер жүргізу және айнымалылары бар өрнектердің мәнін есептеуді, функция мәндерінің таблицасын жасауды, функцияның графиктерін тұрғызуды үйрету; Векторлар мен матрицаларға амалдар қолдануды, функциялардың туындыларын табуды, шектер мен интегралдарды есептеуді, дифференциалдық теңдеулерді компьютерлік программаларды қолдану арқылы шешуді үйрету. Логикалық және алгоритмдік ойлауды жетілдіруге, математикалық есептерді шешу мен зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты емес есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттердің осы кезеңге дейін алған білімдерін талдау және жүйелеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту үшін жағдайлар жасау, қорытынды аттестаттауға дайындау. Қиындығы жоғары логикалық есептер шығарту арқылы математикаға деген тұрақты қызығушылықтарын ояту, ойлау қабілетін дамыту және математикалық мәдениетін жетілдіру. Шығармашылық ізденістерін дамыту, математика бойынша білімдерін кеңейту мен тереңдетуге ықпал жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалау I I
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау тілдерін ұйымдастыру мен алгоритмдерді құру әдістерін игеру нәтижесінде бағдарламалар құрады. Python бағдарламалау негіздері. Басқару құрылымдары, функциялары және коллекциялары. Деректерді талдау және бағдарламалық өнімдерді әзірлеу. Модульдік бағдарламаларды құру, кодты тексеру, мәліметтер базасымен жұмыс. Алгоритмдер туралы түсінік. Тұрақтылар, айнымалылар және өрнектер. Тағайындау операторы. Деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп математика курсында ауызша есептер мен жаттығулар
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту барысында айтарлықтай жетістіктерге жету материалдық жабдықтауда ғана емес, негізінен мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеттері арқылы анықталған оқу процесінің сипатына тәуелді болады. Ауызша жұмыстарды әр түрлі формада ұйымдастыруға болады, мысалы дайын модельдер мен чертеждер арқылы. Дайын чертеждер арқылы ауызша жұмыстарды орындау жаңа тақырыпты игерудің барсында қолданылған жаттығулар орындау сабақта жұмыс уақытын дұрыс орынды пайдала білу үшін, оқушылармен әр түрлі деңгейде жұмыстарды ұйымдастыру үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойындар теориясының алгоритмі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерге дау-жанжал жағдайындағы тиімді шешімді қабылдайтын математикалық модельдеумен айналысатын амалдарды зерттеу теориясының бөлімі ойындар теориясын меңгерту .Ойындар теориясы – дау-жанжал жағдайында тиімді стратегиялық шешім қабылдаудың модельдерін зерттейтін математика саласы. Әрбір ойыншының стратегиясы оның атқаратын функциясына тәуелді болады. Ойыншы ұтысты көп беретін стратегияны таңдап алады. Дау-жанжалдың шешілу нәтижесінде коалициялардың мүдделері ортақ болса, онда ойын «коалициясыз ойын» деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан олимпиада есептерін шешу жолдарын үйрету әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру сапасын арттырудың бірден бір жолы – оқушылардың іздену, зерттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту. Олимпиада есептері мен логикалық есептерді шығару, ғылыми жобалардың тақырыптарын ұсынып, іздеу-зерттеу дағдыларын қалыптастыру, бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі қоғамның әрбір мүшесінің өмірі мен қызметіне қажет, сыбайлас пәндерді меңгерту, білімді әрі қарай дамыту үшін математикалық білім беру мен біліктілігін алуға жүйелі жағдай жасау, білім алушының жан - жақты тұлға ретінде өркендеуіне, логикалық ойлау қабілетіне, кеңістіктігін елестетуін, алгоритмдік мәдениетін дамыту. Тригонометриялық теңдеулерді жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу. Құрамында модуль таңбасы бар тригонометриялық теңсіздіктер, қосымша бұрыш енгізу арқылы теңдеуді шешу. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Геометрия есептерін шығарып үйрету. Жазықтықтағы және кеңістіктегі есептерді қарастыру. Фигуралардың аудандарын, денелердін көлемдеріне есептер шығарту. Дәлелдеулер жүргізу. Векторларды қарастыру. Айналу денелеріне есептер шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту; математикадан оқушылардың білім денгейін тереңдету. Мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың математикаға дайындығын жан-жақты жетілдіруге дайындау. Студенттерді әрбір сыныптан тыс жұмысты жүйелі түрде жүргізу әдістерін, оларды ұйымдастыруда және өткізуде жетекшілік жасау әдістерін үйренуге дағдыландыру. Математикадан сыныптан тыс жұмыстардың типтері мен түрлері. Математикалық үйірме. Математикадан факультативтік сабақтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді″ ғылым″, ″ғылымтану″ ұғымдары мен таныстырып, ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерту. Студенттерге педагогика ғылымының зерттеу нысаны, заңдылықтары туралы білім беру, ғылыми зерттеу әдістерін практикалық түрде қолдана білуін дамыту; ақпарат көздерімен өздігінен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру. Өзін қызықтырып мәселені теориялық материалдармен толықтырып, практикалық тұрғыда тәжірибе жинауға үйрету. Өзінің мамандығына кәсіби тұрғыда даярлығын қамтамасыз ету, зерттеудің әдіснамасын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Болашақ математика мұғалімі математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсаттары мен мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, әдістемелік зерттеулерді, есеп шығарудың және оларды түсіндірудің жолдарын меңгерту. Математиканы оқыту мақсаттары. Математикалық үлгілер туралы түсінік. Қозғалыс есептері. Функцияны зерттеу. Есеп шешімін іздеу әдістері. Әдістерді қолдану. Интервалдар әдісі. Тригонометриялық функциялардың мәндері. Анализ және синтез. Индукция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискреттік математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудағы мақсат студенттерді ақпараттық технологияда кездесетін қолданбалы есептерді шығаруға бағытталған, математикалық әдістермен модельдердің өзара тығыз байланысқан жиынтығы ретінде қарауға болатын математикалық аппаратпен қаруландыру. Студенттерде ақпараттану саласындағы проблемаларды дұрыс қою және шеше білуге қажетті теориялық фундамент қалыптастыру, логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теорияларының негізгі ұғымдарын білу, программалау процесінде жасанды интеллект есептерін шығаруда, программалардың дұрыстығын дәлелдеуде модельдеуді пайдалануға дағдыландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, бала құқықтары және ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі құжаттарды, бағалаудың критериалдық әдістерін, зерттеу нәтижелерін қолданады.

  • Код ON11

    Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, азаматтық қорғаныстың рөлі мен міндеттерін, құтқару және апаттың – қалпына келтіру жұмыстарын біледі.

  • Код ON2

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен тәсілдерін, инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясын біледі.

  • Код ON4

    Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (өзінің, оқушылардың, ата-аналардың) қызметін талдайды, сынып және зертханалық сабақтарда математика және информатиканы оқыту процесін жетілдіру үшін әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істей алады.

  • Код ON5

    Экономика, менеджмент, маркетинг және қаржы негіздерін меңгерген. Экономика және басқару саласындағы қазіргі заманғы басқару технологияларының рөлі мен маңыздылығын түсінеді. Қолданбалы ғылымдардың негіздерін, экологияның негізгі заңдары мен принциптерін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру принциптерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі.

  • Код ON8

    Жалпы физиканың, іргелі, қолданбалы математика және информатиканың білімдерін және ақпараттық технологияларды құбылыстар мен процестерді жинақтау мен талдау үшін қолданылады; бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON10

    Зерттеу және кәсіби қызметінде негізгі математикалық әдістерді математика және информатикалық есептерді талдауда қолданады.

  • Код ON7

    Математика және информатиканың теориялық және концептуалдық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылықтарын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.

  • Код ON12

    Практикалық есептерді шығару, ақпаратты өңдеу мен таратуда математикалық әдістерді, программалау мен қазіргі заманғы ақапараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.

  • Код ON1

    Математика мен информатиканы оқытудың педагогикасы мен әдістемесін, ағылшын тілінде, оның ішінде online режимде оқытудың заманауи білім беру технологияларын, тұлғаның даму заңдылықтарын, оқыту және тәрбиелеу процестерін біледі; білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON9

    Математика және информатиканың теориялық және практикалық білім негіздерін математика және информатиканы оқыту технологиясында қолданады; оқушылардың пәнді игеру шеберлігін қалыптастыру әдісін меңгереді.

  • Код ON6

    Математика және информатиканы оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын, математика және информатиканың іргелі теориялары туралы білімдер жүйесін меңгерген.

Top